Wist ik ook helemaal niet! Dat is een hele goede zet, zo vallen ECHT de slechtsten af.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt?Dat heb ik helemaal gemist. Wauw, dit seizoen van The Voice US zit echt vol goede aanpassingen.
Het is een vrouw.quote:Op zondag 11 november 2012 19:02 schreef Karina het volgende:
Hele stomme vraag misschien, maar Deborah (of hoe je het spelt), Urkel zeg maar, is dat nou een jongen of een meisje
quote:Op zondag 11 november 2012 19:02 schreef Karina het volgende:
Hele stomme vraag misschien, maar Deborah (of hoe je het spelt), Urkel zeg maar, is dat nou een jongen of een meisje
Ik heb echt de hele tijd gedacht dat ze een jongen was, maar ik zat vanmiddag te kijken en toen hoorde ik Christina "she" zeggen en toen dacht ik, uh het is dus TOCH een meisje.quote:Op zondag 11 november 2012 19:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]Urkel! geen stomme vraag, ik moest ook ff goed kijken
die met bril en ezelgeluiden? nee hoor, blij dat die weg isquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Steve het volgende:
Hij is al even weg, maar ik vond MacKenzie wel leuk, jammer dat hij er niet meer in zit.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:15 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
die met bril en ezelgeluiden? nee hoor, blij dat die weg is
Datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |