En is goede afleiding voor een borderliner! Lekker freubelenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
wel leuk trouwens, zo lekker crea bea doen met de oude gordijnen van oma...![]()
Daar hebben we hier een heel forum voor! Daar kun je vast je creativiteit in kwijt! En hebben ze ook tips voor als je stof tekort komt...
Ik denk dat jouw schulden niet het probleem zijn, maar jij zelf..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:31 schreef sweetladyx het volgende:
Sant, dan had hij dat gelijk moeten zeggen, vanaf het begin heb ik duidelijk gemaakt dat ik borderline heb en in de schulden zit, dit vond hij wel een domper maar we zouden er samen wel uit komen.
Het feit dat er eerst geen probleem was en nu ineens van alles niet meer kan omdat ik schulden heb, vind ik vreemd.
Daarnaast die naaktfoto's staan NIET op internet, die heeft hij gemaakt met zijn telefoon en aan zijn beste vriendin laten zien.
Eh, no you don'tquote:
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwah, je hoeft niet per se dom te zijn om in de schuldsanering te gaan zitten, maar het zou diegene dan wel sieren eventuele opmerkingen over andermans financieen voor zich te houden.
Dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:31 schreef sweetladyx het volgende:
Daarnaast die naaktfoto's staan NIET op internet,
Nou, dat weten we natuurlijk niet zeker aangezien hij de foto's met zijn telefoon heeft gemaakt...quote:
Met alle respect, ik denk dat hij nog niet wist hoe het is om met een borderliner samen te zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:31 schreef sweetladyx het volgende:
Sant, dan had hij dat gelijk moeten zeggen, vanaf het begin heb ik duidelijk gemaakt dat ik borderline heb en in de schulden zit, dit vond hij wel een domper maar we zouden er samen wel uit komen.
Staat hierboven ergens, Borderline, impulsieve aankopen, etc.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:35 schreef LXIV het volgende:
Hoe ben je eigenlijk in de schulden terecht gekomen?
wel even lezen he, dat staat hierboven alquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:35 schreef LXIV het volgende:
Hoe ben je eigenlijk in de schulden terecht gekomen?
Ok. Want borderline betekent toch niet automatisch schulden. Maar impulsaankopen dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:36 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Staat hierboven ergens, Borderline, impulsieve aankopen, etc.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef Scorpie het volgende:
Dus even resumerend;
TS vind het ongelooflijk dat een vent die haar leuk vind niet snel genoeg van zijn vrouw gaat scheiden om samen te kunnen gaan wonen terwijl zij nog in de schuldsanering zit, hij opteert ervoor bij zijn ouders te blijven wonen voorlopig. Gelukkig heeft de TS haar looks mee, anders was hij totaal op haar afgeknapt, alhoewel de borderline die TS heeft toch wel een domper is voor hem.
Verder geeft hij blijk van zijn liefde voor haar door de naaktfoto`s van haar te laten zien aan zijn beste vriendin, geeft hij haar opdrachten mee door te zeggen dat ze vooral veel moet blijven bewegen, moet blijven werken, en ook aan de relatie moet blijven werken, terwijl hij ondertussen aan de relatie werkt door met zijn ex-vrouw gezellig een filmpje op zondagmiddag te gaan kijken.
Zit ik zo ongeveer een beetje goed?
ik neem mijn woorden terug. Dit is idd een echte trolololquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
http://oi55.tinypic.com/2exy8ow.jpg
achter een linkje natuurlijk, met die nieuwe policy...
boh, had ik maar borderlinequote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef sweetladyx het volgende:
Leuke deel van mijn borderline is, dat ik impulsief besluit ergens heen te rijden bijvoorbeeld het strand, en er een leuke dag van te maken.
Dan had je lekker impulsief iets kunnen doen! Nu moeten we settelen voor ons saaie burgerlijke leven... Helaasquote:
Vermoeiend vooral, gezien je reacties.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef sweetladyx het volgende:
Hoe denk jij dat het is om met een borderliner een relatie aan te gaan dan?
Meid, je laat hier anders genoeg emoties zien.quote:Hij zegt dat dat aspect hem meevalt. bij mij uit de borderline zich ook niet in de zin van stemmingswisselingen of ruziemaken, maar het slaat juist naar binnen, geen emoties kunnen tonen, dichtslaan etc.
Joepie?quote:Leuke deel van mijn borderline is, dat ik impulsief besluit ergens heen te rijden bijvoorbeeld het strand, en er een leuke dag van te maken.
Thats just wrong.quote:Voor een volledig beeld een foto van ons samen:
http://imageshack.us/photo/my-images/708/ikenwil.jpg/ (copy/paste deze link)
TS leer is goede upload site's te gebruiken, jeeezquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef sweetladyx het volgende:
Hoe denk jij dat het is om met een borderliner een relatie aan te gaan dan?
Hij zegt dat dat aspect hem meevalt. bij mij uit de borderline zich ook niet in de zin van stemmingswisselingen of ruziemaken, maar het slaat juist naar binnen, geen emoties kunnen tonen, dichtslaan etc.
Leuke deel van mijn borderline is, dat ik impulsief besluit ergens heen te rijden bijvoorbeeld het strand, en er een leuke dag van te maken.
Voor een volledig beeld een foto van ons samen:
Vergeet je wéér getrouwde man nr. 2, dat vind ik juist zo'n leuke plotwendingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef Scorpie het volgende:
Dus even resumerend;
TS vind het ongelooflijk dat een vent die haar leuk vind niet snel genoeg van zijn vrouw gaat scheiden om samen te kunnen gaan wonen terwijl zij nog in de schuldsanering zit, hij opteert ervoor bij zijn ouders te blijven wonen voorlopig. Gelukkig heeft de TS haar looks mee, anders was hij totaal op haar afgeknapt, alhoewel de borderline die TS heeft toch wel een domper is voor hem.
Verder geeft hij blijk van zijn liefde voor haar door de naaktfoto`s van haar te laten zien aan zijn beste vriendin, geeft hij haar opdrachten mee door te zeggen dat ze vooral veel moet blijven bewegen, moet blijven werken, en ook aan de relatie moet blijven werken, terwijl hij ondertussen aan de relatie werkt door met zijn ex-vrouw gezellig een filmpje op zondagmiddag te gaan kijken.
Zit ik zo ongeveer een beetje goed?
Dat heb je volgens mij echt verkeerd gelezen, die zin was een verwijzing naar man 1...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vergeet je wéér getrouwde man nr. 2, dat vind ik juist zo'n leuke plotwending
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:42 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat heb je volgens mij echt verkeerd gelezen, die zin was een verwijzing naar man 1...
Maar als jij het verhaal leuker vindt met de plotwending kunnen we daar nog wel een draai aan geven natuurlijk
Nee dat begrijp je verkeerd, zijn vrouw en die vriendin zijn lelijk. TS is niet lelijk (en niet dom).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:44 schreef Chevalric het volgende:
Ik hoop van harte dat dit een trol is, maar ik ben bang dat het nog echt waar is ook. Maar ik snap wel waarom hij op haar valt, gezien haar omschrijving van zijn vrouw en zijn beste vriendin.
http://trololololololololololo.com/quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef sweetladyx het volgende:
Sorry dat ik het voor je heb verpestquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verdorie ja, je hebt gelijk. He wat saai en jammer nu.
Kan wel ff een borderline test voor je googlen voor een extragratis internetdiagnose borderline.quote:
nu wel, dus zeg nooit nooitn..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:46 schreef sweetladyx het volgende:
Ik heb nergens een woord gesproken over een tweede getrouwde man hoor, of je moet mijn ex bedoelen, maar die heb ik hier nooitn genoemd
Geeft niets schatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:46 schreef sweetladyx het volgende:
Ik heb nergens een woord gesproken over een tweede getrouwde man hoor, of je moet mijn ex bedoelen, maar die heb ik hier nooitn genoemd
Onee, je hebt ook nog een ex!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:46 schreef sweetladyx het volgende:
Och, iets zegt me dat dat wel weer goed gemaakt gaat worden in dit topicquote:
Heel mooi, hier heb ik echt wat aan. Heb je die zelf gemaakt, of van internet geplukt? Als je ze zelf gemaakt hebt, mag ik dan 1 gebruiken voor op mijn hyves?quote:
Deze pic is goed voor mijn zelfvertrouwen. Als deze vrouw al prachtig gevonden wordt door mannen, dan ben ik in een klap onweerstaanbaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
http://oi55.tinypic.com/2exy8ow.jpg
achter een linkje natuurlijk, met die nieuwe policy...
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
http://trololololololololololo.com/
Dit topic.
Seriouslyquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:47 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Heel mooi, hier heb ik echt wat aan. Heb je die zelf gemaakt, of van internet geplukt? Als je ze zelf gemaakt hebt, mag ik dan 1 gebruiken voor op mijn hyves?
+1quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, iets zegt me dat dat wel weer goed gemaakt gaat worden in dit topic
Ik heb nooit klachten gehad, mijn vent noemt me zijn showmeisje, om lekker mee te pronkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Deze pic is goed voor mijn zelfvertrouwen. Als deze vrouw al prachtig gevonden wordt door mannen, dan ben ik in een klap onweerstaanbaar
scan geeft geen resultaatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:44 schreef Chevalric het volgende:
Ik hoop van harte dat dit een trol is, maar ik ben bang dat het nog echt waar is ook. Maar ik snap wel waarom hij op haar valt, gezien haar omschrijving van zijn vrouw en zijn beste vriendin.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Deze pic is goed voor mijn zelfvertrouwen. Als deze vrouw al prachtig gevonden wordt door mannen, dan ben ik in een klap onweerstaanbaar
Dank jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
Speciaal voor jou gemaakt TSik weet hoe moeilijk borderliners het hebben. Van buiten ben je soms zó vrolijk en geweldig, en impulsief, dat mensen je ware lijden helaas niet kunnen zien en het daarom onderschatten.
Maar ik niet hoor, TS, ik niet
alle kracht aan jou en je hubbie![]()
Ahh kijk hier gaat het fout.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:48 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Ik heb nooit klachten gehad, mijn vent noemt me zijn showmeisje, om lekker mee te pronken
Duidelijke rolverdeling! Nu moet je alleen zorgen dat al je vrouwen netjes in hun rol blijven!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:50 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Ahh kijk hier gaat het fout.
Hij heeft z'n (ex) vrouw voor de zondagmiddagactiviteiten, z'n beste vriendin voor af en toe wat gezelligheid en een wippie en jou om mee te showen....
QFTquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:50 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Ahh kijk hier gaat het fout.
Hij heeft z'n (ex) vrouw voor de zondagmiddagactiviteiten, z'n beste vriendin voor af en toe wat gezelligheid en een wippie en jou om mee te showen....
Dan mis je de leukste details joh.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik stopte bij ''relatie met getrouwde man''...
Nee dat ben je nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:52 schreef Re het volgende:
nu ben ik wel benieuwd hoe zijn vrouw eruit ziet eigenlijk, gegeven dat TS haar lelijk vindt
Showpony!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:48 schreef sweetladyx het volgende:
Ik heb nooit klachten gehad, mijn vent noemt me zijn showmeisje, om lekker mee te pronken
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:52 schreef Re het volgende:
nu ben ik wel benieuwd hoe zijn vrouw eruit ziet eigenlijk, gegeven dat TS haar lelijk vindt
quote:
met bit?quote:
Dat ben je sowieso.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |