Misschien ook omdat dit niet de eerste keer is?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Omdat dit eigenlijk geen nieuws is.
De enige reden dat dit nog een heeel klein beetje (telegraaf)nieuwswaarde heeft is omdat mensen van marokkaanse afkomst erbij betrokken zijn.
Ja man, de rollen omdraaien, dát werkt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Die ouders verdienen net zo hard slaag, gewoon gigantisch vernederen die hele familie. Praten hebben we genoeg gedaan, tijd voor vernederingen.
Daar zijn ze te stug voor geworden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Slim. Kan wel zien waarom de koning zo'n teringhekel aan die kutmocrotjes heeft gekregen. Misschien dat het werkt dat wij nu reclame gaan maken in Amsterdam-West, Amersfoort en Culemborg voor terugkeer?
....maar het zijn wel altijd Marokkanenquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Alsof dat hoort bij de cultuur en alsof het bij alle Marokkanen zo is.
Als je alleen de Telegraaf leest en verder een saai leven leidt wel, ja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:06 schreef Wootism het volgende:
[..]
....maar het zijn wel altijd Marokkanen
Wat ik zei had betrekking op het verstoren van rouwstoeten/rouwstoets/rouwstaten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je alleen de Telegraaf leest en verder een saai leven leidt wel, ja.
D'r zijn ook iets meer autochtonen dan Marokkanen in Nederland. Logisch dus dat deze in aantallen meer delicten op hun namen hebben, maar we weten allemaal hoe het in verhouding zit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:08 schreef Viso het volgende:
Denk inderdaad even aan de autochtonen in urk met molotov cocktails
Tuurlijk. Dat je als 10-jarige op school je best moet doen, is een valide reden om rouwstoeten te verstoren...quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:10 schreef Cherna het volgende:
Een troost na de oorlog had je al baldadige jeugd. Het punt is dat het extremere vormen is gaan aannemen door de jaren heen(het is persoonlijker gaan worden en vele malen harder). De druk op de maatschappij is enorm. Presteren en nog eens presteren. Maar als het aan opvoeden ontbreekt kun je stoppen. Daar ligt volgens mij de kern.
Omdat dit gedrag ook draait om macht. Jij wil ze even laten voelen dat ze niet de sterkste zijn. De rollen omdraaien dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:09 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Leg eens uit? Waar zeg ik dat ze de rollen om moeten draaien?
Voor het bevredigen van je onderbuikgevoel wellicht, ja.quote:Vernederen werkt ja.
Het verbaasde mij ook een beetje dat geef ik gelijk toe (je kan het ook zien in mijn 1e reactie in dit topic), maar na een kleine overdenking vind ik niet dat je kan concluderen dat een kindje het pure kwaad is als hij op zijn 10e een rouwstoet verstoort.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:54 schreef Boldface het volgende:
[..]
Iedereen is kind geweest en heeft domme dingen gedaan; ik ongetwijfeld ook. Maar tot twee weken geleden had ik nog nooit gehoord van kinderen die een rouwstoet verstoren. Ik was oprecht verbijsterd en ben dat nu eigenlijk nog meer.
Uit het eerste bericht bleek al dat het vaker gebeurde, maar er is hier gewoon een patroon zichtbaar. Waar zijn die Marokkaanse ouders in vredesnaam? Lezen die geen kranten? Vertellen ze hun kinderen niet dat dit soort dingen echt niet kunnen?
De opvoeding rammelt, zo veel is zeker.
Ik vind het maar moeilijk voor te stellen dat jij op je 10e iets had van "fikkie stoken mag best, pijltjes schieten is ook prima, maar kijk daar, dat is een rouwstoet daar mag je niet mee sollen hoor". Ik denk echt dat het meer toeval dan wijsheid is dat de mensen in dit topic nooit naar een rouwstoet gejoeld hebben (ik bedoel maar hoe vaak zie je die dingen nou). Dus die morele superioriteit die hier tentoongespreid wordt vind ik wat misplaatst.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:55 schreef Cherna het volgende:
[..]
Vreemd, ik ben in de begin jaren 60 opgegroeid, en wist met 10 jaar wel degelijk wat wel en niet kon. Het werd me door mijn ouders wel bijgebracht. Ook ik heb vuurtje gestookt, pijltjes geblazen, dingen die niet door de beugel konden, me als een punker gedragen. Maar toch had ik mijn grenzen. Ergens snap ik het niet. Iedereen heeft er de mond vol van dat de jeugd zoveel slimmer is dan de jeugd van vroeger. Maart begrip is vaak ver te zoeken. Communicatie is ver te zoeken.
Daarbij werd je gesnapt met kattekwaad zag je de vier hoeken thuis of er was iets op school gebeurd(strafwerk) dan waren de sancties van een behoorlijk niveau. Dat was het risico van het vak zullen we maar zeggen.
Kinderen zijn over het algemeen juist meer bezig met dit gedrag. Het neemt extremere vormen aan, maar over het algemeen zijn kinderen in potentie 'gemener' dan jongvolwassenen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:13 schreef Boldface het volgende:
Dat dit soort zaken bij (jong)volwassenen een rol spelen, vooruit. Maar bij jochies van 10? Die zijn daar echt niet mee bezig.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat dit gedrag ook draait om macht. Jij wil ze even laten voelen dat ze niet de sterkste zijn. De rollen omdraaien dus.
Je hebt toch wel een opvoeding gehad als kind?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:18 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Ik vind het maar moeilijk voor te stellen dat jij op je 10e iets had van "fikkie stoken mag best, pijltjes schieten is ook prima, maar kijk daar, dat is een rouwstoet daar mag je niet mee sollen hoor". Ik denk echt dat het meer toeval dan wijsheid is dat de mensen in dit topic nooit naar een rouwstoet gejoeld hebben (ik bedoel maar hoe vaak zie je die dingen nou). Dus die morele superioriteit die hier tentoongespreid wordt vind ik wat misplaatst.
Nee, ik wil dat hun gedrag ernstige consequenties heeft voor de eer van de familie. Dit gedrag draait om macht? Werkelijk? Leg eens uit hoe jij tot die conclusie komt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat dit gedrag ook draait om macht. Jij wil ze even laten voelen dat ze niet de sterkste zijn. De rollen omdraaien dus.
En gooi het daarna op tijdelijk ontoerekeningsvatbaar, ik denk dat je nog een eind komt ook bij de rechterquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:18 schreef yoppiesaus het volgende:
Ik zou de stoet uitrennen en de eerste de beste die ik te pakken krijg,helemaal inelkaar rossen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:15 schreef Boldface het volgende:
Topic zal zo wel dichtgaan, denk ik. Laatst opende ik een deel 2 van de rouwstoet-verstoring in Amersfoort, maar dat werd zonder gedegen uitleg gesloten, dus dat zal nu ook wel weer gebeuren, lijkt me.
Kennelijk is dit niet nieuwswaardig, mag je er niet over in discussie en moeten we dit maar normaal vinden.
Aangezien we tegenwoordig topics dan maar gebruiken als feedback? Nee, ik sloot het omdat de reacties in het tweede topic niet verder kwamen dan genenpoel. Wanneer je het dan over genen wil hebben en of autochtonen wel of niet pedofilie en incest in de genen hebben zitten, open je er maar een topic over in wetenschap. En daar stuurde Bolface het topic op aan. Wat mij betreft had je dus je klacht rustig opnieuw mogen voorleggen. Ik ben niet zo van de feedback in topics zelf over medemods, maar wanneer het dan toch gedaan moet worden, kan je van mij die reactie ook in het topic zelf krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Incident he... gewoon doorlopen... in dit geval doorrijden
We zullen zien hoe het zich ontwikkeld![]()
Tis in elk geval weer te triest voor woorden
Dat zeg ik. Je wilt dat het hen duur komt te staan. Dient geen enkel doel, op dat van je onderbuik na.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat hun gedrag ernstige consequenties heeft voor de eer van de familie.
Omdat kinderen niet voor elkaar willen onder doen. Ergens in uitblinken geeft je een gevoel van macht, eigenwaarde. Laten zien dat je nergens voor terugdeinst en boven een ander staat doet dat ook.quote:Dit gedrag draait om macht? Werkelijk? Leg eens uit hoe jij tot die conclusie komt?
Hoe kun je nu eigenwaarde ontlenen aan het verpesten van een rouwstoet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Je wilt dat het hen duur komt te staan. Dient geen enkel doel, op dat van je onderbuik na.
[..]
Omdat kinderen niet voor elkaar willen onder doen. Ergens in uitblinken geeft je een gevoel van macht, eigenwaarde. Laten zien dat je nergens voor terugdeinst en boven een ander staat doet dat ook.
Omdat het je respect en aanzien oplevert. Hoe triest ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kun je nu eigenwaarde ontlenen aan het verpesten van een rouwstoet?
Als dat waar zou zijn heb je zojuist bekend miljoenen schade veroorzaakt te hebben. Expect the cops shortlyquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:52 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
In een dorp misschien. Wij staken halve bossen in de fik en daar kwam niemand achter tenzij je op heterdaad betrapt werd.
Bij wie?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat het je respect en aanzien oplevert. Hoe triest ook.
Het dient wel een doel namelijk dat de familie geforceerd wordt strenger te controleren wat hun kinderen uitspoken aangezien eer bij hun belangrijk is. Tevens worden zij op die manier rechtstreeks geconfronteerd met de daden van hun minderjarige kinderen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Je wilt dat het hen duur komt te staan. Dient geen enkel doel, op dat van je onderbuik na.
Geen van die voorbeelden heeft betrekking tot deze situatie. Als ze al het gevoel van eigenwaarde of dat ze ergens in uitblinken krijgen door dit te doen kun je dat makkelijk elimineren door de gemeenschap op de hoogte te stellen van hun vieze daden. Zij zullen dan wel raad weten met hun misplaatste gevoel van eigenwaarde. Maar nogmaals, ik denk dat dit überhaupt niet aan de orde is.quote:[..]
Omdat kinderen niet voor elkaar willen onder doen. Ergens in uitblinken geeft je een gevoel van macht, eigenwaarde. Laten zien dat je nergens voor terugdeinst en boven een ander staat doet dat ook.
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:21 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een opvoeding gehad als kind?
Ach ja wat ik allemaal heb bekend op internet...quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:39 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Als dat waar zou zijn heb je zojuist bekend miljoenen schade veroorzaakt te hebben. Expect the cops shortly
De leeftijdgenootjes weten het al. DAT is hun gemeenschap.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:55 schreef HyperViper het volgende:
Geen van die voorbeelden heeft betrekking tot deze situatie. Als ze al het gevoel van eigenwaarde of dat ze ergens in uitblinken krijgen door dit te doen kun je dat makkelijk elimineren door de gemeenschap op de hoogte te stellen van hun vieze daden.
Ach, die mensen die tweets plaatsten dat ze Alphen wel eens over zouden doen gingen ook de cel inquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:00 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Ach ja wat ik allemaal heb bekend op internet...
Maar dat was geen kattekwaad.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:02 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ach, die mensen die tweets plaatsten dat ze Alphen wel eens over zouden doen gingen ook de cel in
EDIT: Doe normaal of blijf wegquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:01 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
De leeftijdgenootjes weten het al. DAT is hun gemeenschap.
Als je de ouders bedoelt - waarom denk je dat dit hen ook maar iets interesseert ?
quote:Hmm er staan vage dingen in het verhaal, ik twijfel eraan.
Waarom ze de media opzoekt, ipv de politie of wat dan ook, is me een raadsel.
Dit riekt weer naar zwartmakerij.
quote:Ik geef de schuld aan de rouwstoet en niet aan de marokkaantjes.
En nu?
Wat wil je nu doen?
quote:je hoeft alleen maar de tv aan te doen en laat me raden het gaat alweer over moslims en Marokkanen:jammer:
Het lijkt wel dat ze alleen zo hun programmas kunnen vullen erg armoedig allemaal:jammer:
quote:haha omdat ik de harde waarheid hier zeg doet het pijn bij veel nederlanders:banana: :banana: :banana:
Wat opvalt is dat het een heel duidelijk "marokkanen tegen nederlands" idee geeft.quote:Hun eigen problemen verbergen door de Marokkanen dagelijks zwart te maken en dit speelt niet sinds een jaar of 2jaar, nee dit speelt al meer dan 10jaar:jammer:
Wie?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef juxtaposition het volgende:
Ik was even aan het kijken op het marokko forum.
Daar is ook een topic over deze zaak en de gespreken zijn erg.. bijzonder.
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat opvalt is dat het een heel duidelijk "marokkanen tegen nederlands" idee geeft.
Veel ontkenning, ZE proberen ons altijd te dissen etc.
'Ik geef de schuld aan de rouwstoet' hoe bizar kun je denken?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef juxtaposition het volgende:
Daar is ook een topic over deze zaak en de gesprekken zijn erg.. bijzonder.
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat opvalt is dat het een heel duidelijk "marokkanen tegen nederlands" idee geeft.
Veel ontkenning, ZE proberen ons altijd te dissen etc.
Ja, die stoet zal wel provocerend bezig zijn geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Ik geef de schuld aan de rouwstoet' hoe bizar kun je denken?
Dat is op zich wel bijzonder ja, dat zie je hier helemaal niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef juxtaposition het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:17 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dat is op zich wel bijzonder ja, dat zie je hier helemaal niet.
Ach ja, daar zullen ook wel rare kwasten zitten. Heb je op elk forum. Zo kan je er ook wel een paar van de Telegraaf plukken, van die van de lokale krant, GeenStijl of van de FP van Fok.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef juxtaposition het volgende:
Daar is ook een topic over deze zaak en de gesprekken zijn erg.. bijzonder.
Veel ontkenning, "ZE proberen ons altijd te dissen" etc.
Hier ook ja. Dat ontken ik niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:17 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dat is op zich wel bijzonder ja, dat zie je hier helemaal niet.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, die stoet zal wel provocerend bezig zijn geweest.
quote:Hersenloze idioten.
quote:Hoe debiel en respectloos moet je zijn als tyfuspuber om zelfs de doden en de rouwende niet met rust te kunnen laten.
quote:Je moet je afvragen hoe het komt dat dit soort scholieren zo reageren.
quote:Keertje 1 vangen en naast de overledene in de kist stoppen.
quote:Het is fun voor ze. Ze vervelen zich natuurlijk dood. Ze mogen van mij een opvoedende tik krijgen en dat net zolang totdat ze het niet meer doen
quote:Walgelijk gedrag, wat drijft dit soort pubers?!
quote:Ik zou met mijn broers uitstappen, er gaat niets boven een heerlijk knokpartij vooral als de groep groter is is een uitdaging.
Dan kunnen na de knokpartij weer verder met rouwen
quote:Dit soort tuig mogen ze van mij gelijk mocro styl knuppelen. Schandalige idioten
quote:Je hebt het over hele jonge mensen die volkomen abnormaal reageren op een situatie. Dan moet je verder kijken. Ik vind dat interessant. Dit gaat dan over opvoeding en normen en waarden die je meekrijgt van thuis. Persoonlijk denk ik ook dat bij de meeste misstanden het uit die hoek komt. Er wordt te weinig naar gekeken.
quote:Mensen dit verhaal klopt niet. De kinderen wezen alleen naar de rouwstoet. Niemand stak een middelvinger. Alleen een wijsvinger.
Deze mensen zoeken alleen een reden om een ISLAMITISCHE school zwart te maken.
quote:Tuurlijk. Anderen verzinnen het allemaal
quote:puber?! het is een fucking basisschool! die kinderen zijn hooguit 12 jaar
quote:Des te erger.....dat men op die leeftijd al zo verziekt is door thuis.
quote:tja.. waar zouden ze dát dan vandaan hebben?
quote:vrijheid van meningsuiting toch dat is wat ze zien in de media respectloze opvoeding maar wat verwacht je ook ervan niemand wordt meer door zijn ouder opgevoed maar door de kinderopvang met zijn 20 tegelijk
quote:volledig gebrek aan empathisch vermogen. ik gooi het op opvoeding in combinatie met groepsgedrag
quote:Het maakt mij geen reet uit wat voor geloof of afkomst dit tuig heeft; hun gedrag is verfoeilijk, hoe dan ook.
Goede post, beetje contrast kan geen kwaad.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef samvirus het volgende:
Reacties op Marokko.nl
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat ligt natuurlijk ook een beetje aan de context waarbinnen je dit Nederlanderschap aan de orde stelt. In een discussie waar het over moslims en Marokkanen gaat, ligt dit niet erg voor de hand.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:20 schreef juxtaposition het volgende:
Waar ik denk dat je na de 2e of 3e generatie jezelf toch wel een nederlander voelt, en ook zo gezien zal worden, klopt dit totaal niet.
Je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Als buitenstaander wil je de familie eer even passeren? Grapjas.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het dient wel een doel namelijk dat de familie geforceerd wordt strenger te controleren wat hun kinderen uitspoken aangezien eer bij hun belangrijk is. Tevens worden zij op die manier rechtstreeks geconfronteerd met de daden van hun minderjarige kinderen.
Sterk argument.quote:Geen van die voorbeelden heeft betrekking tot deze situatie.
Het is nooit in je opgekomen dat het vieze aspect en de afkeuring daarvan leiden tot nog meer aanzien bij vrienden?quote:Als ze al het gevoel van eigenwaarde of dat ze ergens in uitblinken krijgen door dit te doen kun je dat makkelijk elimineren door de gemeenschap op de hoogte te stellen van hun vieze daden. Zij zullen dan wel raad weten met hun misplaatste gevoel van eigenwaarde. Maar nogmaals, ik denk dat dit ÃŒberhaupt niet aan de orde is.
Ja, meer camera's, controle, en alle gegevens van iedereen bijhouden. dat zal helpen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:25 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Ik vind dat er hier ruimte is voor de overheid om beleid te voeren. Kijk naar Engeland en hun camera's. De situatie is niet langer houdbaar. Er zijn al camera systemen die het gedrag van mensen kan analyseren en eventueel gevaar of verdacht gedrag automatisch meld bij een centraal punt. Zo'n systeem hebben we nu echt nodig, de maatschappij heeft het nodig.
Ik geef jou toch niet de schuld of wel?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:15 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Nederlanders/media.
Had het eigenlijk tussen aanhalingstekens moeten zetten.
Ik heb mij alleen aangemeld omdat ik wat wou posten over Marokkaanse tv en eten, verder is het echt een versie van telegraaf.nl voor Marokkanenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Marroko.nl. Is dat niet dat maroc propaganda forum met subsidiegeld.
Huh? Nee. Maar ik had het even tussen aanhalingstekens moeten zetten. Dat zou wat duidelijker zijn geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef samvirus het volgende:
[..]
Ik geef jou toch niet de schuld of wel?
Volgens mij dat forum waar een feestje gebouwd wordt na ieder bericht over een Nederlandse militair die sneuvelt in Afghanistan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Marroko.nl. Is dat niet dat maroc propaganda forum met subsidiegeld.
Ben jij een gesubsidieerde propagandabot ofzo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:25 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Ik vind dat er hier ruimte is voor de overheid om beleid te voeren. Kijk naar Engeland en hun camera's. De situatie is niet langer houdbaar. Er zijn al camera systemen die het gedrag van mensen kan analyseren en eventueel gevaar of verdacht gedrag automatisch meld bij een centraal punt. Zo'n systeem hebben we nu echt nodig, de maatschappij heeft het nodig.
Dat hebben we helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:25 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Een gevoel van wij nederlanders, ipv wij autochtonen en wij allochtonen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wat we nodig hebben is integratie tot op het bot.
Sterk argument.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Als buitenstaander wil je de familie eer even passeren? Grapjas.
Ja want de gemeenschap keurt dit natuurlijk niet af? Alsof die vriendjes er dan nog toe doen. Lul toch niet zo slap man.quote:[..]
Het is nooit in je opgekomen dat het vieze aspect en de afkeuring daarvan leiden tot nog meer aanzien bij vrienden?
Dat zal zeer zeker helpen ja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ja, meer camera's, controle, en alle gegevens van iedereen bijhouden. dat zal helpen.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:32 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ben jij een gesubsidieerde propagandabot ofzo?
Omdat jij het zegt? Diepzinnig van je hoor.quote:
En hoe forceer je die belangen? Juist, daar komt de overheid kijken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wat we nodig hebben is integratie tot op het bot.
Maar even een echte reactie (quote:
Misschien moeten die kruizen op die zwarte vlaggetjes wel weg, net als op de mijter van sinterklaas.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
"ze reden op ons in jonguh"
"ze reden zo langzaam... "
Dat zeg ik; daardoor krijgt het zoveel betekenis.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:37 schreef HyperViper het volgende:
Ja want de gemeenschap keurt dit natuurlijk niet af?
Ja, want daar ontleen je ten dele je identiteit aan.quote:Alsof die vriendjes er dan nog toe doen. Lul toch niet zo slap man.
Privacy hebben mensen allang ingeleverd bij de opkomst van social media. Het wordt tijd dat mensen realistisch naar onze maatschappij gaan kijken en zich realiseren dat controle gewoon veel oplossingen biedt. Criminaliteit en ziektes elimineren bijvoorbeeld. Overbevolking tegengaan, noem maar op.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:41 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Maar even een echte reactie ()
Ten koste van wat?
Wij moeten onze privacy opgeven, in de HOOP dat het beter zal worden?
Ik ben jou in andere topics ook tegengekomen, en ik vind je maar een naar, totalistisch mannetjequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:46 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Privacy hebben mensen allang ingeleverd bij de opkomst van social media. Het wordt tijd dat mensen realistisch naar onze maatschappij gaan kijken en zich realiseren dat controle gewoon veel oplossingen biedt. Criminaliteit en ziektes elimineren bijvoorbeeld. Overbevolking tegengaan, noem maar op.
Spreek voor jezelf aub.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:46 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Privacy hebben mensen allang ingeleverd bij de opkomst van social media.
Waarom eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben jou in andere topics ook tegengekomen, en ik vind je maar een naar, totalistisch mannetje
Zijn uitlatingen gaan hand in hand met die triestelingen in 9/11 topics die feiten lopen te verdraaien en ontkennen zonder alternatief verhaal te brengen. Pro-overheid, alles wat niet spoort met de overheidversie is "conspiracy theory" .quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben jou in andere topics ook tegengekomen, en ik vind je maar een naar, totalistisch mannetje
Ik elk topic ben jij voor het regeringsstandpunt, voor het EU-standpunt en voor meer staatsinmenging. Vandaar die vraag.quote:
Dat is onzin, ik bekijk elk item objectief en trek mijn conclusies. Dat de overheid het vaak bij het juiste eind heeft zou toch geen verrassing voor je moeten zijn? Ze zijn democratisch verkozen en ik ben inderdaad niet ontevreden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:51 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ik elk topic ben jij voor het regeringsstandpunt, voor het EU-standpunt en voor meer staatsinmenging. Vandaar die vraag.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:54 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Dat is onzin, ik bekijk elk item objectief en trek mijn conclusies. Dat de overheid het vaak bij het juiste eind heeft zou toch geen verrassing voor je moeten zijn? Ze zijn democratisch verkozen en ik ben inderdaad niet ontevreden.
Je bent voor meer regels, meer overheidsbemoeienis. Het liefst zou je heel veel controle hebben om criminaliteit tegen te gaan, dat dit ten koste gaat van de privacy boeit je niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:49 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk als ik vragen mag?
Dat is JUIST een reden om te verwachten dat ze het vaak mis hebbenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:54 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
. Dat de overheid het vaak bij het juiste eind heeft zou toch geen verrassing voor je moeten zijn? Ze zijn democratisch verkozen
Welke privacy? Mensen geven hun privacy maar al te graag op voor een beetje roem (social media) Voor veiligheid moet dit dan toch ook geen probleem zijn? Sowieso is het begrip privacy allang overrated, we leven nou eenmaal in een samenleving.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bent voor meer regels, meer overheidsbemoeienis. Het liefst zou je heel veel controle hebben om criminaliteit tegen te gaan, dat dit ten koste gaat van de privacy boeit je niet.
Als ik zo'n geval tegenkom zal ik de eerste zijn die het toegeeft.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Dat is JUIST een reden om te verwachten dat ze het vaak mis hebben
Vrijwillig een profiel aanmaken is anders dan een camera op elke straathoek. En dat kleine beetje privacy willen veel mensen gewoon houden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Welke privacy? Mensen geven hun privacy maar al te graag op voor een beetje roem (social media) Voor veiligheid moet dit dan toch ook geen probleem zijn? Sowieso is het begrip privacy allang overrated, we leven nou eenmaal in een samenleving.
AgentTroll, wat doeeeeet u! Dat kan toch helegaar niet! Ow wat eruggggggg!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Welke privacy? Mensen geven hun privacy maar al te graag op voor een beetje roem (social media) Voor veiligheid moet dit dan toch ook geen probleem zijn? Sowieso is het begrip privacy allang overrated, we leven nou eenmaal in een samenleving.
Dat hebben ze juist niet. "De overheid" wordt beïnvloed door partijen die macht en druk uitoefenen d.m.v. tegenprestaties omdat ze daar zelf baat bij hebben. Dat is allesbehalve transparant, juist en verstandig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:54 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Dat de overheid het vaak bij het juiste eind heeft zou toch geen verrassing voor je moeten zijn?
onderschat die (jonge) moslims nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:24 schreef Paul-89 het volgende:
bron : Spitsnieuws
[..]
Veel lager kun je toch niet gaan lijkt me ?
Precies mijn gedachte.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Dat is JUIST een reden om te verwachten dat ze het vaak mis hebben
Guess again, ik doe bewust niet mee aan die social media hype, dus ik wil ook geen vingerafdruk in mijn paspoort.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Overduidelijk de NLs daar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef samvirus het volgende:
Reacties op Marokko.nl
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Helaas voor jou leef jij in een democratie. De meeste mensen doen wel gewoon mee aan de social media hype en hebben geen probleem met een vingerafdruk in hun paspoort of routine controles binnen openbare locaties. Dus als de criminaliteit maar blijft groeien en het internationale gevaar toeneemt zullen mensen toch meer projecten om de veiligheid te verbeteren van de overheid verlangen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:22 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Guess again, ik doe bewust niet mee aan die social media hype, dus ik wil ook geen vingerafdruk in mijn paspoort.
Mwoah. Ik verlang eigenlijk eerst dat de overheid mijn gegevens goed beveiligt voordat ze deze van mij wil hebben. Een willekeurige schoonmaker hoeft mijn medisch dossier niet te zien, een database met vingerafdrukken waar eenieder bijkan... de overheid is een goudmijn voor criminelen. En totaal incompetent op dit vlak...quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:35 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Helaas voor jou leef jij in een democratie. De meeste mensen doen wel gewoon mee aan de social media hype en hebben geen probleem met een vingerafdruk in hun paspoort of routine controles binnen openbare locaties. Dus als de criminaliteit maar blijft groeien en het internationale gevaar toeneemt zullen mensen toch meer projecten om de veiligheid te verbeteren van de overheid verlangen.
Dat doen ze ook, de overheid werkt met experts.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:40 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Mwoah. Ik verlang eigenlijk eerst dat de overheid mijn gegevens goed beveiligt voordat ze deze van mij wil hebben.
Hier ben ik het niet mee eens, maar inderdaad offtopic.quote:Een willekeurige schoonmaker hoeft mijn medisch dossier niet te zien, een database met vingerafdrukken waar eenieder bijkan... de overheid is een goudmijn voor criminelen. En totaal incompetent op dit vlak...
Maar goed, offtopic.
LOL. "Democratisch gekozen experts" zeker. Hun systemen zijn beschamend lek.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:45 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Dat doen ze ook, de overheid werkt met experts.
Overdrijf ik wanneer ik voorstel om de ME erop in te zetten. Het mogen kinderen zijn maar als zij zich niet gedragen als kinderen dan is het wellicht gerechtvaardigd dat ze op dezelfde behandeling worden getrakteerd als andere hooligans?quote:Jongeren verstoren alweer rouwstoet
Wederom hebben jongeren in Amersfoort een rouwstoet verstoord. Op het moment dat de begrafenisauto's voorbij kwamen rijden, begonnen ze te juichen en staken ze hun middelvinger op, zo schrijft De Telegraaf.
Alle kinderen zitten op de islamitische basisschool Bilal. Een schoonzoon van de overledene noemde het gedrag van de jongens in Hart van Nederland "schofterig". De directeur van de school heeft laten weten de zaak hoog op te nemen.
Het is niet de eerste keer dat er een incident plaatsvindt omtrent een rouwstoet. Eind mei werd in het plaatselijke Soesterkwartier een stoet verstoord. Daarbij scandeerden Marokkaantjes herhaaldelijk "Joden" terwijl ze om de langzaam rijdende begrafenisauto heen fietsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |