Hij kan waarschijnlijk niet alleen zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van je vrouw scheiden en vervolgens verder gaan met een vrouw in de schuldsannering
Das gewoon zelfmutUlatie
Een jager dus met negerneigingen. Interessant.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:09 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Volledig blanke Nederlandse man, 38 jaar en een fulltime baan. Dus neen, geen neger.
quote:
Dit is te leuk om blind te volgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:39 schreef sweetladyx het volgende:
Wat een onzin. Ik zit in de schuldsanering sinds kort, ik wil tenminste iets doen aan mijn schulden en ben er strakjes over 3 jaar lekker vanaf. Maar ik weet wat ik te bieden heb, ik heb mijn uiterlijk mee (niets met kapsones te maken, ik durf hier zelfs wel mijn foto neer te kwakken als bewijs) en ben daarnaast super spontaan, niet echt dom en sta voor veel open. Hij is ook gevallen voor mijn humor o.a.
Daarnaast kan hij prima alleen zijn, hij is gewoon echt verliefd op mij geworden na verschillende sexdates met andere vrouwen waar hij NIET verliefd op werd.
Ja, normaal die schuldsaneringquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:39 schreef sweetladyx het volgende:
Wat een onzin. Ik zit in de schuldsanering sinds kort, ik wil tenminste iets doen aan mijn schulden en ben er strakjes over 3 jaar lekker vanaf. Maar ik weet wat ik te bieden heb, ik heb mijn uiterlijk mee (niets met kapsones te maken, ik durf hier zelfs wel mijn foto neer te kwakken als bewijs) en ben daarnaast super spontaan, niet echt dom en sta voor veel open. Hij is ook gevallen voor mijn humor o.a.
Daarnaast kan hij prima alleen zijn, hij is gewoon echt verliefd op mij geworden na verschillende sexdates met andere vrouwen waar hij NIET verliefd op werd.
Goed dat je er iets aan wil doen hoor, maar "lekker" zou ik het niet willen noemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:39 schreef sweetladyx het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:47 schreef sweetladyx het volgende:
Ach waarom ook niet.
http://fotopocket.nl/view.php?friendly=0621084523
Je post meteen je telefoonnummer erbij?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:47 schreef sweetladyx het volgende:
Ach waarom ook niet.
Kittig ding, hoor!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:47 schreef sweetladyx het volgende:
Ach waarom ook niet.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:49 schreef sweetladyx het volgende:
Ja, kun je niets van zeggen of niet :-)
Ik sta op hyves, facebook, partyflock zijn nog duizenden foto's van mij te vinden en zo nog wel een paar sites. Serieus, dan maakt zo'n forum ook niet veel meer uit hoor. Heb weinig te verbergen.quote:
Ik kan er heel veel van zeggen, maar bashen is niet aardig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:49 schreef sweetladyx het volgende:
Ja, kun je niets van zeggen of niet :-)
oftewel je bent iemand met een mooi uiterlijk maar met een kut karakter.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:39 schreef sweetladyx het volgende:
Dat 06enzovoorts ziet eruit als je telefoonnummer, vandaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:50 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Ik sta op hyves, facebook, partyflock zijn nog duizenden foto's van mij te vinden en zo nog wel een paar sites. Serieus, dan maakt zo'n forum ook niet veel meer uit hoor. Heb weinig te verbergen.
Dat eerste is helaas ook al niet waar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:51 schreef pl4kkie het volgende:
oftewel je bent iemand met een mooi uiterlijk maar met een kut karakter.
Oh oepsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan er heel veel van zeggen, maar bashen is niet aardig.
boh, klik maar's op die linkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Had je de foto al gezien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Maar buurvrouw wat doet u nou?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:47 schreef sweetladyx het volgende:
Ach waarom ook niet.
Wat maakt het dan uit dat je vent je foto's aan een vriendin laat zien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:50 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Ik sta op hyves, facebook, partyflock zijn nog duizenden foto's van mij te vinden en zo nog wel een paar sites. Serieus, dan maakt zo'n forum ook niet veel meer uit hoor. Heb weinig te verbergen.
dit. en verder. Ts je moet niet zo zeuren. Geniet van de LATrelatie, want iets zegt me dat dat binnenkort afgelopen is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:53 schreef pl4kkie het volgende:
Nee de foto wil niet laden. Check zo nog wel een x
Ok, advies van mij: post geen foto's meer!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:00 schreef sweetladyx het volgende:
Nu hebben jullie er ff een beeld bij
Adviezen nog steeds welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |