Nope, de coaches zijn al bekend. Muv Jeroen van der Boom > Marco Borsato zijn er geen veranderingenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:10 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Kortom, hij wordt dus een coach in The Voice voor seizoen 2. Wedden dat Ben ook een coach wordt?
Quote me maar over een paar maanden als ik gelijk heb.
Ik vind ze tof...quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:11 schreef MrEarcheese het volgende:
Trouwens, ik zat door die show heen te skippen en opeens hoor ik 'you will be doing original songs tonight'. Ik had echt zoiets van.. saywhat?
Original songs!
Ik zit nu die aflevering te kijken, en dat stukje wat Javier in die studio zong.. Dat is echt de EERSTE keer dat ik het fijn vind om naar te luisteren omdat hij lekker smooth zong ging zonder te knijpen en die rare uithalen te doen, normaal breek ik altijd z'n optredens halverwege af.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind ze tof...
Heb ze alle 4 gedownload
Wil jij eens ff gauw ophouden met zulke onzin verkondigen!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:32 schreef iBenny het volgende:
Ik ben er eindelijk achter op wiens stem van Dia lijkt... Katie Melua
Ik zat het te kijken en er werd hier in huis gevraagd of Katie een nieuw liedje hadquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:14 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wil jij eens ff gauw ophouden met zulke onzin verkondigen!!![]()
![]()
Ik vind Dia haar stem helemaal fantastisch, en van die van Katie Melua krijg ik moordneigingen.
Het is te hopen (in de zin van; beter dat dan de andere "opties")quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:27 schreef wolfrolf het volgende:
Jeroen vK zal wel in de Red Room gaan zitten, ofzo.
Precies!quote:
quote:
Ik zit nu te kijken, het enige dat nog resteert is het duet van Vicci/Cee-lo. Maar tot dusver zit Mr. EarCheese in m'n hoofd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:29 schreef MrEarcheese het volgende:
Oke, allereerst: Vicci en Cee-lo's optreden, stelletje helden dat ze zijn.
En wauw. Normaal heb ik echt 1 favoriete kandidaat per talentenjacht, maar nu valt 't wel mee. Als een van hun de winnaar wordt van The Voice kan ik d'r mee leven behalve als Javier wint.
Beverly's eigen liedje Lovesick is fucking tof, die crescendo! Echt iets voor haar.
Leuk seizoen. Heb eigenlijk nu al zin in seizoen 2.
En?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken, het enige dat nog resteert is het duet van Vicci/Cee-lo.
Denk ook niet dat dat gebeurt. Het zal de amerikaanse kijker weinig interesseren wie er de winnaar was van dat land dat de hoofdstad van Denemarken is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef MrEarcheese het volgende:
Trouwens.. Ik heb helemaal geen tattooben teruggezien afgezien van 1 seconde publiekshots. Mocht hij alleen maar komen kijken ofzo? Er is echt geen woord over hem gezegd.
quote:[..]
En?!
Gaat ook neit gebeuren... ze kwamen gewoon op visitequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef MrEarcheese het volgende:
Trouwens.. Ik heb helemaal geen tattooben teruggezien afgezien van 1 seconde publiekshots. Mocht hij alleen maar komen kijken ofzo? Er is echt geen woord over hem gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |