Ben je zo weer kwijt denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:16 schreef tja77 het volgende:
Ik ga ff een paar Euro op daniilidou zetten, levert me 8 keer de inzet op. Is wel een gokje waard.
Ach, Daniilidou op gras, tegen een Ivanovic die niet echt in vorm is, gokje waard. En als ik die paar Euro kwijt ben, jammer dan.quote:
Dani is een break voorquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach, Daniilidou op gras, tegen een Ivanovic die niet echt in vorm is, gokje waard. En als ik die paar Euro kwijt ben, jammer dan.
Ivanovic een break voor nu, maar dat zegt niet zoveel in de WTA.
Met wat voor weeddenschap dan?quote:
Welkom terugquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Met wat voor weeddenschap dan?
Edit: Ow, Danilidoo of hoe je het ook schrijft.
Zolang ze maar niet gaat praten...quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:15 schreef tja77 het volgende:
Veel wind, veel fouten, een pittig kort kapsel, het enige mooie op de baan is Ana...
Daniilidou. (Denk gewoon aan Danii Minogue en aan Li een dou geven)quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Met wat voor weeddenschap dan?
Edit: Ow, Danilidoo of hoe je het ook schrijft.
Ik las gisteren nog dat er nooit aan de traditie zou worden veranderd, dus gewoon beginnen om 13 uur lokale tijd.quote:
Op Centre Court en Baan 1....quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik las gisteren nog dat er nooit aan de traditie zou worden veranderd, dus gewoon beginnen om 13 uur lokale tijd.
Ze beginnen elke dag om 13 uur NL tijd en 14 uur in de stadions tot nu toe als het droog was.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik las gisteren nog dat er nooit aan de traditie zou worden veranderd, dus gewoon beginnen om 13 uur lokale tijd.
Dát wist ik niet, vond het al raar dat ze al bezig waren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:37 schreef BobW het volgende:
[..]
Ze beginnen elke dag om 13 uur NL tijd en 14 uur in de stadions tot nu toe als het droog was.
Yepquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:43 schreef Szura het volgende:
Hm begrijp ik nou goed dat déze Court 2 niet The Graveyard is maar dat dat tegenwoordig Court 3 is?
Dat is voor jou een vraag....en voor de rest ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:43 schreef truedestiny het volgende:
Hoe laat moet Haase morgen tegen fish?
SSSSSHHHT, het ziet er juist goed uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:43 schreef Szura het volgende:
Hm begrijp ik nou goed dat déze Court 2 niet The Graveyard is maar dat dat tegenwoordig Court 3 is?
Ok ok andere vraag: Als hoeveelste staat hij gepland en op welke baan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:45 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag....en voor de rest ook
De OOP wordt pas vanavond bekend.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:47 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ok ok andere vraag: Als hoeveelste staat hij gepland en op welke baan?
Vanavond om een uur of 22:00 wordt dat bekend gemaaktquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:47 schreef truedestiny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:47 schreef truedestiny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:48 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Vanavond om een uur of 22:00 wordt dat bekend gemaakt
Dat bedoelde ik, dat het nog niet bekend isquote:
heeft ze haar carriere in de adultindustrie toch voor iets nuttig opgegeven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:50 schreef kevinoz het volgende:
Ex dikke borsten mevrouw halep staat 5-2 voor tegen Serena. Netjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |