abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:22:13 #126
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98550952
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:18 schreef yoppiesaus het volgende:
Ik zou de stoet uitrennen en de eerste de beste die ik te pakken krijg,helemaal inelkaar rossen
En gooi het daarna op tijdelijk ontoerekeningsvatbaar, ik denk dat je nog een eind komt ook bij de rechter :)

Maar ja... dan heeft de andere partij vlgs mij ook je adres...
The truth was in here.
pi_98551019
quote:
15s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:15 schreef Boldface het volgende:
Topic zal zo wel dichtgaan, denk ik. Laatst opende ik een deel 2 van de rouwstoet-verstoring in Amersfoort, maar dat werd zonder gedegen uitleg gesloten, dus dat zal nu ook wel weer gebeuren, lijkt me.

Kennelijk is dit niet nieuwswaardig, mag je er niet over in discussie en moeten we dit maar normaal vinden.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:25 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Incident he... gewoon doorlopen... in dit geval doorrijden :{

We zullen zien hoe het zich ontwikkeld :)
Tis in elk geval weer te triest voor woorden :')
Aangezien we tegenwoordig topics dan maar gebruiken als feedback? Nee, ik sloot het omdat de reacties in het tweede topic niet verder kwamen dan genenpoel. Wanneer je het dan over genen wil hebben en of autochtonen wel of niet pedofilie en incest in de genen hebben zitten, open je er maar een topic over in wetenschap. En daar stuurde Bolface het topic op aan. Wat mij betreft had je dus je klacht rustig opnieuw mogen voorleggen. Ik ben niet zo van de feedback in topics zelf over medemods, maar wanneer het dan toch gedaan moet worden, kan je van mij die reactie ook in het topic zelf krijgen.

Alstu. Verder over elkaar en over het toenmalige topic al dan niet sluiten liever in de SC/feedback :* Frutsel mod dit topic, dus ga me er verder niet in mengen ;)

Ontopic. Intriest van die jeugd, en hoop idd dat bij de volgende stoet de wagens eens stoppen en de jongens opsluiten in één van de wagens zodat ze verder rustig hun eer kunnen betuigen aan geliefd familielid. Daarna gewoon afzetten bij de politie. Niet meteen, want staan eerder op straat dan jij weer naar de begrafenis kan van je geliefde familielid/kennis/vriend/vriendin.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_98551289
quote:
5s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:21 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Nee, ik wil dat hun gedrag ernstige consequenties heeft voor de eer van de familie.
Dat zeg ik. Je wilt dat het hen duur komt te staan. Dient geen enkel doel, op dat van je onderbuik na.

quote:
Dit gedrag draait om macht? Werkelijk? Leg eens uit hoe jij tot die conclusie komt?
Omdat kinderen niet voor elkaar willen onder doen. Ergens in uitblinken geeft je een gevoel van macht, eigenwaarde. Laten zien dat je nergens voor terugdeinst en boven een ander staat doet dat ook.
  Moderator donderdag 23 juni 2011 @ 13:34:40 #129
249559 crew  Lavenderr
pi_98551512
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Je wilt dat het hen duur komt te staan. Dient geen enkel doel, op dat van je onderbuik na.

[..]

Omdat kinderen niet voor elkaar willen onder doen. Ergens in uitblinken geeft je een gevoel van macht, eigenwaarde. Laten zien dat je nergens voor terugdeinst en boven een ander staat doet dat ook.
Hoe kun je nu eigenwaarde ontlenen aan het verpesten van een rouwstoet?
pi_98551694
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe kun je nu eigenwaarde ontlenen aan het verpesten van een rouwstoet?
Omdat het je respect en aanzien oplevert. Hoe triest ook.
pi_98551765
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:52 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
In een dorp misschien. Wij staken halve bossen in de fik en daar kwam niemand achter tenzij je op heterdaad betrapt werd. :D
Als dat waar zou zijn heb je zojuist bekend miljoenen schade veroorzaakt te hebben. Expect the cops shortly :P
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:44:44 #132
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_98552001
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Omdat het je respect en aanzien oplevert. Hoe triest ook.
Bij wie?
Hoe laag kun je zinken als je zoiets doet :N :r :( 8)7
pi_98552402
En voor de mensen die denken dat alleen de misdaden van Marokkanen gemeld zijn? Kijk eens in het forum MIS. Daar worden de topics over de blanke daders uitgebreid beschreven.

Echt! het gaat hier toch om iets wat belachelijk is en blijkbaar niet aangepakt kan worden omdat kinderen zijn. Kinderen die zich in groepen gedragen als onfatsoenlijke projectielen.

Ooit eens een film gezien over een groep jongeren die op een eiland terecht kwamen en als schaapjes achter degene met de grootste waffel aanliepen. Wanneer die grootste waffel een aantal om zich heen heeft staan zal de groep onderdanen alleen maar groter worden en is het menselijke/compassie steeds minder aanwezig.

Dit is gewoon triest gedrag wat altijd beloond is, omdat het blijkbaar niet bestraft is. Hoop dat die school er iets aan gaat doen, en hoop dat het geen pure discriminatie is, en dat ze het ook zouden doen bij mensen met dezelfde achtergrond. Wanneer de jongelui niet vanwege achtergrond van slachtoffers treiteren is het gewoon aanpakken van die jeugd door ze daar een flink aantal uren aan het werk te zetten. Te laten dienen zeg maar.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_98552468
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het dient wel een doel namelijk dat de familie geforceerd wordt strenger te controleren wat hun kinderen uitspoken aangezien eer bij hun belangrijk is. Tevens worden zij op die manier rechtstreeks geconfronteerd met de daden van hun minderjarige kinderen.

quote:
[..]

Geen van die voorbeelden heeft betrekking tot deze situatie. Als ze al het gevoel van eigenwaarde of dat ze ergens in uitblinken krijgen door dit te doen kun je dat makkelijk elimineren door de gemeenschap op de hoogte te stellen van hun vieze daden. Zij zullen dan wel raad weten met hun misplaatste gevoel van eigenwaarde. Maar nogmaals, ik denk dat dit überhaupt niet aan de orde is.
pi_98552568
Ik vind het vrij ernstig dat deze kinderen op deze jonge leeftijd zich al zo enorm hufterig en gevoelloos gedragen. Ik hoop dat de ouders van deze kinderen op de hoogte worden gesteld van het gedrag van hun kroost en dat deze ouders gepaste maatregelen nemen. Het lijkt mij verstandig om de ontwikkeling van deze kinderen verder goed te volgen om tijdig in te grijpen als dat nodig is.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:00:53 #136
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98552655
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:21 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Je hebt toch wel een opvoeding gehad als kind?
Blijkbaar niet. :o

quote:
3s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:39 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Als dat waar zou zijn heb je zojuist bekend miljoenen schade veroorzaakt te hebben. Expect the cops shortly :P
Ach ja wat ik allemaal heb bekend op internet...
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
pi_98552683
quote:
4s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:55 schreef HyperViper het volgende:
Geen van die voorbeelden heeft betrekking tot deze situatie. Als ze al het gevoel van eigenwaarde of dat ze ergens in uitblinken krijgen door dit te doen kun je dat makkelijk elimineren door de gemeenschap op de hoogte te stellen van hun vieze daden.
De leeftijdgenootjes weten het al. DAT is hun gemeenschap.

Als je de ouders bedoelt - waarom denk je dat dit hen ook maar iets interesseert ?
pi_98552706
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:00 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

Ach ja wat ik allemaal heb bekend op internet...
Ach, die mensen die tweets plaatsten dat ze Alphen wel eens over zouden doen gingen ook de cel in :P
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:04:29 #139
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98552802
quote:
3s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:02 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Ach, die mensen die tweets plaatsten dat ze Alphen wel eens over zouden doen gingen ook de cel in :P
Maar dat was geen kattekwaad. :9
pi_98552849
Dat wordt die kinderen aangeleerd op de Bilal basisschool.
pi_98552966
quote:
3s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:01 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

De leeftijdgenootjes weten het al. DAT is hun gemeenschap.

Als je de ouders bedoelt - waarom denk je dat dit hen ook maar iets interesseert ?

EDIT: Doe normaal of blijf weg

[ Bericht 11% gewijzigd door Frutsel op 23-06-2011 14:09:35 ]
pi_98553115
Ik was even aan het kijken op het marokko forum.
Daar is ook een topic over deze zaak en de gesprekken zijn erg.. bijzonder.

quote:
Hmm er staan vage dingen in het verhaal, ik twijfel eraan.

Waarom ze de media opzoekt, ipv de politie of wat dan ook, is me een raadsel.

Dit riekt weer naar zwartmakerij.
quote:
Ik geef de schuld aan de rouwstoet en niet aan de marokkaantjes.

En nu?

Wat wil je nu doen?
quote:
je hoeft alleen maar de tv aan te doen en laat me raden het gaat alweer over moslims en Marokkanen:jammer:

Het lijkt wel dat ze alleen zo hun programmas kunnen vullen erg armoedig allemaal:jammer:
quote:
haha omdat ik de harde waarheid hier zeg doet het pijn bij veel nederlanders:banana: :banana: :banana:
quote:
Hun eigen problemen verbergen door de Marokkanen dagelijks zwart te maken en dit speelt niet sinds een jaar of 2jaar, nee dit speelt al meer dan 10jaar:jammer:
Wat opvalt is dat het een heel duidelijk "marokkanen tegen nederlands" idee geeft.
Veel ontkenning, "ZE proberen ons altijd te dissen" etc.
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:13:25 #143
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_98553141
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef juxtaposition het volgende:
Daar is ook een topic over deze zaak en de gespreken zijn erg.. bijzonder.

[..]

[..]

[..]

[..]

Wat opvalt is dat het een heel duidelijk "marokkanen tegen nederlands" idee geeft.
Veel ontkenning, ZE proberen ons altijd te dissen etc.
Wie?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:13:30 #144
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_98553145
Zulk gedrag van die k*tkinderen geeft alweer aan hoe het met de opvoeding van hun is gesteld. Als ik vroeger zoiets flikte dan had ik geen benen meer over.
De meeste allochtone ouders weten blijkbaar niet wat hun kind uitvreet en dat boeit hun blijkbaar ook niet.

De maatschappelijke impact van zulke acties gaat hun neus gewoon voorbij. Sommige allochtonen boeit de NLDse cultuur geen flikker, alleen de maandelijkse uitkering is belangrijk voor hun... :r
  Moderator donderdag 23 juni 2011 @ 14:14:42 #145
249559 crew  Lavenderr
pi_98553191
quote:
Daar is ook een topic over deze zaak en de gesprekken zijn erg.. bijzonder.

[..]

[..]

[..]

[..]

Veel ontkenning, ZE proberen ons altijd te dissen etc.
'Ik geef de schuld aan de rouwstoet' hoe bizar kun je denken? :o
pi_98553232
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:13 schreef samvirus het volgende:

[..]

Wie?
Nederlanders/media.
Had het eigenlijk tussen aanhalingstekens moeten zetten.
pi_98553244
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'Ik geef de schuld aan de rouwstoet' hoe bizar kun je denken? :o
Ja, die stoet zal wel provocerend bezig zijn geweest.
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:17:50 #148
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_98553329
quote:
Dat is op zich wel bijzonder ja, dat zie je hier helemaal niet.
pi_98553414
Hier zie je nog veel Nederlanders die het opnemen voor Marokkanen. Goed bedoeld maar die liefde is helaas niet wederzijds.
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:20:07 #150
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98553420
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:17 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Dat is op zich wel bijzonder ja, dat zie je hier helemaal niet.
_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')