Het grote nadeel aan Uncharted! Owhja en die belachelijke zombies en aapmensdingenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef Stuurver het volgende:
Is Uncharted 2 net zo onrealistisch als 1?
Speel nu 1 en ik vind het zo nep dat ik 5 kogels in iemand moet pompen voordat hij doodgaat. En ook de hoevelheid vijanden, voelt meer alsof ik tegen het zuid-amerikaanse leger vecht dan een kleine groep huurlingen
Het is dan ook een veredelde shooter slash adventure.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef Stuurver het volgende:
Die waterscooter stukjes ook![]()
In plaats dat je er gewoon doorheen crosst moet je om de seconde stoppen om iets uit het water te schieten
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef MagischMannetje het volgende:
Man wat is het lastig om raak te schieten bij dead nation! Ik heb gewoon zo vaak mogelijk op de melee knop geklikt. Want dat richten..
quote:We will be releasing these on a single Blu-ray disc across PAL on 28th September 2011.
quote:Also, for the purists among you (I know I’m one), we’ve placed the original PS2 artwork from both titles on the reverse of the paper inlay, so you can swap them around and have the classic look for your collection
Holy shit, hier schrik ik wel een beetje vanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Also, for the purists among you (I know I’m one), we’ve placed the original PS2 artwork from both titles on the reverse of the paper inlay, so you can swap them around and have the classic look for your collection
[ afbeelding ]
Is even wennen inderdaad, daarna is het makkelijk te doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef MagischMannetje het volgende:
Man wat is het lastig om raak te schieten bij dead nation! Ik heb gewoon zo vaak mogelijk op de melee knop geklikt. Want dat richten..
Ik vind de Europese mooier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, USA krijgt een keer de betere cover.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef Stuurver het volgende:
Is Uncharted 2 net zo onrealistisch als 1?
Speel nu 1 en ik vind het zo nep dat ik 5 kogels in iemand moet pompen voordat hij doodgaat. En ook de hoevelheid vijanden, voelt meer alsof ik tegen het zuid-amerikaanse leger vecht dan een kleine groep huurlingen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Lastig met een analog en een beperkte aantal ammo
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef Stuurver het volgende:
Die waterscooter stukjes ook![]()
In plaats dat je er gewoon doorheen crosst moet je om de seconde stoppen om iets uit het water te schieten
Volgens mij kun je er niks vanquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:05 schreef Stuurver het volgende:
Die platform stukjes zijn ook controller-tegen-de-muur frusterend door die camera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |