Ik weet niet eens wat bedoeld wordt met 'koffie' en dat ga ik ook maar zo laten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan zou koffie wel heel vol moeten zitten.
Ik wou eerstquote:
Ik zou natuurlijk ook gewoon gaan kijken, niet meedoen ofzo hoor...quote:
Topicreeks: Koffie slowchatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat bedoeld wordt met 'koffie' en dat ga ik ook maar zo laten.
Als windows al geladen is meestal. Draait ie een paar minuten en dan PLOF.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meteen bij het opstarten of als Windows al geladen is?
Singles?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:14 schreef Tegan het volgende:
Ik zoek ook wel een leuke SC voor erbij. Iemand suggesties?
Je bent vrouw, dus dan kan de KSC welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:14 schreef Tegan het volgende:
Ik zoek ook wel een leuke SC voor erbij. Iemand suggesties?
De verleden tijd klopt. Het werd mij te klef. Als je denkt dat dit een kliek is, het kan veel ergerquote:
GC SC? Ja, nadat we moesten mergenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me de oude GC slowchat nog wel herinneren
KSC ging een tijd goed, maar het is een kliek geworden die de rest gewoon negeert. Kom je niet op wekelijkse buurtmeets, dan hoor je er niet bij of zo. Nou ja, als je vrouw bent heb je nog een kans. Het is net singlesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Mooie tijden
Maar daarna heb ik ook nog weleens ergens m'n smoel laten zien, uit nieuwsgierigheid naar een andere SC. Maar je komt er zo lastig tussen merkte ik toenKan best dat dat ook koffie was hoor. In Singles voel ik me ook een enorme ongewenste newb.
Alle SC worden vroeg of laat kliekjes. Inherent aan het hele fenomeen. Doe je helaas weinig aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
KSC ging een tijd goed, maar het is een kliek geworden die de rest gewoon negeert. Kom je niet op wekelijkse buurtmeets, dan hoor je er niet bij of zo. Nou ja, als je vrouw bent heb je nog een kans. Het is net singles
Dat je met de één meer hebt dan met de ander is logisch, maar het is gewoon vaak regelrechte vijandigheid tegen nieuwelingen. Ook hier meer dan eens gezien.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle SC worden vroeg of laat kliekjes. Inherent aan het hele fenomeen. Doe je helaas weinig aan.
Groepswerking, gotta love it.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat je met de één meer hebt dan met de ander is logisch, maar het is gewoon vaak regelrechte vijandigheid tegen nieuwelingen. Ook hier meer dan eens gezien.
Vanavond was het biertjes drinken. Volgende week 3 bbq's en nog een keer paintballen ergens in een weekend. Verder niks gepland. Veel slapen, beetje gamen, beetje niks doen....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:10 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jeej! Heb je nog plannen of ga je echt niets doen?
Singles is dan ook echt een kutgroep geworden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Mooie tijden
Maar daarna heb ik ook nog weleens ergens m'n smoel laten zien, uit nieuwsgierigheid naar een andere SC. Maar je komt er zo lastig tussen merkte ik toenKan best dat dat ook koffie was hoor. In Singles voel ik me ook een enorme ongewenste newb.
Is er ooit een tijd geweest dat het geen kutgroep was dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:52 schreef Tegan het volgende:
Singles is dan ook echt een kutgroep geworden.
Hier doe ik iig niet vervelend tegen nieuwelingen...
Nu ben je gelukkig hier.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |