Ahw..quote:
Dat dacht ik bij mij gisteren ook. Gelukkig was het de inFamous 2-disc. Anders had ik Sony mogen uitleggen dat er een debug is gestorven en ik een nieuwe wilquote:
Braid for mequote:Here are the mid month treats that are available for all Plus members, including those with the Welcome Back free membership. You will be able to find these later today in the Plus section of the Store:
MAG Interdiction map pack – 100% discount
Braid (PSN game) – 75% discount
Young Thor (mini) – 75% discount
SOCOM: Special Forces:
Abandoned Map – 100% discount
SU90-Shotgun 100% discount
Yuh... Gisteren...quote:
Oscar Mike = On the Movequote:
Je hebt een debug-unit? Cool... wel in een PS3 behuizing of een andere (mooie) lompe kast?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij mij gisteren ook. Gelukkig was het de inFamous 2-disc. Anders had ik Sony mogen uitleggen dat er een debug is gestorven en ik een nieuwe wil
Gewoon in een fat-model.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je hebt een debug-unit? Cool... wel in een PS3 behuizing of een andere (mooie) lompe kast?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=oscar%20mikequote:Op woensdag 22 juni 2011 12:42 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
I'm just saying.
http://www.learning-to-fly.com/aviation-alphabet.html
jammer, zo'n devkit kast met allemaal extra knopjes is ook cool.quote:
Ja, maar het past niet in de kastquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
jammer, zo'n devkit kast met allemaal extra knopjes is ook cool.
ach Fat-Ps3 is mooier als de Slim.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
jammer, zo'n devkit kast met allemaal extra knopjes is ook cool.
Mja, boeiend!quote:
Klopt, daarom baal ik ook dat die van mij stuk is. Niet dat ik de PS2 compatibiliteit nog gebruik of de cardreaders, maar qua uiterlijk alleen al veel mooier.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach Fat-Ps3 is mooier als de Slim.
daarom heb ik ook nog geen slim gekocht
dan praat je ook over een game, Uncharted en 2 zijn zo'n beetje de beste ps3 games die er zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:05 schreef Stuurver het volgende:
Infamous 2 uitgespeeld.
Erg matige game vooral vergeleken Uncharted 2 die ik een week eerder had uitgespeeld
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:05 schreef Stuurver het volgende:
Infamous 2 uitgespeeld.
Erg matige game vooral vergeleken Uncharted 2 die ik een week eerder had uitgespeeld
Daarbij is Uncharted natuurlijk veel meer opgebouwd met een vaste verhaallijn en van punt A naar B.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan praat je ook over een game, Uncharted en 2 zijn zo'n beetje de beste ps3 games die er zijn.
Nee joh! Dat ding fixxen ze alsof het niets is! Is met mijn launch model ook helemaal goedgekomenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, boeiend!
[..]
Klopt, daarom baal ik ook dat die van mij stuk is. Niet dat ik de PS2 compatibiliteit nog gebruik of de cardreaders, maar qua uiterlijk alleen al veel mooier.
Maar heel misschien dat ik toch wel een Slim zal moeten kopen, al hoop ik het niet.
heb je 1 en 2 vlak na elkaar gespeeld miss ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:33 schreef Stuurver het volgende:
Het was gewoon meer van hetzelfde, Cole voelde helemaal niet sterker dan in 1 terwijl dat volgens het verhaal wel zo zou moeten zijn. Het verschil tussen good/evil is bijna nihil behalve het einde en de krachten. Het klimmen ziet er erg lomp uit om dat je steeds omhoog moet springen. De missies waren vaak erg saai en er zat weinig variatie in vooral als je 1 ook had gespeeld.
Het verhaal zelf was echt belachelijk en zit vol met gaten.
Nee, die had ik misschien 3 maanden na launch voor het laatst gespeeld en toch voelde het veel te bekend aanquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb je 1 en 2 vlak na elkaar gespeeld miss ?
Ik had al zo'n vermoeden.. toen ik de gameplay beelden zag kon ik niets anders dan inFamous1 voor me zien.. dus ik laat deze aan me voorbij gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:05 schreef Stuurver het volgende:
Infamous 2 uitgespeeld.
Dan schaf ik die even aan als ik klaar ben met Killzone3quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:56 schreef Stuurver het volgende:
Ja, een van de beste games die ik ooit gespeeld heb en kost misschien 15-20 euro nu dus zeker waard om te halen
werkt als een tiet!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf is nog steeds heel blij dat hij een van de laatste generatie PS3 fat modellen heeft.
veel mooier en werkt als een tierelier
Hoezo werd hij gejat dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:59 schreef delano.888 het volgende:
Ik was heel blij met mijn 60gb fat die het heel lang heeft volgehouden, totdat hij werd gejat.
Nu heb ik gelukkig nog steeds een 80gb fat welke ik heb verwisseld naar 320gb maar ik mis de 3e en 4e usb poort echt wel!
Fuckyeah! die heb ik ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf is nog steeds heel blij dat hij een van de laatste generatie PS3 fat modellen heeft.
veel mooier en werkt als een tierelier
Wow, ik wist niet dat het zo erg was!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vonden ze leuk denk ik
Hoeveel geld kan ik terug verwachten na overval in huis.
Ach ja, ondertussen zitten ze vast en ben ik weer helemaal normaal, dus is weer goed zo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:20 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Wow, ik wist niet dat het zo erg was!
20 euro incl heb je die van mij. Gewone versie in tiptop conditie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:57 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Dan schaf ik die even aan als ik klaar ben met Killzone3
Dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 22 juni 2011 17:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ach ja, ondertussen zitten ze vast en ben ik weer helemaal normaal, dus is weer goed zo.
Alleen mis me 60gb fat ps3 wel
Ik denk dat je het beste (om de vervuiling van het ps3 topic hierbij te laten) hier even verder kan lezen en eventueel posten:quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:27 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste![]()
Maar, waar zijn al die spullen gebleven?
Aha, oké!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste (om de vervuiling van het ps3 topic hierbij te laten) hier even verder kan lezen en eventueel posten:
Hoeveel geld kan ik terug verwachten na overval in huis.
Wat zijn de verwachte straffen voor overal op huis voor minderjarigen?
betwijfel het, zou mij echt niks kunnen schelen wat er tussen staat op zowel 360 als ps3.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:22 schreef Platina het volgende:
Mensen ben ik de enige hier met perfectionistische neigingen?
Ik heb toen ik een X360 had een 2de account aangemaakt (terwijl ik nog 8 maanden live op de ander had) en zelfs geld betaald om mijn oude nick te houden omdat er van die kut demo's van marketplace games tussen stonden.
Nu op de PS3 heb ik inmiddels ook een 2de account en ik zit er over na te denken om weer een nieuwe te maken omdat ik bij mijn 2de account ook spellen erbij heb die ik toch niet ga platinumen.
En dan verwacht ik dat met mijn 3de account wel alleen games ertussen te krijgen met 100% score. Ik ben echt te perfectionistisch![]()
Nog meerdere gekken die zoiets gedaan hebben?
ps. op mijn 1ste account had ik echt een leuke nickname maar die kan ik nu niet meer gebruiken
Zeker een toffe game, heb hem voor de (het) volle pond gekocht en geen spijt van. Al vond ik het wel jammer dat ik de game al in een avondje uit had.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Braid is toch de beste 2,5 euro die ik ooit aan een game besteed heb. Verrassende hersenbrekende gameplay.
Wat kan jou het schelen of er rotzooi tussen staat op je account? Je zit toch niet meer in de brugklas? Ben je bang dat je vriendjes je niet meer 'coo'l vinden ofzo als ze zien dat je Spongebob hebt gespeeld ofzo!?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:22 schreef Platina het volgende:
Mensen ben ik de enige hier met perfectionistische neigingen?
Ik heb toen ik een X360 had een 2de account aangemaakt (terwijl ik nog 8 maanden live op de ander had) en zelfs geld betaald om mijn oude nick te houden omdat er van die kut demo's van marketplace games tussen stonden.
Nu op de PS3 heb ik inmiddels ook een 2de account en ik zit er over na te denken om weer een nieuwe te maken omdat ik bij mijn 2de account ook spellen erbij heb die ik toch niet ga platinumen.
En dan verwacht ik dat met mijn 3de account wel alleen games ertussen te krijgen met 100% score. Ik ben echt te perfectionistisch![]()
Nog meerdere gekken die zoiets gedaan hebben?
ps. op mijn 1ste account had ik echt een leuke nickname maar die kan ik nu niet meer gebruiken
Had je toen de speed run trophy?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker een toffe game, heb hem voor de (het) volle pond gekocht en geen spijt van. Al vond ik het wel jammer dat ik de game al in een avondje uit had.
Gaat mij niet om wat andere er van denken, kan mij gestolen worden. Maar puur voor mijn eigen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen of er rotzooi tussen staat op je account? Je zit toch niet meer in de brugklas? Ben je bang dat je vriendjes je niet meer 'coo'l vinden ofzo als ze zien dat je Spongebob hebt gespeeld ofzo!?
Ik heb gewoon 1 account waar ik alles op doe (afgezien dan van de USA en Japanse account uiteraard), en als iemand er uberhaupt al opmerkingen over zou maken (wat ik betwijfel), dan kan het me eerlijk gezegd ook geen reet boeien...
Dat soort shit vond ik misschien op mijn 13de nog relevant, maar tegenwoordig echt niet meer.
3 woorden en een cijfer: White Knight Chronicles 2quote:
Ja? Ik heb, net als bij het eerste deel, het idee dat het puur interessant is door een gebrek aan RPG's op PS3...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:03 schreef wdn het volgende:
[..]
3 woorden en een cijfer: White Knight Chronicles 2![]()
![]()
Nee hoor want er zijn er aardig wat. Maar meer mag altijd natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja? Ik heb, net als bij het eerste deel, het idee dat het puur interessant is door een gebrek aan RPG's op PS3...
Dat is ook de reden dat ik (weer) interesse heb in WKCquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:25 schreef wdn het volgende:
Plus deel 2 wordt samen met deel 1 erbij verkocht dus 40 euro voor heel veel uur gamen.
Ik ben zelfs opnieuw begonnen met deel 1 (bijna klaar).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik (weer) interesse heb in WKCMisschien dat ik volgend jaar de game uit de budgetbakken vis. Komende maanden wil ik eerst wat games uitspelen die ik nog heb en in oktober begint het nieuwe geweld met games als Dark Souls en Uncharted.
wat is er allemaal veranderd in de deel1 die met 2 word meegeleverd ten opzichte van de losse disc van 2 jaar terug ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben zelfs opnieuw begonnen met deel 1 (bijna klaar).
Deel 1 bij deel 2 is trouwens aardig anders dan het deel 1 die ik oorsponkelijk heb gekocht (NL vs US versie)
Do wantquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:03 schreef wdn het volgende:
[..]
![]()
Deel 1 is aangepast naar de speelwijze van deel 2 las ik ergens.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat is er allemaal veranderd in de deel1 die met 2 word meegeleverd ten opzichte van de losse disc van 2 jaar terug ?
want er was wel wat critiek nog op deel 1 , en dat was ook de reden dat ik hem toch maar niet gekocht hebt toen.
Zijn dat niet alleen mappacks voor undead nightmare?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:29 schreef Slayage het volgende:
ik zie dat psn leuke aanbiedingen heeft voor verschillende dlc waaronder dus undead nightmare voor ¤5.99, maar heb ik nou de RDR nodig om dit te downen en te spelen of hoeft dat niet, ik heb RDR zelf namelijk niet
Je hebt de disc wel nodig, je kan Undead Nightmare ook op schijf kopen, dan heb je RDR niet nodig.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:29 schreef Slayage het volgende:
ik zie dat psn leuke aanbiedingen heeft voor verschillende dlc waaronder dus undead nightmare voor ¤5.99, maar heb ik nou de RDR nodig om dit te downen en te spelen of hoeft dat niet, ik heb RDR zelf namelijk niet
ik ben zelf niet op psn geweest, wfi problemen, maar las dit op budgetgamingquote:Op zondag 26 juni 2011 13:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zijn dat niet alleen mappacks voor undead nightmare?
Nee is gewoon volledige Undead Nightmare, maar moet je wel de originele RDR voor hebben. Nog een andere mooie Rockstar-aanbieding: Gay Tony voor 9.99, en Gay Tony+Lost a/t Damned voor 14.99quote:Op zondag 26 juni 2011 13:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben zelf niet op psn geweest, wfi problemen, maar las dit op budgetgaming
Red Dead Redemption
Undead Nightmare (was £7.99/¤9.99 – now £4.79/¤5.99)
Undead Nightmare Collection (was £15.99/¤19.99 – now £9.99/¤12.99)
Inmiddels al een weekje bezig met WKC2.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:43 schreef wdn het volgende:
Deel 1 is aangepast naar de speelwijze van deel 2 las ik ergens.
Precies het zelfde hier, gebeurde toen ik BFBC2 aan het spelen was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:28 schreef 67Impala het volgende:
Mijn PS3 Fat 40gig begint sinds deze week na een minuut of 5 de fan keihard te draaien waardoor hij moeilijk veel herrie maakt. Iemand ervaringen hoe ik dit op kan lossen?
Same here ook bij bc2 mja daar kan het niet aan liggen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:59 schreef mapampa het volgende:
[..]
Precies het zelfde hier, gebeurde toen ik BFBC2 aan het spelen was.
Heb hem sinds zondag niet meer aangedaan.
Ook Fat 40gig
1 was toch niet zo je van het, had ik begrepen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:03 schreef wdn het volgende:
[..]
![]()
Ik zou hem zelf niet alleen voor de singleplayer kopen. Het online gedeelte van het spel, daar ga je veel uren in steken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef Ang3l het volgende:
1 was toch niet zo je van het, had ik begrepen?
Heb er vaak mee in mijn handen gestaan maar de recensies waren echt belabberd dus maar laten liggen.
heeft mijne ook wel is gedaan dan heeft die het gewoon heet, als het wat kouder is is het weer overquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:59 schreef mapampa het volgende:
[..]
Precies het zelfde hier, gebeurde toen ik BFBC2 aan het spelen was.
Heb hem sinds zondag niet meer aangedaan.
Ook Fat 40gig
Alleen gespeeld, en review staat op punt van online gaan. Was ist los?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Niemand hier die FEAR 3 heeft gekocht?
Wat een plezier inderdaad, ik ga de game meteen bestellen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:31 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Vooral om de hogere Guild Ranks te bereiken moet je aardig wat uurtjes grinden.
Het is geen demon's soulsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1 was toch niet zo je van het, had ik begrepen?
Heb er vaak mee in mijn handen gestaan maar de recensies waren echt belabberd dus maar laten liggen.
Nogmaals, die ventilator draait harder naarmate de PS3 warmer wordt. Als je er een flinke stofzuiger op zet dan merk je het verschil al direct.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:00 schreef FinalD87 het volgende:
Hier ook 40 gig fat en dat ding maakt constant herrie, maar dan vanwege Uncharted 2. Is altijd wanneer ik die game aan het spelen ben, anderhalf jaar geleden in de winter ook al. Op stille moment wel irritant en ik verwacht dat het bij Uncharted 3 niet minder zal worden. Hopelijk komt er snel een prijsverlaging, koop ik er wel een Slim bij![]()
Nou niks, maar ik zit wel naar deze game uit te kijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen gespeeld, en review staat op punt van online gaan. Was ist los?
Jaag eens een bus perslucht door dat ding. Ik durf te wedden dat hij vol met stof zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:00 schreef FinalD87 het volgende:
Hier ook 40 gig fat en dat ding maakt constant herrie, maar dan vanwege Uncharted 2. Is altijd wanneer ik die game aan het spelen ben, anderhalf jaar geleden in de winter ook al. Op stille moment wel irritant en ik verwacht dat het bij Uncharted 3 niet minder zal worden. Hopelijk komt er snel een prijsverlaging, koop ik er wel een Slim bij![]()
Ik blijf Fucking Run een toffe multiplayermodus vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:29 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nou niks, maar ik zit wel naar deze game uit te kijken.
Blijkbaar is het toch een beetje een niche game, want ik hoor er hier verder niemand over.
Waar blijft die review? Hup, hup.Ik wil graag weten of hij beter is dan die aanfluiting van een FEAR 2........
Plus het feit dat een stofzuiger enorm naar is voor je gevoelige electronica, dus ik dat ding hoe dan ook een eindje uit de buurt van je console zou houden...!quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:30 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Jaag eens een bus perslucht door dat ding. Ik durf te wedden dat hij vol met stof zit.
Stofzuiger heeft geen zin, daar haal je alleen het oppervlakkige los liggende stof mee weg.
De naam alleen al is fantastischquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik blijf Fucking Run een toffe multiplayermodus vinden.
+1quote:
Stofzuiger kan wel heel fijn zijn om je fans te slopenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Plus het feit dat een stofzuiger enorm naar is voor je gevoelige electronica, dus ik dat ding hoe dan ook een eindje uit de buurt van je console zou houden...!
Je speelt als een team. Je begint op een safepoint, zo gauw dat 1 eikel de grens oversteekt (zonder dat te zeggen natuurlijk) begint er een muur met de achtervolging. Een muur van rook en geesten die je in die rook kan zien. Zo gauw de muur een van de teamleden pakt is het game over. Dus rennen en alle obstakels, vijanden en ook turrets neer zien te knallen (of voorbij rennen). Word je neergeschoten dan moet iemand je reanimeren voordat de muur je 'pakt'. Zo ren je van safepoint naar safepoint. Op zo'n punt kun je wapens wisselen, munitie regelen en gewoon even op adem komen. Op het eind wordt er gekeken wie het best was qua killing en helpen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:10 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Fucking Run, dat dacht ik vanochtend toen mijn darmen begonnen te borrelen, maar de MP zal wel wat anders zijn.(Hoop ik)
Dat klinkt wel briljantquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je speelt als een team. Je begint op een safepoint, zo gauw dat 1 eikel de grens oversteekt (zonder dat te zeggen natuurlijk) begint er een muur met de achtervolging. Een muur van rook en geesten die je in die rook kan zien. Zo gauw de muur een van de teamleden pakt is het game over. Dus rennen en alle obstakels, vijanden en ook turrets neer zien te knallen (of voorbij rennen). Word je neergeschoten dan moet iemand je reanimeren voordat de muur je 'pakt'. Zo ren je van safepoint naar safepoint. Op zo'n punt kun je wapens wisselen, munitie regelen en gewoon even op adem komen. Op het eind wordt er gekeken wie het best was qua killing en helpen.
Ik blijf het geniaal vinden
Ah! Een soort "No hole in the wall"quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je speelt als een team. Je begint op een safepoint, zo gauw dat 1 eikel de grens oversteekt (zonder dat te zeggen natuurlijk) begint er een muur met de achtervolging. Een muur van rook en geesten die je in die rook kan zien. Zo gauw de muur een van de teamleden pakt is het game over. Dus rennen en alle obstakels, vijanden en ook turrets neer zien te knallen (of voorbij rennen). Word je neergeschoten dan moet iemand je reanimeren voordat de muur je 'pakt'. Zo ren je van safepoint naar safepoint. Op zo'n punt kun je wapens wisselen, munitie regelen en gewoon even op adem komen. Op het eind wordt er gekeken wie het best was qua killing en helpen.
Ik blijf het geniaal vinden
Goeiequote:Op woensdag 29 juni 2011 09:30 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Jaag eens een bus perslucht door dat ding.
Bij de mediamarkt/computerzaak/handyman/etcquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:39 schreef delano.888 het volgende:
Perslucht heb ik alleen nog nooit ergens te koop gezien
Zal eens kijken binnenkort, echt ook bij mediamarkt? Had eerder een bouwmarkt verwacht ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt/computerzaak/handyman/etc
Idd mediamarkt, random computerboer of doe-het-lekker-zelf zaken heben dit wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:39 schreef delano.888 het volgende:
Perslucht heb ik alleen nog nooit ergens te koop gezien
Savegames bewaren en complete reset geven dat ding.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
Last, mijn PS3 herkent opeens geen disks meer. DVD's, games, niks. Gister deed hij het nog maar na een update niet meer!![]()
Dat kan ik idd nog eens proberen. Hoe kan ik mijn savegames bewaren, USB?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:50 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Savegames bewaren en complete reset geven dat ding.
Al gechecked, systeem is helemaal bij.quote:Het kan ook zijn dat je zo erg achterloopt op update gebied, dat er nog een mandatory update klaarstaat.
Probeer eens handmatig een update te starten en kijk of hij nog een update mist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |