Helemaal niet, ik heb tot nu toe allemaal wel redelijke platen gehoord. Life's a bitch is lekkerquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Tha_Bartman has tuned in.
The bashing can begin
Was ook maar een grapjequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
Helemaal niet, ik heb tot nu toe allemaal wel redelijke platen gehoord. Life's a bitch is lekkerIk ben geen melodiehater hoor, ik heb gewoon een lekker eisenpakket qua melodieën.
Vanmiddag hoorde ik trouwens Hhz- psychedelic en toen had ik zo mijn bedenkingen bij de top 500 aller tijden, en nu heb ik dat weer bij hold us back![]()
Terwijl de oude showtek platen zoveel vetter zijn, E-town en dergelijke.
Maar aangezien het op verkoop gaat zullen die platen nooit hoog eindigen aangezien deze al oud waren toen men met verkoop begon.
so let it be written ... so let it be donequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:28 schreef T-Force het volgende:
Da_Ripper vertelde in het officiele Showtek-Bash-Topique dat dat een eenmalig iets zou zijn...maar nu ga ik daaraan twijfelen
En het is geeneens woensdagquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:28 schreef T-Force het volgende:
Da_Ripper vertelde in het officiele Showtek-Bash-Topique dat dat een eenmalig iets zou zijn...maar nu ga ik daaraan twijfelen
Meest verkocht is wat anders dan de beste toch.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:28 schreef 16meter het volgende:
Valt weinig te bashen, dit is toch een van de 500 beste hardstyle platen ooit gemaakt?
Komt op hetzelfde neer, als veel mensen het goed vinden is het gewoon goed...quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Meest verkocht is wat anders dan de beste toch.
In de top 10 niks na 2009quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje![]()
Ik dacht dat je wel van deze mix zou houden, lekkere oude platen en niks na 2009
Op zich wel. Maar Justin Bieber is ook populair hequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer, als veel mensen het goed vinden is het gewoon goed...
Jeweet!
Ik had al zo'n vermoeden, maar ook in 2008 en 2009 is er een hoop zooi gemaakt dus ik kan toch vast nog wel een aantal keer hatenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:29 schreef T-Force het volgende:
Was ook maar een grapje![]()
Ik dacht dat je wel van deze mix zou houden, lekkere oude platen en niks na 2009
[13-08-2011] The Qontinentquote:
Ben erbijquote:
Zou je goed staan!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef eQuaL het volgende:
Wtf nu al nieuw topic?
Ik mag die stats wel weer opnieuw gaan runnen
Ik voorspel dat dit topic het record snelste-vol gaat verbrekenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef eQuaL het volgende:
Wtf nu al nieuw topic?
Ik mag die stats wel weer opnieuw gaan runnen
Die laatste was anders ook aardig snel dicht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik voorspel dat dit topic het record snelste-vol gaat verbreken
Wat is het huidige record dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dan wil ik verdomme wel kwaliteit :pquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Sowieso niet, dat showtek-bash-topic was absurdquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik kan een foto maken van mijn gesigneerde Showtek cd's (geen geintje).quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:33 schreef de_huig het volgende:
[..]
dan wil ik verdomme wel kwaliteit :p
Die zou niet misstaan in zo'n topicquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:34 schreef Beach het volgende:
Ik kan een foto maken van mijn gesigneerde Showtek cd's (geen geintje).
Ik denk van niet...quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat is dus al niet de goede instelling, Huig...quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:34 schreef de_huig het volgende:
dat was 3,5 uur ofzo toch?
ik zeg: nog tijd zat
Bier drinken? Dit is het hardstyle topic... hier slikken we alleen pillen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:34 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik denk van niet...
Straks gaat iedereen biertjes drinken enzo en valt het hier stil... Toch?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:31 schreef Da_Ripper het volgende:
edit: BartMAN-o-MAN wat heb jij azijnpissen tot een kunst verheven. Iedereen hoort pareltje na pareltje en krijgt happy-thoughts. Jij hoort een paar plaatjes die niet volledig in het 'plaatje' passen en tis weer kut.enter![]()
Maar ze zeggen in dit Hardstyle nummer nog zo:quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Bier drinken? Dit is het hardstyle topic... hier slikken we alleen pillen.
quote:
Hier zitten we al op pagina 3...quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:52 schreef 16meter het volgende:
Een van de weinige vette nummers van Prophet
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die zou niet misstaan in zo'n topic
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik luister nog steeds, dat moet voor iets tellen,
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
ow ja en dat record gaan we halen, al is het het laatste wat ik doe....
Dipswitch is fijn![]()
(zie je Rip, ik kan het wel)
x2quote:
Zonder commentaar in 320 zou echt super zijn!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:39 schreef NLS04 het volgende:
krijgen de uiteindelijk podcasts ook dat commentaar van die tita erin? En hoeveel kbps worden ze? 320?
Zo'n heerlijke track, die introquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
WOEHPOEEEEEEEEE Lock & Load (zany mix)
Ik sop al bij de gedachtequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:39 schreef NLS04 het volgende:
krijgen de uiteindelijk podcasts ook dat commentaar van die tita erin? En hoeveel kbps worden ze? 320?
Psyko Punkz beweren dus een NOG betere track gemaakt te hebben als Disrespecting met HHZquote:psykopunkz
Working on the last part of our BEST track so far. We are so happy with it... NICE NICE !
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef T-Force het volgende:
[..]
Psyko Punkz beweren dus een NOG betere track gemaakt te hebben als Disrespecting met HHZ
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef T-Force het volgende:
[..]
Psyko Punkz beweren dus een NOG betere track gemaakt te hebben als Disrespecting met HHZ
Inderdaad elke keer die zogenaamd 'stoere' vocals vind ik geen zak aan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Hopelijk nou eens een keer met normale vocals.. Of geen.
Bohh deze plaat doet me nog denken aan de zomerfeesten in nijmegen dat er nog hardstyle op het labyrint werd gedraaid..quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:51 schreef Baronpilsener het volgende:
WAKE UP! Hahaha, zo vaak geluisterd dit vroeger als klein pikkie, heerlijk om terug te horen
quote:
They see me rollin'....quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar het houdt je niet tegen zie ik
quote:
Niet met dit tempo...gassen dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:01 schreef Baronpilsener het volgende:
Zelfs MI heeft soms een pauze nodig... Gaan we het record nog redden?
Zitten op 1/3.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:01 schreef Baronpilsener het volgende:
Zelfs MI heeft soms een pauze nodig... Gaan we het record nog redden?
Waar denk je dat M.I zijn inspiratie vandaan haalt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:03 schreef 16meter het volgende:
Dit nummer werd hier laatst nog uitgebreid besproken
zie z'n sigquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:03 schreef robuust89 het volgende:
Ook maar even ingeschakeld
En ik ken geen enkel nummer![]()
Die van Robuust, dat ie nieuw is...quote:
Wiens sig?quote:
Failquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:05 schreef 16meter het volgende:
LET HIM WHO HAS UNDERSTANDING
edit: oh nee
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:03 schreef robuust89 het volgende:
Hij komt net kijken, en niet haten op Robuust! Hij is tofquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
alweer een dejavuutje...
quote:
Ik ken nagenoeg alles, maar ben nooit zo snel met de titel. Artiest daarentegen heb ik al snel te pakken. Leuke is altijd op festivals en feesten als er een plaat wordt gedraaid en ik heb al een biertje op, probeer ik er ook constant achter te komen maar wordt ik er steeds slechter in.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:03 schreef robuust89 het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Lang lang geleden was er een meisje dat Roodkapje heette...
Maar dat is een ander verhaal...
nu heb ik een dejavuutjequote:Op donderdag 23 juni 2011 21:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vond het een leuk grapje en daarom ga ik hem nog een keer herhalen want hij valt nu in het niet....
[..]
Nee!quote:
Clock Kid.quote:
Ik ben er ook nogquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nee!
dan gaan we ons spam record niet redden....
Ja, zatox jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG
Dat heb ik ook gedaan, multitasken heet dat. Afwassen en spammen tegelijk.quote:
Vond mijn telefoon anders niet zo leuk...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dat heb ik ook gedaan, multitasken heet dat. Afwassen en spammen tegelijk.
Mannen kunnen toch maar 1 ding tegelijk?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik heb net mijn bed opgevouwen, hadden jullie niet door he!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
jawel maar geen afwasmachinequote:
Bij moeders thuis wonen is uit de tijd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:13 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Inderdaad, afwassen is een beetje uit de tijd.
Zullen we het dan hebben over WASH ?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jongens...ophouden nu....dit gaat over Hardstyle
Waarom stond die zo laagquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zullen we het dan hebben over WASH ?
Dat mag ik niet zeggen van Ripper want dan ben ik een alles kut enter jongetje.quote:
schijnbaar ... was nèt op tijd terug in de keukenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Mannen kunnen toch maar 1 ding tegelijk?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
schijnbaar ... was nèt op tijd terug in de keuken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
The entire room is pitch black
[ afbeelding ]
Misschien komt mover nogquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zullen we het dan hebben over WASH ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn echt hele goede discussies geweest hoor, moeite waard om terug te lezen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef T_Killer het volgende:
WTF is er aan de hand? Ik mis bijna twee topics op een dag? Jullie zitten zeker de hele tijd mee te luisteren met de set op de Magic show en commentaar te geven op iedere plaat?
Wie praat me bij, want ik ga geen 20 pagina's nalezen. TL;DR!!!!
quote:
En dat T-killer als zou regelen voor Qontinent toch? Toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:18 schreef Da_Ripper het volgende:
leuk, vet, mooi, kut-enter, gouwe ouwe, afwassen
er kan er maar 1 de feest-commissie zijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef NLS04 het volgende:
[..]
En dat T-killer als zou regelen voor Qontinent toch? Toch?
Moettie maar teruglezen![]()
Nee kost ook teveel tijd dan. Ik heb intussen bier gepakt, maar niet de tijd genomen om het open te maken.quote:
DAt jij de hele dag geen flikker uitvoert en een beetje met die kat ligt te spelen en te Fokken. Sommige mensen WERKEN hierquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef NLS04 het volgende:
[..]
En dat T-killer als zou regelen voor Qontinent toch? Toch?
Moettie maar teruglezen![]()
Samenvatting: Vette track, wasmachine, negers in het donker, spam.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef T_Killer het volgende:
[..]
DAt jij de hele dag geen flikker uitvoert en een beetje met die kat ligt te spelen en te Fokken. Sommige mensen WERKEN hier
nee maar serieus; what did I miss?
Op welke plek staat die eigenlijk?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Tu tudu du du du duuuuuuuw,
Tu tudu du du du duuuuuuuw, tudu du du duuuuuuuuw!
quote:
226quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Op welke plek staat die eigenlijk?
tuuduu dus (voor robuust)
Motherfuckin' Truckin'! Dat zingen ze.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Inderdaad, ik pak bier, en ze draaien dan gewoon een track met: Because i'm motherfucking drunk.. Althans dat versta ik uit de vocals
Was ook een magistraal pianomomentje voor je geweestquote:
Zingenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Motherfuckin' Truckin'! Dat zingen ze.
Freedomquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:24 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
ZingenIk ken de hele track, maar de naam...
Jij bent een rare...quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef T_Killer het volgende:
Hehe, gaan we dat record van Showtek bash topique verbeteren met dit topic? ben toch maar aan het bijlezen geslagen van het vorige topic![]()
Ja, redden we wel. En trots dat ik er aan heb bijgedragen (Y)quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef T_Killer het volgende:
Hehe, gaan we dat record van Showtek bash topique verbeteren met dit topic? ben toch maar aan het bijlezen geslagen van het vorige topic![]()
En weeer mist ReMcOrE allesquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ja, redden we wel. En trots dat ik er aan heb bijgedragen (Y)
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
dat gaan we absoluut...
Choirs, terecht 1 plek hoger dan Freedom
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef de_huig het volgende:
en harm die alle spam straks weer moet gaan weg modden
welke spam?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef de_huig het volgende:
en harm die alle spam straks weer moet gaan weg modden
Heldenplaatje, gaat inderdaad echt heerlijk nu na 9enquote:
M.I zei geen 1 track van jonger dan 2009 in de top 10quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef T_Killer het volgende:
Maar ik lees dat al heel veel kneiters van platen zijn geweest, en we zijn nog niet bij nr 200 toch? Ben een beetje bang voor de top 10. Ik voel een Just as easy in de lucht hangen in die hoge regionen van de lijst.
haha ja die komt zometeen weer met een inhoudelijke postquote:
lees maar dan nog ff verder in dat topic dan kom je er vanzelf achter dat dat niet gaat gebeurenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef T_Killer het volgende:
Maar ik lees dat al heel veel kneiters van platen zijn geweest, en we zijn nog niet bij nr 200 toch? Ben een beetje bang voor de top 10. Ik voel een Just as easy in de lucht hangen in die hoge regionen van de lijst.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
M.I zei geen 1 track van jonger dan 2009 in de top 10![]()
Die gaat in zijn eentje een heel topic volmaken ter compensatiequote:Op donderdag 23 juni 2011 21:31 schreef de_huig het volgende:
[..]
haha ja die komt zometeen weer met een inhoudelijke post
Ja met 1 miljoen mini-quotes erinquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:31 schreef de_huig het volgende:
[..]
haha ja die komt zometeen weer met een inhoudelijke post
UI, excusesquote:
lolwut?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het is de badkamer geworden, nog steeds afwas FUARKK.
Klinkt goed zo hoor. Lekker tempotje!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hij had hem wel ietsje mogen oppitchen...
Oke, dealquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
niet omdat het moet, maar omdat het kan.
Heroinespuit 11quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:33 schreef Da_Ripper het volgende:
over fok! it gesproken .... de 2-kanten "fuck it" .. please, please, please
Ik lees het netquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:31 schreef NLS04 het volgende:
[..]
lees maar dan nog ff verder in dat topic dan kom je er vanzelf achter dat dat niet gaat gebeuren
Die track vind ik al veel minder dan wat er tot nu voorbij komt... ELECTRONIC, STEREOPHONIC!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:33 schreef Da_Ripper het volgende:
over fok! it gesproken .... de 2-kanten "fuck it" .. please, please, please
edit: juist sander!
quote:
Het topic is nog niet vol...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
we beginnen en eindigen 't topic met showtek... How sweet!
We starten en sluiten hem ermee af.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
we beginnen en eindigen 't topic met showtek... How sweet!
Hele hok uitgemest vandaag.quote:
En dat na het showtek bash topiquequote:Op donderdag 23 juni 2011 21:35 schreef T-Force het volgende:
Showtek heeft wel echt een plaatsje in ons hart veroverd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |