Knuffelen dan maar?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:27 schreef Tegan het volgende:
Maar een warm kussen tegen je aan, dan kan ik echt niet in slaap komen hoor.
Vantevoren knuffelenen 's ochtend
, maar daartussen blijf je van me af
.
'the root of all that's evil'.quote:
verkeerde topic?quote:
kliekjequote:
Zo bedoelde ik het nietquote:
dat is het allang joh.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
Jaja jij wil hier gewoon je persoonlijke harem van maken!
En wat is daar mis mee eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
Jaja jij wil hier gewoon je persoonlijke harem van maken!
Alsof er geen ruimte is voor girl-on-girl-action in een goede haremquote:
weet ik, npquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet
maar ze komt hier nooit meer en dan komt er een post die volgens mij er vanuit gaat dat wij bepaalde dingen al weten
dus dacht ik dat ie vast voor singles bedoeld was
Ik wil ook alleenrecht op de mannen!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof er geen ruimte is voor girl-on-girl-action in een goede harem
Eis ze gewoon op!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil ook alleenrecht op de mannen!
dat kan niet, ik ben al opgeëistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:28 schreef JoeBravo het volgende:
hog-ing in progressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh man, ik moet me gaan coifferen voor vanavond maar ik heb geen zin, wil gamen. Maar ik kan moeilijk ongewassen en met een baard van 6 dagen de stad in gaan
En ook bierquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
En als je niet wil blijf je toch gewoon thuis? Nog goedkoper ook.
Gamen it is!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh man, ik moet me gaan coifferen voor vanavond maar ik heb geen zin, wil gamen. Maar ik kan moeilijk ongewassen en met een baard van 6 dagen de stad in gaan
Hoho, ik heb wel zin in de stad, ik zag alleen nogal op tegen het grooming-gedeeltequote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
En als je niet wil blijf je toch gewoon thuis? Nog goedkoper ook.
Infamous!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |