Ik heb nooit klachten gehad, mijn vent noemt me zijn showmeisje, om lekker mee te pronkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Deze pic is goed voor mijn zelfvertrouwen. Als deze vrouw al prachtig gevonden wordt door mannen, dan ben ik in een klap onweerstaanbaar
scan geeft geen resultaatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:44 schreef Chevalric het volgende:
Ik hoop van harte dat dit een trol is, maar ik ben bang dat het nog echt waar is ook. Maar ik snap wel waarom hij op haar valt, gezien haar omschrijving van zijn vrouw en zijn beste vriendin.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Deze pic is goed voor mijn zelfvertrouwen. Als deze vrouw al prachtig gevonden wordt door mannen, dan ben ik in een klap onweerstaanbaar
Dank jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
Speciaal voor jou gemaakt TSik weet hoe moeilijk borderliners het hebben. Van buiten ben je soms zó vrolijk en geweldig, en impulsief, dat mensen je ware lijden helaas niet kunnen zien en het daarom onderschatten.
Maar ik niet hoor, TS, ik niet
alle kracht aan jou en je hubbie![]()
Ahh kijk hier gaat het fout.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:48 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Ik heb nooit klachten gehad, mijn vent noemt me zijn showmeisje, om lekker mee te pronken
Duidelijke rolverdeling! Nu moet je alleen zorgen dat al je vrouwen netjes in hun rol blijven!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:50 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Ahh kijk hier gaat het fout.
Hij heeft z'n (ex) vrouw voor de zondagmiddagactiviteiten, z'n beste vriendin voor af en toe wat gezelligheid en een wippie en jou om mee te showen....
QFTquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:50 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Ahh kijk hier gaat het fout.
Hij heeft z'n (ex) vrouw voor de zondagmiddagactiviteiten, z'n beste vriendin voor af en toe wat gezelligheid en een wippie en jou om mee te showen....
Dan mis je de leukste details joh.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik stopte bij ''relatie met getrouwde man''...
Nee dat ben je nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:52 schreef Re het volgende:
nu ben ik wel benieuwd hoe zijn vrouw eruit ziet eigenlijk, gegeven dat TS haar lelijk vindt
Showpony!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:48 schreef sweetladyx het volgende:
Ik heb nooit klachten gehad, mijn vent noemt me zijn showmeisje, om lekker mee te pronken
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:52 schreef Re het volgende:
nu ben ik wel benieuwd hoe zijn vrouw eruit ziet eigenlijk, gegeven dat TS haar lelijk vindt
quote:
met bit?quote:
Dat ben je sowieso.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Is het die linker, de rechter of de middelste?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:59 schreef sweetladyx het volgende:
Jullie zijn maar wat nieuwsgierig. Ik ga geen namen noemen van zijn vrouw, dit vind ik niet netjes. maar een kleine foto van haar facebook wil ik best plaatsen. Die staat al op facebook en zo herkenbaar is ze er niet op:
zelfs die honden op de foto zouden er niet overheen willenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:59 schreef sweetladyx het volgende:
Jullie zijn maar wat nieuwsgierig. Ik ga geen namen noemen van zijn vrouw, dit vind ik niet netjes. maar een kleine foto van haar facebook wil ik best plaatsen. Die staat al op facebook en zo herkenbaar is ze er niet op:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
Bedoelt ie stiekem niet gewoon dat hij je een hondenriem om wil doen en vieze dingen met je wil doen in de kelder?
Wat een leuke, slanke vrouwquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:59 schreef sweetladyx het volgende:
Een pot pindakaas kan wonderen verrichtenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zelfs die honden op de foto zouden er niet overheen willen
Ondanks dat ze op facebook zit wil niet zeggen dat je haar dan maar hier neer mag plempen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:59 schreef sweetladyx het volgende:
En dan showen aan zijn vriendenquote:
O my god.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:59 schreef sweetladyx het volgende:
Waarschijnlijk weet hij het wel, maar weet zij niet dat hij dat weetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:04 schreef Copycat het volgende:
Hoe denk je dat je hubby het vindt dat je hier foto's van zijn vrouw plaatst?
Heel scherp!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet hij het wel, maar weet zij niet dat hij dat weet
Hoe denk je dat het voelt dat als je net de foto mist?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:04 schreef Copycat het volgende:
Hoe denk je dat je hubby het vindt dat je hier foto's van zijn vrouw plaatst?
had je nou mijn prive bericht gehad schat? (K)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
Met borderline is er niets zo belangrijk als open naar elkaar zijndus ik denk dat hij het wel weet.
I hear you.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:08 schreef Noek het volgende:
Hoe denk je dat het voelt dat als je net de foto mist?
Als een roestig mes in je hart. Ik voel hetzelfde gemis.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:08 schreef Noek het volgende:
Hoe denk je dat het voelt dat als je net de foto mist?
D'r wordt verdomd wél veels te goed gemod op dit forum.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als een roestig mes in je hart. Ik voel hetzelfde gemis.
Ze wonen niet samen, ze zijn niet getrouwd, hij ligt nog in scheiding en ze kijken op zondagmiddag samen geen filmpje. Ik denk niet dat hij van haar is.quote:
OK....Maar ben jij dan ook zijn vrouw?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:12 schreef sweetladyx het volgende:
Ja, dat is het moeilijke, hij is nog getrouwd met zijn vrouw.
Maar ik ben al in zijn familie opgenomen alsof ik er altijd geweest ben, Brabanders
Ook zijn vrouw accepteert mij gewoon als zijn levenspartner, dus ik denk dat ik best mag zeggen dat dit mijn vent is.
28? RIP aan je genen.quote:
Wat zit je dan te zeuren?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:12 schreef sweetladyx het volgende:
Maar ik ben al in zijn familie opgenomen alsof ik er altijd geweest ben, Brabanders
Ook zijn vrouw accepteert mij gewoon als zijn levenspartner, dus ik denk dat ik best mag zeggen dat dit mijn vent is.
Zeg het dan wel goed en zeg 'mijn mannetje' of 'mijn ventje'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:12 schreef sweetladyx het volgende:
Ik denk dat:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze wonen niet samen, ze zijn niet getrouwd, hij ligt nog in scheiding en ze kijken op zondagmiddag samen geen filmpje. Ik denk niet dat hij van haar is.
Dus iedereen behalve je vent bevestigt het. Hm... kay..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:12 schreef sweetladyx het volgende:
Rightquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:12 schreef sweetladyx het volgende:
Oh ja, die zegt dat ze latten!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus iedereen behalve je vent bevestigt het. Hm... kay..
En die vent denkt: Haha, stomme wijven trappen ook overal inquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk dat:
de ex denkt: Het is mijn vent
de beste vriendin denkt: Het is mijn vent
TS denkt: Het is mijn vent
Ik dacht rond de 35.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Ja, die hoor ik wel vaker. Word meestal rond de 24/25 geschat.
IQ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Dat vind ik nog oudquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
nee? die werkt niet helemaal lekker. Zet 'm anders even hier onder een spoiler?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:08 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
had je nou mijn prive bericht gehad schat? (K)
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef sweetladyx het volgende:
En hij denkt "mwehehehehehe, ik neuk ze allemaal"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk dat:
de ex denkt: Het is mijn vent
de beste vriendin denkt: Het is mijn vent
TS denkt: Het is mijn vent
Ik denk dat hij gewoon meedoet in zo'n hidden camera programmaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef Lips het volgende:
Ik begin me af te vragen of 'de vent' in kwestie subsidie krijgt voor TS of één van z'n andere vrouwen.
Ah nee, niet onder een spoiler....dan kunnen wij m niet zienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee? die werkt niet helemaal lekker. Zet 'm anders even hier onder een spoiler?
Sorry TS, 24/25 is een "veilige" leeftijden als je niet weet hoe oud een dame is..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel gezien, dus het ligt aan je connectie, go fix it.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:11 schreef Scorpie het volgende:
TS kan je nog een keer de foto plaatsen van de ex in kwestie? Er was een storing op het forum en de bitjes kwamen niet goed door. Dank u.
Toch niet met Frans Bauer erbij he...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon meedoet in zo'n hidden camera programma
als jij me even uitlegt hoe dat werkt :Squote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee? die werkt niet helemaal lekker. Zet 'm anders even hier onder een spoiler?
Ik schatte je 21 meid. Je ziet er nog jong uit heur!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik schatte je 21 meid. Je ziet er nog jong uit heur!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik schatte je 21 meid. Je ziet er nog jong uit heur!
Gewoon hier typen maar dan het bericht met [pm @motorbloempje] [/pm] eromheenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:15 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
als jij me even uitlegt hoe dat werkt :S
Zet de tekst tussenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:15 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
als jij me even uitlegt hoe dat werkt :S
Borderline houdt je jong. Serieus! Dat is dat kleutergedrag. Dat liggen in gangpaden als de extra vezelrijke crackers op zijn terwijl je net zo'n zin had in zulke crackers.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef sweetladyx het volgende:
valserik, haar een beetje willen strikkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon hier typen maar dan het bericht met [pm @motorbloempje] [/pm] eromheen
Dus zeg maar:
Maar dat kan jij niet zien want PM`s zijn geheim!
Hallo, dat willen we juist allemaalquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zet de tekst tussen
[ spoiler=motorbloempje] [/spoiler]
maar dan zonder een spatie in de eerste, dan kan alleen ik het lezen
Ik heb in totaal schulden van rond de 23.800 euro.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:15 schreef Tumble het volgende:
Even om mijn eigen nieuwsgierigheid te bevredigen Hoe hoog is de schuld dat je in de schuldsanering zit ?
heeft je nieuwe droomvent weleens wat betaald ? want 40 euro in de week is idd niet veel
Oh dat is een geruststellende gedachte!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
Ik denk dat je vrij snel zijn kind zal baren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |