quote:
quote:
Ja gelukkig bleef hij geschiktquote:
Over Baas gesproken iddquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zo kun je er volgens mij nog wel 10 van vinden van Monfils
Is toch mooi man !quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:26 schreef DeMessias het volgende:
Overenthousiast Fok omdat een Nederlander een derde ronde haalt
we zijn gewoon erg begaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:26 schreef DeMessias het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:26 schreef DeMessias het volgende:
En allez, Rochus houdt het ook mooi volquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:27 schreef DeMessias het volgende:
Ik vind het ook knap maar ik ben, net zoals veel Belgen, te verwend door Henin en Clijsters.
Die staan voorlopig niet in de 3e ronde vriendquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:27 schreef DeMessias het volgende:
Ik vind het ook knap maar ik ben, net zoals veel Belgen, te verwend door Henin en Clijsters.
Malisse kan dat prima halen!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:29 schreef Yamahahaha het volgende:
[..]
Die staan voorlopig niet in de 3e ronde vriend
België werd natuurlijk al even enthousiast toen een geringe kans zich voordeed dat het nationale voetbalelftal zich voor een EK-eindronde zou plaatsenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:26 schreef DeMessias het volgende:
En dan ook echt een volledige game van Venus-Date die 10 minuten duurtquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:35 schreef TheGeneral het volgende:
Nog voldoende livetennis maar wij kijken naar Wimbledon today..
De zin begon zo lekker.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:43 schreef TheGeneral het volgende:
Hehe Becker.
'Met alle respect voor de vrouwen, maar in het begin kijk ik het niet. Maar deze partij (Date Krumm - Williams) bleef ik gewoon kijken!'
Verplichte waarschuwing volgens mij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:53 schreef TheGeneral het volgende:
Rochus wil doorgaan. Delpo heeft zijn schoenen al uit.
Misschien moeten ze dan eens eerder beginnen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Logisch. Het werd steeds gladder en donkerder.
Te glad misschien nu.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:54 schreef franklop het volgende:
Gisteren gingen ze toch tot 22:25 door?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wedstrijd was klaar slimpiequote:Op woensdag 22 juni 2011 21:56 schreef Bramaldo11 het volgende:
Waarom dat dak weer open? Anders kun je die wedstrijd toch lekker afmaken?
Jij denkt het beter te zien dan hawkeye?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Plus_Ultra het volgende:
Houdt Hawk Eye rekening met het feit dat zachte ballen een minder groot stuitoppervlak hebben? Het zachte balletje bij Date - Williams was denk ik uit maar Hawk Eye gaf hem op 0,5 mm in.
Wel als het stuitoppervalk bij Hawk Eye altijd hetzelfde is, dus ongeacht de snelheid van de bal.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
Jij denkt het beter te zien dan hawkeye?
Is ie niet. Bij een eerste service challenge zie je dat de stuit uitgerekt is, bij een lob dat ie meer rond is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:35 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Wel als het stuitoppervalk bij Hawk Eye altijd hetzelfde is, dus ongeacht de snelheid van de bal.
Hawk-Eye houdt daar geen rekening mee, het bekijkt gewoon de afdruk van de bal.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Plus_Ultra het volgende:
Houdt Hawk Eye rekening met het feit dat zachte ballen een minder groot stuitoppervlak hebben? Het zachte balletje bij Date - Williams was denk ik uit maar Hawk Eye gaf hem op 0,5 mm in.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:50 schreef Bramaldo11 het volgende:
Daarnaast is Hawk-Eye voor 95% betrouwbaar, en zit er geloof ik 1 op de miljoen keer naast. Dit zijn betere statistieken dan de lijnrechters
in welke zin heb je het over betrouwbaarheid? Niet uitvallen of niet fout hebben?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:50 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Hawk-Eye houdt daar geen rekening mee, het bekijkt gewoon de afdruk van de bal.
Daarnaast is Hawk-Eye voor 95% betrouwbaar, en zit er geloof ik 1 op de miljoen keer naast. Dit zijn betere statistieken dan de lijnrechters
quote:Q. Did you make them a cup of tea when [the drug testers] arrived?
ANDY MURRAY: My Mum did, yeah, which we shouldn't make them cups of tea. You know, it's just very intrusive when you get someone sort of in your house in the morning. When you're going to the toilet and they're staring at you, it's a bit... you know, in your own home, it's just quite strange feeling. (Laughter.)
Q. Are you sure they're drug testers?
ANDY MURRAY: You hope so. I've actually spoken with a few of the players about that in the past that, you know, they could easily... because it's not like we ever check. I don't really check, you know, whatever they're saying.
Q. They don't have a card saying...
ANDY MURRAY: They do, yeah. They do have the card, but I don't know. I mean, you're not going to know if it's real or not, are you?
Hawkeye berekent het traject van de bal en brengt dit in beeld. Ze kijken dus niet sec naar de afdruk, anders zouden ze ook niet die animatie ervoor kunnen weergeven (ook al is dat alleen voor de show).quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:50 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Wat komt die jongen hier verschrikkelijk intelligent overquote:
Hoop dat er bellen gaan rinkelen als er straks een 14-jarig Brits meisje voor z'n deur staat en z'n piemel wil zien.quote:
met die extreme grip van hem? No wayquote:Op donderdag 23 juni 2011 02:27 schreef Lagrinta het volgende:
Misschien word ik toch maar Haase fan. Straks gaat ie nog goed spelen en dan kan ik niet meeliften.
Maar zonder gekheid, hij straalt een reeël zelfvertrouwen uit. Zn techniek is mooi, bijna ouderwets en daardoor hoeft ie niet fysiek te slaan. Maar het nadeel is dat spelers die op techniek spelen vaak minder goede vechters zijn naar mijn idee.
Dit dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hawkeye berekent het traject van de bal en brengt dit in beeld. Ze kijken dus niet sec naar de afdruk, anders zouden ze ook niet die animatie ervoor kunnen weergeven (ook al is dat alleen voor de show).
95% betrouwbaar en het zit er 1 op de miljoen keer naast?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:50 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Ja precies, ik bedoelde dat ze een beslissing op basis van de afdruk maken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hawkeye berekent het traject van de bal en brengt dit in beeld. Ze kijken dus niet sec naar de afdruk, anders zouden ze ook niet die animatie ervoor kunnen weergeven (ook al is dat alleen voor de show).
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
in welke zin heb je het over betrouwbaarheid? Niet uitvallen of niet fout hebben?
Hoop het eerste, want 1 op de miljoen is wat minder dan 5%
Nee. 95% betrouwbaar betekent dat ie er dus af en toe naast zit maar dat dat soms geen invloed heeft op of de bal wel of niet uit is. Als je bijvoorbeeld vol op de lijn slaat, en Hawk-Eye geeft een afwijking waardoor ie nog een stukje op de lijn is dan zit Hawk-Eye met 'IN' er niet naast.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
95% betrouwbaar en het zit er 1 op de miljoen keer naast?Als het er 1 op de miljoen keer naast zit, is het toch 99,9999% betrouwbaar?
60% of the time, it works every timequote:Op donderdag 23 juni 2011 08:52 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
[..]
Nee. 95% betrouwbaar betekent dat ie er dus af en toe naast zit maar dat dat soms geen invloed heeft op of de bal wel of niet uit is. Als je bijvoorbeeld vol op de lijn slaat, en Hawk-Eye geeft een afwijking waardoor ie nog een stukje op de lijn is dan zit Hawk-Eye met 'IN' er niet naast.
Het is dus 95% betrouwbaar, maar in 1 van de miljoen keer heeft dat ook invloed op het resultaat (IN of OUT).
Bron?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:16 schreef rooneyelst het volgende:
All 1st round Men's Doubles matches at #wimbledon today are 3 set matches instead of 5 due to the bad weather. Rain expected today
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand nog beelden van DelPo die met zn schoenen gooit?
quote:'Geen gekreun meer op Wimbledon'
LONDEN - Ian Ritchie, president van de All England Lawn Tennis Club, is het gekreun van de tennissters op Wimbledon zat. "Ik ontvang veel klachtbrieven en die gaan allemaal over het gekreun van de dames."
"Ik denk dat de meiden te weinig educatie hebben gekregen op dat gebied", zegt Ritchie tegen Daily Telegraph. Victoria Azarenka haalde dinsdag 95 decibel in haar partij met Magdalena Ribarikova.
Het record ligt in handen van Maria Sjarapova. De Russische tennisster produceerde twee jaar geleden op Wimbledon 105 decibel.
Ben je zo weer kwijt denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:16 schreef tja77 het volgende:
Ik ga ff een paar Euro op daniilidou zetten, levert me 8 keer de inzet op. Is wel een gokje waard.
Ach, Daniilidou op gras, tegen een Ivanovic die niet echt in vorm is, gokje waard. En als ik die paar Euro kwijt ben, jammer dan.quote:
Dani is een break voorquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach, Daniilidou op gras, tegen een Ivanovic die niet echt in vorm is, gokje waard. En als ik die paar Euro kwijt ben, jammer dan.
Ivanovic een break voor nu, maar dat zegt niet zoveel in de WTA.
Met wat voor weeddenschap dan?quote:
Welkom terugquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Met wat voor weeddenschap dan?
Edit: Ow, Danilidoo of hoe je het ook schrijft.
Zolang ze maar niet gaat praten...quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:15 schreef tja77 het volgende:
Veel wind, veel fouten, een pittig kort kapsel, het enige mooie op de baan is Ana...
Daniilidou. (Denk gewoon aan Danii Minogue en aan Li een dou geven)quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Met wat voor weeddenschap dan?
Edit: Ow, Danilidoo of hoe je het ook schrijft.
Ik las gisteren nog dat er nooit aan de traditie zou worden veranderd, dus gewoon beginnen om 13 uur lokale tijd.quote:
Op Centre Court en Baan 1....quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik las gisteren nog dat er nooit aan de traditie zou worden veranderd, dus gewoon beginnen om 13 uur lokale tijd.
Ze beginnen elke dag om 13 uur NL tijd en 14 uur in de stadions tot nu toe als het droog was.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik las gisteren nog dat er nooit aan de traditie zou worden veranderd, dus gewoon beginnen om 13 uur lokale tijd.
Dát wist ik niet, vond het al raar dat ze al bezig waren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:37 schreef BobW het volgende:
[..]
Ze beginnen elke dag om 13 uur NL tijd en 14 uur in de stadions tot nu toe als het droog was.
Yepquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:43 schreef Szura het volgende:
Hm begrijp ik nou goed dat déze Court 2 niet The Graveyard is maar dat dat tegenwoordig Court 3 is?
Dat is voor jou een vraag....en voor de rest ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:43 schreef truedestiny het volgende:
Hoe laat moet Haase morgen tegen fish?
SSSSSHHHT, het ziet er juist goed uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:43 schreef Szura het volgende:
Hm begrijp ik nou goed dat déze Court 2 niet The Graveyard is maar dat dat tegenwoordig Court 3 is?
Ok ok andere vraag: Als hoeveelste staat hij gepland en op welke baan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:45 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag....en voor de rest ook
De OOP wordt pas vanavond bekend.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:47 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ok ok andere vraag: Als hoeveelste staat hij gepland en op welke baan?
Vanavond om een uur of 22:00 wordt dat bekend gemaaktquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:47 schreef truedestiny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:47 schreef truedestiny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:48 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Vanavond om een uur of 22:00 wordt dat bekend gemaakt
Dat bedoelde ik, dat het nog niet bekend isquote:
heeft ze haar carriere in de adultindustrie toch voor iets nuttig opgegeven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:50 schreef kevinoz het volgende:
Ex dikke borsten mevrouw halep staat 5-2 voor tegen Serena. Netjes
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:52 schreef tja77 het volgende:
Die Azarenka doet me een beetje denken aan Britt van echte meisjes in de jungle en take me out.
Alleen juichen als een WTA wedstrijd snel voorbij isquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:55 schreef truedestiny het volgende:
Ik weet nooit voor wie ik moet juichen bij de vrouwen.
De knapste... of in sommige gevallen de minst lelijkequote:Op donderdag 23 juni 2011 13:55 schreef truedestiny het volgende:
Ik weet nooit voor wie ik moet juichen bij de vrouwen.
Meestal is dat het wel ja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:56 schreef xCore het volgende:
[..]
Alleen juichen als een WTA wedstrijd snel voorbij is
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:58 schreef tja77 het volgende:
daar gaat mijn poen, griekse man/vrouw met kort pittig kapsel, wat doe je? 3-1 voor, en dan gewoon 10 games op rij verliezen.
fuck WTA
Tip: Wed nooit op WTA wedstrijden, die vrouwen kunnen zich niet concentreren als ze eenmaal voor staan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:58 schreef tja77 het volgende:
daar gaat mijn poen, griekse man/vrouw met kort pittig kapsel, wat doe je? 3-1 voor, en dan gewoon 10 games op rij verliezen.
fuck WTA
Nadia `de tank` Petrovaquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:07 schreef kevinoz het volgende:
kom op allemaal, allemaal pavlyuchenkova aanmoedigen, anders gaat mn Bwin eraan.
Dat komt niet meer goedquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:07 schreef kevinoz het volgende:
kom op allemaal, allemaal pavlyuchenkova aanmoedigen, anders gaat mn Bwin eraan.
hey wimderon-kloonquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:10 schreef danusz1986 het volgende:
Ik vind dat toch wel jammer dat ze nu al het dak dichtdoen! Ik weet dat het lang duurt op hem dicht te doen, maar als het droog is moet hij gewoon op blijven. Dit is in het voordeel van de goede indoorspelers.
WTA...quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Dacht dat die al wel over de top zou zijn, maar op wimbledon blijkbaar altijd goed....
Soderling, daar zou iets meer spankracht moeten zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef tja77 het volgende:
Oke, tips iemand, Djokovic, of Soderling kijken, kan ook alletwee, maar dan kom ik helemaal niet meer aan werken toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:33 schreef DeMessias het volgende:
Ik hoop op een finale Murray - DjokovicIs mogelijk, mogelijke halve finales zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Murray - Nadal
Djokovic - Federer
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:33 schreef DeMessias het volgende:
Ik hoop op een finale Murray - DjokovicJah als Murray wint van Nadal en Djoko van Federer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las uitsterven, ik word echt dyslectisch.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:50 schreef DeMessias het volgende:
Wickmayer mag uitserveren, een helse opgave in de WTA
Gisterenavond ook al, 1 of andere engelse dame, terwijl er ook naar Roddick gekeken kon worden. Niet dat dat het meest boeiende tennis is, maar toch. ATP ten alle tijden boven WTA.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:51 schreef danos het volgende:
Wat is dit voor bullish, zowel op bbc als de belg een vrouwenpot? Terwijl Soderling - Hewitt bezig is....
ATP is zeer voorspelbaar, je kan al aannemen dat Nadal-Murray en Djokovic-Federer de halve finale zal zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gisterenavond ook al, 1 of andere engelse dame, terwijl er ook naar Roddick gekeken kon worden. Niet dat dat het meest boeiende tennis is, maar toch. ATP ten alle tijden boven WTA.
Die eerste set had ie gewoon binnen moeten hebben, de knakkerquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:57 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Klopt, komt omdat het een vent is.
Dan doe toch maar een foto van Nadal ofzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze heeft anders meer rondingen dan de gemiddelde vrouw
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan doe toch maar een foto van Nadal ofzo.
Omdat Hewitt een misselijk ventje is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef Nober het volgende:
Waarom juich je als je tegenstander de bal in het net slaat?
Ik zie het vaker, daarom haat ik bijv. Ivanovic.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Omdat Hewitt een misselijk ventje is.
Soders.
Een vrouw kan ook teveel rondingen hebben, of te grote rondingen, of rondingen op de verkeerde plaats.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze heeft anders meer rondingen dan de gemiddelde vrouw
Ana is natuurlijk ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zie het vaker, daarom haat ik bijv. Ivanovic.
Komt ie!! Wickmayer is ook irritant.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:08 schreef luckass het volgende:
[..]
Ana is natuurlijk ookmet haar Adjee na ieder punt.
Hij had 'm net nog op.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:08 schreef xCore het volgende:
Zet ik 'm op BBC, kijk naar Hewit, waar is z'n pet?
Adjequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:08 schreef luckass het volgende:
[..]
Ana is natuurlijk ookmet haar Adjee na ieder punt.
Die heeft hij alleen op Sport1 op.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:08 schreef xCore het volgende:
Zet ik 'm op BBC, kijk naar Hewit, waar is z'n pet?
op BBC1 is ie nog gewoon bezig?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:15 schreef kevinoz het volgende:
Hewitt gewoon setje tegen Soderling. Ik zei al daar komt een 5 setter aan..!!
Gaat BBC over naar djokovic :S
Dat komt natuurlijk door de souplesse van Fat Davequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef wimderon het volgende:
Haider-Maurer sloeg in de eerste ronde 39 aces in 3 sets, nu staat hij na 1,5 set op 3 tegen Nalby
Tennis is een mindgame.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef Nober het volgende:
Waarom juich je als je tegenstander de bal in het net slaat?
Dat denk ik ook. Enige optie voor Rochus is om Del Potro te laten choken met constante ballen naar z'n backhand.quote:
Hewitt gaat het gewoon in 3 sets afmakenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:39 schreef kevinoz het volgende:
Wat staat Hewitt heerlijk te spelen tegen Soderling!
Come ON!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |