Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh man, ik moet me gaan coifferen voor vanavond maar ik heb geen zin, wil gamen. Maar ik kan moeilijk ongewassen en met een baard van 6 dagen de stad in gaan
En ook bierquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
En als je niet wil blijf je toch gewoon thuis? Nog goedkoper ook.
Gamen it is!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh man, ik moet me gaan coifferen voor vanavond maar ik heb geen zin, wil gamen. Maar ik kan moeilijk ongewassen en met een baard van 6 dagen de stad in gaan
Hoho, ik heb wel zin in de stad, ik zag alleen nogal op tegen het grooming-gedeeltequote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
En als je niet wil blijf je toch gewoon thuis? Nog goedkoper ook.
Infamous!quote:
Oja, daar ben ik ook mee bezig. Maar het kan me nog niet echt boeien.quote:
is vol? Volbeat? Volle melk? Volle dames?quote:
Ik vind het wel ok. Spellen die ik kan spelen zonder frustratie zijn altijd goed.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:00 schreef Kuukske het volgende:
Oja, daar ben ik ook mee bezig. Maar het kan me nog niet echt boeien.
kquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
is vol? Volbeat? Volle melk? Volle dames?
Dan zijn ze te makkelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het wel ok. Spellen die ik kan spelen zonder frustratie zijn altijd goed.
Volle borsten!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
is vol? Volbeat? Volle melk? Volle dames?
Met melkquote:
Nee joh, van die exemplaren die de zwaartekracht tegengaan.quote:
Dat zou een vreemde gewaarwording zijn als die echt bestaan. Dan gaat iedereen zwevenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh, van die exemplaren die de zwaartekracht tegengaan.
Alleen als hun tieten groot genoeg zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zou een vreemde gewaarwording zijn als die echt bestaan. Dan gaat iedereen zweven
Jij fantaseert teveel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
Dat zou een vreemde gewaarwording zijn als die echt bestaan. Dan gaat iedereen zweven
Dat staat er nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij fantaseert teveel.Ik bedoel van die exemplaren die licht omhoog wippen in plaats van keihard naar beneden vallen als de BH uit gaat.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |