quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:02 schreef 16meter het volgende:
Is een incidentje, dit hadden net zo goed autochtone kids kunnen zijn, move on people.
quote:
Ja dus? Het neemt niet weg dat het echt super respectloos is. Zoiets hoort niet te gebeuren of het nu autochtonen of allochtonen zijn, waar zijn de manieren gebleven?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:02 schreef 16meter het volgende:
Is een incidentje, dit hadden net zo goed autochtone kids kunnen zijn, move on people.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:02 schreef 16meter het volgende:
Het maakt voor mij niet uit wie het zijn al waren het Henk en Ingrid.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:02 schreef 16meter het volgende:
Jajoh, kattekwaad!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:09 schreef Golden_Pauper het volgende:
boeiend, zie het als kattekwaad, als die jongens de puberteit verlaten zullen ze echt niet meer bij elke stoet gaan lopen schreeuwen en scanderen.
Ben dat gezeik van verzuurde 'volwassenen' over de jeugd ook spuugzat, helemaal als het van die verkapte fascisten zijn
lol, kattenkwaad?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:09 schreef Golden_Pauper het volgende:
boeiend, zie het als kattekwaad, als die jongens de puberteit verlaten zullen ze echt niet meer bij elke stoet gaan lopen schreeuwen en scanderen.
Ben dat gezeik van verzuurde 'volwassenen' over de jeugd ook spuugzat, helemaal als het van die verkapte fascisten zijn
Ik ga het even lekker doen als er een familielid van jou daarin ligt en ik ga dan lekker zeggen van haha, jouw *familielid* is dood hahahaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:09 schreef Golden_Pauper het volgende:
Hou op zeg! Stel het is de uitvaart van je moeder of een andere geliefde, hoe zou jij het dan vinden als er zulke debielen zulke dingen gaan roepen?!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:09 schreef Golden_Pauper het volgende:
Dat! Met fanfare erbij natuurlijk die lekkere zuipliederen toetert!!! Even lekker respectloos, sommige mensen zijn er gek op, of zien het toch als kattenkwaad!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:11 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ga het even lekker doen als er een familielid van jou daarin ligt en ik ga dan lekker zeggen van haha, jouw *familielid* is dood hahaha
Er vanuit gaan dat er uberhaupt iets aan opvoeding wordt gedaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Triest, héél, héél erg triest. Missen iets in de opvoeding, helaas.
/care ze roepen maar. Never feed the trolls. Als ik door iedereen die er zomaar een mening uitflapt over mijn leven geraakt zou worden kan ik net zo goed in isoleercel gaan leven. De nederlandse cultuur is toch al compleet vernakt door autochtoon en allochtoon, iedereen leeft individualistisch langs elkaar. Een grote /care dit soort shit. Maar misschien ben ik te pessimistischquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hou op zeg! Stel het is de uitvaart van je moeder of een andere geliefde, hoe zou jij het dan vinden als er zulke debielen zulke dingen gaan roepen?!
Zulk gedrag moet niet goed gepraat worden, walgelijk.
Verstoren van openbare orde is gewoon strafbaar toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:21 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
/care ze roepen maar. Never feed the trolls. Als ik door iedereen die er zomaar een mening uitflapt over mijn leven geraakt zou worden kan ik net zo goed in isoleercel gaan leven. De nederlandse cultuur is toch al compleet vernakt door autochtoon en allochtoon, iedereen leeft individualistisch langs elkaar. Een grote /care dit soort shit. Maar misschien ben ik te pessimistisch
Toch altijd wel grappig, dat als je kritiek uit (wat in dit geval zeer terecht is) naar de minderheden, dat je altijd wordt uitgemaakt voor 'fascist'quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:09 schreef Golden_Pauper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |