Zijn daar filmpjes van?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:52 schreef EilandjeOnline het volgende:
ze is een stuk minder braaf dan dat ze zich voordoet
Oooooh, die had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:15 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik verwees naar de twee laaatste filmpjes van haar in dit topic
Waarom diequote:
Had ie last van zijn stem?quote:
Ik kwam serieus niet meer bij toen ik die pruik zag dansen op z'n kale kop.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:56 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik bedoelde meermaar komt op hetzelfde neer, ik vond beide optredens TE grappig
![]()
quote:@NBCTheVoice The Voice Of Holland coaches (@tattooben, @nickensimontwit and @vanvelzenmusic) have come to America to experience the final shows. Welcome!
Ik denk het laatstequote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:30 schreef MrEarcheese het volgende:
Gaat hij trouwens ook zingen, of is 't alleen maar even zwaaien ofzo?
lets hope so, tis geen god ofzo ?!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij de garderobe mag staan.
.. Jeroen van Koningsbrugge?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:01 schreef ESLiRi het volgende:
Op 2 min. 28 sec.. [ link | afbeelding ]
Yup...quote:
twitter:eenjurk twitterde op maandag 27-06-2011 om 23:25:22Blijkbaar vraagt iedereen zich af waarom ik mee mag naar the voice... #binnenkortmeernieuwsdaarover reageer retweet
Kortom, hij wordt dus een coach in The Voice voor seizoen 2. Wedden dat Ben ook een coach wordt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup...twitter:eenjurk twitterde op maandag 27-06-2011 om 23:25:22Blijkbaar vraagt iedereen zich af waarom ik mee mag naar the voice... #binnenkortmeernieuwsdaarover reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |