Ik ga ook nergens mee heenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
en het weer is grijs dus ik ga niet, sorry
ik ga bol.com wel plunderen
Goed idee, moet ook weer wat te lezen hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
en het weer is grijs dus ik ga niet, sorry
ik ga bol.com wel plunderen
Ik betwijfel zelfs of ik nog naar de winkel ga vandaag. Iets later geworden dan voorzien gisteravondquote:
quote:
ooh ik koop daar allemaal filosofie boekjes en van die engelse pinguins of hoe je dat ook spelt voor een paar euro per stukquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Maar Bol is duur
Gelukkig heb ik nog 21 ongelezen boeken liggen
oho niks ergs aan de hand hoop ik?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Pfff. Wachten bij je huisarts duurt zo lang altijd.
De gesprekken hier joh.quote:
"Bij dia 6 kun je bijtanken!"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De gesprekken hier joh.
"Ik haal de deadline even naar voren hoor"
"ik heb nauwelijks tijd meer... oh wacht ik kan de lunch nog verplaatsen naar vrijdag"
en gratis verzenden nu zie ik in een mailtjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh ik koop daar allemaal filosofie boekjes en van die engelse pinguins of hoe je dat ook spelt voor een paar euro per stuk
Nuh.quote:
Kinky!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet nog een paar dagen zalf in m'n oren smeren ivm de ontstekingen. Dankuhartelijk.
Ohquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet nog een paar dagen zalf in m'n oren smeren ivm de ontstekingen. Dankuhartelijk.
Klinkt als een flinke ontsteking.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Lekker hè? Al dat pussige spul aan m'n vinger. Hm.
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef Kuukske het volgende:
Het doet vooral pijn en het jeukt als de ziekte. Zonder crème. Met crème gaat het heel soepel.
Wat gaat soepel, het krabben?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef Kuukske het volgende:
Het doet vooral pijn en het jeukt als de ziekte. Zonder crème. Met crème gaat het heel soepel.
niet in singles iig, erger me al weken kapot daar, dus zoek m'n geluk eldersquote:
Jeej! Heb je nog plannen of ga je echt niets doen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:21 schreef DrMarten het volgende:
Zo! Tijd voor 3 weken zo min mogelijk uitvoeren
Iedereen die singles ofzo verlaat zit volgens mij in koffiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet in singles iig, erger me al weken kapot daar, dus zoek m'n geluk elders
maarje hebt me gemist
![]()
![]()
kom ik ook achter jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen die singles ofzo verlaat zit volgens mij in koffie
Ja, ik dacht Waar issienouhouuuuuuquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet in singles iig, erger me al weken kapot daar, dus zoek m'n geluk elders
maarje hebt me gemist
![]()
![]()
hier dus o.a.quote:
Ik krijg bs als ik de pc aanzet, keer of drie achter elkaar. Niet elke dag: hij heeft het ook een maandje niet gedaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:28 schreef Pheno het volgende:
Een BS betekent een nieuwe pc? Ik zou eerder zeggen een driverprobleem. Krijg je die meteen? En als je F5 (dacht ik, al jaren niet meer gebruikt) in veilige modus opstart, gaat het dan wel goed?
Dat is nog te fiksen hoop ik? Warmteprobleem dacht ik eerst ook, haal regelmatig het stof enzo weg, alsof dat helptquote:
Hoe oud is ie?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is nog te fiksen hoop ik? Warmteprobleem dacht ik eerst ook, haal regelmatig het stof enzo weg, alsof dat helpt
3,5 jaar geloof ik. Maar hij doet het dus al sinds septemberquote:
Een externe harde schijf, maar dat was een tijdje daarvoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:40 schreef Pheno het volgende:
Niets mee gebeurd als een extra brander, schijf of weet ik wat erbij gekocht?
Nou ja, laat het maar eerst eens opnieuw installeren, misschien is dat al genoegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een externe harde schijf, maar dat was een tijdje daarvoor.
Dan zou koffie wel heel vol moeten zitten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen die singles ofzo verlaat zit volgens mij in koffie
Meteen bij het opstarten of als Windows al geladen is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg bs als ik de pc aanzet, keer of drie achter elkaar. Niet elke dag: hij heeft het ook een maandje niet gedaanen laatst deed ie het ook 's middags ineens. Dus ik vertrouw hem niet meer en hij staat al een week non-stop aan
. En nu verspringt het toetsenbord de laatste tijd ook steeds op een andere taal, dus ik weet niet of dat er ook mee te maken heeft. Veilige modus doet ie op zich wel, al heb ik die alleen een paar keer even gebruikt om iets te back-uppen en toen weer uitgezet. Hij zet er van de week even opnieuw Windows op om te kijken of dat het probleem moet verhelpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |