abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:51:54 #181
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98554857
quote:
4s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:39 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]

:?
Ik elk topic ben jij voor het regeringsstandpunt, voor het EU-standpunt en voor meer staatsinmenging. Vandaar die vraag.
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
pi_98554963
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:51 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

[..]

Ik elk topic ben jij voor het regeringsstandpunt, voor het EU-standpunt en voor meer staatsinmenging. Vandaar die vraag.
Dat is onzin, ik bekijk elk item objectief en trek mijn conclusies. Dat de overheid het vaak bij het juiste eind heeft zou toch geen verrassing voor je moeten zijn? Ze zijn democratisch verkozen en ik ben inderdaad niet ontevreden.
Another day in paradise, surrounded by bloodsuckers and parasites.
pi_98555350
quote:
4s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:54 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Dat is onzin, ik bekijk elk item objectief en trek mijn conclusies. Dat de overheid het vaak bij het juiste eind heeft zou toch geen verrassing voor je moeten zijn? Ze zijn democratisch verkozen en ik ben inderdaad niet ontevreden.
pi_98555356
quote:
5s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:49 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk als ik vragen mag?
Je bent voor meer regels, meer overheidsbemoeienis. Het liefst zou je heel veel controle hebben om criminaliteit tegen te gaan, dat dit ten koste gaat van de privacy boeit je niet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_98555435
quote:

[..]

. Dat de overheid het vaak bij het juiste eind heeft zou toch geen verrassing voor je moeten zijn? Ze zijn democratisch verkozen
Dat is JUIST een reden om te verwachten dat ze het vaak mis hebben ;)
pi_98555479
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je bent voor meer regels, meer overheidsbemoeienis. Het liefst zou je heel veel controle hebben om criminaliteit tegen te gaan, dat dit ten koste gaat van de privacy boeit je niet.
Welke privacy? Mensen geven hun privacy maar al te graag op voor een beetje roem (social media) Voor veiligheid moet dit dan toch ook geen probleem zijn? Sowieso is het begrip privacy allang overrated, we leven nou eenmaal in een samenleving.
pi_98555499
quote:
3s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Als ik zo'n geval tegenkom zal ik de eerste zijn die het toegeeft.
pi_98555616
quote:
5s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Welke privacy? Mensen geven hun privacy maar al te graag op voor een beetje roem (social media) Voor veiligheid moet dit dan toch ook geen probleem zijn? Sowieso is het begrip privacy allang overrated, we leven nou eenmaal in een samenleving.
Vrijwillig een profiel aanmaken is anders dan een camera op elke straathoek. En dat kleine beetje privacy willen veel mensen gewoon houden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_98555632
quote:

[..]

AgentTroll, wat doeeeeet u! Dat kan toch helegaar niet! Ow wat eruggggggg! :D
pi_98555635
quote:
Dat de overheid het vaak bij het juiste eind heeft zou toch geen verrassing voor je moeten zijn?
Dat hebben ze juist niet. "De overheid" wordt beïnvloed door partijen die macht en druk uitoefenen d.m.v. tegenprestaties omdat ze daar zelf baat bij hebben. Dat is allesbehalve transparant, juist en verstandig.
pi_98556209
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:24 schreef Paul-89 het volgende:
bron : Spitsnieuws

[..]

Veel lager kun je toch niet gaan lijkt me ? :')
onderschat die (jonge) moslims niet :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:22:35 #193
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98556324
quote:
3s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Precies mijn gedachte. :9

quote:

[..]

Guess again, ik doe bewust niet mee aan die social media hype, dus ik wil ook geen vingerafdruk in mijn paspoort.
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
pi_98556968
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef samvirus het volgende:
Reacties op Marokko.nl

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Overduidelijk de NLs daar.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98556980
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:22 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

Guess again, ik doe bewust niet mee aan die social media hype, dus ik wil ook geen vingerafdruk in mijn paspoort.
Helaas voor jou leef jij in een democratie. De meeste mensen doen wel gewoon mee aan de social media hype en hebben geen probleem met een vingerafdruk in hun paspoort of routine controles binnen openbare locaties. Dus als de criminaliteit maar blijft groeien en het internationale gevaar toeneemt zullen mensen toch meer projecten om de veiligheid te verbeteren van de overheid verlangen.
pi_98557280
quote:
4s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:35 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Helaas voor jou leef jij in een democratie. De meeste mensen doen wel gewoon mee aan de social media hype en hebben geen probleem met een vingerafdruk in hun paspoort of routine controles binnen openbare locaties. Dus als de criminaliteit maar blijft groeien en het internationale gevaar toeneemt zullen mensen toch meer projecten om de veiligheid te verbeteren van de overheid verlangen.
Mwoah. Ik verlang eigenlijk eerst dat de overheid mijn gegevens goed beveiligt voordat ze deze van mij wil hebben. Een willekeurige schoonmaker hoeft mijn medisch dossier niet te zien, een database met vingerafdrukken waar eenieder bijkan... de overheid is een goudmijn voor criminelen. En totaal incompetent op dit vlak...

Maar goed, offtopic.
pi_98557537
quote:
3s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:40 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Mwoah. Ik verlang eigenlijk eerst dat de overheid mijn gegevens goed beveiligt voordat ze deze van mij wil hebben.
Dat doen ze ook, de overheid werkt met experts.
quote:
Een willekeurige schoonmaker hoeft mijn medisch dossier niet te zien, een database met vingerafdrukken waar eenieder bijkan... de overheid is een goudmijn voor criminelen. En totaal incompetent op dit vlak...

Maar goed, offtopic.
Hier ben ik het niet mee eens, maar inderdaad offtopic.
pi_98558234
Honkbalknuppelrijp volk.
pi_98558264
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:45 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

LOL. "Democratisch gekozen experts" zeker. Hun systemen zijn beschamend lek.
pi_98558281
quote:
Jongeren verstoren alweer rouwstoet

Wederom hebben jongeren in Amersfoort een rouwstoet verstoord. Op het moment dat de begrafenisauto's voorbij kwamen rijden, begonnen ze te juichen en staken ze hun middelvinger op, zo schrijft De Telegraaf.

Alle kinderen zitten op de islamitische basisschool Bilal. Een schoonzoon van de overledene noemde het gedrag van de jongens in Hart van Nederland "schofterig". De directeur van de school heeft laten weten de zaak hoog op te nemen.

Het is niet de eerste keer dat er een incident plaatsvindt omtrent een rouwstoet. Eind mei werd in het plaatselijke Soesterkwartier een stoet verstoord. Daarbij scandeerden Marokkaantjes herhaaldelijk "Joden" terwijl ze om de langzaam rijdende begrafenisauto heen fietsten.
Overdrijf ik wanneer ik voorstel om de ME erop in te zetten. Het mogen kinderen zijn maar als zij zich niet gedragen als kinderen dan is het wellicht gerechtvaardigd dat ze op dezelfde behandeling worden getrakteerd als andere hooligans?
Ja, ik word hier een beetje pissed van, misschien wel vooral op de overheid die al die mensen hier naar binnen heeft laten halen en die decennia lang problemen onder het tapijt heeft geveegd.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:00:53 #201
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_98558407
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Overdrijf ik wanneer ik voorstel om de ME erop in te zetten.
Nogal.
pi_98558427
Totaal niet.
pi_98558504
Als ik daar was voor een begrafenis en dit zou meemaken dan zouden er die dag heel wat kinders in 1 klap volwassen zijn.
pi_98558521
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:02 schreef DrMabuse het volgende:
Als ik daar was voor een begrafenis en dit zou meemaken dan zouden er die dag heel wat kinders in 1 klap volwassen zijn.
Even wat extra gas met de rouwauto ?
pi_98558594
Zonde van het profiel.
  Moderator donderdag 23 juni 2011 @ 16:13:05 #206
8781 crew  Frutsel
pi_98559071
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:04 schreef DrMabuse het volgende:
Zonde van het profiel.
van je fokprofiel ja :{
pi_98559302
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:45 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Vanwaar die vreemde tweedeling? Geen vertrouwen in je medemens, maar wel een tamelijk groot vertrouwen in de overheid? Alsof de overheid niet uit diezelfde mensen bestaat en geld- en machtsverhoudingen daar ineens geen rol spelen.
pi_98559766
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vanwaar die vreemde tweedeling? Geen vertrouwen in je medemens, maar wel een tamelijk groot vertrouwen in de overheid?
Waar blijkt dat uit? Ik erken gewoon de gevaren in de huidige maatschappij. Ik heb juist vertrouwen in mijn medemens door te stellen de overheid dit op kan lossen.
quote:
Alsof de overheid niet uit diezelfde mensen bestaat en geld- en machtsverhoudingen daar ineens geen rol spelen.
Doe ff lekker je aluhoedje op zeg.
pi_98559843
Gingen ze niet juichen omdat ze blij waren dat de stoet op tijd arriveerde? :')
pi_98563197
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Overduidelijk de NLs daar.
Ja, want eckte Marokkanen kunnen die uitlatingen niet doen! Wereldvreemd figuur.
pi_98563519
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:26 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Waar blijkt dat uit? Ik erken gewoon de gevaren in de huidige maatschappij. Ik heb juist vertrouwen in mijn medemens door te stellen de overheid dit op kan lossen.
Door zoveel mogelijk verantwoordelijkheid in de handen van de overheid te leggen en burgers te behandelen als kleine kinderen. Ieder risico zie je namelijk als aanleiding e.o.a. draconische maatregel in te voeren. Stel je eens voor dat mensen de vrijheid hebben de fout in te gaan.

quote:
Doe ff lekker je aluhoedje op zeg.
Je verkeert nog in de veronderstelling dat de politieke vijver geheel transparant is? Geld nooit een rol speelt bij besluitvorming en van machtsmisbruik nooit sprake is?

Tegen zoveel naiviteit mag je wel in bescherming genomen worden ja.
pi_98563680
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Door zoveel mogelijk verantwoordelijkheid in de handen van de overheid te leggen en burgers te behandelen als kleine kinderen. Ieder risico zie je namelijk als aanleiding e.o.a. draconische maatregel in te voeren. Stel je eens voor dat mensen de vrijheid hebben de fout in te gaan.
Mensen mogen best de fout in gaan maar er moet wel onderzocht kunnen worden wie welke fout maakt. Risico's zullen er altijd zijn, je kan ze echter wel zo klein mogelijk maken.
quote:
[..]

Je verkeert nog in de veronderstelling dat de politieke vijver geheel transparant is? Geld nooit een rol speelt bij besluitvorming en van machtsmisbruik nooit sprake is?

Tegen zoveel naiviteit mag je wel in bescherming genomen worden ja.
Dus omdat het wel eens voorkomt is het nu systematisch aan de orde? Natuurlijk zijn er altijd rotte appels maar dat is nog geen reden om als een paranoïde aluhoed te gaan schreeuwen dat het in zijn geheel niet deugt. Ik zie geen reden om de overheid niet serieus te nemen.
pi_98564461
quote:
4s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:09 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Mensen mogen best de fout in gaan maar er moet wel onderzocht kunnen worden wie welke fout maakt. Risico's zullen er altijd zijn, je kan ze echter wel zo klein mogelijk maken.
Waarom zou je? De vrijheid van duizenden anderen komen voor die enkeling in het geding. Wat een winst.

quote:
Dus omdat het wel eens voorkomt is het nu systematisch aan de orde?
Waar precies lees je dat ik dat heb gezegd? De overheid is vatbaar voor fraude en corruptie, net als in het bedrijfsleven. Sterker nog, die 2 zijn nauw met elkaar verbonden.

quote:
Natuurlijk zijn er altijd rotte appels maar dat is nog geen reden om als een paranoïde aluhoed te gaan schreeuwen dat het in zijn geheel niet deugt. Ik zie geen reden om de overheid niet serieus te nemen.
Ik ook niet, maar ik zie ook geen reden de overheid met een eindeloze hoeveelheid vertrouwen tegemoet te treden met allerhande fraudegevoelige informatie. De kosten wegen simpelweg niet op tegen de baten.
pi_98565759
quote:
4s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:09 schreef AgentMoloch21 het volgende:
om als een paranoïde aluhoed te gaan schreeuwen dat het in zijn geheel niet deugt.
Er is een vrij groot verschil tussen "als een aluhoed te schreeuwen" en kritisch blijven kijken naar de mensen die zoveel macht in handen krijgen.

Zoals de geschiedenis leert is teveel macht nooit goed.
pi_98565819
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:28 schreef RiftNL het volgende:
Gingen ze niet juichen omdat ze blij waren dat de stoet op tijd arriveerde? :')
De stoet arriveerde niet op tijd, een aantal van die larven stak immers de middelvinger op om de vertraging in aantal minuten aan te geven.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_98566940
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarom zou je? De vrijheid van duizenden anderen komen voor die enkeling in het geding. Wat een winst.
Waarom zou hun vrijheid in gevaar komen? Zo lang er niets aan de hand is zul je er niets van merken.
quote:
[..]

Waar precies lees je dat ik dat heb gezegd? De overheid is vatbaar voor fraude en corruptie, net als in het bedrijfsleven. Sterker nog, die 2 zijn nauw met elkaar verbonden.
Niet zo gek natuurlijk de een kan niet zonder de ander. Dat een systeem vatbaar is voor fraude en corrupte is geen reden om het niet verder te ontwikkelen.
quote:
[..]

Ik ook niet, maar ik zie ook geen reden de overheid met een eindeloze hoeveelheid vertrouwen tegemoet te treden met allerhande fraudegevoelige informatie. De kosten wegen simpelweg niet op tegen de baten.
Hoe is die informatie fraudegevoelig? :? Het wordt pas informatie van waarde als er een misdrijf gepleegd wordt. Tevens zijn er al systemen die uit zichzelf het gedrag van mensen kan analyseren en eventueel gevaarlijke individuelen digitaal kan kenmerken. Dat maakt de kans op fraude nog kleiner. Ik bedoel maar, er zijn goede opties.
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:32:56 #217
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_98567419
quote:
Beste ***** *** *****

Hierbij een reactie van de Bilalschool op wat er is gebeurd.

Allereerst, wij vinden het verschrikkelijk voor de betrokkenen en zijn enorm boos en teleurgesteld dat dit is gebeurd.

We begrijpen dat dit soort gedrag niet getolereerd mag/kan/moet worden.

Als school zijn we nu aan het zoeken naar een goede oplossing.Op dit moment zijn we aan het uitzoeken wat en hoe er precies is gebeurd. Het is wel iets genuanceerder dan nu in de pers naar voren komt.

We zullen een persbericht maken over welke acties we zullen ondernemen om te voorkomen dat dit ooit nog weer gebeurd.

Indien u meer informatie wilt, vragen heeft of het persbericht wilt ontvangen kunt u via de email contact opnemen.

Met vriendelijke groeten,

Teade Walma

Directeur van de Bilalschool
Cwaas@bilalschool.nl
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:44:19 #218
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_98568006
Ik geloof niks van dit bericht. Het was niet op het NOS-Journaal, dus het deed niet gebeuren.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_98570150
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:32 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

http://nl.linkedin.com/pub/teade-walma/25/775/715
Directeur van een islamitische basisschool worden :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98570460
quote:
6s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:44 schreef ouderejongere het volgende:
Ik geloof niks van dit bericht. Het was niet op het NOS-Journaal, dus het deed niet gebeuren.
De EO vertelt er nu over op ned 2 :P
pi_98571190
Als het aan Wilders ligt wordt dit gelegaliseerd.

Wilders: vrijere meningsuiting net als VS
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:57:08 #222
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_98572287
quote:
13s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

http://nl.linkedin.com/pub/teade-walma/25/775/715
Directeur van een islamitische basisschool worden :')
Sowieso Teade heten :').
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_98572885
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:57 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Sowieso Teade heten :').
Wat kan die man daar nou aan doen? :')
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:12:13 #224
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_98573244
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Overdrijf ik wanneer ik voorstel om de ME erop in te zetten. Het mogen kinderen zijn maar als zij zich niet gedragen als kinderen dan is het wellicht gerechtvaardigd dat ze op dezelfde behandeling worden getrakteerd als andere hooligans?
Ja, ik word hier een beetje pissed van, misschien wel vooral op de overheid die al die mensen hier naar binnen heeft laten halen en die decennia lang problemen onder het tapijt heeft geveegd.
Je weet dat het kinderen zijn, 3 politieauto's en nog een busje moeten dit "incident" gewoon kunnen afhandelen.
Ik ben het wel met je eens dat ze dezelfde behandeling als hooligans of volwassen mogen krijgen.
Ze mogen van mij het land uit worden gezet.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_98573729
Volgens mij mogen we sinds vandaag ongestraft zeggen dat de islam een middeleeuwse beweging is die haat uitdraagt ten opzichte van joden, christenen en europeanen.
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:19:31 #226
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_98573755
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:06 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Wat kan die man daar nou aan doen? :')
Zijn kinderen beter bijscholen? Dhr. Walma is immers directeur van de school.
pi_98573806
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef reformatorisch het volgende:
Volgens mij mogen we sinds vandaag ongestraft zeggen dat de islam een middeleeuwse beweging is die haat uitdraagt ten opzichte van joden, christenen en europeanen.
Alleen als er nadrukkelijk bij zegt dat je niets tegen de ettertjes zelf hebt.
pi_98574766
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef reformatorisch het volgende:
Wat heeft de Islam hiermee te maken? Het gaat hier toch om Marokkaanse schoftjes, niet om baarden met bomgordels oid?
pi_98575066
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:32 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Wat heeft de Islam hiermee te maken? Het gaat hier toch om Marokkaanse schoftjes, niet om baarden met bomgordels oid?
Zit nog in de 'ontkennende' fase :o
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
pi_98575100
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:44 schreef Lauzer het volgende:

[..]

Trouwens, als je vroeger deed aan belletje lellen had de bewoner in kwestie al lang naar huis gebeld en stond je moeder met een verontwaardigd gezicht in de keuken. "Bel die mevrouw maar even op om je excuses aan te bieden." En dat deed je dan gewoon. Punt.
Oh? Ik moest altijd terug om aan te bellen..

Maar ik rende WEER weg :D
Let's pretend we scored a goal YEAH
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:38:35 #231
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_98575193
Niks met islam te maken. Ik ben moslim en neem standaard m'n prada-petje af uit respect als er een rouwstoet langs rijdt. Zijn gewoon een stel onopgevoede rotkinderen.
Goed van jou.
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:38:38 #232
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_98575195
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:37 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Oh? Ik moest altijd terug om aan te bellen..

Maar ik rende WEER weg :D
Ik kreeg serieus een klap van een man die dacht dat ik belletje zat te trekken 8)7
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:38:57 #233
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_98575229
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Gochme op 23-06-2011 21:40:11 (dubbel) ]
Goed van jou.
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:41:47 #234
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98575443
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:39 schreef Stranger het volgende:
This just in: Kinderen halen kattekwaad uit. Schandalig!
Kattekwaad? |:( :|W
pi_98575549
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef Gochme het volgende:
Niks met islam te maken. Ik ben moslim en neem standaard m'n prada-petje af uit respect als er een rouwstoet langs rijdt. Zijn gewoon een stel onopgevoede rotkinderen.
Respect voor jou!
Mijn halfbroer(tje) (ook moslim) moest zoiets eens flikken, die krijgt ouderwets alle hoeken van de kamer te zien. Die haalt het niet in zijn hersens om zoiets te flikken.
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:47:30 #236
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_98575859
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:43 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Respect voor jou!
Mijn halfbroer(tje) (ook moslim) moest zoiets eens flikken, die krijgt ouderwets alle hoeken van de kamer te zien. Die haalt het niet in zijn hersens om zoiets te flikken.
En terecht. Een overlijden is een persoonlijk drama en het siert elk mens om in elk geval stil te staan bij het verdriet van de nabestaanden. Als ik zulke dingen lees ben ik echt blij dat ik in een klein dorp ben opgegroeid, want hier zou niemand (moslim, christen, joods of atheist) zoiets in z'n kop halen. (uitzonderingen daargelaten)
Goed van jou.
pi_98575952
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef Gochme het volgende:
Heeft de islam dan geen respect geleerd aan de ze jongeren voor andere culturen?
pi_98576149
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

Heeft de islam dan geen respect geleerd aan de ze jongeren voor andere culturen?
Ik ken genoeg moslims die het hun kinderen wel leren. Met respect voor anderen dwing je uiteindelijk respect af.
pi_98576246
geheel mee eens, als je respect wilt krijgen moet je het eerst verdienen
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:52:34 #240
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98576250
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:51 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Ik ken genoeg moslims die het hun kinderen wel leren. Met respect voor anderen dwing je uiteindelijk respect af.
Juist, jammer dat er gewoon teveel zijn (in z'n algemeenheid, niet op geloof/afkomst) die totaal geen normen en waarden lijken te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')