Misschien moeten ze dan eens eerder beginnen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Logisch. Het werd steeds gladder en donkerder.
Te glad misschien nu.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:54 schreef franklop het volgende:
Gisteren gingen ze toch tot 22:25 door?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wedstrijd was klaar slimpiequote:Op woensdag 22 juni 2011 21:56 schreef Bramaldo11 het volgende:
Waarom dat dak weer open? Anders kun je die wedstrijd toch lekker afmaken?
Jij denkt het beter te zien dan hawkeye?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Plus_Ultra het volgende:
Houdt Hawk Eye rekening met het feit dat zachte ballen een minder groot stuitoppervlak hebben? Het zachte balletje bij Date - Williams was denk ik uit maar Hawk Eye gaf hem op 0,5 mm in.
Wel als het stuitoppervalk bij Hawk Eye altijd hetzelfde is, dus ongeacht de snelheid van de bal.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
Jij denkt het beter te zien dan hawkeye?
Is ie niet. Bij een eerste service challenge zie je dat de stuit uitgerekt is, bij een lob dat ie meer rond is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:35 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Wel als het stuitoppervalk bij Hawk Eye altijd hetzelfde is, dus ongeacht de snelheid van de bal.
Hawk-Eye houdt daar geen rekening mee, het bekijkt gewoon de afdruk van de bal.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Plus_Ultra het volgende:
Houdt Hawk Eye rekening met het feit dat zachte ballen een minder groot stuitoppervlak hebben? Het zachte balletje bij Date - Williams was denk ik uit maar Hawk Eye gaf hem op 0,5 mm in.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:50 schreef Bramaldo11 het volgende:
Daarnaast is Hawk-Eye voor 95% betrouwbaar, en zit er geloof ik 1 op de miljoen keer naast. Dit zijn betere statistieken dan de lijnrechters
in welke zin heb je het over betrouwbaarheid? Niet uitvallen of niet fout hebben?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:50 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Hawk-Eye houdt daar geen rekening mee, het bekijkt gewoon de afdruk van de bal.
Daarnaast is Hawk-Eye voor 95% betrouwbaar, en zit er geloof ik 1 op de miljoen keer naast. Dit zijn betere statistieken dan de lijnrechters
quote:Q. Did you make them a cup of tea when [the drug testers] arrived?
ANDY MURRAY: My Mum did, yeah, which we shouldn't make them cups of tea. You know, it's just very intrusive when you get someone sort of in your house in the morning. When you're going to the toilet and they're staring at you, it's a bit... you know, in your own home, it's just quite strange feeling. (Laughter.)
Q. Are you sure they're drug testers?
ANDY MURRAY: You hope so. I've actually spoken with a few of the players about that in the past that, you know, they could easily... because it's not like we ever check. I don't really check, you know, whatever they're saying.
Q. They don't have a card saying...
ANDY MURRAY: They do, yeah. They do have the card, but I don't know. I mean, you're not going to know if it's real or not, are you?
Hawkeye berekent het traject van de bal en brengt dit in beeld. Ze kijken dus niet sec naar de afdruk, anders zouden ze ook niet die animatie ervoor kunnen weergeven (ook al is dat alleen voor de show).quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:50 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Wat komt die jongen hier verschrikkelijk intelligent overquote:
Hoop dat er bellen gaan rinkelen als er straks een 14-jarig Brits meisje voor z'n deur staat en z'n piemel wil zien.quote:
met die extreme grip van hem? No wayquote:Op donderdag 23 juni 2011 02:27 schreef Lagrinta het volgende:
Misschien word ik toch maar Haase fan. Straks gaat ie nog goed spelen en dan kan ik niet meeliften.
Maar zonder gekheid, hij straalt een reeël zelfvertrouwen uit. Zn techniek is mooi, bijna ouderwets en daardoor hoeft ie niet fysiek te slaan. Maar het nadeel is dat spelers die op techniek spelen vaak minder goede vechters zijn naar mijn idee.
Dit dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hawkeye berekent het traject van de bal en brengt dit in beeld. Ze kijken dus niet sec naar de afdruk, anders zouden ze ook niet die animatie ervoor kunnen weergeven (ook al is dat alleen voor de show).
95% betrouwbaar en het zit er 1 op de miljoen keer naast?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:50 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Ja precies, ik bedoelde dat ze een beslissing op basis van de afdruk maken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hawkeye berekent het traject van de bal en brengt dit in beeld. Ze kijken dus niet sec naar de afdruk, anders zouden ze ook niet die animatie ervoor kunnen weergeven (ook al is dat alleen voor de show).
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
in welke zin heb je het over betrouwbaarheid? Niet uitvallen of niet fout hebben?
Hoop het eerste, want 1 op de miljoen is wat minder dan 5%
Nee. 95% betrouwbaar betekent dat ie er dus af en toe naast zit maar dat dat soms geen invloed heeft op of de bal wel of niet uit is. Als je bijvoorbeeld vol op de lijn slaat, en Hawk-Eye geeft een afwijking waardoor ie nog een stukje op de lijn is dan zit Hawk-Eye met 'IN' er niet naast.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
95% betrouwbaar en het zit er 1 op de miljoen keer naast?Als het er 1 op de miljoen keer naast zit, is het toch 99,9999% betrouwbaar?
60% of the time, it works every timequote:Op donderdag 23 juni 2011 08:52 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
[..]
Nee. 95% betrouwbaar betekent dat ie er dus af en toe naast zit maar dat dat soms geen invloed heeft op of de bal wel of niet uit is. Als je bijvoorbeeld vol op de lijn slaat, en Hawk-Eye geeft een afwijking waardoor ie nog een stukje op de lijn is dan zit Hawk-Eye met 'IN' er niet naast.
Het is dus 95% betrouwbaar, maar in 1 van de miljoen keer heeft dat ook invloed op het resultaat (IN of OUT).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |