En dan wat? Uit volle overtuiging met jou trouwen en je schulden overnemen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:46 schreef sweetladyx het volgende:
Ik vind dus wel dat hij vaart achter de scheiding moet zetten zodat hij helemaal los is van zijn ex. Hij wil voor mij kiezen, dan moet hij dat ook uit volle overtuiging doen.
Maar je vraagt of je vrienden gelijk hebben dus blijkbaar vind je hun mening belangrijker dan die van jezelf ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:46 schreef sweetladyx het volgende:
Ik vind dus wel dat hij vaart achter de scheiding moet zetten zodat hij helemaal los is van zijn ex. Hij wil voor mij kiezen, dan moet hij dat ook uit volle overtuiging doen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:41 schreef sweetladyx het volgende:
Daarnaast gaat hij eens per week met haar en de honden wandelen (ze hebben samen 2 honden). Ook brengt hij af en toe tijd met haar door om samen een film te kijken. Ik vind dit niet kunnen.
Al met al heb ik het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt.
Vooral leuk als je in de schuldsanering zit. Dan is hij dus ook zijn hele inkomen kwijt en mag ook hij op wat zakgeld teren dat de overheid je geeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:47 schreef sigme het volgende:
[..]
En dan wat? Uit volle overtuiging met jou trouwen en je schulden overnemen?
Als hij van haar HOUDT dan zou hij dat er toch voor over moeten hebben? Hij kent d'r al een half jaar!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vooral leuk als je in de schuldsanering zit. Dan is hij dus ook zijn hele inkomen kwijt en mag ook hij op wat zakgeld teren dat de overheid je geeft.
Je zeurt. Ik denk dat je 'm snel kwijt gaat zijn, dus dan zal het verder niet veel uitmaken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:52 schreef sweetladyx het volgende:
Ik snap dat trouwen of samenwonen nu niet het voordeligste is. Maar als hij voor me wil gaan, dan moet hij gewoon scheiden. Hun huis staat nog niet eens te koop! (zijn smoes: Ja, daar blijft zij gewoon in wonen straks)
Is dit niet een beetje vreemd?
Ik denk trouwens niet dat ze seks hebben, zijn ex is niet bepaald mooi.
Ik denk dat hij daar anders over denkt , anders waren ze niet ooit getrouwd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:52 schreef sweetladyx het volgende:
Ik snap dat trouwen of samenwonen nu niet het voordeligste is. Maar als hij voor me wil gaan, dan moet hij gewoon scheiden. Hun huis staat nog niet eens te koop! (zijn smoes: Ja, daar blijft zij gewoon in wonen straks)
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:52 schreef sweetladyx het volgende:
Even 'een film kijken'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:41 schreef sweetladyx het volgende:
Daarnaast gaat hij eens per week met haar en de honden wandelen (ze hebben samen 2 honden). Ook brengt hij af en toe tijd met haar door om samen een film te kijken. Ik vind dit niet kunnen.
Het lijkt er wel op.quote:Al met al heb ik het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt.
Waarom zou het huis te koop moeten staan als zij daar blijft wonen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:52 schreef sweetladyx het volgende:
Zij kan dat in haar eentje niet betalen dus erg geloofwaardig is dat niet. Nu al moet mijn hubbie 750 p/m bijspringen omdat ze het anders niet red.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom zou het huis te koop moeten staan als zij daar blijft wonen?
jouw hubbie ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:57 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Zij kan dat in haar eentje niet betalen dus erg geloofwaardig is dat niet. Nu al moet mijn hubbie 750 p/m bijspringen omdat ze het anders niet red.
Jouw hubbie?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:57 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Zij kan dat in haar eentje niet betalen dus erg geloofwaardig is dat niet. Nu al moet mijn hubbie 750 p/m bijspringen omdat ze het anders niet red.
Dat is een smoes, aldus TS.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom zou het huis te koop moeten staan als zij daar blijft wonen?
wat heeft mooi zijn te maken met wel of geen sex binnen een huwelijk? Want ze zijn getrouwd. Volgens mij is hij meer gevallen voor uiterlijk ipv je innerlijk. Je komt over als een bitch.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:52 schreef sweetladyx het volgende:
En jij trapt daar in?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:56 schreef sweetladyx het volgende:
Ja, niet eens een film, maar zo'n marathon serie van Planet Earth of zoiets. Zijn ouders zitten daar dan ook bij dus ik denk niet dat ze dan sexen
Er gaat kennelijk niemand dwars liggen, want ze zijn nog de beste vrienden en zulks.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:02 schreef pl4kkie het volgende:
Tevens heb je werkelijk geen idee hoe lang en slepend een scheiding is. Dat is meestal niet binnen een jaar geregeld als er maar 1 iemand dwars gaat liggen om wat voor reden dan ook.
mss is hij wel inb4 trioquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:02 schreef mrspoeZ het volgende:
Heb je haar ook al ontmoet? Misschien kun je meekijken!
nou ja, het ziet er niet naar uit dat die 2 elkaar dwarsliggen maar ben verder wel benieuwd wat er over 2 jaar dan zo anders is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:02 schreef pl4kkie het volgende:
Tevens heb je werkelijk geen idee hoe lang en slepend een scheiding is. Dat is meestal niet binnen een jaar geregeld als er maar 1 iemand dwars gaat liggen om wat voor reden dan ook.
dat kan ineens om omslaan. Imo moet je met alle scenario's rekening houden en pas oordelen als de scheiding helemaal rond is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er gaat kennelijk niemand dwars liggen, want ze zijn nog de beste vrienden en zulks.
Volledig blanke Nederlandse man, 38 jaar en een fulltime baan. Dus neen, geen neger.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dit lijkt me ook wel wat, zo´n bijvrouwtje. Nu nog een bruid fixen.
is het een neger?
Kan je goed pijpen ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:05 schreef sweetladyx het volgende:
Ik heb haar ontmoet ja. Vreemde vrouw, type gemakskleding en geen make-up. Nee, géén kort, pittig kapsel
Iemand zei dat hij niet meer wil dan een sexdate. Dat lijkt me stug, want zijn beste vriendin bevestigt ook dat hij het altijd over me heeft en gek op me is.
Met die beste vriendin zit ik trouwens ook in mijn maag. Ze hebben ooit een one night stand gehad en hij heeft haar, toen wij elkaar net ontmoet hadden, allerlei pikante foto's van mij laten zien (naakt en erger).
Dit vind ik ook niet leuk, en hem erop aanspreken kan niet omdat hij niet weet dat ik het weet (vat je m nog?)
Kijk, wat hij met zijn vrouw heeft was al 5 van de 7 jaar een broer/zus verhouding. Het komt ook niet door mij dat ze uit elkaar zijn, wel dat ze nu definitief gaan scheiden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:07 schreef Hanneloor het volgende:
Hij heeft er al een huwelijk opzitten, dat hij wat wantrouwig is en het lastig vindt is logisch. Uit elkaar als vrienden of niet, het gaat je niet in de koude kleren zitten.
Als je al die jaren hard voor je geld gewerkt hebt snap ik ook dat je de scheiding uit wilt stellen tot het financieel gunstiger is, en als dat ook gewoon kan omdat ze nog goed contact hebben, is dat ook fijn. Waarschijnlijk was dat ook al afgesproken voor jij in beeld kwam, als hij dan opeens zegt: ik heb een ander, daarom kom ik mijn afspraak niet na, ik wil nu scheiden... Dan plukt ze hem natuurlijk volledig kaal.
Ik zou nog even wachten als ik jou was, deze kanten kan ik nog wel begrijpen, maar als je om andere redenen denkt dat hij je aan het lijntje houdt dan zou ik het daar wel eens met hem over hebben.
Misschien ben je wel de aanleiding maar ms is die straks gewoon lekker vrij en gaat die lekker rondneuken en geef hem ongelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:11 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Kijk, wat hij met zijn vrouw heeft was al 5 van de 7 jaar een broer/zus verhouding. Het komt ook niet door mij dat ze uit elkaar zijn, wel dat ze nu definitief gaan scheiden.
Dankzij mij heeft hij dat in ieder geval op touw gezet.
Hoewel...op touw gezet...daar liggen dus gelijk mijn voornaamste twijfels. Hij zet er totaal geen vaart achter, ik snap wel dat het financieel rottig is maar kom op, je kiest goddomme toch voor mij?
Pardon?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:05 schreef sweetladyx het volgende:
Ik heb haar ontmoet ja. Vreemde vrouw, type gemakskleding en geen make-up. Nee, géén kort, pittig kapsel
Iemand zei dat hij niet meer wil dan een sexdate. Dat lijkt me stug, want zijn beste vriendin bevestigt ook dat hij het altijd over me heeft en gek op me is.
Met die beste vriendin zit ik trouwens ook in mijn maag. Ze hebben ooit een one night stand gehad en hij heeft haar, toen wij elkaar net ontmoet hadden, allerlei pikante foto's van mij laten zien (naakt en erger).
Dit vind ik ook niet leuk, en hem erop aanspreken kan niet omdat hij niet weet dat ik het weet (vat je m nog?)
Dat het financieël veel aantrekkelijker is om pas over 2 jaar te scheiden. En de ene keer zegt hij dat de huizenmarkt niet goed is om een huis te verkopen op dit moment, het andere moment dat het huis niet te koop gezet hoeft te worden omdat zijn vrouw er straks waarschijnlijk in blijft wonen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:14 schreef loveli het volgende:
Wat zegt hij zelf als je het ter sprake brengt?
I second thatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:16 schreef Sealnova het volgende:
Getrouwde mannen die sexafspraakjes maken via het internet zijn over het algemeen wel goed relatiemateriaal
Je bent jaloers. Standaardreactie daarop is liegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:18 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Dat het financieël veel aantrekkelijker is om pas over 2 jaar te scheiden. En de ene keer zegt hij dat de huizenmarkt niet goed is om een huis te verkopen op dit moment, het andere moment dat het huis niet te koop gezet hoeft te worden omdat zijn vrouw er straks waarschijnlijk in blijft wonen.
Nog iets vreemds: Hij beweert dat hij met die beste vriendin slechts één keer naar bed geweest is, vriendin echter zei tegen mij een keer of vijf, zes. Toen ik haar vertelde dat hij had gezegd maar één keer, zei zij dat ze zich wel zou vergissen. Dat is dus duidelijk, of zij moet liegen (?)
Maargoed, het was voordat ik in de picture kwam, wat heeft hij dan te verbergen?
Ik hoop dat het dat eerste is, want deze meid ziet er niet echt goed uit qua uiterlijk. Beetje hetzelfde verhaal als zijn ex, saaie duffe vrouwen. Ik snap wel wat hij in mij ziet, wat dat betreft ben ik totaal niet onzeker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent jaloers. Standaardreactie daarop is liegen.
2 mogelijkheden:
- het was maar 1 keer maar die beste vriendin ziet je niet zitten en probeert je af te schrikken
- het gebeurde een keer of 6 en die vent liegt.
Dat verhaal van dat huis klinkt wel raar. Hoewel het kan zijn dat zij erin blijft wonen tot ze weten wat ze ermee gaan doen, en ALS het huis de verkoop in moet ze daar 2 jaar mee willen wachten ivm de huizenmarkt.
Hoe het ook zij: blijf eens bij jezelf.
Wil jij iets met een vent die je zo onzeker maakt? Die gebonden blijft aan z'n ex, waar jij duidelijk moeite mee hebt?
Als ik jou was zou ik mezelf eens vragen gaan stellen, ipv uitgaan van wat er waar of niet waar is aan zijn verhaal.
Als hij wel goudeerlijk is, heeft het je wel verdomd veel moeite gekost om daar achter te komen... Wil je dat?
Hij kan waarschijnlijk niet alleen zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van je vrouw scheiden en vervolgens verder gaan met een vrouw in de schuldsannering
Das gewoon zelfmutUlatie
Een jager dus met negerneigingen. Interessant.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:09 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Volledig blanke Nederlandse man, 38 jaar en een fulltime baan. Dus neen, geen neger.
quote:
Dit is te leuk om blind te volgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:39 schreef sweetladyx het volgende:
Wat een onzin. Ik zit in de schuldsanering sinds kort, ik wil tenminste iets doen aan mijn schulden en ben er strakjes over 3 jaar lekker vanaf. Maar ik weet wat ik te bieden heb, ik heb mijn uiterlijk mee (niets met kapsones te maken, ik durf hier zelfs wel mijn foto neer te kwakken als bewijs) en ben daarnaast super spontaan, niet echt dom en sta voor veel open. Hij is ook gevallen voor mijn humor o.a.
Daarnaast kan hij prima alleen zijn, hij is gewoon echt verliefd op mij geworden na verschillende sexdates met andere vrouwen waar hij NIET verliefd op werd.
Ja, normaal die schuldsaneringquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:39 schreef sweetladyx het volgende:
Wat een onzin. Ik zit in de schuldsanering sinds kort, ik wil tenminste iets doen aan mijn schulden en ben er strakjes over 3 jaar lekker vanaf. Maar ik weet wat ik te bieden heb, ik heb mijn uiterlijk mee (niets met kapsones te maken, ik durf hier zelfs wel mijn foto neer te kwakken als bewijs) en ben daarnaast super spontaan, niet echt dom en sta voor veel open. Hij is ook gevallen voor mijn humor o.a.
Daarnaast kan hij prima alleen zijn, hij is gewoon echt verliefd op mij geworden na verschillende sexdates met andere vrouwen waar hij NIET verliefd op werd.
Goed dat je er iets aan wil doen hoor, maar "lekker" zou ik het niet willen noemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:39 schreef sweetladyx het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:47 schreef sweetladyx het volgende:
Ach waarom ook niet.
http://fotopocket.nl/view.php?friendly=0621084523
Je post meteen je telefoonnummer erbij?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:47 schreef sweetladyx het volgende:
Ach waarom ook niet.
Kittig ding, hoor!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:47 schreef sweetladyx het volgende:
Ach waarom ook niet.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:49 schreef sweetladyx het volgende:
Ja, kun je niets van zeggen of niet :-)
Ik sta op hyves, facebook, partyflock zijn nog duizenden foto's van mij te vinden en zo nog wel een paar sites. Serieus, dan maakt zo'n forum ook niet veel meer uit hoor. Heb weinig te verbergen.quote:
Ik kan er heel veel van zeggen, maar bashen is niet aardig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:49 schreef sweetladyx het volgende:
Ja, kun je niets van zeggen of niet :-)
oftewel je bent iemand met een mooi uiterlijk maar met een kut karakter.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:39 schreef sweetladyx het volgende:
Dat 06enzovoorts ziet eruit als je telefoonnummer, vandaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:50 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Ik sta op hyves, facebook, partyflock zijn nog duizenden foto's van mij te vinden en zo nog wel een paar sites. Serieus, dan maakt zo'n forum ook niet veel meer uit hoor. Heb weinig te verbergen.
Dat eerste is helaas ook al niet waar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:51 schreef pl4kkie het volgende:
oftewel je bent iemand met een mooi uiterlijk maar met een kut karakter.
Oh oepsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan er heel veel van zeggen, maar bashen is niet aardig.
boh, klik maar's op die linkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Had je de foto al gezien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Maar buurvrouw wat doet u nou?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:47 schreef sweetladyx het volgende:
Ach waarom ook niet.
Wat maakt het dan uit dat je vent je foto's aan een vriendin laat zien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:50 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Ik sta op hyves, facebook, partyflock zijn nog duizenden foto's van mij te vinden en zo nog wel een paar sites. Serieus, dan maakt zo'n forum ook niet veel meer uit hoor. Heb weinig te verbergen.
dit. en verder. Ts je moet niet zo zeuren. Geniet van de LATrelatie, want iets zegt me dat dat binnenkort afgelopen is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:53 schreef pl4kkie het volgende:
Nee de foto wil niet laden. Check zo nog wel een x
Ok, advies van mij: post geen foto's meer!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:00 schreef sweetladyx het volgende:
Nu hebben jullie er ff een beeld bij
Adviezen nog steeds welkom
Wil je nou weten hoeveel je van je getrouwde vent moet pikken of ben je bezig met een ego trip?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:00 schreef sweetladyx het volgende:
Nu hebben jullie er ff een beeld bij
Adviezen nog steeds welkom
Dit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:00 schreef Copycat het volgende:
Gekeken en nu is de troll echt niet meer leuk.
Het beeld heb ik nog niet helder voor ogen. Kun je de foto even hier plaatsen?quote:
Ik denk dat de Vivavrouw nog net iets te vlot is voor dit vod. Kenjenagaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
of viva.nlvoor lekkere vlotte vrouwen
Meid!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
http://oi55.tinypic.com/2exy8ow.jpg
achter een linkje natuurlijk, met die nieuwe policy...
Met die tanden is het gevaarlijk voor die gozer om gepijpt te wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
thee door m'n neusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Meid!![]()
Ja, dan is Planet Earth ook best een aardig alternatief.
En daarom houdt ie je aan het lijntje. Maar waar heb je je eigenlijk voor in de schulden gestoken? Niet voor je kleding of kapsel, zo te zien. Miss Etam en Cosmo Kapper?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:05 schreef sweetladyx het volgende:
okqy, mijn foto viel kennelijk niet zo in de smaak. boeiend, ik weet hoe ik er in het echt uitzie en dat mijn vent me prachtig vind.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:06 schreef Noek het volgende:
Meid!![]()
Ja, dan is Planet Earth ook best een aardig alternatief.
Mooi prima.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:05 schreef sweetladyx het volgende:
okqy, mijn foto viel kennelijk niet zo in de smaak. boeiend, ik weet hoe ik er in het echt uitzie en dat mijn vent me prachtig vind.
Welke van de 2 getrouwde mannen bedoel je nu?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:05 schreef sweetladyx het volgende:
heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welke van de 2 getrouwde mannen bedoel je nu?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
Of ze fout verbeteren...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij kan waarschijnlijk niet alleen zijn.
Zat figuren die van de ene (falende) relatie in de andere storten.
En geen moeilijke woorden gebruiken als je ze niet kan schrijven
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:30 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dat eerste is, want deze meid ziet er niet echt goed uit qua uiterlijk. Beetje hetzelfde verhaal als zijn ex, saaie duffe vrouwen. Ik snap wel wat hij in mij ziet, wat dat betreft ben ik totaal niet onzeker.
Ik vind dus idd ook dat het huizenverhaal van geen kanten klopt. Gaat zij er nou in wonen na de scheiding, of verkopen ze het? Zij kan dat in dr eentje nooit opbrengen, dat is het lullige. Hij moet nu al 750 pm betalen aan haar voor de hypotheek (zegt hij).
Ik vind het idd moeilijk dat hij gebonden blijft aan zijn ex, vooral omdat hij me dagelijks vertelt dat hij van me houdt. Ik kan dat ook echt merken, hij is verliefd. Zijn beste vriendin zegt het ook, zijn familie ook, echt iedereen.
maargoed ik heb dus nog 2jr een relatie met een getrouwde man die niet wil samenwonen (hij benadrukt steeds dat we een LAT-relatie hebben).
Ach, ik heb ze wel in een verder stadium van ontbinding gezien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:05 schreef sweetladyx het volgende:
quote:
Complimentjes tijdens de sex....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:12 schreef Scorpie het volgende:
Meid, ik weet niet wie tegen jou heeft gezegd dat je er goed uitziet, maar it`s a lie. It`s a damn lie.
Schoonheid is subjectief,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:39 schreef sweetladyx het volgende:
. Maar ik weet wat ik te bieden heb, ik heb mijn uiterlijk mee (niets met kapsones te maken, ik durf hier zelfs wel mijn foto neer te kwakken als bewijs) en ben daarnaast super spontaan, niet echt dom en sta voor veel open. Hij is ook gevallen voor mijn humor o.a.
Dit is nou echt een domme opmerkingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:14 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Als je niet dom zou zijn had je niet in de schuldsanering gezeten,
Hij moet dan in het schemerdonker tegen d`r dijbenen aan hebben zitten kijken ofzo, anders ga je echt niet zo`n compliment geven. Die tanden zinkt ze zo in het randje van je eikel, brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:
Mwah, je hoeft niet per se dom te zijn om in de schuldsanering te gaan zitten, maar het zou diegene dan wel sieren eventuele opmerkingen over andermans financieen voor zich te houden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:16 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dit is nou echt een domme opmerking
En nog vraag je je af waarom die man niet zo'n haast met jou maakt...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:22 schreef sweetladyx het volgende:
wat heeft dom zijn met schuldsanering te maken?
Ik zal hetg verhaal even uitleggen dan.
Ik heb borderline, waarvoor ik ook onder behandeling ben. Eén van de kenmerken van borderline is impulsief zijn, in het verleden heb ik aardig wat impulsaankopen gedaan via postorderbedrijven. Tel daarbij op dat ik een uitkering had (nu alleen nog een aanvulling, ik werk parttime) en je raad het al: rekeningen die ik niet kon betalen.
Hierdoor min of meer in een depressie geraakt, en vanwege de schulden en mijn houding meer rekeningen (internetaansluiting, telefoon) niet betaald. Schulden zijn op deze manier opgelopen. Tel daarbij op dat ik in 4jr tijd 7x verhuist ben, tikt ook aardig aan.
Maargoed, nu zit ik in bewindvoering, en dat pleit toch voor het feit dat ik er wat aan probeer te doen? Ik leef nu van 40euro per week, 3 jaar lang, maar dan ben ik daarna ook compleet schuldenvrij.
Zo beter?
Jij doet ook alles om je clientele uit te breiden he?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
ah, borderline! het lijkt me goed als je hier een frequente poster gaat worden!
Gelukkig heeft ze haar looks mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:23 schreef Lips het volgende:
[..]
En nog vraag je je af waarom die man niet zo'n haast met jou maakt...
Borderline, depressies, schulden, impulsief met geld smijten en wel helemaal 40 euro per week te besteden.
Lot uit de loterij zou ik zeggen!
als ze garant staan voor dit soort pareltjes op saaie dinsdagochtenden...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij doet ook alles om je clientele uit te breiden he?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:22 schreef sweetladyx het volgende:
wat heeft dom zijn met schuldsanering te maken?
Ik zal hetg verhaal even uitleggen dan.
Ik heb borderline, waarvoor ik ook onder behandeling ben. Eén van de kenmerken van borderline is impulsief zijn, in het verleden heb ik aardig wat impulsaankopen gedaan via postorderbedrijven. Tel daarbij op dat ik een uitkering had (nu alleen nog een aanvulling, ik werk parttime) en je raad het al: rekeningen die ik niet kon betalen.
Dank voor het bevestigen van alle vooroordelen op FOK! over borderliners![]()
Hierdoor min of meer in een depressie geraakt, en vanwege de schulden en mijn houding meer rekeningen (internetaansluiting, telefoon) niet betaald. Schulden zijn op deze manier opgelopen. Tel daarbij op dat ik in 4jr tijd 7x verhuist ben, tikt ook aardig aan.
Maargoed, nu zit ik in bewindvoering, en dat pleit toch voor het feit dat ik er wat aan probeer te doen? Ik leef nu van 40euro per week, 3 jaar lang, maar dan ben ik daarna ook compleet schuldenvrij.
Zo beter?
quote:
Grin.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
ah, borderline! het lijkt me goed als je hier een frequente poster gaat worden!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grin.
Is het voor een borderliner wel zo slim om een relatie met een getrouwde man aan te gaan?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:25 schreef sweetladyx het volgende:
Hij is gewoon halsoverkop verliefd geworden op mij, naast het feit dat hij al 2 jaar bij zijn ouders inwoont omdat het tussen hem en zijn vrouw min of meer vriendschap/broer zus relatie geworden is.
Natuurlijk vind hij het niet leuk dat ik in de schulden zit, en borderline heb (gelukkig heb ik de echt negatieve kenmerken als zelfmutilatie etc. niet) maar hij accepteert dat, omdat hij van me houdt. Hij stelt wel eisen aan mij, bijvoorbeeld dat ik genoeg beweeg, blijf werken, alles op alles zet om uit de schulden te komen en daarnaast aan onze relatie werk.
Nu moest ik lachen!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Verder werk jij dus wel aan de relatie terwijl je thuis zit op de bank en hij bij zijn ex een filmpje zit te kijken?
En is goede afleiding voor een borderliner! Lekker freubelenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
wel leuk trouwens, zo lekker crea bea doen met de oude gordijnen van oma...![]()
Daar hebben we hier een heel forum voor! Daar kun je vast je creativiteit in kwijt! En hebben ze ook tips voor als je stof tekort komt...
Ik denk dat jouw schulden niet het probleem zijn, maar jij zelf..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:31 schreef sweetladyx het volgende:
Sant, dan had hij dat gelijk moeten zeggen, vanaf het begin heb ik duidelijk gemaakt dat ik borderline heb en in de schulden zit, dit vond hij wel een domper maar we zouden er samen wel uit komen.
Het feit dat er eerst geen probleem was en nu ineens van alles niet meer kan omdat ik schulden heb, vind ik vreemd.
Daarnaast die naaktfoto's staan NIET op internet, die heeft hij gemaakt met zijn telefoon en aan zijn beste vriendin laten zien.
Eh, no you don'tquote:
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwah, je hoeft niet per se dom te zijn om in de schuldsanering te gaan zitten, maar het zou diegene dan wel sieren eventuele opmerkingen over andermans financieen voor zich te houden.
Dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:31 schreef sweetladyx het volgende:
Daarnaast die naaktfoto's staan NIET op internet,
Nou, dat weten we natuurlijk niet zeker aangezien hij de foto's met zijn telefoon heeft gemaakt...quote:
Met alle respect, ik denk dat hij nog niet wist hoe het is om met een borderliner samen te zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:31 schreef sweetladyx het volgende:
Sant, dan had hij dat gelijk moeten zeggen, vanaf het begin heb ik duidelijk gemaakt dat ik borderline heb en in de schulden zit, dit vond hij wel een domper maar we zouden er samen wel uit komen.
Staat hierboven ergens, Borderline, impulsieve aankopen, etc.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:35 schreef LXIV het volgende:
Hoe ben je eigenlijk in de schulden terecht gekomen?
wel even lezen he, dat staat hierboven alquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:35 schreef LXIV het volgende:
Hoe ben je eigenlijk in de schulden terecht gekomen?
Ok. Want borderline betekent toch niet automatisch schulden. Maar impulsaankopen dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:36 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Staat hierboven ergens, Borderline, impulsieve aankopen, etc.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef Scorpie het volgende:
Dus even resumerend;
TS vind het ongelooflijk dat een vent die haar leuk vind niet snel genoeg van zijn vrouw gaat scheiden om samen te kunnen gaan wonen terwijl zij nog in de schuldsanering zit, hij opteert ervoor bij zijn ouders te blijven wonen voorlopig. Gelukkig heeft de TS haar looks mee, anders was hij totaal op haar afgeknapt, alhoewel de borderline die TS heeft toch wel een domper is voor hem.
Verder geeft hij blijk van zijn liefde voor haar door de naaktfoto`s van haar te laten zien aan zijn beste vriendin, geeft hij haar opdrachten mee door te zeggen dat ze vooral veel moet blijven bewegen, moet blijven werken, en ook aan de relatie moet blijven werken, terwijl hij ondertussen aan de relatie werkt door met zijn ex-vrouw gezellig een filmpje op zondagmiddag te gaan kijken.
Zit ik zo ongeveer een beetje goed?
ik neem mijn woorden terug. Dit is idd een echte trolololquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
boh, had ik maar borderlinequote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef sweetladyx het volgende:
Leuke deel van mijn borderline is, dat ik impulsief besluit ergens heen te rijden bijvoorbeeld het strand, en er een leuke dag van te maken.
Dan had je lekker impulsief iets kunnen doen! Nu moeten we settelen voor ons saaie burgerlijke leven... Helaasquote:
Vermoeiend vooral, gezien je reacties.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef sweetladyx het volgende:
Hoe denk jij dat het is om met een borderliner een relatie aan te gaan dan?
Meid, je laat hier anders genoeg emoties zien.quote:Hij zegt dat dat aspect hem meevalt. bij mij uit de borderline zich ook niet in de zin van stemmingswisselingen of ruziemaken, maar het slaat juist naar binnen, geen emoties kunnen tonen, dichtslaan etc.
Joepie?quote:Leuke deel van mijn borderline is, dat ik impulsief besluit ergens heen te rijden bijvoorbeeld het strand, en er een leuke dag van te maken.
Thats just wrong.quote:Voor een volledig beeld een foto van ons samen:
http://imageshack.us/photo/my-images/708/ikenwil.jpg/ (copy/paste deze link)
TS leer is goede upload site's te gebruiken, jeeezquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef sweetladyx het volgende:
Hoe denk jij dat het is om met een borderliner een relatie aan te gaan dan?
Hij zegt dat dat aspect hem meevalt. bij mij uit de borderline zich ook niet in de zin van stemmingswisselingen of ruziemaken, maar het slaat juist naar binnen, geen emoties kunnen tonen, dichtslaan etc.
Leuke deel van mijn borderline is, dat ik impulsief besluit ergens heen te rijden bijvoorbeeld het strand, en er een leuke dag van te maken.
Voor een volledig beeld een foto van ons samen:
Vergeet je wéér getrouwde man nr. 2, dat vind ik juist zo'n leuke plotwendingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef Scorpie het volgende:
Dus even resumerend;
TS vind het ongelooflijk dat een vent die haar leuk vind niet snel genoeg van zijn vrouw gaat scheiden om samen te kunnen gaan wonen terwijl zij nog in de schuldsanering zit, hij opteert ervoor bij zijn ouders te blijven wonen voorlopig. Gelukkig heeft de TS haar looks mee, anders was hij totaal op haar afgeknapt, alhoewel de borderline die TS heeft toch wel een domper is voor hem.
Verder geeft hij blijk van zijn liefde voor haar door de naaktfoto`s van haar te laten zien aan zijn beste vriendin, geeft hij haar opdrachten mee door te zeggen dat ze vooral veel moet blijven bewegen, moet blijven werken, en ook aan de relatie moet blijven werken, terwijl hij ondertussen aan de relatie werkt door met zijn ex-vrouw gezellig een filmpje op zondagmiddag te gaan kijken.
Zit ik zo ongeveer een beetje goed?
Dat heb je volgens mij echt verkeerd gelezen, die zin was een verwijzing naar man 1...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vergeet je wéér getrouwde man nr. 2, dat vind ik juist zo'n leuke plotwending
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:42 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat heb je volgens mij echt verkeerd gelezen, die zin was een verwijzing naar man 1...
Maar als jij het verhaal leuker vindt met de plotwending kunnen we daar nog wel een draai aan geven natuurlijk
Nee dat begrijp je verkeerd, zijn vrouw en die vriendin zijn lelijk. TS is niet lelijk (en niet dom).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:44 schreef Chevalric het volgende:
Ik hoop van harte dat dit een trol is, maar ik ben bang dat het nog echt waar is ook. Maar ik snap wel waarom hij op haar valt, gezien haar omschrijving van zijn vrouw en zijn beste vriendin.
http://trololololololololololo.com/quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef sweetladyx het volgende:
Sorry dat ik het voor je heb verpestquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verdorie ja, je hebt gelijk. He wat saai en jammer nu.
Kan wel ff een borderline test voor je googlen voor een extragratis internetdiagnose borderline.quote:
nu wel, dus zeg nooit nooitn..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:46 schreef sweetladyx het volgende:
Ik heb nergens een woord gesproken over een tweede getrouwde man hoor, of je moet mijn ex bedoelen, maar die heb ik hier nooitn genoemd
Geeft niets schatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:46 schreef sweetladyx het volgende:
Ik heb nergens een woord gesproken over een tweede getrouwde man hoor, of je moet mijn ex bedoelen, maar die heb ik hier nooitn genoemd
Onee, je hebt ook nog een ex!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:46 schreef sweetladyx het volgende:
Och, iets zegt me dat dat wel weer goed gemaakt gaat worden in dit topicquote:
Heel mooi, hier heb ik echt wat aan. Heb je die zelf gemaakt, of van internet geplukt? Als je ze zelf gemaakt hebt, mag ik dan 1 gebruiken voor op mijn hyves?quote:
Deze pic is goed voor mijn zelfvertrouwen. Als deze vrouw al prachtig gevonden wordt door mannen, dan ben ik in een klap onweerstaanbaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
http://trololololololololololo.com/
Dit topic.
Seriouslyquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:47 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Heel mooi, hier heb ik echt wat aan. Heb je die zelf gemaakt, of van internet geplukt? Als je ze zelf gemaakt hebt, mag ik dan 1 gebruiken voor op mijn hyves?
+1quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, iets zegt me dat dat wel weer goed gemaakt gaat worden in dit topic
Ik heb nooit klachten gehad, mijn vent noemt me zijn showmeisje, om lekker mee te pronkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Deze pic is goed voor mijn zelfvertrouwen. Als deze vrouw al prachtig gevonden wordt door mannen, dan ben ik in een klap onweerstaanbaar
scan geeft geen resultaatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:44 schreef Chevalric het volgende:
Ik hoop van harte dat dit een trol is, maar ik ben bang dat het nog echt waar is ook. Maar ik snap wel waarom hij op haar valt, gezien haar omschrijving van zijn vrouw en zijn beste vriendin.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Deze pic is goed voor mijn zelfvertrouwen. Als deze vrouw al prachtig gevonden wordt door mannen, dan ben ik in een klap onweerstaanbaar
Dank jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
Speciaal voor jou gemaakt TSik weet hoe moeilijk borderliners het hebben. Van buiten ben je soms zó vrolijk en geweldig, en impulsief, dat mensen je ware lijden helaas niet kunnen zien en het daarom onderschatten.
Maar ik niet hoor, TS, ik niet
alle kracht aan jou en je hubbie![]()
Ahh kijk hier gaat het fout.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:48 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Ik heb nooit klachten gehad, mijn vent noemt me zijn showmeisje, om lekker mee te pronken
Duidelijke rolverdeling! Nu moet je alleen zorgen dat al je vrouwen netjes in hun rol blijven!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:50 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Ahh kijk hier gaat het fout.
Hij heeft z'n (ex) vrouw voor de zondagmiddagactiviteiten, z'n beste vriendin voor af en toe wat gezelligheid en een wippie en jou om mee te showen....
QFTquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:50 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Ahh kijk hier gaat het fout.
Hij heeft z'n (ex) vrouw voor de zondagmiddagactiviteiten, z'n beste vriendin voor af en toe wat gezelligheid en een wippie en jou om mee te showen....
Dan mis je de leukste details joh.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik stopte bij ''relatie met getrouwde man''...
Nee dat ben je nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:52 schreef Re het volgende:
nu ben ik wel benieuwd hoe zijn vrouw eruit ziet eigenlijk, gegeven dat TS haar lelijk vindt
Showpony!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:48 schreef sweetladyx het volgende:
Ik heb nooit klachten gehad, mijn vent noemt me zijn showmeisje, om lekker mee te pronken
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:52 schreef Re het volgende:
nu ben ik wel benieuwd hoe zijn vrouw eruit ziet eigenlijk, gegeven dat TS haar lelijk vindt
quote:
met bit?quote:
Dat ben je sowieso.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Is het die linker, de rechter of de middelste?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:59 schreef sweetladyx het volgende:
Jullie zijn maar wat nieuwsgierig. Ik ga geen namen noemen van zijn vrouw, dit vind ik niet netjes. maar een kleine foto van haar facebook wil ik best plaatsen. Die staat al op facebook en zo herkenbaar is ze er niet op:
zelfs die honden op de foto zouden er niet overheen willenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:59 schreef sweetladyx het volgende:
Jullie zijn maar wat nieuwsgierig. Ik ga geen namen noemen van zijn vrouw, dit vind ik niet netjes. maar een kleine foto van haar facebook wil ik best plaatsen. Die staat al op facebook en zo herkenbaar is ze er niet op:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
Bedoelt ie stiekem niet gewoon dat hij je een hondenriem om wil doen en vieze dingen met je wil doen in de kelder?
Wat een leuke, slanke vrouwquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:59 schreef sweetladyx het volgende:
Een pot pindakaas kan wonderen verrichtenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zelfs die honden op de foto zouden er niet overheen willen
Ondanks dat ze op facebook zit wil niet zeggen dat je haar dan maar hier neer mag plempen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:59 schreef sweetladyx het volgende:
En dan showen aan zijn vriendenquote:
O my god.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:59 schreef sweetladyx het volgende:
Waarschijnlijk weet hij het wel, maar weet zij niet dat hij dat weetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:04 schreef Copycat het volgende:
Hoe denk je dat je hubby het vindt dat je hier foto's van zijn vrouw plaatst?
Heel scherp!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet hij het wel, maar weet zij niet dat hij dat weet
Hoe denk je dat het voelt dat als je net de foto mist?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:04 schreef Copycat het volgende:
Hoe denk je dat je hubby het vindt dat je hier foto's van zijn vrouw plaatst?
had je nou mijn prive bericht gehad schat? (K)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
Met borderline is er niets zo belangrijk als open naar elkaar zijndus ik denk dat hij het wel weet.
I hear you.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:08 schreef Noek het volgende:
Hoe denk je dat het voelt dat als je net de foto mist?
Als een roestig mes in je hart. Ik voel hetzelfde gemis.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:08 schreef Noek het volgende:
Hoe denk je dat het voelt dat als je net de foto mist?
D'r wordt verdomd wél veels te goed gemod op dit forum.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als een roestig mes in je hart. Ik voel hetzelfde gemis.
Ze wonen niet samen, ze zijn niet getrouwd, hij ligt nog in scheiding en ze kijken op zondagmiddag samen geen filmpje. Ik denk niet dat hij van haar is.quote:
OK....Maar ben jij dan ook zijn vrouw?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:12 schreef sweetladyx het volgende:
Ja, dat is het moeilijke, hij is nog getrouwd met zijn vrouw.
Maar ik ben al in zijn familie opgenomen alsof ik er altijd geweest ben, Brabanders
Ook zijn vrouw accepteert mij gewoon als zijn levenspartner, dus ik denk dat ik best mag zeggen dat dit mijn vent is.
28? RIP aan je genen.quote:
Wat zit je dan te zeuren?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:12 schreef sweetladyx het volgende:
Maar ik ben al in zijn familie opgenomen alsof ik er altijd geweest ben, Brabanders
Ook zijn vrouw accepteert mij gewoon als zijn levenspartner, dus ik denk dat ik best mag zeggen dat dit mijn vent is.
Zeg het dan wel goed en zeg 'mijn mannetje' of 'mijn ventje'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:12 schreef sweetladyx het volgende:
Ik denk dat:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze wonen niet samen, ze zijn niet getrouwd, hij ligt nog in scheiding en ze kijken op zondagmiddag samen geen filmpje. Ik denk niet dat hij van haar is.
Dus iedereen behalve je vent bevestigt het. Hm... kay..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:12 schreef sweetladyx het volgende:
Rightquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:12 schreef sweetladyx het volgende:
Oh ja, die zegt dat ze latten!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus iedereen behalve je vent bevestigt het. Hm... kay..
En die vent denkt: Haha, stomme wijven trappen ook overal inquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk dat:
de ex denkt: Het is mijn vent
de beste vriendin denkt: Het is mijn vent
TS denkt: Het is mijn vent
Ik dacht rond de 35.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Ja, die hoor ik wel vaker. Word meestal rond de 24/25 geschat.
IQ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Dat vind ik nog oudquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
nee? die werkt niet helemaal lekker. Zet 'm anders even hier onder een spoiler?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:08 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
had je nou mijn prive bericht gehad schat? (K)
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef sweetladyx het volgende:
En hij denkt "mwehehehehehe, ik neuk ze allemaal"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk dat:
de ex denkt: Het is mijn vent
de beste vriendin denkt: Het is mijn vent
TS denkt: Het is mijn vent
Ik denk dat hij gewoon meedoet in zo'n hidden camera programmaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef Lips het volgende:
Ik begin me af te vragen of 'de vent' in kwestie subsidie krijgt voor TS of één van z'n andere vrouwen.
Ah nee, niet onder een spoiler....dan kunnen wij m niet zienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee? die werkt niet helemaal lekker. Zet 'm anders even hier onder een spoiler?
Sorry TS, 24/25 is een "veilige" leeftijden als je niet weet hoe oud een dame is..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel gezien, dus het ligt aan je connectie, go fix it.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:11 schreef Scorpie het volgende:
TS kan je nog een keer de foto plaatsen van de ex in kwestie? Er was een storing op het forum en de bitjes kwamen niet goed door. Dank u.
Toch niet met Frans Bauer erbij he...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon meedoet in zo'n hidden camera programma
als jij me even uitlegt hoe dat werkt :Squote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee? die werkt niet helemaal lekker. Zet 'm anders even hier onder een spoiler?
Ik schatte je 21 meid. Je ziet er nog jong uit heur!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik schatte je 21 meid. Je ziet er nog jong uit heur!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik schatte je 21 meid. Je ziet er nog jong uit heur!
Gewoon hier typen maar dan het bericht met [pm @motorbloempje] [/pm] eromheenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:15 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
als jij me even uitlegt hoe dat werkt :S
Zet de tekst tussenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:15 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
als jij me even uitlegt hoe dat werkt :S
Borderline houdt je jong. Serieus! Dat is dat kleutergedrag. Dat liggen in gangpaden als de extra vezelrijke crackers op zijn terwijl je net zo'n zin had in zulke crackers.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef sweetladyx het volgende:
valserik, haar een beetje willen strikkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon hier typen maar dan het bericht met [pm @motorbloempje] [/pm] eromheen
Dus zeg maar:
Maar dat kan jij niet zien want PM`s zijn geheim!
Hallo, dat willen we juist allemaalquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zet de tekst tussen
[ spoiler=motorbloempje] [/spoiler]
maar dan zonder een spatie in de eerste, dan kan alleen ik het lezen
Ik heb in totaal schulden van rond de 23.800 euro.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:15 schreef Tumble het volgende:
Even om mijn eigen nieuwsgierigheid te bevredigen Hoe hoog is de schuld dat je in de schuldsanering zit ?
heeft je nieuwe droomvent weleens wat betaald ? want 40 euro in de week is idd niet veel
Oh dat is een geruststellende gedachte!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
Ik denk dat je vrij snel zijn kind zal baren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |