quote:The series is part of the The Voice franchise and is based on a similar competition format in The Netherlands entitled The Voice of Holland. The show is hosted by Carson Daly, with Alison Haislip serving as the backstage and social networking correspondent. The winner will receive $100,000 and a record deal with Universal Republic. Christina Aguilera, Cee Lo Green, Maroon 5 lead vocalist Adam Levine, and Blake Shelton are the judges and vocal coaches. As the competition progresses, Aguilera, Green, Levine, and Shelton will be joined by singers Reba McEntire, Monica, and Sia Furler, and music producer Adam Blackstone. Furler will coach alongside Aguilera, Maroon 5 music director Blackstone with Levine, Monica with Green, and McEntire with Shelton.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:12 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Waar downloaden jullie alles van de voice of america?
ik las "waarom downloaden jullie..."quote:
Jah dat dacht ik al dat je het verkeerd begrepen had. Ik ga ff een kijkje nemen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
[..]
ik las "waarom downloaden jullie..."
Ik download van usenet. HD kwaliteit
sowieso komt zij wel in de finale, waarschijnlijk samen met javierquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:56 schreef UltraR het volgende:
Ah, gelukkig het Dia bashen is begonnen, ik vroeg me al af of ik nog wel op FOK zat.
Zoals ik altijd al zeg, je stelt geen reet voor als je geen haters hebt, en nu blijkt fantastische Diadie gelukkig ook te hebben. Niets staat de winst nu meer in de weg.
ik kijk alles, het jurycommentaar sinds is vaak grappigquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kijken jullie de hele show eigenlijk? Ik spoel altijd door tot de optredens en de uitslag. Die jury+backstage-onzin boeit me niet, ik vorm m'n eigen oordeel wel
ik vind em ook erg goed!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:43 schreef MrEarcheese het volgende:
.. Ik ben echt verslaafd aan Moves Like Jagger nu, trouwens. Het is té catchy.
Ik denk dat ik hem nog een aantal keer moet horen voor ik hem écht leuk ga vinden.quote:
Zoals ik al eerder schreef. Losing my religion is 1 van mijn favoriete nummers of all time. Ik hield echt m'n hart vast toen m'n favoriete Voice-kandidaat Dia dat nummer ging doen, ik zou het haar niet in dank afnemen als ze dat nummer zou verkrachten, maar ik vond het echt fantatisch, zelfs recht doen aan het origineel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
sowieso komt zij wel in de finale, waarschijnlijk samen met javier
maar bashing en haters ? nee hoor, haar eerste optredens vind ik erg mooi maar dit laatste optreden was het gewoon echt totaal niet
quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
huh??Sorry. Ik had de uitslag gezien en ging ervan uit dat ik intelligent genoeg was om de 4 namen uit m'n hoofd te kunnen typen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu doet hij wat rustiger aan en dan is het weer niet goed! Zo is er altijd wel wat te zeggen van zijn performence.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:06 schreef Sushimonster het volgende:
Team Dia
Ik dácht eerst dat ik het heel vet ging vinden dat Javier Fix You ging doen, maar hij wist het nog te verneuken ook. Waar hij niet mocht losgaan maar zich gewoon aan de noten moest houden van zijn coach leek 'ie echt verveeld, waar 'ie wel losging werd het er niet beter op. Zoals zijn coach ook al zei: "Je moet het oorspronkelijke lied wel respecteren." En dat doet hij dus niet.
3 kwartier! 10 minuten drama per coach die zegt hoe geweldig hun kandidaten wel niet zijn. En af en toe een liedje ertussendoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:25 schreef Joooo-pi het volgende:
Hoe lang duurt de resultshow wel niet?? Ik ben em aan het binnenhalen. Deze is 1.3Gb, en de show van gister 1.7Gb.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:42 schreef Tazmaniac het volgende:
De lengte van een show heeft weinig met de grootte van een bestand te maken
Dan had je de avi, denk ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:49 schreef D. het volgende:
Mijn reguliere uitzending was 700mb trouwens
Het resultaat van het melken van de koeienquote:
Ik had gemist dat er een extra show wasquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het resultaat van het melken van de koeien
oftewel de uitzending met de uitslagen wie er naar de finale gaan n.a.v. stemmen van kijkers en jurypunten.
Yep, aviquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dan had je de avi, denk ik
Ik had de mkv.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:43 schreef Joooo-pi het volgende:
Zat ff Dia te zoeken op youtube. Leuke rock muziek van Meg & Dia
Ja, net als deze:quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:00 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
knip
Je herkent d'r gewoon bijna niet meer. Wel een lied dat snel in je hoofd gaat zitten..
Zijn daar filmpjes van?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:52 schreef EilandjeOnline het volgende:
ze is een stuk minder braaf dan dat ze zich voordoet
Oooooh, die had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:15 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik verwees naar de twee laaatste filmpjes van haar in dit topic
Waarom diequote:
Had ie last van zijn stem?quote:
Ik kwam serieus niet meer bij toen ik die pruik zag dansen op z'n kale kop.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:56 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik bedoelde meermaar komt op hetzelfde neer, ik vond beide optredens TE grappig
![]()
quote:@NBCTheVoice The Voice Of Holland coaches (@tattooben, @nickensimontwit and @vanvelzenmusic) have come to America to experience the final shows. Welcome!
Ik denk het laatstequote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:30 schreef MrEarcheese het volgende:
Gaat hij trouwens ook zingen, of is 't alleen maar even zwaaien ofzo?
lets hope so, tis geen god ofzo ?!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij de garderobe mag staan.
.. Jeroen van Koningsbrugge?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:01 schreef ESLiRi het volgende:
Op 2 min. 28 sec.. [ link | afbeelding ]
Yup...quote:
twitter:eenjurk twitterde op maandag 27-06-2011 om 23:25:22Blijkbaar vraagt iedereen zich af waarom ik mee mag naar the voice... #binnenkortmeernieuwsdaarover reageer retweet
Kortom, hij wordt dus een coach in The Voice voor seizoen 2. Wedden dat Ben ook een coach wordt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup...twitter:eenjurk twitterde op maandag 27-06-2011 om 23:25:22Blijkbaar vraagt iedereen zich af waarom ik mee mag naar the voice... #binnenkortmeernieuwsdaarover reageer retweet
Nope, de coaches zijn al bekend. Muv Jeroen van der Boom > Marco Borsato zijn er geen veranderingenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:10 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Kortom, hij wordt dus een coach in The Voice voor seizoen 2. Wedden dat Ben ook een coach wordt?
Quote me maar over een paar maanden als ik gelijk heb.
Ik vind ze tof...quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:11 schreef MrEarcheese het volgende:
Trouwens, ik zat door die show heen te skippen en opeens hoor ik 'you will be doing original songs tonight'. Ik had echt zoiets van.. saywhat?
Original songs!
Ik zit nu die aflevering te kijken, en dat stukje wat Javier in die studio zong.. Dat is echt de EERSTE keer dat ik het fijn vind om naar te luisteren omdat hij lekker smooth zong ging zonder te knijpen en die rare uithalen te doen, normaal breek ik altijd z'n optredens halverwege af.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind ze tof...
Heb ze alle 4 gedownload
Wil jij eens ff gauw ophouden met zulke onzin verkondigen!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:32 schreef iBenny het volgende:
Ik ben er eindelijk achter op wiens stem van Dia lijkt... Katie Melua
Ik zat het te kijken en er werd hier in huis gevraagd of Katie een nieuw liedje hadquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:14 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wil jij eens ff gauw ophouden met zulke onzin verkondigen!!![]()
![]()
Ik vind Dia haar stem helemaal fantastisch, en van die van Katie Melua krijg ik moordneigingen.
Het is te hopen (in de zin van; beter dat dan de andere "opties")quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:27 schreef wolfrolf het volgende:
Jeroen vK zal wel in de Red Room gaan zitten, ofzo.
Precies!quote:
quote:
Ik zit nu te kijken, het enige dat nog resteert is het duet van Vicci/Cee-lo. Maar tot dusver zit Mr. EarCheese in m'n hoofd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:29 schreef MrEarcheese het volgende:
Oke, allereerst: Vicci en Cee-lo's optreden, stelletje helden dat ze zijn.
En wauw. Normaal heb ik echt 1 favoriete kandidaat per talentenjacht, maar nu valt 't wel mee. Als een van hun de winnaar wordt van The Voice kan ik d'r mee leven behalve als Javier wint.
Beverly's eigen liedje Lovesick is fucking tof, die crescendo! Echt iets voor haar.
Leuk seizoen. Heb eigenlijk nu al zin in seizoen 2.
En?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken, het enige dat nog resteert is het duet van Vicci/Cee-lo.
Denk ook niet dat dat gebeurt. Het zal de amerikaanse kijker weinig interesseren wie er de winnaar was van dat land dat de hoofdstad van Denemarken is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef MrEarcheese het volgende:
Trouwens.. Ik heb helemaal geen tattooben teruggezien afgezien van 1 seconde publiekshots. Mocht hij alleen maar komen kijken ofzo? Er is echt geen woord over hem gezegd.
quote:[..]
En?!
Gaat ook neit gebeuren... ze kwamen gewoon op visitequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef MrEarcheese het volgende:
Trouwens.. Ik heb helemaal geen tattooben teruggezien afgezien van 1 seconde publiekshots. Mocht hij alleen maar komen kijken ofzo? Er is echt geen woord over hem gezegd.
Ik zie nu trouwens de gelijkenissen met Beverly. Kaal, getatoeerd tot aan de nek, houdt van vrouwen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:23 schreef MrEarcheese het volgende:
what the fuck.
Volgens mij denken al die Voice kandidaten nu dat hij een of andere randdebiel is.Misschien is 't toch maar beter dat hij geen aandacht kreeg tijdens daarzo.
Whehe.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie nu trouwens de gelijkenissen met Beverly. Kaal, getatoeerd tot aan de nek, houdt van vrouwen.
Winner!
Geen van de 4 finalisten vind ik echt een typisch American Idol-figuur. Een Dia, Vicci, Beverly of Javier heeft nog nooit gewonnen. Het zijn allemaal "diva's" (hekel aan die term, maar kan even geen ander woord bedenken) of white-guys-with-guitars geweest. Of een dikke r&b'ert. Eigenlijk is Javier dan een combinatie van de laatste twee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:53 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Whehe.![]()
Ik hoop stiekem wel dat Beverly wint, zo niet - dan hoop ik Vicci. Ik wil een keer niet zo'n stereotype American Idol trolletje dat wint en daarna met 2 crappy kakliedjes weer uit de spotlights verdwijnt.
Ik besef ook gewoon nu pas dat er 2 potjes in de finale staan, tof.
Ik luister al heel de dag Love Is A Battlefield en Lovesick, non-stop.![]()
Dat hoop ik toch nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef chansadres het volgende:
Dat optreden van Ceelo en Vicci! Epic!
Ik denk dat Jeroen Wendy gaat vervangen
Ik zag in een filmpje wat Angela plaatste op twitter, dat Linda de Mol er ook bij is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef chansadres het volgende:
Dat optreden van Ceelo en Vicci! Epic!
Ik denk dat Jeroen Wendy gaat vervangen
Jeroen v Koningsbruggen was er ook bij en meer info zal volgen zei hij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:07 schreef SisterB het volgende:
[..]
Ik zag in een filmpje wat Angela plaatste op twitter, dat Linda de Mol er ook bij is.
Het nieuwe presentatieduo????
Ja dat bedoel ik......zal me niks verbazen als zij dit nu samen gaan presenteren!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jeroen v Koningsbruggen was er ook bij en meer info zal volgen zei hij.
Ooh sorry, ik zat met VD Boom in mijn hoofdquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef SisterB het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik......zal me niks verbazen als zij dit nu samen gaan presenteren!!
(Al vind ik dit eigenlijk niks voor hun)
Geen sorry hoor! hahaquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ooh sorry, ik zat met VD Boom in mijn hoofd.
Linda vind ik prima, maar ik vind Jeroen nietsquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik ben volgens mij echt de enige die Linda de Mol wel een geslaagde presentatrice vind.
Juist, dus daarom lijkt het mij niets als presentator, haha.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:52 schreef EllaN het volgende:
Ik heb Jeroen nog nooit echt zien presenteren eigenlijk. Ik ken hem alleen als lollige lama, sketchman, of teamleider. Ik vind het ook moeilijk om hem anders te zien.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:23 schreef MrEarcheese het volgende:
what the fuck.
Volgens mij denken al die Voice kandidaten nu dat hij een of andere randdebiel is.Misschien is 't toch maar beter dat hij geen aandacht kreeg tijdens daarzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 06:57 schreef Cee het volgende:
And the winner is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:21 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:26 schreef Tweek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:33 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]Same!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 06:57 schreef Cee het volgende:
And the winner is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pff, ben is geen wereldster ofzo na the voice of hollandquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:23 schreef MrEarcheese het volgende:
what the fuck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Benny op 30-06-2011 14:07:28 (spoiler) ]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef AssyriskaFF het volgende:
Dat Bieber heel veel trouwe, blindelings volgende fans heeft die misschien doorslaggevend zouden kunnen zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geruchten, geruchten.
[ Bericht 8% gewijzigd door Benny op 30-06-2011 14:07:44 (spoiler) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:56 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat Bieber heel veel trouwe, blindelings volgende fans heeft die misschien doorslaggevend zouden kunnen zijn geweest inmmm, ik denk het niet, anders was er wel meer procent verschil geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geruchten, geruchten.
ik ben wel benieuwd naar hoe er nu in percentages precies gestemd is
[ Bericht 9% gewijzigd door Benny op 30-06-2011 14:08:05 (spoiler) ]
de amerikaanse scores en ratings zeggen me niks....quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:59 schreef iBenny het volgende:
De finale scoorde 12.700.000 kijkers en een rating van 4.4
Hoeveel de uitslag scoorde wordt vanmiddag rond 4 uur bekend gemaakt.
Ik denk dat de Bieber tutjes ervoor hebben gezorgdquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:59 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
mmm, ik denk het niet, anders was er wel meer procent verschil geweest
ik ben wel benieuwd naar hoe er nu in percentages precies gestemd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.End of spoiler tags begrijp ik?Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
Voor een nieuw programma/serie is het bovengemiddeld en voor NBC(de zender waar het wordt uitgezonden) is het -dacht ik- zelfs ver boven het gemiddelde.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:02 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
de amerikaanse scores en ratings zeggen me niks....
Het zit iets anders. The Voice had een rating van 4.4/12 in de 18-49 jaar leeftijdsgroep. Het eerste cijfer geeft aan hoeveel procent van de Amerikaanse huishoudens (18-49 jr.) het programma bekeken heeft. Het tweede cijfer is een indicatie van het percentage van de totale bevolking (18-49 jr.) dat naar The Voice heeft gekeken. Voor de omroepbazen zijn deze ratings belangrijker dan het totale aantal kijkers bij het bepalen of een programma een succes is i.v.m. de reclame-inkomsten. 4.4 is trouwens zeer goed voor een zomerprogramma! Echt een succes dusquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor een nieuw programma/serie is het bovengemiddeld en voor NBC(de zender waar het wordt uitgezonden) is het -dacht ik- zelfs ver boven het gemiddelde.
Best bekeken talentenshow in Amerika blijft American Idol met gemiddeld 18 a 19 miljoen kijkers.
En de rating is het cijfer die kritici geven(?), waarbij 5 het hoogst is. De 4.4 van The Voice is het hoogste van de avond.
http://www.hollywoodrepor(...)ry-nbcs-smash-201470quote:WHAT WILL CHANGE IN SEASON TWO
All four coaches are expected to be back for the second season, and de Mol says he envisions five to six audition episodes (up from only two this year). Telegdy is eager to build the backstories of the contestants and depict more of the coaching process in longer "battle round" episodes. And if all continues to go well, NBC hopes to have two installments of Voice -- one in the fall and one in the spring -- for the 2012-13 season. NBC also is looking at other ways of exploiting the show's success -- possibly a tour with some, if not all, of the coaches and an album featuring songs like their Queen medley.
Ik denk dat Amerikanen wel van de achtergrondverhalen en de drama houden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:41 schreef Steve het volgende:
Hm, ik weet niet of je de battles wel nog langer moet gaan maken... ZIjn dat niet al de 'zwakkere' afleveringen?
Dat devalueert wel enorm het idee achter The Voice, dat het een blijvend talent zou moeten opleveren. Marketingpraat natuurlijk, maar John de Mol bleef er wel consequent op hameren dat juist dát het anders maakte dan andere talentenjachten...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
http://www.hollywoodrepor(...)ry-nbcs-smash-201470
Mogelijk 2(!) (veel uitgebreidere) seizoenen van The Voice in 1 jaar straks. Het grote uitmelken is in Amerika van nog een heel ander niveau dan wij hier gewend zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ah, thanks... Dan snap ik die nu ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:52 schreef ESLiRi het volgende:
[..]
Het zit iets anders. The Voice had een rating van 4.4/12 in de 18-49 jaar leeftijdsgroep. Het eerste cijfer geeft aan hoeveel procent van de Amerikaanse huishoudens (18-49 jr.) het programma bekeken heeft. Het tweede cijfer is een indicatie van het percentage van de totale bevolking (18-49 jr.) dat naar The Voice heeft gekeken. Voor de omroepbazen zijn deze ratings belangrijker dan het totale aantal kijkers bij het bepalen of een programma een succes is i.v.m. de reclame-inkomsten. 4.4 is trouwens zeer goed voor een zomerprogramma! Echt een succes dus.
Ja hij is niet slecht ofzo, misschien dat zijn vrouw miranda kan komenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:23 schreef UltraR het volgende:
Ik vond Blake wel prima. Dacht in het begin dat ik hem de minste coach zou vinden, maar hij was de enige die z'n kandidaten echt vrij liet in wat zij prettig vonden ipv dingen, ondermeer liedkeuzes, op te dringen.
quote:The Season 1 finale of The Voice was watched by 10.8 million total viewers and drew a 3.5 rating
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:06 schreef Welldressed het volgende:
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Dat maakt niet veel uit, het stemmen was al gesloten tijdens de laatste uitzending. Dus het nummer van Dia met Miranda maakte niet uit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik vind het jammer dat Dia niet gewonnen heeft. Ze was echt mijn favoriet geworden. Wat een heerlijke stem.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik alle 4 finalisten geweldig vond. Een dat nieuwe nummer van Beverly is volgens mij een regelrechte hitJavier's nummer mocht er ook wezen trouwens
Er zat maar 2% tussen Dia en Javier
Als Dia niet van die suffe countrynummers had moeten zingen (zoals met de vrouw van Blake) dan had ze misschien wel gewonnen. Niet zozeer omdat country niet aan zou slaan (juist wel), maar puur omdat zij een andere stijl en doelgroep heeft. Blake en Dia was geen match in dat opzicht, hoewel Blake wel ontdooide in de laatste shows. Het optreden van Blake met Dia ging ook nog wel (die Ray-Ban's
)
Geen spoilers, want ik zie de uitslag hierboven ook al zonder staan...
Miranda lambert een bimbo noemenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik post lekker solo door
• Die kerel van Train ziet er wel verlept uit zeg, ouwe rotkop. Vicci doet het wel erg tof, zeker bij de krachtige stukken. Stiekem is ze best leuk en totaal niet de Amerikaanse Anne
• Stevie Nicks heeft ook wel eens betere dagen gekend, Javier haalt hogere noten dan zijWel een mooi nummer!
• Duet van Beverly en die homo zat wel goed in elkaar, leuk samenspel op het einde!
• Dia valt zowaar tegen in het duet! De muziek past niet bij haar, maar ze wordt wel outstaged door die blonde bimbo.
In de finale vond ik Dia helaas een beetje tekortkomen, Vicci onverwacht erg sterk en Beverly deed het eigenlijk de hele serie wel constant goed. Javier, tsja. Ik koop z'n album niet, maar hij kan wel zingen.
Ik snap ook niet waarom ze the house that built me gingen zingen. Bijna alle andere liedjes van miranda zouden veel beter zijn geweest.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik vind het jammer dat Dia niet gewonnen heeft. Ze was echt mijn favoriet geworden. Wat een heerlijke stem.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik alle 4 finalisten geweldig vond. Een dat nieuwe nummer van Beverly is volgens mij een regelrechte hitJavier's nummer mocht er ook wezen trouwens
Er zat maar 2% tussen Dia en Javier
Als Dia niet van die suffe countrynummers had moeten zingen (zoals met de vrouw van Blake) dan had ze misschien wel gewonnen. Niet zozeer omdat country niet aan zou slaan (juist wel), maar puur omdat zij een andere stijl en doelgroep heeft. Blake en Dia was geen match in dat opzicht, hoewel Blake wel ontdooide in de laatste shows. Het optreden van Blake met Dia ging ook nog wel (die Ray-Ban's
)
Geen spoilers, want ik zie de uitslag hierboven ook al zonder staan...
Ik ben misschien niet zo thuis in haar muziek of persoon, maar ze zag er uit als een middelmatige escort-girl. Zeker naast Dia.quote:
En ik lees geruchten rond Robbie Williams, Adele en Dani Minoque (als ik dat goed schrijf). Weet iemand al wanneer dat uitgezonden wordt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:27 schreef iBenny het volgende:
Cee Lo wordt waarschijnlijk ook coach bij The Voice UK
Nope, maar we volgen het in The Voice Of England #1 Met Robbie Williams en Adele als coaches? op de voetquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:28 schreef Desdemona het volgende:
[..]
En ik lees geruchten rond Robbie Williams, Adele en Dani Minoque (als ik dat goed schrijf). Weet iemand al wanneer dat uitgezonden wordt?
Thx! Ik zag het topic nadat ik dit getypt had, ik was iets te voorbarig! Ik ga het topic en de show zeker volgen! Heb er nu al zin in!quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope, maar we volgen het in The Voice Of England #1 Met Robbie Williams en Adele als coaches? op de voet
Die half man midget weer, zie liever rod stewart ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:27 schreef iBenny het volgende:
Cee Lo wordt waarschijnlijk ook coach bij The Voice UK
no shitquote:Op woensdag 6 juli 2011 07:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet zo thuis in haar muziek of persoon.
Waarom loopt ze er zo bij dan?quote:
Cee-Lo een 'half man midget' noemenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:42 schreef OreO het volgende:
[..]
Die half man midget weer, zie liever rod stewart ofzo.
Is hier al wat van bekend?quote:Maroon 5-frontman in duet met winnaar The Voice
AMSTERDAM - Maroon 5-frontman Adam Levine en Cee Lo Green duiken de studio in met Javier Colon, die deze week de Amerikaanse versie van The Voice won.
De twee zangers zaten in de jury van de talentenjacht en willen de winnaar graag een handje helpen bij het van de grond krijgen van zijn zangcarričre.
"We hebben het er al over gehad. We gaan samen een aantal dingen opnemen in de studio", zegt Colon in het Amerikaanse tv-programma Today over Levine, die tijdens het programma optrad als zijn coach. "We hebben ook met Cee Lo gesproken en hij wil eveneens dat we bij elkaar komen. Dus we gaan leuke dingen doen in de toekomst."
Naast Levine en Cee Lo Green bestond de jury van The Voice uit Christina Aguilera en Blake Shelton. Ze keren allemaal terug voor het tweede seizoen van het programma dat, nadat het al een kijkcijferkanon was in Nederland, ook een succes was in de Verenigde Staten.
twitter:NBCTheVoice twitterde op donderdag 14-06-2012 om 21:21:32START THE COUNTDOWN! #TheVoice returns on September 10 with a two hour premiere! http://t.co/HEliobKN reageer retweet
quote:Billie Joe Armstrong joins NBC's 'Voice' as mentor
LOS ANGELES -- NBC's "The Voice" is adding a high-powered rocker to the mix.
NBC said Thursday that Green Day vocalist and guitarist Billie Joe Armstrong has joined the talent contest as a mentor to Christina Aguilera's team this coming season.
In a statement, Armstrong said he and his family are fans of the show.
"The Voice" has won over viewers because "it's not molding artists, it's just giving them a little bit of guidance and direction without giving them a complete makeover," he said.
Besides, Armstrong says, working with Aguilera is "a lot of fun." He started taping Wednesday on "The Voice," which has been in production for season three since June.
As the talent contest field grows more crowded, shows are competing for big-name music stars. "American Idol" is adding Mariah Carey as a judge, and "The X Factor" signed Britney Spears and Demi Lovato
.
"The Voice" returns Sept. 10. That's good timing for Green Day: The band has three albums coming out in quick succession, with the first, "Uno!", to be released Sept. 25.
In addition to Aguilera, the show's coaches include Cee-Lo Green, Adam Levine and Blake Shelton. Carson Daly is the host.
http://www.sacbee.com/201(...)s.html#storylink=cpy
Ik skip altijd door naar de optredens, dat gezeik over hoe moeilijk ze het allemaal wel niet hebben gehad vind ik helemaal niks.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:44 schreef EilandjeOnline het volgende:
alleen jammer dat Amerika zo gefocust is op tranentrekkende verhalen van de kandidaten.
waarom dat nou weer ?!quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:45 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Shakira en Usher worden de vervangers van Christina en Cee-lo in het nieuwe spring seizoen.
alleen voor 1 seizoenquote:Op dinsdag 18 september 2012 07:45 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Shakira en Usher worden de vervangers van Christina en Cee-lo in het nieuwe spring seizoen.
Ja idd, wat een tijdverspilling!quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:32 schreef Cee het volgende:
Ben met aflevering 4 net begonnen maar halverwege afgezet, anderhalf uur aan een stuk door is me te veel zeg. De rest doe ik morgen wel! En ik ga denk ik ook maar eens beginnen met het doorspoelen van al die backstories. Krijg je eerst 10 minuten lang dat gezemel over een of andere shuffle-viral waar ik nog nooit van heb gehoord (niet dat dat veel zegt, maar toch). En vervolgens drukt er niemand voor die gast. What's the point?
die vrouw van 52 ?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:24 schreef Karina het volgende:
Er zit een heel irritant mens trouwens in aflevering vijf, die ging gelukkig niet door.
nee hoor, ik vind het ook een behoorlijk vies gezicht, vettige/zweterige hangtieten idd, waarom moeten die zo duidelijk in beeld??quote:Op donderdag 20 september 2012 13:43 schreef MissBliss het volgende:
Ben ik de enige die met verbazing naar Christina's tieten kijkt? De ene keer zitten ze mooi hoog ingesnoerd en het volgende moment lijkt het wel of ze dr bh afgegooid heeft en hangen dr tieten op dr navel
geen slimme actie idd van Cupido, z'n zangstem kwam totaal niet tot zn recht met dat nummer.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:52 schreef Karina het volgende:
Jij bedoelt die Cupido zanger zeker? Hij deed ook alsof het een grote wereldhit was, ik kende dat hele nummer niet en inderdaad ontzettend stom om DAT te zingen, terwijl hij juist van dat imago afwilde.
Tieten zijn me nog niet opgevallenIk ga eens opletten.
Blake (de Country zanger) vind ik trouwens erg leuk, dat accent
Na het zien van die battle gister zie ik hem wel als lichte favoriet ja. Zou Team Cee Lo het wel een keer gunnen om te winnen, vorige keer zaten daar gewoon de twee besten (Juliet en Jamar), het is me nog steeds een raadsel waarom één van die beiden niet gewonnen heeft. Cee Lo heeft iig wel weer een paar toppers, misschien is 3 maal scheepsrecht.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:15 schreef EilandjeOnline het volgende:
avery is ontzettend goed, tis net alof je naar een film zit te kijken waneer hij zingt en hij gaat vast winnen, ben benieuwd naar die knock out ronde
Over de afloop van die Battle...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:37 schreef Karina het volgende:
Wauw, ik zit nu te kijken en de battle tussen Nicole en Brandon, geweldig. Het leek wel playbackMij benieuwen wie er door gaat.
In seizoen 1 had Cee Lo met Vicci Martinez moeten winnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:06 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Na het zien van die battle gister zie ik hem wel als lichte favoriet ja. Zou Team Cee Lo het wel een keer gunnen om te winnen, vorige keer zaten daar gewoon de twee besten (Juliet en Jamar), het is me nog steeds een raadsel waarom één van die beiden niet gewonnen heeft. Cee Lo heeft iig wel weer een paar toppers, misschien is 3 maal scheepsrecht.
Ja! Tijdens de battle en de knockoutround ook al te gek! Mijn favo denk ik.quote:
Echt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:53 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Wel leuk dat vanaf nu steeds de twee slechtsten afvallen, dus de coaches zijn niet gegarandeerd van een plek bij de laatste 4.
Yepquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt?Dat heb ik helemaal gemist. Wauw, dit seizoen van The Voice US zit echt vol goede aanpassingen.
Wist ik ook helemaal niet! Dat is een hele goede zet, zo vallen ECHT de slechtsten af.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt?Dat heb ik helemaal gemist. Wauw, dit seizoen van The Voice US zit echt vol goede aanpassingen.
Het is een vrouw.quote:Op zondag 11 november 2012 19:02 schreef Karina het volgende:
Hele stomme vraag misschien, maar Deborah (of hoe je het spelt), Urkel zeg maar, is dat nou een jongen of een meisje
quote:Op zondag 11 november 2012 19:02 schreef Karina het volgende:
Hele stomme vraag misschien, maar Deborah (of hoe je het spelt), Urkel zeg maar, is dat nou een jongen of een meisje
Ik heb echt de hele tijd gedacht dat ze een jongen was, maar ik zat vanmiddag te kijken en toen hoorde ik Christina "she" zeggen en toen dacht ik, uh het is dus TOCH een meisje.quote:Op zondag 11 november 2012 19:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]Urkel! geen stomme vraag, ik moest ook ff goed kijken
die met bril en ezelgeluiden? nee hoor, blij dat die weg isquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Steve het volgende:
Hij is al even weg, maar ik vond MacKenzie wel leuk, jammer dat hij er niet meer in zit.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:15 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
die met bril en ezelgeluiden? nee hoor, blij dat die weg is
Datquote:
Ditquote:
mooi om te zienquote:Op woensdag 19 december 2012 16:53 schreef Karina het volgende:
Mooie show tot nu toeTerry en Peter Frampton! De stem van de laatste is niet meer zo goed als vroeger
Dit dus.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
Amanda had moeten winnen(en er uberhaupt nooit uit gemogen)
Volgens mij is dat maar voor 1 serie en komen ze daarna weer terugquote:Op donderdag 20 december 2012 08:56 schreef Karina het volgende:
Nicholas had moeten winnen
Jammer dat Ceelo volgend seizoen niet meer in de jury zit, die deed het net zo leuk. Usher lijkt me niet eigenlijk.
Is die niet hoogzwanger??quote:Op maandag 7 januari 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
Shakira heeft de stoel alvast even uitgeprobeerd:
[ afbeelding ]
Hoe danquote:John en Reinout kruisen degens in Amerika
Het wordt een spannende avond voor de Nederlandse tv-magnaten John de Mol en Reinout Oerlemans. In de Verenigde Staten staan hun tv-shows The Voice en Splash vanavond recht tegenover elkaar. Splash begon vorige week met een mooie 8,8 miljoen kijkers op ABC, maar moet nu concurreren met The Voice. Het derde seizoen van de talentenjacht trapte gisteren af met 13,9 miljoen kijkers en voor de tweede aflevering kunnen de Amerikanen vanavond al afstemmen op tv-netwerk NBC.
The Voice is na drie seizoenen nog altijd in trek bij de Amerikanen. De finale van het derde seizoen was met 14 miljoen kijkers de meest bekeken finale van de show tot nu toe.
Over het algemeen kan The Voice op positievere kritieken rekenen dan Splash. Niet iedereen staat te springen om celebrities die van een duikplank springen, zo ook niet The Hollywood Reporter.
“Shaking your head? Geef Nederland de schuld. Want het zijn de Nederlanders – die ons ook Big Brother en The Voice gaven – wiens laatste zomerhit Celebrity Splash aan deze kant van de oceaan de aandacht trok, van zowel ABC als FOX“, schrijft de website.
ABC ging er met de show vandoor en concurreert nu dus rechtstreeks met The Voice.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind Usher wel leuk maar Shakira niet echt. Maar ja, wel weer beter dan Christina
idd veel leuker dan cee lo green en xtina maar jammer dat ze voor 1 seizoen blijvenquote:
Vind het dom. Hebben ze eindelijk eens een hit op die faalzender gaan ze het 2x per seizoen programmeren en daarmee uiteindelijk gewoon keihard de kijkers verliezen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:25 schreef iBenny het volgende:
Zolang het scoort blijven ze het wel uitmelken
Is op zich wel te verwachten. Ongeveer hetzelfde gebeurde op een gegeven moment met -ik dacht, but correct me if i'm wrong- American Idolquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vind het dom. Hebben ze eindelijk eens een hit op die faalzender gaan ze het 2x per seizoen programmeren en daarmee uiteindelijk gewoon keihard de kijkers verliezen.
Neuh das al jaren 1x per seizoen vanaf januari tot meiquote:Op woensdag 3 april 2013 18:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is op zich wel te verwachten. Ongeveer hetzelfde gebeurde op een gegeven moment met -ik dacht, but correct me if i'm wrong- American Idol
Dan weet ik ff zo snel niet welke zender er met programma net zo snel seizoenen doorheen jaste dat de kijker het op een gegeven moment helemaal zat was.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neuh das al jaren 1x per seizoen vanaf januari tot mei
In het najaar (september-december) heeft FOX X-Factor afaik.
Geen idee! Maar I don't care verder. Ik vind het wel leuk om te zien hoe zelfdestructief NBC om zich heen blijft kloten.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan weet ik ff zo snel niet welke zender er met programma net zo snel seizoenen doorheen jaste dat de kijker het op een gegeven moment helemaal zat was.
De rest ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:57 schreef EilandjeOnline het volgende:
Shakira draagt al 6 afleveringen het zelfde
Volgens mij wel op verschillende dagen, aangezien alles op 1 dag opnemen te veel en te lang zou zijn. Ze hebben dan wel dezelfde kleding(dubbel ofzo?) aan. Op die manier kan er gewoon geknipt en geplakt worden zonder rekening te houden met kleding. Dat je niet in een uitzending een coach 300 verschillende soorten kleding aan ziet hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De rest ook
Dat was vorig seizoen ook, ze nemen alles op 1 dag op denk ik.
Dit klopt. De kleding blijft hetzelfde (dan wel dubbel) maar over meerdere dagen. Ik zag dat een keer bij een backstage video van een The Voice aflevering. Weet niet meer welk land. Volgens mij Nederland.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij wel op verschillende dagen, aangezien alles op 1 dag opnemen te veel en te lang zou zijn. Ze hebben dan wel dezelfde kleding(dubbel ofzo?) aan. Op die manier kan er gewoon geknipt en geplakt worden zonder rekening te houden met kleding. Dat je niet in een uitzending een coach 300 verschillende soorten kleding aan ziet hebben.
Klopt inderdaad. Als ik het goed heb legde Marco Borsato dat toen uit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Dit klopt. De kleding blijft hetzelfde (dan wel dubbel) maar over meerdere dagen. Ik zag dat een keer bij een backstage video van een The Voice aflevering. Weet niet meer welk land. Volgens mij Nederland.
Luke?quote:
Midas Whale. Ik heb nog niet alles kunnen kijken, het waren 3 afleveringen deze week, had alleen nog maar tijd voor 1 halvequote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:56 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Luke?
Echt belachelijk dat Blake hem niet koos. Holly kan prachtig zingen, maar heeft 0 uitstraling. Vind sowieso de teams van Blake en Usher erg zwak. Van Ryan Innes vind ik het ook jammer dat hij eruit is, maar dat heeft ie deels aan zichzelf te wijten, hij koos een slecht nummer.
Shakira had het zwakste team, maar doordat ze twee sterke zangeressen van Adam stal, heeft ze opeens nog kans om te winnen ook. Adam heeft het beste team met 4 sterke zangeressen. Ze kunnen alle 4 winnen.
ik moet afl. 17 nog even kijken. team Adam vond ik bij far het sterkste zeg. Shakira's team was een goeie tweede, maar ik heb niet zoveel met die schreeuwerige vrouwen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik zit de laatste 5 afleveringen achter elkaar te kijken:
amber en haar stay versie vond ik echt mooi, beter dan rihanna's versie
usher en die spiegel met michelle, was dat nou nodig ?? michelle vind zichzelf totaal niet lelijk en doet haar ding met veel plezier.
caroline doet me heel erg aan een bekend iemand denken, ik weet niet aan wie, josh stone misschien ?
Blake heeft echt het zwakste team, zelf geef ik niks om country muziek
En hij moet goed dronken zijn geweest in aflevering 15
Jammer dat Shakira Corina heeft laten gaan. Zij was echt goed!
Why the swedish house mafia ?? mn favolied verkracht![]()
Catia ook al weer weg, zo jammer dat usher niet die goser wegstuurde. Een liedje van Whitney houston laten zingen is dan ook zoooo afgezaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |