ja, zo ben ikquote:
Lekkende tieten enzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, de prachtige werking van de natuur. Face it, hoe geciviliseerd je ook pretendeert te zijn. Het gehuil van een kind maakt een oergevoel los in volwassenen. En daarom reageert iedereen er zo heftig op.
quote:
Wonderen welke ik niet hoef mee te maken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De wondere wereld van het vrouwelijk lichaam
Als het met kinderen te maken heeft is het niet leuk meer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Want als het niet met seks te maken heeft, is het ineens niet leuk meer
Die heb ik sowieso alquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel prachtige volle grote tieten.
Ditquote:
Dat hoeft niet hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan er niet over oordelen, nooit gezien.Dus ik moet je maar geloven...
Niet boeiend meer, of geen tijd?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ja, de nieuwste ligt nu ook al een week ofzo in het plastic op m'n bureauEn volgens mij heb ik de vorige nog niet eens uit.
Combinatie van beide denk ik. Toen ik net het abonnement had, keek ik er elke keer naar uit. Nu denk ik: oja, is het alweer zover? Sommige zijn heel leuk en andere heb ik binnen een halfuurtje uit.quote:
Dat heb ik met elk tijdschrift wel, sommige maanden staat er niks boeiends in, de andere maand is elk artikel het waard om 2x te lezen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Combinatie van beide denk ik. Toen ik net het abonnement had, keek ik er elke keer naar uit. Nu denk ik: oja, is het alweer zover? Sommige zijn heel leuk en andere heb ik binnen een halfuurtje uit.
Wel geschikt voor mij dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef Tegan het volgende:
Ik vind de Quest leuker om op het station te kopen als ik me verveel in de bus ofzo. Maar om hem echt iedere maand te lezen zou het saai worden. Bovendien, het meeste is op zo'n simpele toon geschreven dat ze doen alsof je dom bent...
Lijkt me dan voordeliger om af en toe eentje los te kopen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ja, de nieuwste ligt nu ook al een week ofzo in het plastic op m'n bureauEn volgens mij heb ik de vorige nog niet eens uit.
Nog altijd sneller dan lopen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:48 schreef Lolaatje het volgende:
Düsseldorf heeft 4 luchthavens?
[ afbeelding ]
Overigens bleek dat je dat vanaf Assen niet per trein moet willen doen. 3 tot 4 keer overstappen, 5 tot 6,5 uur onderweg.
Als ik dan maar het goede vliegveld kies!quote:
Je kan vanuit Assen met de IC naar Arnhem toch? Dan kan je daar de ICE naar Dus Airport pakken. 1x overstappen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:48 schreef Lolaatje het volgende:
Düsseldorf heeft 4 luchthavens?
[ afbeelding ]
Overigens bleek dat je dat vanaf Assen niet per trein moet willen doen. 3 tot 4 keer overstappen, 5 tot 6,5 uur onderweg.
Nee, dan moet je overstappen in Zwolle of Utrecht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan vanuit Assen met de IC naar Arnhem toch?
lang leven de treinloosheid van de veluwe waardoor ik er een uur over doe om in apeldoorn te komen terwijl het 20 minuten rijden isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dan moet je overstappen in Zwolle of Utrecht.
Er gaat toch wel een bus? Doet die er echt een uur over? En daarbij: wat moet je in Apeldoorn doen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
lang leven de treinloosheid van de veluwe waardoor ik er een uur over doe om in apeldoorn te komen terwijl het 20 minuten rijden is
Bus doet er ook een uur over. Kan ook vanaf Arnhem een bus nemen, of vanaf Amersfoort.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Er gaat toch wel een bus? Doet die er echt een uur over? En daarbij: wat moet je in Apeldoorn doen?
Als iemand je diploma wil afpakken moet je gewoon z'n kop eraf bijtenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
oh en had ik iedereen al bedankt trouwens?
Bedankt iedereen voor de felicitaties!
Ik dacht vanmorgen ik ga uitslapen want geen stress
werd ik toch gewoon om 9 uur wakker omdat het mijn ritme nu gewoon is
en ik heb nog steeds stressik ben bang dat ze mijn diploma af gaan pakken
cool!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:54 schreef CherryLips het volgende:
www.boekenfestijn.nl
Grote hal vol boeken en frutsels. Studieboeken, fictie, non-fictie, hobbyboeken, stripboeken, puzzelboeken, mangeboekjes, reisboeken, kookboeken, van alles. Veel goedkope Engelse pockets voor drie euur ofzo. Eén groot Witte Boekenmarkt of Boekenvoordeel
ik ben gewoon bang dat er zo iemand belt van de fontys om te zeggen dat het een foutje is en dat ik mijn diploma toch niet krijgquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als iemand je diploma wil afpakken moet je gewoon z'n kop eraf bijten
Rhu is volwassen
Ik wilde ook uitslapen vanmorgen maar toen werd ik ook om 7 uur wakker omdat ik moest plassen
Ja precies! Maar ze hebben vlak voor de kassa's een tafel en dan kun je je mandje (zo eentje op wieltjes die je achter je aantrekt en waar iedereen erover struikelt, kei-handig) nog even doorzoeken en dingen terugleggen die je iets te impulsief hebt meegenomen en dan leggen die mensen het weer terugquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
cool!
een action voor boeken!
waar je ook heen gaat en denkt ik ga 1 ding kopen voor hooguit 5 euro en dat je dan naar buiten loopt met 20 dingen voor 135 euro (want ze waren zo goedkoop!)
Ik vond het verschil al zo groot. Het is gewoon één lange rechte weg met bijna niets er tussen (behalve een boel bomen dan).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:31 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, met de auto is het ook drie kwartier. Jemig, vriendin van me doet dat in een halfuurtje
Ben er ook al aantal keer geweest, grootste deel van de boeken in mn boekenkast komt daar vandaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
cool!
een action voor boeken!
waar je ook heen gaat en denkt ik ga 1 ding kopen voor hooguit 5 euro en dat je dan naar buiten loopt met 20 dingen voor 135 euro (want ze waren zo goedkoop!)
Ja, beetje al die twintig boeken naar huis zeulenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben er ook al aantal keer geweest, grootste deel van de boeken in mn boekenkast komt daar vandaan.Is ook vaak in de Jaarbeurs, op loopafstand van mn huis.
Toen ik mn OV nog had reisde ik ook het halve land door voor de gein.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, beetje al die twintig boeken naar huis zeulen
Met m'n OV ging ik ook naar Amsterdam en Rotterdam enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |