Nadia `de tank` Petrovaquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:07 schreef kevinoz het volgende:
kom op allemaal, allemaal pavlyuchenkova aanmoedigen, anders gaat mn Bwin eraan.
Dat komt niet meer goedquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:07 schreef kevinoz het volgende:
kom op allemaal, allemaal pavlyuchenkova aanmoedigen, anders gaat mn Bwin eraan.
hey wimderon-kloonquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:10 schreef danusz1986 het volgende:
Ik vind dat toch wel jammer dat ze nu al het dak dichtdoen! Ik weet dat het lang duurt op hem dicht te doen, maar als het droog is moet hij gewoon op blijven. Dit is in het voordeel van de goede indoorspelers.
WTA...quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Dacht dat die al wel over de top zou zijn, maar op wimbledon blijkbaar altijd goed....
Soderling, daar zou iets meer spankracht moeten zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef tja77 het volgende:
Oke, tips iemand, Djokovic, of Soderling kijken, kan ook alletwee, maar dan kom ik helemaal niet meer aan werken toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |