Ik ga ook nergens mee heenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
en het weer is grijs dus ik ga niet, sorry
ik ga bol.com wel plunderen
Goed idee, moet ook weer wat te lezen hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
en het weer is grijs dus ik ga niet, sorry
ik ga bol.com wel plunderen
Ik betwijfel zelfs of ik nog naar de winkel ga vandaag. Iets later geworden dan voorzien gisteravondquote:
quote:
ooh ik koop daar allemaal filosofie boekjes en van die engelse pinguins of hoe je dat ook spelt voor een paar euro per stukquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Maar Bol is duur
Gelukkig heb ik nog 21 ongelezen boeken liggen
oho niks ergs aan de hand hoop ik?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Pfff. Wachten bij je huisarts duurt zo lang altijd.
De gesprekken hier joh.quote:
"Bij dia 6 kun je bijtanken!"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De gesprekken hier joh.
"Ik haal de deadline even naar voren hoor"
"ik heb nauwelijks tijd meer... oh wacht ik kan de lunch nog verplaatsen naar vrijdag"
en gratis verzenden nu zie ik in een mailtjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh ik koop daar allemaal filosofie boekjes en van die engelse pinguins of hoe je dat ook spelt voor een paar euro per stuk
Nuh.quote:
Kinky!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet nog een paar dagen zalf in m'n oren smeren ivm de ontstekingen. Dankuhartelijk.
Ohquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet nog een paar dagen zalf in m'n oren smeren ivm de ontstekingen. Dankuhartelijk.
Klinkt als een flinke ontsteking.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Lekker hè? Al dat pussige spul aan m'n vinger. Hm.
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef Kuukske het volgende:
Het doet vooral pijn en het jeukt als de ziekte. Zonder crème. Met crème gaat het heel soepel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |