abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97552163
Deel 1: Marokkaanse jongeren vallen rouwstoet lastig

quote:
Marokkaanse jongeren vallen rouwstoet lastig
Begrafenisonderneming UVZ uit Hoogland, bij Amersfoort, heeft het helemaal gehad met Marokkaanse jongeren, die voor overlast zorgen tijdens begrafenissen. In een open brief gericht aan scholen, moskee en politici doen directeur Gré te Braak en haar chauffeur Jan Smit hun beklag. 'Hier moeten we iets aan doen. Als je alles verzwijgt, worden er ook geen maatregelen genomen.'

Te Braak, directeur van UVZ Uitvaartverzorging, was vorige week donderdag onderweg van Hoogland naar Leusden met een rouwstoet. In het AD vertelt ze dat de stoet gezelschap kreeg van een groep jochies die 'Joden, Joden!' scandeerden. 'Marokkaanse jongens', zegt Te Braak. 'Nog geen zestien, want ze hadden geen scooters.'

Het groepje fietste enkele minuten mee met de rouwstoet, luid schreeuwend. Daarna haakten ze af. Ter Braak: 'Ze willen niets anders dan kwetsen, zo erg mogelijk. 'Joden' gebruiken als scheldwoord en dan ook nog bij een uitvaart! Ik weet niet wat hen bezielt.'

Nooit meer
Chauffeur Smit in zijn open brief: 'Dit getuigt van elk gebrek aan respect en fatsoen. Het is een verschrikkelijke vorm van antisemitisme.' Verder schrijft hij: 'Ik hoop dat vele ouders, moskeebestuurders, leerkrachten en politici dit lezen, en dat we er met z'n allen voor gaan zorgen dat dit nóóit meer gebeurt.''

De familie die tijdens het incident van vorige week een bejaarde moeder uitgeleide deed, wil niet reageren. Bestuursleden van moskee El Fath, die de open brief van Smit ontvingen waren niet voor commentaar bereikbaar.
Bron: AD

Volgens mij is er nog genoeg stof voor een tweede deel over dit onderwerp.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 19:15:48 ]
pi_97552393
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:39 schreef reformatorisch het volgende:
Voor onze doden: geen respect, voor onze vrouwen: geen respect, voor mensen die anders zijn (homo´s, joden, etc): geen respect. En wij moeten wel respect op brengen voor dit soort uitschot? Anders discrimineren wij? vindt u het gek dat er mensen zijn die ze graag de zee in drijven, een enkeltje thuisland willen geven? Ik niet meer, bij mij beginnen mijn handen nu ook te jeuken. stuur ze weg, voor het wel verkeerd gaat en de burgers zelf gaan ingrijpen.
Ik deel deze mening op hoofdlijnen. Je kunt alleen niet hele groepen mensen wegsturen, omdat de één niet verantwoordelijk is voor het gedrag van de ander.

Maar Marokkanen zijn in dit land geweldig goed bezig om zichzelf onmogelijk te maken. Steeds weer komen ze negatief in het nieuws. En dat ligt dan altijd aan de media en hun focus, het ligt nooit aan jongens die het normaal vinden om een rouwstoet op deze manier te verstoren. Hoe diep kun je in vredesnaam zinken, denk ik dan.

Je gaat op een gegeven moment inderdaad krijgen dat mensen het recht in eigen hand nemen; ook al moeten we dat niet willen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 19:20:46 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_97552422
Ook zo'n bericht waarvan je je afvraagd: wie doet zoiets in hemelsnaam nu? Dat is toch niet stoer?
quote:
Gehandicapten bespuugd

WEHL - Gehandicapten van de zorginstelling Fatima in het Gelderse Wehl zijn de afgelopen tijd bespuugd en bekogeld met eieren.

De zorginstelling heeft inmiddels drie keer aangifte gedaan bij de politie, meldt de Gelderlander. Vorige week keerde een gehandicapte bewoner die een wandelingetje had gemaakt onder het spuug terug. Een stagiaire die met een cliënt een tochtje maakte op een tandemfiets is met eieren bekogeld. Bovendien werden er fietsen en een bank van de instelling ontvreemd.
Wie de laffe aanvallen op zijn geweten heeft, is niet bekend. Volgens een woordvoerder van de zorginstelling zijn de afgelopen tijd 'jongeren' op het terrein gesignaleerd.
Waarbij ik trouwens niet wil zeggen dat dit per se Marokkanen geweest zijn. Maar het is wel hetzelfde soort laffe gedrag, en daar gaat het om, niet om de afkomst.
The End Times are wild
  dinsdag 31 mei 2011 @ 19:21:28 #4
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97552457
Nou ja, je kunt het zo zien; hoe vaker in het nieuws hoe sneller de haat jegens buitenlanders groeit :).

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 31-05-2011 21:06:30 ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_97552522
Dit soort mensen zou je gewoon legaal in elkaar moeten kunnen slaan.
pi_97552550
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Marokkaanse boys sympathiseren nogal met het Palestijnse volk. En als je ziet hoe "Israël" met hen omgaat begrijp ik best dat deze boys zich zo uiten. Ik zou het echter anders doen, en zeker niet tijdens een rouwstoet, want de relevantie van dit moment is niet logisch. :{
Sommige dingen doe je gewoon sowieso NIET. Maar dat hebben deze Marokkaanse kneuzen in hun opvoeding kennelijk niet meegekregen. Bepaalde grenzen overschrijd je gewoon niet.

Ze hebben er met hun gedrag in elk geval aan bijgedragen dat de gemiddelde Nederlander sinds vandaag weer een stukje 'positiever' over Marokkanen denkt. Het begrip voor standpunten van Marokkanen is vandaag weer een stukje 'gegroeid'...
pi_97552598
Blijf er nog steeds bij om zo'n mensen te villen en als zonneschermen te gebruiken (of gebruiken voor brandwondpatienten)

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 31-05-2011 21:07:01 ]
  dinsdag 31 mei 2011 @ 19:25:43 #8
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_97552681
De onderlaag van de bevolking heeft ook vermaak nodig.

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 31-05-2011 21:07:08 ]
pi_97552835
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef rumiii het volgende:
geloof mee, die ouders zijn boos
Dat waag ik te betwijfelen. Van wie hebben die jongens überhaupt geleerd dat je een rouwstoet mag lastigvallen door leuzen te scanderen? Aangezien het minderjarigen zijn, zijn die ouders voor de volle 100 procent verantwoordelijk voor het wangedrag van hun kinderen.

Ik denk trouwens dat praten niet helpt. Forse geldboetes helpen volgens mij veel beter. Pak ze waar het echt pijn doet: in de portemonnee. Gooi het op "verstoring van de openbare orde" of iets dergelijks.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 19:29:27 #10
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_97552850
Als ze je thuis niet vertellen hoe je je buitenshuis moet gedragen dan krijg je dit soort wangedrag. }:|

Zoals de ouden zongen piepen de jongen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_97552965
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:25 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
De onderlaag van de bevolking heeft ook vermaak nodig.
Zelfs de grootste aso's in Nederland maken zich niet aan dit soort gedrag schuldig. Sommige dingen doe je gewoon niet en dat is ons ook allemaal geleerd.

De vraag is wat er in de koppies van die Marokkaanse jochies omgaat. Zijn ze zwakbegaafd of anderszins gedragsgestoord? Er moet een reden zijn waarom ze zich zo gedragen. Opvoeding (of gebrek daaraan), genetische aanleg, beïnvloeding in de omgeving... ik weet het niet, maar dat het keihard aangepakt moet worden, weet ik wel.
pi_97553127
Hopelijk hebben de ouders van die marokkanen snel een rouwstoet nodig ^O^ .
  dinsdag 31 mei 2011 @ 19:35:45 #13
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_97553131
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:19 schreef Boldface het volgende:

[..]

Maar Marokkanen zijn in dit land geweldig goed bezig om zichzelf onmogelijk te maken. Steeds weer komen ze negatief in het nieuws. En dat ligt dan altijd aan de media en hun focus, het ligt nooit aan jongens die het normaal vinden om een rouwstoet op deze manier te verstoren. Hoe diep kun je in vredesnaam zinken, denk ik dan.

Je gaat op een gegeven moment inderdaad krijgen dat mensen het recht in eigen hand nemen; ook al moeten we dat niet willen.
Rot toch eens op knul, recht in eigen hand nemen? Hoe? Een onschuldig klein Marokkaantje ergens in de stad van zijn fiets trappen omdat hij Marokkaan is? Dan hoop ik voor jou dat je niet gevonden wordt.

Nederlandse boeren zijn natuurlijk het allerliefste volk op aarde, dagelijks stromen berichten over het walgelijke gedrag van autochtonen, maar daar wordt grappig over gedaan wat het moet kunnen, zodra een Marokkaan met een groepje wat flikt, dan is het op een gegeven moment .. ja die groep, het is uitschot, je moet ze het land uittrappen. Stik erin!

Overigens ik wil dit gedrag niet goedpraten, maar ga nou niet doen alsof jullie het heilige beestje zijn.
Schijt aan iedereen
pi_97553172
Hier blijkt maar weer eens uit dat het niet uitmaakt wat voor regering we hebben, zolang al onze rechters linkse theedrinkers zijn... ..het tuig is nog steeds de baas op straat. maximumstraffen NU!!
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
  dinsdag 31 mei 2011 @ 19:36:38 #15
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_97553175
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:35 schreef QBay het volgende:
Hopelijk hebben de ouders van die marokkanen snel een rouwstoet nodig ^O^ .
Ook jouw ouders erbij natuurlijk ^O^
Schijt aan iedereen
  dinsdag 31 mei 2011 @ 19:41:47 #16
16715 Mylene
*schatje*
pi_97553389
Deel 2? WTF? Eerst maar ff deel 1 lezen.
pi_97553433
Doei, druk geweest in dat eerste topic.

Blijkbaar komen sommige users niet verder dan elkaars ouders de dood in wensen of er een allochtonentopic versus autochtonen en vice versa van te maken dus slotje.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')