quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
The entire room is pitch black
[ afbeelding ]
Er zijn echt hele goede discussies geweest hoor, moeite waard om terug te lezen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef T_Killer het volgende:
WTF is er aan de hand? Ik mis bijna twee topics op een dag? Jullie zitten zeker de hele tijd mee te luisteren met de set op de Magic show en commentaar te geven op iedere plaat?
Wie praat me bij, want ik ga geen 20 pagina's nalezen. TL;DR!!!!
quote:
En dat T-killer als zou regelen voor Qontinent toch? Toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:18 schreef Da_Ripper het volgende:
leuk, vet, mooi, kut-enter, gouwe ouwe, afwassen
er kan er maar 1 de feest-commissie zijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef NLS04 het volgende:
[..]
En dat T-killer als zou regelen voor Qontinent toch? Toch?
Moettie maar teruglezen![]()
Nee kost ook teveel tijd dan. Ik heb intussen bier gepakt, maar niet de tijd genomen om het open te maken.quote:
DAt jij de hele dag geen flikker uitvoert en een beetje met die kat ligt te spelen en te Fokken. Sommige mensen WERKEN hierquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef NLS04 het volgende:
[..]
En dat T-killer als zou regelen voor Qontinent toch? Toch?
Moettie maar teruglezen![]()
Samenvatting: Vette track, wasmachine, negers in het donker, spam.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef T_Killer het volgende:
[..]
DAt jij de hele dag geen flikker uitvoert en een beetje met die kat ligt te spelen en te Fokken. Sommige mensen WERKEN hier
nee maar serieus; what did I miss?
Op welke plek staat die eigenlijk?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Tu tudu du du du duuuuuuuw,
Tu tudu du du du duuuuuuuw, tudu du du duuuuuuuuw!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |