Ok, advies van mij: post geen foto's meer!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:00 schreef sweetladyx het volgende:
Nu hebben jullie er ff een beeld bij
Adviezen nog steeds welkom
Wil je nou weten hoeveel je van je getrouwde vent moet pikken of ben je bezig met een ego trip?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:00 schreef sweetladyx het volgende:
Nu hebben jullie er ff een beeld bij
Adviezen nog steeds welkom
Dit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:00 schreef Copycat het volgende:
Gekeken en nu is de troll echt niet meer leuk.
Het beeld heb ik nog niet helder voor ogen. Kun je de foto even hier plaatsen?quote:
Ik denk dat de Vivavrouw nog net iets te vlot is voor dit vod. Kenjenagaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
of viva.nlvoor lekkere vlotte vrouwen
Meid!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
http://oi55.tinypic.com/2exy8ow.jpg
achter een linkje natuurlijk, met die nieuwe policy...
Met die tanden is het gevaarlijk voor die gozer om gepijpt te wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
http://oi55.tinypic.com/2exy8ow.jpg
achter een linkje natuurlijk, met die nieuwe policy...
thee door m'n neusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Meid!![]()
Ja, dan is Planet Earth ook best een aardig alternatief.
En daarom houdt ie je aan het lijntje. Maar waar heb je je eigenlijk voor in de schulden gestoken? Niet voor je kleding of kapsel, zo te zien. Miss Etam en Cosmo Kapper?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:05 schreef sweetladyx het volgende:
okqy, mijn foto viel kennelijk niet zo in de smaak. boeiend, ik weet hoe ik er in het echt uitzie en dat mijn vent me prachtig vind.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:06 schreef Noek het volgende:
Meid!![]()
Ja, dan is Planet Earth ook best een aardig alternatief.
Mooi prima.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:05 schreef sweetladyx het volgende:
okqy, mijn foto viel kennelijk niet zo in de smaak. boeiend, ik weet hoe ik er in het echt uitzie en dat mijn vent me prachtig vind.
Welke van de 2 getrouwde mannen bedoel je nu?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:05 schreef sweetladyx het volgende:
heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welke van de 2 getrouwde mannen bedoel je nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |