quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:33 schreef DeMessias het volgende:
Ik hoop op een finale Murray - DjokovicIs mogelijk, mogelijke halve finales zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Murray - Nadal
Djokovic - Federer
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:33 schreef DeMessias het volgende:
Ik hoop op een finale Murray - DjokovicJah als Murray wint van Nadal en Djoko van Federer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las uitsterven, ik word echt dyslectisch.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:50 schreef DeMessias het volgende:
Wickmayer mag uitserveren, een helse opgave in de WTA
Gisterenavond ook al, 1 of andere engelse dame, terwijl er ook naar Roddick gekeken kon worden. Niet dat dat het meest boeiende tennis is, maar toch. ATP ten alle tijden boven WTA.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:51 schreef danos het volgende:
Wat is dit voor bullish, zowel op bbc als de belg een vrouwenpot? Terwijl Soderling - Hewitt bezig is....
ATP is zeer voorspelbaar, je kan al aannemen dat Nadal-Murray en Djokovic-Federer de halve finale zal zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gisterenavond ook al, 1 of andere engelse dame, terwijl er ook naar Roddick gekeken kon worden. Niet dat dat het meest boeiende tennis is, maar toch. ATP ten alle tijden boven WTA.
Die eerste set had ie gewoon binnen moeten hebben, de knakkerquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:57 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Klopt, komt omdat het een vent is.
Dan doe toch maar een foto van Nadal ofzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze heeft anders meer rondingen dan de gemiddelde vrouw
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan doe toch maar een foto van Nadal ofzo.
Omdat Hewitt een misselijk ventje is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef Nober het volgende:
Waarom juich je als je tegenstander de bal in het net slaat?
Ik zie het vaker, daarom haat ik bijv. Ivanovic.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Omdat Hewitt een misselijk ventje is.
Soders.
Een vrouw kan ook teveel rondingen hebben, of te grote rondingen, of rondingen op de verkeerde plaats.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze heeft anders meer rondingen dan de gemiddelde vrouw
Ana is natuurlijk ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zie het vaker, daarom haat ik bijv. Ivanovic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |