Privacy hebben mensen allang ingeleverd bij de opkomst van social media. Het wordt tijd dat mensen realistisch naar onze maatschappij gaan kijken en zich realiseren dat controle gewoon veel oplossingen biedt. Criminaliteit en ziektes elimineren bijvoorbeeld. Overbevolking tegengaan, noem maar op.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:41 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Maar even een echte reactie ()
Ten koste van wat?
Wij moeten onze privacy opgeven, in de HOOP dat het beter zal worden?
Ik ben jou in andere topics ook tegengekomen, en ik vind je maar een naar, totalistisch mannetjequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:46 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Privacy hebben mensen allang ingeleverd bij de opkomst van social media. Het wordt tijd dat mensen realistisch naar onze maatschappij gaan kijken en zich realiseren dat controle gewoon veel oplossingen biedt. Criminaliteit en ziektes elimineren bijvoorbeeld. Overbevolking tegengaan, noem maar op.
Spreek voor jezelf aub.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:46 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Privacy hebben mensen allang ingeleverd bij de opkomst van social media.
Waarom eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben jou in andere topics ook tegengekomen, en ik vind je maar een naar, totalistisch mannetje
Zijn uitlatingen gaan hand in hand met die triestelingen in 9/11 topics die feiten lopen te verdraaien en ontkennen zonder alternatief verhaal te brengen. Pro-overheid, alles wat niet spoort met de overheidversie is "conspiracy theory" .quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben jou in andere topics ook tegengekomen, en ik vind je maar een naar, totalistisch mannetje
Ik elk topic ben jij voor het regeringsstandpunt, voor het EU-standpunt en voor meer staatsinmenging. Vandaar die vraag.quote:
Dat is onzin, ik bekijk elk item objectief en trek mijn conclusies. Dat de overheid het vaak bij het juiste eind heeft zou toch geen verrassing voor je moeten zijn? Ze zijn democratisch verkozen en ik ben inderdaad niet ontevreden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:51 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ik elk topic ben jij voor het regeringsstandpunt, voor het EU-standpunt en voor meer staatsinmenging. Vandaar die vraag.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:54 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Dat is onzin, ik bekijk elk item objectief en trek mijn conclusies. Dat de overheid het vaak bij het juiste eind heeft zou toch geen verrassing voor je moeten zijn? Ze zijn democratisch verkozen en ik ben inderdaad niet ontevreden.
Je bent voor meer regels, meer overheidsbemoeienis. Het liefst zou je heel veel controle hebben om criminaliteit tegen te gaan, dat dit ten koste gaat van de privacy boeit je niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:49 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk als ik vragen mag?
Dat is JUIST een reden om te verwachten dat ze het vaak mis hebbenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:54 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
. Dat de overheid het vaak bij het juiste eind heeft zou toch geen verrassing voor je moeten zijn? Ze zijn democratisch verkozen
Welke privacy? Mensen geven hun privacy maar al te graag op voor een beetje roem (social media) Voor veiligheid moet dit dan toch ook geen probleem zijn? Sowieso is het begrip privacy allang overrated, we leven nou eenmaal in een samenleving.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bent voor meer regels, meer overheidsbemoeienis. Het liefst zou je heel veel controle hebben om criminaliteit tegen te gaan, dat dit ten koste gaat van de privacy boeit je niet.
Als ik zo'n geval tegenkom zal ik de eerste zijn die het toegeeft.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Dat is JUIST een reden om te verwachten dat ze het vaak mis hebben
Vrijwillig een profiel aanmaken is anders dan een camera op elke straathoek. En dat kleine beetje privacy willen veel mensen gewoon houden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Welke privacy? Mensen geven hun privacy maar al te graag op voor een beetje roem (social media) Voor veiligheid moet dit dan toch ook geen probleem zijn? Sowieso is het begrip privacy allang overrated, we leven nou eenmaal in een samenleving.
AgentTroll, wat doeeeeet u! Dat kan toch helegaar niet! Ow wat eruggggggg!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Welke privacy? Mensen geven hun privacy maar al te graag op voor een beetje roem (social media) Voor veiligheid moet dit dan toch ook geen probleem zijn? Sowieso is het begrip privacy allang overrated, we leven nou eenmaal in een samenleving.
Dat hebben ze juist niet. "De overheid" wordt beïnvloed door partijen die macht en druk uitoefenen d.m.v. tegenprestaties omdat ze daar zelf baat bij hebben. Dat is allesbehalve transparant, juist en verstandig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:54 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Dat de overheid het vaak bij het juiste eind heeft zou toch geen verrassing voor je moeten zijn?
onderschat die (jonge) moslims nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:24 schreef Paul-89 het volgende:
bron : Spitsnieuws
[..]
Veel lager kun je toch niet gaan lijkt me ?
Precies mijn gedachte.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Dat is JUIST een reden om te verwachten dat ze het vaak mis hebben
Guess again, ik doe bewust niet mee aan die social media hype, dus ik wil ook geen vingerafdruk in mijn paspoort.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Overduidelijk de NLs daar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef samvirus het volgende:
Reacties op Marokko.nl
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Helaas voor jou leef jij in een democratie. De meeste mensen doen wel gewoon mee aan de social media hype en hebben geen probleem met een vingerafdruk in hun paspoort of routine controles binnen openbare locaties. Dus als de criminaliteit maar blijft groeien en het internationale gevaar toeneemt zullen mensen toch meer projecten om de veiligheid te verbeteren van de overheid verlangen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:22 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Guess again, ik doe bewust niet mee aan die social media hype, dus ik wil ook geen vingerafdruk in mijn paspoort.
Mwoah. Ik verlang eigenlijk eerst dat de overheid mijn gegevens goed beveiligt voordat ze deze van mij wil hebben. Een willekeurige schoonmaker hoeft mijn medisch dossier niet te zien, een database met vingerafdrukken waar eenieder bijkan... de overheid is een goudmijn voor criminelen. En totaal incompetent op dit vlak...quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:35 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Helaas voor jou leef jij in een democratie. De meeste mensen doen wel gewoon mee aan de social media hype en hebben geen probleem met een vingerafdruk in hun paspoort of routine controles binnen openbare locaties. Dus als de criminaliteit maar blijft groeien en het internationale gevaar toeneemt zullen mensen toch meer projecten om de veiligheid te verbeteren van de overheid verlangen.
Dat doen ze ook, de overheid werkt met experts.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:40 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Mwoah. Ik verlang eigenlijk eerst dat de overheid mijn gegevens goed beveiligt voordat ze deze van mij wil hebben.
Hier ben ik het niet mee eens, maar inderdaad offtopic.quote:Een willekeurige schoonmaker hoeft mijn medisch dossier niet te zien, een database met vingerafdrukken waar eenieder bijkan... de overheid is een goudmijn voor criminelen. En totaal incompetent op dit vlak...
Maar goed, offtopic.
LOL. "Democratisch gekozen experts" zeker. Hun systemen zijn beschamend lek.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:45 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Dat doen ze ook, de overheid werkt met experts.
Overdrijf ik wanneer ik voorstel om de ME erop in te zetten. Het mogen kinderen zijn maar als zij zich niet gedragen als kinderen dan is het wellicht gerechtvaardigd dat ze op dezelfde behandeling worden getrakteerd als andere hooligans?quote:Jongeren verstoren alweer rouwstoet
Wederom hebben jongeren in Amersfoort een rouwstoet verstoord. Op het moment dat de begrafenisauto's voorbij kwamen rijden, begonnen ze te juichen en staken ze hun middelvinger op, zo schrijft De Telegraaf.
Alle kinderen zitten op de islamitische basisschool Bilal. Een schoonzoon van de overledene noemde het gedrag van de jongens in Hart van Nederland "schofterig". De directeur van de school heeft laten weten de zaak hoog op te nemen.
Het is niet de eerste keer dat er een incident plaatsvindt omtrent een rouwstoet. Eind mei werd in het plaatselijke Soesterkwartier een stoet verstoord. Daarbij scandeerden Marokkaantjes herhaaldelijk "Joden" terwijl ze om de langzaam rijdende begrafenisauto heen fietsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |