quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat dit gedrag ook draait om macht. Jij wil ze even laten voelen dat ze niet de sterkste zijn. De rollen omdraaien dus.
Je hebt toch wel een opvoeding gehad als kind?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:18 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Ik vind het maar moeilijk voor te stellen dat jij op je 10e iets had van "fikkie stoken mag best, pijltjes schieten is ook prima, maar kijk daar, dat is een rouwstoet daar mag je niet mee sollen hoor". Ik denk echt dat het meer toeval dan wijsheid is dat de mensen in dit topic nooit naar een rouwstoet gejoeld hebben (ik bedoel maar hoe vaak zie je die dingen nou). Dus die morele superioriteit die hier tentoongespreid wordt vind ik wat misplaatst.
Nee, ik wil dat hun gedrag ernstige consequenties heeft voor de eer van de familie. Dit gedrag draait om macht? Werkelijk? Leg eens uit hoe jij tot die conclusie komt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat dit gedrag ook draait om macht. Jij wil ze even laten voelen dat ze niet de sterkste zijn. De rollen omdraaien dus.
En gooi het daarna op tijdelijk ontoerekeningsvatbaar, ik denk dat je nog een eind komt ook bij de rechterquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:18 schreef yoppiesaus het volgende:
Ik zou de stoet uitrennen en de eerste de beste die ik te pakken krijg,helemaal inelkaar rossen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:15 schreef Boldface het volgende:
Topic zal zo wel dichtgaan, denk ik. Laatst opende ik een deel 2 van de rouwstoet-verstoring in Amersfoort, maar dat werd zonder gedegen uitleg gesloten, dus dat zal nu ook wel weer gebeuren, lijkt me.
Kennelijk is dit niet nieuwswaardig, mag je er niet over in discussie en moeten we dit maar normaal vinden.
Aangezien we tegenwoordig topics dan maar gebruiken als feedback? Nee, ik sloot het omdat de reacties in het tweede topic niet verder kwamen dan genenpoel. Wanneer je het dan over genen wil hebben en of autochtonen wel of niet pedofilie en incest in de genen hebben zitten, open je er maar een topic over in wetenschap. En daar stuurde Bolface het topic op aan. Wat mij betreft had je dus je klacht rustig opnieuw mogen voorleggen. Ik ben niet zo van de feedback in topics zelf over medemods, maar wanneer het dan toch gedaan moet worden, kan je van mij die reactie ook in het topic zelf krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Incident he... gewoon doorlopen... in dit geval doorrijden
We zullen zien hoe het zich ontwikkeld![]()
Tis in elk geval weer te triest voor woorden
Dat zeg ik. Je wilt dat het hen duur komt te staan. Dient geen enkel doel, op dat van je onderbuik na.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat hun gedrag ernstige consequenties heeft voor de eer van de familie.
Omdat kinderen niet voor elkaar willen onder doen. Ergens in uitblinken geeft je een gevoel van macht, eigenwaarde. Laten zien dat je nergens voor terugdeinst en boven een ander staat doet dat ook.quote:Dit gedrag draait om macht? Werkelijk? Leg eens uit hoe jij tot die conclusie komt?
Hoe kun je nu eigenwaarde ontlenen aan het verpesten van een rouwstoet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Je wilt dat het hen duur komt te staan. Dient geen enkel doel, op dat van je onderbuik na.
[..]
Omdat kinderen niet voor elkaar willen onder doen. Ergens in uitblinken geeft je een gevoel van macht, eigenwaarde. Laten zien dat je nergens voor terugdeinst en boven een ander staat doet dat ook.
Omdat het je respect en aanzien oplevert. Hoe triest ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kun je nu eigenwaarde ontlenen aan het verpesten van een rouwstoet?
Als dat waar zou zijn heb je zojuist bekend miljoenen schade veroorzaakt te hebben. Expect the cops shortlyquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:52 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
In een dorp misschien. Wij staken halve bossen in de fik en daar kwam niemand achter tenzij je op heterdaad betrapt werd.
Bij wie?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat het je respect en aanzien oplevert. Hoe triest ook.
Het dient wel een doel namelijk dat de familie geforceerd wordt strenger te controleren wat hun kinderen uitspoken aangezien eer bij hun belangrijk is. Tevens worden zij op die manier rechtstreeks geconfronteerd met de daden van hun minderjarige kinderen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Je wilt dat het hen duur komt te staan. Dient geen enkel doel, op dat van je onderbuik na.
Geen van die voorbeelden heeft betrekking tot deze situatie. Als ze al het gevoel van eigenwaarde of dat ze ergens in uitblinken krijgen door dit te doen kun je dat makkelijk elimineren door de gemeenschap op de hoogte te stellen van hun vieze daden. Zij zullen dan wel raad weten met hun misplaatste gevoel van eigenwaarde. Maar nogmaals, ik denk dat dit überhaupt niet aan de orde is.quote:[..]
Omdat kinderen niet voor elkaar willen onder doen. Ergens in uitblinken geeft je een gevoel van macht, eigenwaarde. Laten zien dat je nergens voor terugdeinst en boven een ander staat doet dat ook.
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:21 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een opvoeding gehad als kind?
Ach ja wat ik allemaal heb bekend op internet...quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:39 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Als dat waar zou zijn heb je zojuist bekend miljoenen schade veroorzaakt te hebben. Expect the cops shortly
De leeftijdgenootjes weten het al. DAT is hun gemeenschap.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:55 schreef HyperViper het volgende:
Geen van die voorbeelden heeft betrekking tot deze situatie. Als ze al het gevoel van eigenwaarde of dat ze ergens in uitblinken krijgen door dit te doen kun je dat makkelijk elimineren door de gemeenschap op de hoogte te stellen van hun vieze daden.
Ach, die mensen die tweets plaatsten dat ze Alphen wel eens over zouden doen gingen ook de cel inquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:00 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Ach ja wat ik allemaal heb bekend op internet...
Maar dat was geen kattekwaad.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:02 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ach, die mensen die tweets plaatsten dat ze Alphen wel eens over zouden doen gingen ook de cel in
EDIT: Doe normaal of blijf wegquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:01 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
De leeftijdgenootjes weten het al. DAT is hun gemeenschap.
Als je de ouders bedoelt - waarom denk je dat dit hen ook maar iets interesseert ?
quote:Hmm er staan vage dingen in het verhaal, ik twijfel eraan.
Waarom ze de media opzoekt, ipv de politie of wat dan ook, is me een raadsel.
Dit riekt weer naar zwartmakerij.
quote:Ik geef de schuld aan de rouwstoet en niet aan de marokkaantjes.
En nu?
Wat wil je nu doen?
quote:je hoeft alleen maar de tv aan te doen en laat me raden het gaat alweer over moslims en Marokkanen:jammer:
Het lijkt wel dat ze alleen zo hun programmas kunnen vullen erg armoedig allemaal:jammer:
quote:haha omdat ik de harde waarheid hier zeg doet het pijn bij veel nederlanders:banana: :banana: :banana:
Wat opvalt is dat het een heel duidelijk "marokkanen tegen nederlands" idee geeft.quote:Hun eigen problemen verbergen door de Marokkanen dagelijks zwart te maken en dit speelt niet sinds een jaar of 2jaar, nee dit speelt al meer dan 10jaar:jammer:
Wie?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef juxtaposition het volgende:
Ik was even aan het kijken op het marokko forum.
Daar is ook een topic over deze zaak en de gespreken zijn erg.. bijzonder.
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat opvalt is dat het een heel duidelijk "marokkanen tegen nederlands" idee geeft.
Veel ontkenning, ZE proberen ons altijd te dissen etc.
'Ik geef de schuld aan de rouwstoet' hoe bizar kun je denken?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef juxtaposition het volgende:
Ik was even aan het kijken op het marokko forum.
Daar is ook een topic over deze zaak en de gesprekken zijn erg.. bijzonder.
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat opvalt is dat het een heel duidelijk "marokkanen tegen nederlands" idee geeft.
Veel ontkenning, ZE proberen ons altijd te dissen etc.
Ja, die stoet zal wel provocerend bezig zijn geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Ik geef de schuld aan de rouwstoet' hoe bizar kun je denken?
Dat is op zich wel bijzonder ja, dat zie je hier helemaal niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef juxtaposition het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:17 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dat is op zich wel bijzonder ja, dat zie je hier helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |