Vind het dom. Hebben ze eindelijk eens een hit op die faalzender gaan ze het 2x per seizoen programmeren en daarmee uiteindelijk gewoon keihard de kijkers verliezen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:25 schreef iBenny het volgende:
Zolang het scoort blijven ze het wel uitmelken
Is op zich wel te verwachten. Ongeveer hetzelfde gebeurde op een gegeven moment met -ik dacht, but correct me if i'm wrong- American Idolquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vind het dom. Hebben ze eindelijk eens een hit op die faalzender gaan ze het 2x per seizoen programmeren en daarmee uiteindelijk gewoon keihard de kijkers verliezen.
Neuh das al jaren 1x per seizoen vanaf januari tot meiquote:Op woensdag 3 april 2013 18:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is op zich wel te verwachten. Ongeveer hetzelfde gebeurde op een gegeven moment met -ik dacht, but correct me if i'm wrong- American Idol
Dan weet ik ff zo snel niet welke zender er met programma net zo snel seizoenen doorheen jaste dat de kijker het op een gegeven moment helemaal zat was.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neuh das al jaren 1x per seizoen vanaf januari tot mei
In het najaar (september-december) heeft FOX X-Factor afaik.
Geen idee! Maar I don't care verder. Ik vind het wel leuk om te zien hoe zelfdestructief NBC om zich heen blijft kloten.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan weet ik ff zo snel niet welke zender er met programma net zo snel seizoenen doorheen jaste dat de kijker het op een gegeven moment helemaal zat was.
De rest ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:57 schreef EilandjeOnline het volgende:
Shakira draagt al 6 afleveringen het zelfde
Volgens mij wel op verschillende dagen, aangezien alles op 1 dag opnemen te veel en te lang zou zijn. Ze hebben dan wel dezelfde kleding(dubbel ofzo?) aan. Op die manier kan er gewoon geknipt en geplakt worden zonder rekening te houden met kleding. Dat je niet in een uitzending een coach 300 verschillende soorten kleding aan ziet hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De rest ook
Dat was vorig seizoen ook, ze nemen alles op 1 dag op denk ik.
Dit klopt. De kleding blijft hetzelfde (dan wel dubbel) maar over meerdere dagen. Ik zag dat een keer bij een backstage video van een The Voice aflevering. Weet niet meer welk land. Volgens mij Nederland.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij wel op verschillende dagen, aangezien alles op 1 dag opnemen te veel en te lang zou zijn. Ze hebben dan wel dezelfde kleding(dubbel ofzo?) aan. Op die manier kan er gewoon geknipt en geplakt worden zonder rekening te houden met kleding. Dat je niet in een uitzending een coach 300 verschillende soorten kleding aan ziet hebben.
Klopt inderdaad. Als ik het goed heb legde Marco Borsato dat toen uit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Dit klopt. De kleding blijft hetzelfde (dan wel dubbel) maar over meerdere dagen. Ik zag dat een keer bij een backstage video van een The Voice aflevering. Weet niet meer welk land. Volgens mij Nederland.
Luke?quote:
Midas Whale. Ik heb nog niet alles kunnen kijken, het waren 3 afleveringen deze week, had alleen nog maar tijd voor 1 halvequote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:56 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Luke?
Echt belachelijk dat Blake hem niet koos. Holly kan prachtig zingen, maar heeft 0 uitstraling. Vind sowieso de teams van Blake en Usher erg zwak. Van Ryan Innes vind ik het ook jammer dat hij eruit is, maar dat heeft ie deels aan zichzelf te wijten, hij koos een slecht nummer.
Shakira had het zwakste team, maar doordat ze twee sterke zangeressen van Adam stal, heeft ze opeens nog kans om te winnen ook. Adam heeft het beste team met 4 sterke zangeressen. Ze kunnen alle 4 winnen.
ik moet afl. 17 nog even kijken. team Adam vond ik bij far het sterkste zeg. Shakira's team was een goeie tweede, maar ik heb niet zoveel met die schreeuwerige vrouwen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik zit de laatste 5 afleveringen achter elkaar te kijken:
amber en haar stay versie vond ik echt mooi, beter dan rihanna's versie
usher en die spiegel met michelle, was dat nou nodig ?? michelle vind zichzelf totaal niet lelijk en doet haar ding met veel plezier.
caroline doet me heel erg aan een bekend iemand denken, ik weet niet aan wie, josh stone misschien ?
Blake heeft echt het zwakste team, zelf geef ik niks om country muziek
En hij moet goed dronken zijn geweest in aflevering 15
Jammer dat Shakira Corina heeft laten gaan. Zij was echt goed!
Why the swedish house mafia ?? mn favolied verkracht![]()
Catia ook al weer weg, zo jammer dat usher niet die goser wegstuurde. Een liedje van Whitney houston laten zingen is dan ook zoooo afgezaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |