Wil je nou weten hoeveel je van je getrouwde vent moet pikken of ben je bezig met een ego trip?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:00 schreef sweetladyx het volgende:
Nu hebben jullie er ff een beeld bij
Adviezen nog steeds welkom
Dit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:00 schreef Copycat het volgende:
Gekeken en nu is de troll echt niet meer leuk.
Het beeld heb ik nog niet helder voor ogen. Kun je de foto even hier plaatsen?quote:
Ik denk dat de Vivavrouw nog net iets te vlot is voor dit vod. Kenjenagaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
of viva.nlvoor lekkere vlotte vrouwen
Meid!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
http://oi55.tinypic.com/2exy8ow.jpg
achter een linkje natuurlijk, met die nieuwe policy...
Met die tanden is het gevaarlijk voor die gozer om gepijpt te wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
thee door m'n neusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Meid!![]()
Ja, dan is Planet Earth ook best een aardig alternatief.
En daarom houdt ie je aan het lijntje. Maar waar heb je je eigenlijk voor in de schulden gestoken? Niet voor je kleding of kapsel, zo te zien. Miss Etam en Cosmo Kapper?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:05 schreef sweetladyx het volgende:
okqy, mijn foto viel kennelijk niet zo in de smaak. boeiend, ik weet hoe ik er in het echt uitzie en dat mijn vent me prachtig vind.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:06 schreef Noek het volgende:
Meid!![]()
Ja, dan is Planet Earth ook best een aardig alternatief.
Mooi prima.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:05 schreef sweetladyx het volgende:
okqy, mijn foto viel kennelijk niet zo in de smaak. boeiend, ik weet hoe ik er in het echt uitzie en dat mijn vent me prachtig vind.
Welke van de 2 getrouwde mannen bedoel je nu?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:05 schreef sweetladyx het volgende:
heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welke van de 2 getrouwde mannen bedoel je nu?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
Of ze fout verbeteren...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij kan waarschijnlijk niet alleen zijn.
Zat figuren die van de ene (falende) relatie in de andere storten.
En geen moeilijke woorden gebruiken als je ze niet kan schrijven
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:30 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dat eerste is, want deze meid ziet er niet echt goed uit qua uiterlijk. Beetje hetzelfde verhaal als zijn ex, saaie duffe vrouwen. Ik snap wel wat hij in mij ziet, wat dat betreft ben ik totaal niet onzeker.
Ik vind dus idd ook dat het huizenverhaal van geen kanten klopt. Gaat zij er nou in wonen na de scheiding, of verkopen ze het? Zij kan dat in dr eentje nooit opbrengen, dat is het lullige. Hij moet nu al 750 pm betalen aan haar voor de hypotheek (zegt hij).
Ik vind het idd moeilijk dat hij gebonden blijft aan zijn ex, vooral omdat hij me dagelijks vertelt dat hij van me houdt. Ik kan dat ook echt merken, hij is verliefd. Zijn beste vriendin zegt het ook, zijn familie ook, echt iedereen.
maargoed ik heb dus nog 2jr een relatie met een getrouwde man die niet wil samenwonen (hij benadrukt steeds dat we een LAT-relatie hebben).
Ach, ik heb ze wel in een verder stadium van ontbinding gezien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:05 schreef sweetladyx het volgende:
quote:
Complimentjes tijdens de sex....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:12 schreef Scorpie het volgende:
Meid, ik weet niet wie tegen jou heeft gezegd dat je er goed uitziet, maar it`s a lie. It`s a damn lie.
Schoonheid is subjectief,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:39 schreef sweetladyx het volgende:
. Maar ik weet wat ik te bieden heb, ik heb mijn uiterlijk mee (niets met kapsones te maken, ik durf hier zelfs wel mijn foto neer te kwakken als bewijs) en ben daarnaast super spontaan, niet echt dom en sta voor veel open. Hij is ook gevallen voor mijn humor o.a.
Dit is nou echt een domme opmerkingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:14 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Als je niet dom zou zijn had je niet in de schuldsanering gezeten,
Hij moet dan in het schemerdonker tegen d`r dijbenen aan hebben zitten kijken ofzo, anders ga je echt niet zo`n compliment geven. Die tanden zinkt ze zo in het randje van je eikel, brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:
Mwah, je hoeft niet per se dom te zijn om in de schuldsanering te gaan zitten, maar het zou diegene dan wel sieren eventuele opmerkingen over andermans financieen voor zich te houden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:16 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dit is nou echt een domme opmerking
En nog vraag je je af waarom die man niet zo'n haast met jou maakt...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:22 schreef sweetladyx het volgende:
wat heeft dom zijn met schuldsanering te maken?
Ik zal hetg verhaal even uitleggen dan.
Ik heb borderline, waarvoor ik ook onder behandeling ben. Eén van de kenmerken van borderline is impulsief zijn, in het verleden heb ik aardig wat impulsaankopen gedaan via postorderbedrijven. Tel daarbij op dat ik een uitkering had (nu alleen nog een aanvulling, ik werk parttime) en je raad het al: rekeningen die ik niet kon betalen.
Hierdoor min of meer in een depressie geraakt, en vanwege de schulden en mijn houding meer rekeningen (internetaansluiting, telefoon) niet betaald. Schulden zijn op deze manier opgelopen. Tel daarbij op dat ik in 4jr tijd 7x verhuist ben, tikt ook aardig aan.
Maargoed, nu zit ik in bewindvoering, en dat pleit toch voor het feit dat ik er wat aan probeer te doen? Ik leef nu van 40euro per week, 3 jaar lang, maar dan ben ik daarna ook compleet schuldenvrij.
Zo beter?
Jij doet ook alles om je clientele uit te breiden he?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
ah, borderline! het lijkt me goed als je hier een frequente poster gaat worden!
Gelukkig heeft ze haar looks mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:23 schreef Lips het volgende:
[..]
En nog vraag je je af waarom die man niet zo'n haast met jou maakt...
Borderline, depressies, schulden, impulsief met geld smijten en wel helemaal 40 euro per week te besteden.
Lot uit de loterij zou ik zeggen!
als ze garant staan voor dit soort pareltjes op saaie dinsdagochtenden...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij doet ook alles om je clientele uit te breiden he?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:22 schreef sweetladyx het volgende:
wat heeft dom zijn met schuldsanering te maken?
Ik zal hetg verhaal even uitleggen dan.
Ik heb borderline, waarvoor ik ook onder behandeling ben. Eén van de kenmerken van borderline is impulsief zijn, in het verleden heb ik aardig wat impulsaankopen gedaan via postorderbedrijven. Tel daarbij op dat ik een uitkering had (nu alleen nog een aanvulling, ik werk parttime) en je raad het al: rekeningen die ik niet kon betalen.
Dank voor het bevestigen van alle vooroordelen op FOK! over borderliners![]()
Hierdoor min of meer in een depressie geraakt, en vanwege de schulden en mijn houding meer rekeningen (internetaansluiting, telefoon) niet betaald. Schulden zijn op deze manier opgelopen. Tel daarbij op dat ik in 4jr tijd 7x verhuist ben, tikt ook aardig aan.
Maargoed, nu zit ik in bewindvoering, en dat pleit toch voor het feit dat ik er wat aan probeer te doen? Ik leef nu van 40euro per week, 3 jaar lang, maar dan ben ik daarna ook compleet schuldenvrij.
Zo beter?
quote:
Grin.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
ah, borderline! het lijkt me goed als je hier een frequente poster gaat worden!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grin.
Is het voor een borderliner wel zo slim om een relatie met een getrouwde man aan te gaan?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:25 schreef sweetladyx het volgende:
Hij is gewoon halsoverkop verliefd geworden op mij, naast het feit dat hij al 2 jaar bij zijn ouders inwoont omdat het tussen hem en zijn vrouw min of meer vriendschap/broer zus relatie geworden is.
Natuurlijk vind hij het niet leuk dat ik in de schulden zit, en borderline heb (gelukkig heb ik de echt negatieve kenmerken als zelfmutilatie etc. niet) maar hij accepteert dat, omdat hij van me houdt. Hij stelt wel eisen aan mij, bijvoorbeeld dat ik genoeg beweeg, blijf werken, alles op alles zet om uit de schulden te komen en daarnaast aan onze relatie werk.
Nu moest ik lachen!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Verder werk jij dus wel aan de relatie terwijl je thuis zit op de bank en hij bij zijn ex een filmpje zit te kijken?
En is goede afleiding voor een borderliner! Lekker freubelenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
wel leuk trouwens, zo lekker crea bea doen met de oude gordijnen van oma...![]()
Daar hebben we hier een heel forum voor! Daar kun je vast je creativiteit in kwijt! En hebben ze ook tips voor als je stof tekort komt...
Ik denk dat jouw schulden niet het probleem zijn, maar jij zelf..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:31 schreef sweetladyx het volgende:
Sant, dan had hij dat gelijk moeten zeggen, vanaf het begin heb ik duidelijk gemaakt dat ik borderline heb en in de schulden zit, dit vond hij wel een domper maar we zouden er samen wel uit komen.
Het feit dat er eerst geen probleem was en nu ineens van alles niet meer kan omdat ik schulden heb, vind ik vreemd.
Daarnaast die naaktfoto's staan NIET op internet, die heeft hij gemaakt met zijn telefoon en aan zijn beste vriendin laten zien.
Eh, no you don'tquote:
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwah, je hoeft niet per se dom te zijn om in de schuldsanering te gaan zitten, maar het zou diegene dan wel sieren eventuele opmerkingen over andermans financieen voor zich te houden.
Dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:31 schreef sweetladyx het volgende:
Daarnaast die naaktfoto's staan NIET op internet,
Nou, dat weten we natuurlijk niet zeker aangezien hij de foto's met zijn telefoon heeft gemaakt...quote:
Met alle respect, ik denk dat hij nog niet wist hoe het is om met een borderliner samen te zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:31 schreef sweetladyx het volgende:
Sant, dan had hij dat gelijk moeten zeggen, vanaf het begin heb ik duidelijk gemaakt dat ik borderline heb en in de schulden zit, dit vond hij wel een domper maar we zouden er samen wel uit komen.
Staat hierboven ergens, Borderline, impulsieve aankopen, etc.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:35 schreef LXIV het volgende:
Hoe ben je eigenlijk in de schulden terecht gekomen?
wel even lezen he, dat staat hierboven alquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:35 schreef LXIV het volgende:
Hoe ben je eigenlijk in de schulden terecht gekomen?
Ok. Want borderline betekent toch niet automatisch schulden. Maar impulsaankopen dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:36 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Staat hierboven ergens, Borderline, impulsieve aankopen, etc.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef Scorpie het volgende:
Dus even resumerend;
TS vind het ongelooflijk dat een vent die haar leuk vind niet snel genoeg van zijn vrouw gaat scheiden om samen te kunnen gaan wonen terwijl zij nog in de schuldsanering zit, hij opteert ervoor bij zijn ouders te blijven wonen voorlopig. Gelukkig heeft de TS haar looks mee, anders was hij totaal op haar afgeknapt, alhoewel de borderline die TS heeft toch wel een domper is voor hem.
Verder geeft hij blijk van zijn liefde voor haar door de naaktfoto`s van haar te laten zien aan zijn beste vriendin, geeft hij haar opdrachten mee door te zeggen dat ze vooral veel moet blijven bewegen, moet blijven werken, en ook aan de relatie moet blijven werken, terwijl hij ondertussen aan de relatie werkt door met zijn ex-vrouw gezellig een filmpje op zondagmiddag te gaan kijken.
Zit ik zo ongeveer een beetje goed?
ik neem mijn woorden terug. Dit is idd een echte trolololquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
boh, had ik maar borderlinequote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef sweetladyx het volgende:
Leuke deel van mijn borderline is, dat ik impulsief besluit ergens heen te rijden bijvoorbeeld het strand, en er een leuke dag van te maken.
Dan had je lekker impulsief iets kunnen doen! Nu moeten we settelen voor ons saaie burgerlijke leven... Helaasquote:
Vermoeiend vooral, gezien je reacties.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef sweetladyx het volgende:
Hoe denk jij dat het is om met een borderliner een relatie aan te gaan dan?
Meid, je laat hier anders genoeg emoties zien.quote:Hij zegt dat dat aspect hem meevalt. bij mij uit de borderline zich ook niet in de zin van stemmingswisselingen of ruziemaken, maar het slaat juist naar binnen, geen emoties kunnen tonen, dichtslaan etc.
Joepie?quote:Leuke deel van mijn borderline is, dat ik impulsief besluit ergens heen te rijden bijvoorbeeld het strand, en er een leuke dag van te maken.
Thats just wrong.quote:Voor een volledig beeld een foto van ons samen:
http://imageshack.us/photo/my-images/708/ikenwil.jpg/ (copy/paste deze link)
TS leer is goede upload site's te gebruiken, jeeezquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef sweetladyx het volgende:
Hoe denk jij dat het is om met een borderliner een relatie aan te gaan dan?
Hij zegt dat dat aspect hem meevalt. bij mij uit de borderline zich ook niet in de zin van stemmingswisselingen of ruziemaken, maar het slaat juist naar binnen, geen emoties kunnen tonen, dichtslaan etc.
Leuke deel van mijn borderline is, dat ik impulsief besluit ergens heen te rijden bijvoorbeeld het strand, en er een leuke dag van te maken.
Voor een volledig beeld een foto van ons samen:
Vergeet je wéér getrouwde man nr. 2, dat vind ik juist zo'n leuke plotwendingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef Scorpie het volgende:
Dus even resumerend;
TS vind het ongelooflijk dat een vent die haar leuk vind niet snel genoeg van zijn vrouw gaat scheiden om samen te kunnen gaan wonen terwijl zij nog in de schuldsanering zit, hij opteert ervoor bij zijn ouders te blijven wonen voorlopig. Gelukkig heeft de TS haar looks mee, anders was hij totaal op haar afgeknapt, alhoewel de borderline die TS heeft toch wel een domper is voor hem.
Verder geeft hij blijk van zijn liefde voor haar door de naaktfoto`s van haar te laten zien aan zijn beste vriendin, geeft hij haar opdrachten mee door te zeggen dat ze vooral veel moet blijven bewegen, moet blijven werken, en ook aan de relatie moet blijven werken, terwijl hij ondertussen aan de relatie werkt door met zijn ex-vrouw gezellig een filmpje op zondagmiddag te gaan kijken.
Zit ik zo ongeveer een beetje goed?
Dat heb je volgens mij echt verkeerd gelezen, die zin was een verwijzing naar man 1...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vergeet je wéér getrouwde man nr. 2, dat vind ik juist zo'n leuke plotwending
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:42 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat heb je volgens mij echt verkeerd gelezen, die zin was een verwijzing naar man 1...
Maar als jij het verhaal leuker vindt met de plotwending kunnen we daar nog wel een draai aan geven natuurlijk
Nee dat begrijp je verkeerd, zijn vrouw en die vriendin zijn lelijk. TS is niet lelijk (en niet dom).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:44 schreef Chevalric het volgende:
Ik hoop van harte dat dit een trol is, maar ik ben bang dat het nog echt waar is ook. Maar ik snap wel waarom hij op haar valt, gezien haar omschrijving van zijn vrouw en zijn beste vriendin.
http://trololololololololololo.com/quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef sweetladyx het volgende:
Sorry dat ik het voor je heb verpestquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verdorie ja, je hebt gelijk. He wat saai en jammer nu.
Kan wel ff een borderline test voor je googlen voor een extragratis internetdiagnose borderline.quote:
nu wel, dus zeg nooit nooitn..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:46 schreef sweetladyx het volgende:
Ik heb nergens een woord gesproken over een tweede getrouwde man hoor, of je moet mijn ex bedoelen, maar die heb ik hier nooitn genoemd
Geeft niets schatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:46 schreef sweetladyx het volgende:
Ik heb nergens een woord gesproken over een tweede getrouwde man hoor, of je moet mijn ex bedoelen, maar die heb ik hier nooitn genoemd
Onee, je hebt ook nog een ex!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:46 schreef sweetladyx het volgende:
Och, iets zegt me dat dat wel weer goed gemaakt gaat worden in dit topicquote:
Heel mooi, hier heb ik echt wat aan. Heb je die zelf gemaakt, of van internet geplukt? Als je ze zelf gemaakt hebt, mag ik dan 1 gebruiken voor op mijn hyves?quote:
Deze pic is goed voor mijn zelfvertrouwen. Als deze vrouw al prachtig gevonden wordt door mannen, dan ben ik in een klap onweerstaanbaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
http://trololololololololololo.com/
Dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |