Ik skip altijd door naar de optredens, dat gezeik over hoe moeilijk ze het allemaal wel niet hebben gehad vind ik helemaal niks.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:44 schreef EilandjeOnline het volgende:
alleen jammer dat Amerika zo gefocust is op tranentrekkende verhalen van de kandidaten.
waarom dat nou weer ?!quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:45 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Shakira en Usher worden de vervangers van Christina en Cee-lo in het nieuwe spring seizoen.
alleen voor 1 seizoenquote:Op dinsdag 18 september 2012 07:45 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Shakira en Usher worden de vervangers van Christina en Cee-lo in het nieuwe spring seizoen.
Ja idd, wat een tijdverspilling!quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:32 schreef Cee het volgende:
Ben met aflevering 4 net begonnen maar halverwege afgezet, anderhalf uur aan een stuk door is me te veel zeg. De rest doe ik morgen wel! En ik ga denk ik ook maar eens beginnen met het doorspoelen van al die backstories. Krijg je eerst 10 minuten lang dat gezemel over een of andere shuffle-viral waar ik nog nooit van heb gehoord (niet dat dat veel zegt, maar toch). En vervolgens drukt er niemand voor die gast. What's the point?
die vrouw van 52 ?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:24 schreef Karina het volgende:
Er zit een heel irritant mens trouwens in aflevering vijf, die ging gelukkig niet door.
nee hoor, ik vind het ook een behoorlijk vies gezicht, vettige/zweterige hangtieten idd, waarom moeten die zo duidelijk in beeld??quote:Op donderdag 20 september 2012 13:43 schreef MissBliss het volgende:
Ben ik de enige die met verbazing naar Christina's tieten kijkt? De ene keer zitten ze mooi hoog ingesnoerd en het volgende moment lijkt het wel of ze dr bh afgegooid heeft en hangen dr tieten op dr navel
geen slimme actie idd van Cupido, z'n zangstem kwam totaal niet tot zn recht met dat nummer.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:52 schreef Karina het volgende:
Jij bedoelt die Cupido zanger zeker? Hij deed ook alsof het een grote wereldhit was, ik kende dat hele nummer niet en inderdaad ontzettend stom om DAT te zingen, terwijl hij juist van dat imago afwilde.
Tieten zijn me nog niet opgevallenIk ga eens opletten.
Blake (de Country zanger) vind ik trouwens erg leuk, dat accent
Na het zien van die battle gister zie ik hem wel als lichte favoriet ja. Zou Team Cee Lo het wel een keer gunnen om te winnen, vorige keer zaten daar gewoon de twee besten (Juliet en Jamar), het is me nog steeds een raadsel waarom één van die beiden niet gewonnen heeft. Cee Lo heeft iig wel weer een paar toppers, misschien is 3 maal scheepsrecht.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:15 schreef EilandjeOnline het volgende:
avery is ontzettend goed, tis net alof je naar een film zit te kijken waneer hij zingt en hij gaat vast winnen, ben benieuwd naar die knock out ronde
Over de afloop van die Battle...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:37 schreef Karina het volgende:
Wauw, ik zit nu te kijken en de battle tussen Nicole en Brandon, geweldig. Het leek wel playbackMij benieuwen wie er door gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In seizoen 1 had Cee Lo met Vicci Martinez moeten winnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:06 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Na het zien van die battle gister zie ik hem wel als lichte favoriet ja. Zou Team Cee Lo het wel een keer gunnen om te winnen, vorige keer zaten daar gewoon de twee besten (Juliet en Jamar), het is me nog steeds een raadsel waarom één van die beiden niet gewonnen heeft. Cee Lo heeft iig wel weer een paar toppers, misschien is 3 maal scheepsrecht.
Ja! Tijdens de battle en de knockoutround ook al te gek! Mijn favo denk ik.quote:
Echt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:53 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Wel leuk dat vanaf nu steeds de twee slechtsten afvallen, dus de coaches zijn niet gegarandeerd van een plek bij de laatste 4.
Yepquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt?Dat heb ik helemaal gemist. Wauw, dit seizoen van The Voice US zit echt vol goede aanpassingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |