SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Nee al moet ik bekennen wel mee gedaan te hebbenquote:
Er is ook 5% vrouwen (minimaal) die niet zo makkelijk aan een kerel komen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:31 schreef dyna18 het volgende:
Goed, ik ben kapot na 9 uur staan en dansen. Ik ga plat.
Ik ben alleen bang dat stifler het te simpel voorstelt. Voor 95% van de mensen klopt het wel wat hij zegt. Echter die 5% is nou net waar in dit topic over gesproken wordt.
Je sluit op die manier wel al een grote groep uit waar misschien iemand tussen kan zitten waar je echt verder mee zou willen. Denk niet dat je te makkelijk over dat soort dingen moet denken om dat bij voorbaat al te zeggen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is wel eerlijk en een dame weet dan een beetje waar ze aan toe is en kan op basis van juiste informatie een keuze maken om wel of niet te daten.
Ik begrijp misschien niet hoe lastig het kan zijn, ben zelf geboren met een vlotte babbel. Echter heb ik wel ervaring met flirten, en met wat vrouwen leuk vinden. Probeer daar iets mee; ipv alleen maar klagen over dat het toch niet voor jou werkt, want jij bent zo zielig.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:31 schreef dyna18 het volgende:
Goed, ik ben kapot na 9 uur staan en dansen. Ik ga plat.
Ik ben alleen bang dat stifler het te simpel voorstelt. Voor 95% van de mensen klopt het wel wat hij zegt. Echter die 5% is nou net waar in dit topic over gesproken wordt.
Ik googelde op je naam en toen kwam ik ineens dat tegen. Je leek er wel een beetje op, maar ik zie idd dat het iemand anders is.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:31 schreef Stifler. het volgende:
Nee, al moet
[..]
Nee al moet ik bekennen wel mee gedaan te hebben![]()
Dan kan je wel ervaring op doen, en al iemand leren kennen. Misschien nog niet je droomvrouw; maar klein beginnen..quote:Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je sluit op die manier wel al een grote groep uit waar misschien iemand tussen kan zitten waar je echt verder mee zou willen. Denk niet dat je te makkelijk over dat soort dingen moet denken om dat bij voorbaat al te zeggen.
Dat is het grote probleem achter de meeste, ze gaan zichzelf zielig vinden of wat dan ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef Stifler. het volgende:
[..]
Ik begrijp misschien niet hoe lastig het kan zijn, ben zelf geboren met een vlotte babbel. Echter heb ik wel ervaring met flirten, en met wat vrouwen leuk vinden. Probeer daar iets mee; ipv alleen maar klagen over dat het toch niet voor jou werkt, want jij bent zo zielig.
Het is net waar je voor wilt gaan. Zoveel mogelijk dates of zoveel mogelijk zinvolle dates. Je hebt er ook niets aan als je elke keer dates hebt, maar het 'stukloopt' op zaken die je vooraf had kunnen zeggen. Natuurlijk vertel je niet alle ins- en outs, maar vooraf weten waar je ongeveer aan toe bent, verhoogt wel de succeskans van een date (denk ik).quote:Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je sluit op die manier wel al een grote groep uit waar misschien iemand tussen kan zitten waar je echt verder mee zou willen. Denk niet dat je te makkelijk over dat soort dingen moet denken om dat bij voorbaat al te zeggen.
Tja. Als je jezelf zielig vindt, hoe kan een vrouw je dan ooit interessant vinden?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
Dat is het grote probleem achter de meeste, ze gaan zichzelf zielig vinden of wat dan ook.
Pff. "Aim for the stars and maybe you'll reach the sky".quote:Op zondag 19 juni 2011 01:35 schreef Halcon het volgende:
Het is net waar je voor wilt gaan. Zoveel mogelijk dates of zoveel mogelijk zinvolle dates. Je hebt er ook niets aan als je elke keer dates hebt, maar het 'stukloopt' op zaken die je vooraf had kunnen zeggen. Natuurlijk vertel je niet alle ins- en outs, maar vooraf weten waar je ongeveer aan toe bent, verhoogt wel de succeskans van een date (denk ik).
Voila.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Als je jezelf zielig vindt, hoe kan een vrouw je dan ooit interessant vinden?
Zeker waar maar om dat via een datingsite te doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:34 schreef Stifler. het volgende:
[..]
Dan kan je wel ervaring op doen, en al iemand leren kennen. Misschien nog niet je droomvrouw; maar klein beginnen..
Is het niet meer het probleem vermijden als je zoiets neer gaat zetten dan (lijkt me) want eigenlijk geef je dingen al toe om er maar van af te zijn. Ben wel van mening dat als je iets wil veranderen je er aan zal moeten werken.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is net waar je voor wilt gaan. Zoveel mogelijk dates of zoveel mogelijk zinvolle dates. Je hebt er ook niets aan als je elke keer dates hebt, maar het 'stukloopt' op zaken die je vooraf had kunnen zeggen. Natuurlijk vertel je niet alle ins- en outs, maar vooraf weten waar je ongeveer aan toe bent, verhoogt wel de succeskans van een date (denk ik).
Datingsites zijn geen taboe meer hoor vandaag de dag.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker waar maar om dat via een datingsite te doen.
[..]
Is het niet meer het probleem vermijden als je zoiets neer gaat zetten dan (lijkt me) want eigenlijk geef je dingen al toe om er maar van af te zijn. Ben wel van mening dat als je iets wil veranderen je er aan zal moeten werken.
Teveel nutcases en te weinig mooie meiden IMHO, maargoed.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:43 schreef Stifler. het volgende:
Datingsites zijn geen taboe meer hoor vandaag de dag.
Online daten zou sowieso voor mij niks zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:43 schreef Stifler. het volgende:
[..]
Tenslotte, ja je maakt het jezelf een stuk makkelijker. Maar zo valt die stress al van je af. En kan je je concentreren op de gezelligheid. En kom je erachter dat je toch minder slecht bent dan je dacht
Uiterlijk boeit volgens mij niet zo veel;quote:Op zondag 19 juni 2011 01:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Teveel nutcases en te weinig mooie meiden IMHO, maargoed.
Que?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef Stifler. het volgende:
[..]
Uiterlijk boeit volgens mij niet zo veel;
Nee, natuurlijk ik moet er wel naast durven lopen op straat, maar qua uiterlijk ben ik nooit moeilijk geweest. Ik wil gewoon iemand die oprecht zichzelf kan zijn.quote:
Ik moet er wel een stifler van kunnen krijgen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:50 schreef Stifler. het volgende:
Nee, natuurlijk ik moet er wel naast durven lopen op straat, maar qua uiterlijk ben ik nooit moeilijk geweest. Ik wil gewoon iemand die oprecht zichzelf kan zijn.
Als je geil bent, kan je m van alles omhoog krijgenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik moet er wel een stifler van kunnen krijgen.
Oh nee dat niet, meer dt er wel andere manieren zijn om die punten te verbeteren.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:43 schreef Stifler. het volgende:
[..]
Tenslotte, ja je maakt het jezelf een stuk makkelijker. Maar zo valt die stress al van je af. En kan je je concentreren op de gezelligheid. En kom je erachter dat je toch minder slecht bent dan je dacht
Natuurlijk coaches, praatgroepen, op stap gaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh nee dat niet, meer dt er wel andere manieren zijn om die punten te verbeteren.
Ik ben qua uiterlijk ook niet moeilijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:50 schreef Stifler. het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk ik moet er wel naast durven lopen op straat, maar qua uiterlijk ben ik nooit moeilijk geweest. Ik wil gewoon iemand die oprecht zichzelf kan zijn.
Nou sorry maar een kamerolifantje vind ik gewoon niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:53 schreef Stifler. het volgende:
Als je geil bent, kan je m van alles omhoog krijgen
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou sorry maar een kamerolifantje vind ik gewoon niet aantrekkelijk.
Zolang ze er maar uit ziet als....quote:Op zondag 19 juni 2011 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben qua uiterlijk ook niet moeilijk.
En iedereen maar roepen ik begin de hele tijd over Gerrie...quote:Op zondag 19 juni 2011 02:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zolang ze er maar uit ziet als....
Gerrie?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:20 schreef heloef het volgende:
[..]
En iedereen maar roepen ik begin de hele tijd over Gerrie...
Niet relevant en uitvoerig besproken in het verleden is een placebo liefde van mij.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 02:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BAM!! Zonne grote vuurbal jonguh!
Lach er maar om, liever jij zo'n vriendin dan ikquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 03:05 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Lach er maar om, liever jij zo'n vriendin dan ik
brrr een snormans zoenen
Kijk ik zie mijzelf ten eerste niet als zielig. Ik ben juist keihard bezig om te proberen mijzelf te verbeteren. Daar praat ik niet alleen over, maar neem ik ook stappen voor. Zo ook gister op het festival verschillende meiden proberen te versieren. Helaas faal ik daarin dan hard (en ook op andere vlakken onderneem ik stappen).quote:Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef Stifler. het volgende:
[..]
Ik begrijp misschien niet hoe lastig het kan zijn, ben zelf geboren met een vlotte babbel. Echter heb ik wel ervaring met flirten, en met wat vrouwen leuk vinden. Probeer daar iets mee; ipv alleen maar klagen over dat het toch niet voor jou werkt, want jij bent zo zielig.
Tja, je realiseerde je tenminste wel achteraf wat er beter kon. Dat betekend dat je aan het leren bent. Dus de volgende keer beter!quote:Op zondag 19 juni 2011 09:00 schreef Axel1988 het volgende:
Zo; het was weer een mooie avond! Alleen kut dat ik over een uurtje moet beginnen met werken en nog verre van nuchter ben... niet alles kan meezitten.
Kort samengevat; gisteren erg veel dames gesproken, maar was fysiek wat minder los dan afgelopen donderdag, waardoor het allemaal wat tam bleef. Een situatie verwijd ik mezelf wel echt: maakte in een middeldrukke bar een paar keer heel kort oogcontact met een meid die een meter of 10 verderop stond te dansen (wij stonden aan de bar)... ik kreeg niet echt een signaal terug ofzo; maar, een kwartiertje later stond een vriendin van haar aan de bar met die meid er aan de andere kant langs... ik begin tegen haar vriendin te praten... op gegeven moment slaat ze me tegen de schouder en kijkt me iets ondeugend aan... en ik betrap me erop dat ik daar helemaal niets mee heb gedaan verder... *dom!*... ja, ze was leuk!
Nee gelukkig nietquote:Op zondag 19 juni 2011 09:08 schreef dyna18 het volgende:
Succes nog met je werk, hoop dat het niet te ingewikkeld is
Daar heb je zeker gelijk in, maarja blijf het lastig vinden. Ben er de afgelopen anderhalf jaar achter gekomen dat het vergeten dus niet gaat werken dus heb eigenlijk nog maar één oplossing. Er, weliswaar voorzichtig, voor gaan... Wil gewon meer en meer laten zien dat ik haar wel leuk vind, niet extreem ofzo. Heb echter geen idee hoe, is misschien niet de beste oplossing, maar zover ik weet wel de enige en beste voor mij nu, ben ik bang....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Indien ze een vaste relatie heeft dan moet je er gewoon ook niet achteraan gaan; dan moet je juist aan jezelf laten zien dat er voor jou ook nog genoeg andere vrouwen in het leven zijn.
Tips aan Forza:
- Je bent nog jong genoeg; je kunt alles nog sturen en er is nog tijd om alles mee te maken wat je mee wil maken... ook al heb je op dit moment op vrouwen gebied een kleine achterstand.
- Zorg dat je regelmatig op stap gaat; nee... geen ideale omgeving om een vriendin te vinden misschien, maar wel een goed uitlaatklep en genoeg mogelijkheden om uit je comfort-zone te komen en wat leuke en kleffe interactie te hebben met de dames. Mocht je geen groepje hebben om mee uit te gaan, dan is dat het eerste wat je moet gaan regelen.
- Opleiding/werk/verenigingen/cursussen zijn de aangewezen plek om vriendenkringen op te bouwen, mensen te vinden om mee uit te gaan en indien je wat geluk hebt ook een vriendin te vinden. Probeer je echter zo te ontwikkelen dat een vriendin krijgen niet je ultieme doel is (indien het dat nu al niet is; houden zo!). Wat betret verenigingen, cursussen en sporten... denk niet te kortzichtig maar ga gewoon eens op zoek naar iets leuks... iets nieuws.
Ik zit niet te wachten, het is gewoon zo dat het eens fijn zou zijn als dingen eens mee zouden werken.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:26 schreef Catbert het volgende:
Hou eens op met dat gezeik! Dit heeft niks met GUNNEN te maken! Hiermee geef je wederom aan dat je zit te wachten tot er iets gebeurt. Kun je vergeten kerel, als jij niets doet eindig je net zo als MLIG. De enige optie is dat jij ZELF actie onderneemt. Een andere optie is er niet en gaat er niet komen!
Tuurlijk, dat heeft iedereen.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten, het is gewoon zo dat het eens fijn zou zijn als dingen eens mee zouden werken.
Mja, alles zit mij altijd alleen maar tegen, wat mazzel zou ik wel kunnen gebruiken.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:45 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat heeft iedereen.
Echter het zou ook fijn zijn als ik de loterij zou winnen. Echter omdat ik nooit meespeel weet ik zeker dat dat dus niet gaat gebeuren.
Het zelfde geldt voor het krijgen van een relatie. Als je niet sociaal actief bent, niet meedoet, weet je zeker dat dat ook niet gaat gebeuren.
Schrijf de dingen die niet mee werken eens op en kijk dan welke jezelf kunt oplossen en bij welke je hulp nodig hebt en ga dat in orde maken voor jezelf.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten, het is gewoon zo dat het eens fijn zou zijn als dingen eens mee zouden werken.
oh ik zocht het al, vet!.quote:Op zondag 19 juni 2011 09:09 schreef dyna18 het volgende:
Iemand schreef over een artikel in de Volkskrant magazine over dating coaches. Nou lees ik dat blad niet, maar hier kun je het ook oniine vinden:
http://www.volkskrant.nl/(...)/VKM01_036/#original
Helaas alleen heel klein gratis te lezen.
Hey slaapkop haha, ik heb het wel gehoordquote:Op zondag 19 juni 2011 11:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik zocht het al, vet!.
ik heb het gelezen en wat een flutartikel vind ik het, en die coachen zijn ook flut. het is voor de gewone mensen.
Huh wat?quote:Op zondag 19 juni 2011 11:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hey slaapkop haha, ik heb het wel gehoord
Met Wie?quote:Op zondag 19 juni 2011 11:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hey slaapkop haha, ik heb het wel gehoord
Dat dusquote:Op zondag 19 juni 2011 11:00 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Schrijf de dingen die niet mee werken eens op en kijk dan welke jezelf kunt oplossen en bij welke je hulp nodig hebt en ga dat in orde maken voor jezelf.
Zeurende mannen zijn Niet aantrekkelijk, hoe good-looking ook.
En heb je beperkingen ga deze accepteren en kijk welk aanbod er op maatschappelijk/sociaal gebied mogelijk zijn qua trainingen.
Thuis kan je b.v. zelf veel aan je houding verbeteren door lekkere muziek op te zetten en daarop te bewegen zo leer je ritme aan b.v. en (tenminste voor mij) verhoogd het de stemming an sich.
Ga iedere dag naar buiten en maak een praatje, al is het tegen de melkboer b.v. De meeste mensen zijn wel in voor een kort gesprekje en al helemaal als het vriendelijk gaat.
Sluit je aan bij een verenigingen of ga vrijwilligerswerk doen waarbij omgang met mensen gevraagd wordt, de gesprekken met hen kunnen je veel inzicht geven etc
Kortom leer wennen aan de buiten wereld.
Zelf zou ik zeggen: Als dit allemaal naar wens loopt, ga dan eens op de versiertoer etc etc, maar wie weet kom je op het pad er naartoe al iemand tegen b.v., je weet het niet.
quote:Op zondag 19 juni 2011 02:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BAM!! Zonne grote vuurbal jonguh!
Beter advies dan dit kan je niet krijgen benzin.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:00 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Schrijf de dingen die niet mee werken eens op en kijk dan welke jezelf kunt oplossen en bij welke je hulp nodig hebt en ga dat in orde maken voor jezelf.
Zeurende mannen zijn Niet aantrekkelijk, hoe good-looking ook.
En heb je beperkingen ga deze accepteren en kijk welk aanbod er op maatschappelijk/sociaal gebied mogelijk zijn qua trainingen.
Thuis kan je b.v. zelf veel aan je houding verbeteren door lekkere muziek op te zetten en daarop te bewegen zo leer je ritme aan b.v. en (tenminste voor mij) verhoogd het de stemming an sich.
Ga iedere dag naar buiten en maak een praatje, al is het tegen de melkboer b.v. De meeste mensen zijn wel in voor een kort gesprekje en al helemaal als het vriendelijk gaat.
Sluit je aan bij een verenigingen of ga vrijwilligerswerk doen waarbij omgang met mensen gevraagd wordt, de gesprekken met hen kunnen je veel inzicht geven etc
Kortom leer wennen aan de buiten wereld.
Zelf zou ik zeggen: Als dit allemaal naar wens loopt, ga dan eens op de versiertoer etc etc, maar wie weet kom je op het pad er naartoe al iemand tegen b.v., je weet het niet.
Je bent nu officieel lid van de club van Gerrie fappers, welkom.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan toch liever die van heloef inderdaad als ik mocht kiezen
Nicequote:Op zondag 19 juni 2011 13:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent nu officieel lid van de club van Gerrie fappers, welkom.
U krijgt wekelijks vers Gerrie fapvoer toegestuurd met gratis zaadabsorberend doekje.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice![]()
Nog privileges die ik nu krijg enzo nu ik lid ben?
Waarschijnlijk niet, maar als ik dat zo lees dan ben ik 20 jaar bezig met al die dingenquote:Op zondag 19 juni 2011 13:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Beter advies dan dit kan je niet krijgen benzin.
Ik kreeg alleen een rol toiletpapier.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:28 schreef heloef het volgende:
[..]
U krijgt wekelijks vers Gerrie fapvoer toegestuurd met gratis zaadabsorberend doekje.
20 jaar? Zoveel moeilijks staat er niet in dat tekstje Benzin.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar als ik dat zo lees dan ben ik 20 jaar bezig met al die dingen![]()
Niet echt motiverend, vind nu al dat het dagelijks leven teveel tijd en moeite kost terwijl daar niets tegenover staat.
Was ik maar gewoon normaal
Dat lijstje maken kost je een kwartiertje van je leven, begin daar eens mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar als ik dat zo lees dan ben ik 20 jaar bezig met al die dingen![]()
Niet echt motiverend, vind nu al dat het dagelijks leven teveel tijd en moeite kost terwijl daar niets tegenover staat.
Fapvoerquote:Op zondag 19 juni 2011 13:28 schreef heloef het volgende:
[..]
U krijgt wekelijks vers Gerrie fapvoer toegestuurd met gratis zaadabsorberend doekje.
Niets tegenover, je doet het toch voor jezelf?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Onze excuses u krijgt als nog uw zaadabsorberend doekje toegestuurd plus de nieuwe Linda vol vers Gerrie fapvoer.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:46 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen een rol toiletpapier.
Oh maar we kunnen Gerrie zelf ook even langs sturen die is gisteren ook bij tijn geweest.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fapvoer
Had gehoopt op een leuke damemaar het is een begin
[..]
Niets tegenover, je doet het toch voor jezelf?
Ben benieuwd hoe hij reageert.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:51 schreef formerjellybean het volgende:
ha net via hyves mijn pin up kaartje klaar gezet en bij geluk heeft die het dit weekend![]()
Spannend
Ik wil me nu beter voelen, ik wil nu een vriendin, ik wil nu een paar vrienden. Ik wil nu niet nog harder gaan werken voor iets wat nog zo ver weg is.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
Niets tegenover, je doet het toch voor jezelf?
Zo werkt het leven helaas niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil me nu beter voelen, ik wil nu een vriendin, ik wil nu een paar vrienden. Ik wil nu niet nog harder gaan werken voor iets wat nog zo ver weg is.
Anders ik wel maar ik heb er wel voorpret van gehad , niet iedereen krijgt een pin up kaart voor zijn verjaardag.quote:
Zo werkt het leven niet, voor niemand niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil me nu beter voelen, ik wil nu een vriendin, ik wil nu een paar vrienden. Ik wil nu niet nog harder gaan werken voor iets wat nog zo ver weg is.
Hoe kan je van iemand houden als je zelf al niet eens weet waar je staat. Het is echt belangrijk dat je eerst zelf geluk haalt uit dingen, al zijn die maar klein. Verder is investeren en zorgen dat JIJ het waard bent nooit verkeerd plus dan komt de rest vanzelf.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:55 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Gevolg is dat ongeveer 20% van de mannelijke vrijgezellen (zij die het van nature kunnen), seks hebben met ongeveer 80% van de beschikbare vrouwen.
Hij wil dat wij hem advies geven en hij dan reageren van:quote:Op zondag 19 juni 2011 14:02 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat wil je nou nog van ons horen eigenlijk Benzin?
De enige reden die ik kan bedenken dat de kleinste dingen hem al te veel moeite kosten is dat hij depressief is.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wil dat wij hem advies geven en hij dan reageren van:
Te moeilijk.![]()
Gaat niet snel genoeg.![]()
Dat is eng.![]()
Heb ik geen zin in.![]()
Dat kost teveel tijd.![]()
Blijf dan maar lekker thuis alleen wegrotten.
Dan moet 'ie professionele hulp zoeken.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan bedenken dat de kleinste dingen hem al te veel moeite kosten is dat hij depressief is.
En vooral hier wegblijven.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan moet 'ie professionele hulp zoeken.
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan bedenken dat de kleinste dingen hem al te veel moeite kosten is dat hij depressief is.
Waarschijnlijk is het heel erg naïef, maar eigenlijk wil ik gewoon iets te horen krijgen als: Doe deze paar (makkelijke) dingen en je voelt je al snel iets beter.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:02 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat wil je nou nog van ons horen eigenlijk Benzin?
We zijn niet aardig voor je omdat we je de waarheid vertellen in plaats van een sprookje?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:11 schreef benzin het volgende:
Jullie zijn niet echt aardig voor me.
[..]
Waarschijnlijk is het heel erg naïef, maar eigenlijk wil ik gewoon iets te horen krijgen als: Doe deze paar (makkelijke) dingen en je voelt je al snel iets beter.
Helaas zijn die dingen er niet omdat jij nu alles moeilijk vindt en als een grote stap ziet, terwijl het relatief makkelijke dingen vinden.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het heel erg naïef, maar eigenlijk wil ik gewoon iets te horen krijgen als: Doe deze paar (makkelijke) dingen en je voelt je al snel iets beter.
Jouw definitie van makkelijk is dat je er geen moeite voor hoeft te doen, maar voor alles moet je moeite doen. Deze twee dingen bijvoorbeeld zijn eigenlijk redelijk makkelijk:quote:Op zondag 19 juni 2011 14:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Huh, behoor ik nu tot de 20% ?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:02 schreef deelnemer het volgende:
Even een conferentie onder de aandacht brengen:
http://realmanconference.(...)%20versieren%202.pdf
[..]
Een gesprek tussen een meisje en een jongen:quote:Op zondag 19 juni 2011 14:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh, behoor ik nu tot de 20% ?
Kutt het ging net zo goed, lees ik in dit topic, meteen gefrustreerd!!
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:16 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Een gesprek tussen een meisje en een jongen:
Meisje: Ik heb nooit seks.
Jongen: Ik ook niet.
Meisje: Ik snap niet hoe anderen het voor elkaar krijgen.
Jongen: Ik ook niet niet.
Wie weet raad?
De eerste is makkelijk ja, maar de rest is ongelofelijk veel werk.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Deze twee dingen bijvoorbeeld zijn eigenlijk redelijk makkelijk:
Ga vrijwilligerswerk doen waarbij omgang met mensen gevraagd wordt, de gesprekken met hen kunnen je veel inzicht geven etc
Nee, vanwege zulk soort opmerkingen:quote:Op zondag 19 juni 2011 14:12 schreef heloef het volgende:
We zijn niet aardig voor je omdat we je de waarheid vertellen in plaats van een sprookje?
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
Blijf dan maar lekker thuis alleen wegrotten.
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:16 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Meisje: Ik snap niet hoe anderen het voor elkaar krijgen?
Wie weet raad?
Ik snap het niet, ik kom ook zomaar binnenvallen in dit topic.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:16 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Meisje: Ik snap niet hoe anderen het voor elkaar krijgen?
Wie weet raad?
Dat vooral hier wegblijven heeft er mee te maken dat het tijd begint te worden dat jij hulp zoekt buiten FOK! dus bij mensen met verstand van dit soort zaken en je waarschijnlijk beter kunnen helpen dan wij.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:17 schreef benzin het volgende:
[..]
De eerste is makkelijk ja, maar de rest is ongelofelijk veel werk.
[..]
Nee, vanwege zulk soort opmerkingen:
[..]
[..]
Ze maken er een moreel probleem van. Maar het kan zijn dat je al te depressief bent om jezelf overeind te houden. Het lijkt me toch beter om eens met je huisarts te praten over hoeveel moeite het je kost om iets te doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:17 schreef benzin het volgende:
Nee, vanwege zulk soort opmerkingen:
[..]
[..]
Waarom is vrijwilligerswerk zoeken veel werk? De eisen zijn niet zo hoog als bij 'normaal' werk. Tenzij je bedoelt dat het werk doen al te veel van je vergt, in andere woorden elke dag op tijd je bed uit komen, omgang met mensen en arbeid verrichten. Als dat zo is dan ga je geen goed advies krijgen, dan moet je jezelf afvragen of je niet depressief bent en daar beter hulp voor kunt zoeken.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:17 schreef benzin het volgende:
[..]
De eerste is makkelijk ja, maar de rest is ongelofelijk veel werk.
Lieve schat het zijn een jongen en een meisje. Die nooit seks hebben... dan kunnen ze elkaar toch gewoon beter neuken?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ik kom ook zomaar binnenvallen in dit topic.
Het schijnt iets heel sterks en/ of grappigs te zijn, want Strawberry stuurt een ""
Wil je het uitleggen? Alsjeblieft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Genoeg mensen hier die graag willen neuken. Jij wil neuken.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ik kom ook zomaar binnenvallen in dit topic.
Het schijnt iets heel sterks en/ of grappigs te zijn, want Strawberry stuurt een ""
Wil je het uitleggen? Alsjeblieft?
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Lieve schat het zijn een jongen en een meisje. Die nooit seks hebben... dan kunnen ze elkaar toch gewoon beter neuken?Precies wat ik ook dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Oh het was dus wel zo simpel.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier die graag willen neuken. Jij wil neuken.
Spreek af, en je hebt beet. Net zoals de jongen en het meisje in het gesprek elkaar kunnen neuken.
Het kan soms zo simpel zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh het was dus wel zo simpel.
Ik dacht dat er iets achter schuilde, een soort ingewikkelde grap.
Hee, ik moest jou nog dm-en tochquote:Op zondag 19 juni 2011 14:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh het was dus wel zo simpel.
Ik dacht dat er iets achter schuilde, een soort ingewikkelde grap.
Ben je goed met poezen? Ze zoekt een poezenjongen.quote:
Het is gewoon vermoeiend. Elke dag moet ik weer opstaan, aankleden, reizen, studeren/werken, reizen, eten, opruimen, douchen en slapen. Moet mezelf al dwingen om mijn tanden te poetsen. En dan sport ik nog niet eens en heb ik geen actief leven. Ik snap niet hoe al die mensen dat doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom is vrijwilligerswerk zoeken veel werk? De eisen zijn niet zo hoog als bij 'normaal' werk. Tenzij je bedoelt dat het werk doen al te veel van je vergt, in andere woorden elke dag op tijd je bed uit komen, omgang met mensen en arbeid verrichten. Als dat zo is dan ga je geen goed advies krijgen, dan moet je jezelf afvragen of je niet depressief bent en daar beter hulp voor kunt zoeken.
En ik maar denken dat ik lui was.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is gewoon vermoeiend. Elke dag moet ik weer opstaan, aankleden, reizen, studeren/werken, reizen, eten, opruimen, douchen en slapen. Moet mezelf al dwingen om mijn tanden te poetsen. En dan sport ik nog niet eens en heb ik geen actief leven. Ik snap niet hoe al die mensen dat doen.
En het ergste is dat alles alleen maar ellende oplevert. Elke dag moet ik weer doen wat ik moet doen. En in ruil daarvoor krijg ik shit over me heen, voel ik me shit en krijg ik niets goeds
quote for the motherfucking truth!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:02 schreef deelnemer het volgende:
Even een conferentie onder de aandacht brengen:
http://realmanconference.(...)%20versieren%202.pdf
[..]
dat ik lang in bed heb gelegen ofzoietsquote:
alleen.quote:
Dus het liefst blijf je gewoon in bed liggen....dan lijkt het me wel duidelijk wat er speelt.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is gewoon vermoeiend. Elke dag moet ik weer opstaan, aankleden, reizen, studeren/werken, reizen, eten, opruimen, douchen en slapen. Moet mezelf al dwingen om mijn tanden te poetsen. En dan sport ik nog niet eens en heb ik geen actief leven. Ik snap niet hoe al die mensen dat doen.
En het ergste is dat alles alleen maar ellende oplevert. Elke dag moet ik weer doen wat ik moet doen. En in ruil daarvoor krijg ik shit over me heen, voel ik me shit en krijg ik niets goeds
Dat soort dingen zijn normaal, daar moet je ook geen beloning voor verwachten. Zorg nou eerst maar dat je je beter over jezelf gaat voelen, ga op zijn minst met je huisarts praten.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Je bent ook vrij irritant met je "alles is zo moeilijk".quote:
Iddquote:Op zondag 19 juni 2011 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus het liefst blijf je gewoon in bed liggen....dan lijkt het me wel duidelijk wat er speelt.
Je zou met de huisarts gaan praten over een doorverwijzing naar de psych. Ga je dat nog doen?
Beidequote:Op zondag 19 juni 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben je goed met poezen? Ze zoekt een poezenjongen.
Haha zit je daar nu nog mee?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
@strawberry:
en nou niet weer zo gaan zaniken dat ik onzin-regels volg, en dat ik beter altijd " ja" kan zeggen en in de hoops en shittesten van vrouwen moet vallen.
!!!!!!!
Nou niet mijn woorden verdraaien; was ik maar lui. Als ik lui was had ik gewoon de hele dag lekker kunnen liggen en kunnen ontspannen. Ik ben echt moe. Ik zit er echt zo ongelofelijk doorheen.quote:
Zoek hulp, echt. hoe moeilijk het ook is. Als je zo blijft zitten ga je je echt niet beter voelen kerel.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou niet mijn woorden verdraaien; was ik maar lui. Als ik lui was had ik gewoon de hele dag lekker kunnen liggen en kunnen ontspannen. Ik ben echt moe. Ik zit er echt zo ongelofelijk doorheen.
Je vindt dat ik moet liegen of je moet negeren zonder daar een goede reden voor te geven?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:33 schreef Catbert het volgende:
Je bent ook vrij irritant met je "alles is zo moeilijk".
Lanter haar twee naam is vaag. Wen er maar aan als je je tampeloeres in haar doorweekte poes wil stoppen.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
BeideWaarom dat.
Het wordt steeds vager, boekenkasten, poezen
Ideale combinatie dusquote:Op zondag 19 juni 2011 14:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Lanter haar twee naam is vaag. Wen er maar aan als je je tampeloeres in haar doorweekte poes wil stoppen.
Zijn het geen handelingen meer?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Lanter haar twee naam is vaag. Wen er maar aan als je je tampeloeres in haar doorweekte poes wil stoppen.
Oh ja, en je moet houden van vaagheid.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
BeideWaarom dat.
Het wordt steeds vager, boekenkasten, poezen
Tsja een normaal dagelijks leven wat 16 miljoen mensen in Nederland leven is voor jou al heel vermoeiend. Misschien moet je stoppen met niks doen en alles doen volgens een strak schema en als je aan iets begint niet stoppen voordat het af is.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou niet mijn woorden verdraaien; was ik maar lui. Als ik lui was had ik gewoon de hele dag lekker kunnen liggen en kunnen ontspannen. Ik ben echt moe. Ik zit er echt zo ongelofelijk doorheen.
Stiekem wil je dat wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ideale combinatie dus
Zelf ook prettig gestoord dus dat scheelt
En bah
Wie niet? Al dan niet met een andere vrouw.quote:
Het is alweer een tijdje terug dat wij per DM besproken hebben dat je beter naar de huisarts kan gaan voor een doorverwijzing. Vervolgens doe je dat niet, en kom je hier weer met dezelfde problemen aanzetten, waarop wij je nogmaals aanraden echte hulp te zoeken.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Je vindt dat ik moet liegen of je moet negeren zonder daar een goede reden voor te geven?
nee. alles wat ik inzie waar ik misschien niet helemaal gelijk in heb post ik niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha zit je daar nu nog mee?![]()
Gevoelige snaar blijkbaar. Misschien omdat je stiekem inziet dat ik gelijk heb?
Dat is toch de fout van de ander.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:41 schreef mytec het volgende:
gedumpt worden is trouwens funest voor je zelf vertrouwen.... ach ja komt wel weer terug ooit.
Dan heb je in tegenstelling tot sommige hier wel een relatie gehad. Sommige hier worden alleen afgewezen. Die komen niet eens toe aan gedumpt te wordenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:41 schreef mytec het volgende:
gedumpt worden is trouwens funest voor je zelf vertrouwen.... ach ja komt wel weer terug ooit.
It is better to have loved and lost than never to have loved at all.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:41 schreef mytec het volgende:
Ik kan je bij deze al vertellen dat die theorie niet klopt.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. alles wat ik inzie waar ik misschien niet helemaal gelijk in heb post ik niet.
ik denk ook best wel sterk dat mensen die hooikoorts hebben altijd alleen maar lieve/goede mensen kunnen zijn. meisjes met hooikoorts zijn de lieve meisjes.
ik heb nog nooit bewijs gezien dat het niet klopt.
echt mensen met hooikoorts zijn altijd leuke mensen!
maar toch post ik het niet, want het is dus nog geen bewezen theorie(misschien klopt het wel niet)
Dus je hebt moeite met je ongelijk toegeven?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. alles wat ik inzie waar ik misschien niet helemaal gelijk in heb post ik niet.
Dus het hebben van hooikoorts verandert de persoonlijkheid van mensen?quote:ik denk ook best wel sterk dat mensen die hooikoorts hebben altijd alleen maar lieve/goede mensen kunnen zijn. meisjes met hooikoorts zijn de lieve meisjes.
ik heb nog nooit bewijs gezien dat het niet klopt.
echt mensen met hooikoorts zijn altijd leuke mensen!
maar toch post ik het niet, want het is dus nog geen bewezen theorie(misschien klopt het wel niet)
Heb jij last van hooikoorts?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kan je bij deze al vertellen dat die theorie niet klopt.
Als dat "lost" enkel over dumpen gaat, zal dat wel opgaan ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
It is better to have loved and lost than never to have loved at all.
hoezo?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kan je bij deze al vertellen dat die theorie niet klopt.
Nee.quote:
Hooikoorts bepaald je persoonlijkheid niet, en ik ken mensen met hooikoorts die niet altijd lief zijn.quote:
Love is overratedquote:Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga wel weer wegquote:Op zondag 19 juni 2011 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat je niks doet is wat mensen hier vervelend vinden, want waarom wil je dan advies?
Je gaat hier geen wonderadvies krijgen waarmee al je problemen in één keer als sneeuw voor de zon verdwijnen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga nou naar de huisarts.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ga wel weer wegHet is niet mijn bedoeling om irritant of vervelend te zijn.
Misschien is er inderdaad niets wat de problemen kan oplossen.
True maar je leert er wel weer van.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:41 schreef mytec het volgende:
Hooikoorts hier en lief ben ik nietquote:Op zondag 19 juni 2011 14:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hooikoorts bepaald je persoonlijkheid niet, en ik ken mensen met hooikoorts die niet altijd lief zijn.
Je komt klaar?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Omdat je dat loopt te baseren op pure zelfstandige empirie en dan ook nog eens selectief kijken.quote:
nee dan zijn ze al leuk. alleen leuke mensen kunnen hooikoorts krijgen.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus je hebt moeite met je ongelijk toegeven?
[..]
Dus het hebben van hooikoorts verandert de persoonlijkheid van mensen?
Waarom zou je weggaan, zolang je niet al te negatief over jezelf doet denk ik niet dat ze hier een probleem ermee hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen hier meer op zoek zijn naar een relatie.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier die graag willen neuken. Jij wil neuken.
Spreek af, en je hebt beet. Net zoals de jongen en het meisje in het gesprek elkaar kunnen neuken.
Nu moet je echt ophouden, want nu begin ik me zelfs te ergeren aan je.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Het slijt wel, en dan denk je vast niet meer dat je haar liever nooit als vriendin gehad had.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:46 schreef mytec het volgende:
laat ik het zo zeggen, ik had liever niets met haar gehad dan hoe ik me nu voel. liever loved for one night. Maar laat ik zeggen ; What doesn't kill you makes you stronger. blunderen maakt niet uit.
Nee dat is niet zo, sorry.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dan zijn ze al leuk. alleen leuke mensen kunnen hooikoorts krijgen.
het is hetzelfde als dat van lanterfanteraar met boekenkasten, dat zie ik ook wel in. het slaat nergens op, maar toch denk i kdat het gewoon klopt. als een meisje hooikoorts heeft worden mijn interesses gewekt
Tegelijkertijd zouden niet veel mensen hier seks met Lanter afwijzen denk ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:47 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen hier meer op zoek zijn naar een relatie.
Anders zouden ze wel voor de betaalde variant gaan.
Dat jij verdomme eens naar de huisarts stapt. Of niet, maar dan blijf je lekker doorsukkelen met je leven.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:45 schreef benzin het volgende:
[..]
....je hebt toch biologie gehad?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is hetzelfde als dat van lanterfanteraar met boekenkasten, dat zie ik ook wel in. het slaat nergens op, maar toch denk i kdat het gewoon klopt. als een meisje hooikoorts heeft worden mijn interesses gewekt
nee van die boekenkast ben ik teruggekomen. "die ene" had namelijk geen boekenkast.. hij zal best wel boeken hebben denk ik hoor, maar niet zo fanatiekquote:Op zondag 19 juni 2011 14:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Vanwaar dan die boekenkast? Want gisteren ging het daar ook al overquote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee van die boekenkast ben ik teruggekomen. "die ene" had namelijk geen boekenkast.. hij zal best wel boeken hebben denk ik hoor, maar niet zo fanatiek
ik weet niet
ik hoef dat niet meer, zo'n boekenkastpersoon
Dat is goed nieuws! (voor S95Sedan)quote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee van die boekenkast ben ik teruggekomen. "die ene" had namelijk geen boekenkast.. hij zal best wel boeken hebben denk ik hoor, maar niet zo fanatiek
ik weet niet
ik hoef dat niet meer, zo'n boekenkastpersoon
Maar het is wel beter dan geen dates hebben, toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
Zeg waar gaat het hier allemaal over?
Ik wil ff kwijt dat een date hebben echt overrated is.
Jij bent toch niet bezig met Sedan aan het koppelen aan Lant hequote:Op zondag 19 juni 2011 14:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws! (voor S95Sedan)
jawel, jawel . het moet!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:45 schreef benzin het volgende:
[..]
boekenkast= garantie voor een zeker niveau van intelligentiequote:Op zondag 19 juni 2011 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vanwaar dan die boekenkast? Want gisteren ging het daar ook al over
Met zulke posts lijkt het echt net of je loopt te trollen, weet je dat. Kap eens met die onzin en praat normaal Nederlands.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jawel, jawel . het moet!
pua gast, doe er dan eens wat aan.
approach, opener. ftc, dhv dhv, neg neg, etc etc.
en ioi 's bijhouden, wachten op f2m interesse, en je bent al in a3 dat je haar gaat valuen, en haar geweldig laat gaan voelen over (zogenaamd) oprechte complimenten die haar hart strelen.
god echt, als ik het altijd lees, en erover nadenk hoe echt goede pua's dat kunnen, wat zal dat geweldig voor die meisjes voelen. echt.
als ik een meisje was, zou ik graag een echt goede pua tegenkomen(niet de gemene players, maar de mannen die van vrouwen houden , en de venusian arts kennen)
ligt eraan per persoon denk ik, ken mensen die zijn compleet gelukkig zonder dates. en ken ook mensen die toch graag daten.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar het is wel beter dan geen dates hebben, toch?
Deelnemer komt daar vast wel overheenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:51 schreef Supersoep het volgende:
Ik vind het een beetje oneerlijk voor deelnemer dat s95sedan nu ineens alle lanter-aandacht wil opeisen.
ik vraag het me maar af. Meestal kost het geld, zit je meer uit beleefdheid dan uit wil naar iemand te luisteren en maar zelden levert het iets op. Zinloze investering als je het mij vraagt.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar het is wel beter dan geen dates hebben, toch?
ja maar het is gewoon, zon kneuzenziekte.quote:
Zuster Clivia to the rescuequote:Op zondag 19 juni 2011 14:52 schreef zusterclivia het volgende:
Hier is alvast een makkelijke: Trek je schoenen en jas aan en stap je deur uit en wandel/ren maar gooi dat lichaam in beweging.
En als het wel een depressie is, wat best mogelijk zou kunnen zijn gezien de manier van posten, zou je daar echt eens voor langs je huisarts moeten gaan, het leven kan stukken beter hoor.![]()
Kijk ook eens of er bij jou in de regio niet een "Maatjesproject" loopt, op het Internet staat het eea qua info enzo.
En nee geen 20 jaar, maar je bent nog zo jong nu nog, waarom niet eerst 1 tot 2 jaar voor jezelf uittrekken om stabiliteit random te krijgen Ga eerst eens kijken wie Benzin nu eigenlijk is en wat Benzin aan mogelijkheden heeft....
en nogmaals mijn laatste regel van mijn eerdere post: maar wie weet kom je op het pad er naartoe al iemand tegen b.v., je weet het niet.
Nee je weet het niet, maar als het zover is is het wel heel erg meegenomen dat Benzin weet wie hij is en wat hij wil en kan toch?![]()
En als je weer wilt zeuren, doe dat dan eens tegen je spiegelbeeld, moet je kijken hoe snel dat verveeld(Dit is geen kat/belediging ofzo hoor, maar sta eens stil bij je eigen gedrag)
En jij gelooft dat hij er iets mee gaat doen?quote:
benzin had wat erover gelezen, dus hij weet vast wel wat ik bedoelquote:Op zondag 19 juni 2011 14:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Met zulke posts lijkt het echt net of je loopt te trollen, weet je dat. Kap eens met die onzin en praat normaal Nederlands.
Ik heb meestal pas dates binnen een relatie, daarvoor kost het amper wat.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik vraag het me maar af. Meestal kost het geld, zit je meer uit beleefdheid dan uit wil naar iemand te luisteren en maar zelden levert het iets op. Zinloze investering als je het mij vraagt.
Dan noemen we dat technisch gezien ook geen dates.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb meestal pas dates binnen een relatie, daarvoor kost het amper wat.
Kneuzenziekte? Ik ken genoeg populaire meiden/jongens die er last van hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar het is gewoon, zon kneuzenziekte.
netzoals nerds altijd brillen hebben
en volgens lanterfanteraar de lieve jongens boekenkasten en poezen hebben
nou, zo zijn meisjes met hooikoorts eigenlijk heel lief, en moeten vertroeteld worden omdat ze eigenlijk heel zielig zijn.
Ik weet niet of dat goed is, wie weet wat er nogmeer op staatquote:Op zondag 19 juni 2011 14:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws! (voor S95Sedan)
Excuses, ga nergens tussen staan hoor. Dus maak je niet drukquote:Op zondag 19 juni 2011 14:51 schreef Supersoep het volgende:
Ik vind het een beetje oneerlijk voor deelnemer dat s95sedan nu ineens alle lanter-aandacht wil opeisen.
Ok aparte redenatiequote:Op zondag 19 juni 2011 14:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
boekenkast= garantie voor een zeker niveau van intelligentie
als in: geen br33zah, geen "hey alles goed oke mooi toch lekker dan"-mensen
Als je geen type bent om op die wijze iemand te versieren, moet je daar nooit aan beginnen. Als we toch theories gaan baseren op individuele gevallen zoals jij graag doet mbt hooikoorts, dan ben jij hier perfect bewijs van.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
benzin had wat erover gelezen, dus hij weet vast wel wat ik bedoel
Klopt, maar voor die REEEEEELAAAAAATIEEEEEEEE heb ik geen dates. Ik onderneem vaak pas date-achtige dingen binnen een relatie.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan noemen we dat technisch gezien ook geen dates.
Dates zitten volgens mij altijd vooraf aan een REEEEEEEEEEEEEEEEEELATIE.
Goeie post.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:52 schreef zusterclivia het volgende:
Hier is alvast een makkelijke: Trek je schoenen en jas aan en stap je deur uit en wandel/ren maar gooi dat lichaam in beweging.
En als het wel een depressie is, wat best mogelijk zou kunnen zijn gezien de manier van posten, zou je daar echt eens voor langs je huisarts moeten gaan, het leven kan stukken beter hoor.![]()
Kijk ook eens of er bij jou in de regio niet een "Maatjesproject" loopt, op het Internet staat het eea qua info enzo.
En nee geen 20 jaar, maar je bent nog zo jong nu nog, waarom niet eerst 1 tot 2 jaar voor jezelf uittrekken om stabiliteit random te krijgen Ga eerst eens kijken wie Benzin nu eigenlijk is en wat Benzin aan mogelijkheden heeft....
en nogmaals mijn laatste regel van mijn eerdere post: maar wie weet kom je op het pad er naartoe al iemand tegen b.v., je weet het niet.
Nee je weet het niet, maar als het zover is is het wel heel erg meegenomen dat Benzin weet wie hij is en wat hij wil en kan toch?![]()
En als je weer wilt zeuren, doe dat dan eens tegen je spiegelbeeld, moet je kijken hoe snel dat verveeld(Dit is geen kat/belediging ofzo hoor, maar sta eens stil bij je eigen gedrag)
Oneerlijk? Het is gewoon markt hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:51 schreef Supersoep het volgende:
Was maar een grapje van Supersoep.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
Excuses, ga nergens tussen staan hoor. Dus maak je niet druk
En daarvoor laat je de jongen betalen zoals het hoort zekerquote:Op zondag 19 juni 2011 14:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klopt, maar voor die REEEEEELAAAAAATIEEEEEEEE heb ik geen dates. Ik onderneem vaak pas date-achtige dingen binnen een relatie.
Krent.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klopt, maar voor die REEEEEELAAAAAATIEEEEEEEE heb ik geen dates. Ik onderneem vaak pas date-achtige dingen binnen een relatie.
Dus bij deze geef je toe op die manier interesse in Lanter te hebben?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Oneerlijk? Het is gewoon markt hoor.
Okee dit is even een momentje en dit wordt echt wennen voor mij maar hij heeft nog gelijk ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef Supersoep het volgende:
Bepaalde mensen moeten eens leren dat geduld en lieve woordjes na een tijdje ophouden. En dan mag je zelf verantwoordelijkheid nemen.
Het is een kutwereld, alles is moeilijk terwijl het simpel zou moeten zijn. Wen er maar aan. Maar als je 3 jaar geleden ook al dit soort posts loopt te maken en er in die tijd nog geen fuck veranderd is, dan ligt het ook voor een heel groot deel aan jezelf.
Zij blijkbaar niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:52 schreef mytec het volgende:
haha maar het intelligentie niveau van een breezer haal je er toch ook wel uit zonder boekenkast check?
Het loopt toevallig altijd zo, als ik iemand zo leuk vind dat we een relatie hebben gaan we samen leuke dingen doen. Voor die tijd komen we elkaar gewoon tegen en bloeit er eventueel wat.quote:
Hoort dat zo ja?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daarvoor laat je de jongen betalen zoals het hoort zeker
Mja, weet het niet he. Ging ook af op z'n PIquote:Op zondag 19 juni 2011 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was maar een grapje van Supersoep.
je vind iemand leuk en dan heb je direct een relatie? hoe oud ben je?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:58 schreef moneyfornothing het volgende:
Het loopt toevallig altijd zo, als ik iemand zo leuk vind dat we een relatie hebben gaan we samen leuke dingen doen. Voor die tijd komen we elkaar gewoon tegen en bloeit er eventueel wat.
Was inderdaad misleidend.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, weet het niet he. Ging ook af op z'n PI
Het is waar.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar het is gewoon, zon kneuzenziekte.
netzoals nerds altijd brillen hebben
en volgens lanterfanteraar de lieve jongens boekenkasten en poezen hebben
nou, zo zijn meisjes met hooikoorts eigenlijk heel lief, en moeten vertroeteld worden omdat ze eigenlijk heel zielig zijn.
Ik vrees dat zelfs als ze het aanbiedt, de meesten te bang zullen zijn om het aanbod aan te nemen. (Dat geldt ook voor mij, ik schrok er al van toen Mera me wilde zoenen op de wang)quote:Op zondag 19 juni 2011 14:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tegelijkertijd zouden niet veel mensen hier seks met Lanter afwijzen denk ik.
Ik voel me echt een oldbie. Al die newbies weten niet dat ik altijd gelijk heb.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee dit is even een momentje en dit wordt echt wennen voor mij maar hij heeft nog gelijk ook.
Nee je leest het verkeerd, ik krijg vaak een relatie zonder allerlei dates te hebben met die persoon voor die tijd.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
je vind iemand leuk en dan heb je direct een relatie? hoe oud ben je?
Dus je vindt iemand leuk en dan ga je niet eens wat drinken ofzo, maar heb je gelijk een reeeeeeeeelatie. Of komen de knullies in hordes op je af en kun je gewoon uitkiezen?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee je leest het verkeerd, ik krijg vaak een relatie zonder allerlei dates te hebben met die persoon voor die tijd.
Volgens sommige wel, net zoals de 3 dagenregel na een datequote:Op zondag 19 juni 2011 14:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het loopt toevallig altijd zo, als ik iemand zo leuk vind dat we een relatie hebben gaan we samen leuke dingen doen. Voor die tijd komen we elkaar gewoon tegen en bloeit er eventueel wat.
[..]
Hoort dat zo ja?
Nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dus je vind iemand leuk en dan ga je niet eens wat drinken ofzo, maar heb je gelijk een reeeeeeeeelatie.
Deelnemer, doe nou niet!quote:
Daar zit wat in.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik vrees dat zelfs als ze het aanbiedt, de meesten te bang zullen zijn om het aanbod aan te nemen. (Dat geldt ook voor mij, ik schrok er al van toen Mera me wilde zoenen op de wang)
Ik snap het nog steeds niet. je versiert ter plekke, spreekt af dat je een relatie hebt en hebt dan dates.quote:
Dat klinkt geniaalquote:Op zondag 19 juni 2011 15:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. je versiert ter plekke, spreekt af dat je een relatie hebt en hebt dan dates.
Dat klinkt ingenieus... ik wil het ook leren.
Ik versier niet ter plekke, ik spreek niet af dat ik meteen een relatie heb, en ja pas binnen een relatie gaan we samen leuke date-achtige dingen doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. je versiert ter plekke, spreekt af dat je een relatie hebt en hebt dan dates.
Het kan ook binnen een vriendenkring gebeuren. Als je op die manier veel met elkaar optrekt is het geen date.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoeveel betaald S95Sedan je voor je diensten?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus bij deze geef je toe op die manier interesse in Lanter te hebben?
Jij snapt het tenminste.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het kan ook binnen een vriendenkring gebeuren. Als je op die manier veel met elkaar optrekt is het geen date.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hoeveel betaald S95Sedan je voor je diensten?
Het klinkt echt mega vaag wat je nu zegt. Hoe noem je het dan als je met een jongen afspreekt?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik versier niet ter plekke, ik spreek niet af dat ik meteen een relatie heb, en ja pas binnen een relatie gaan we samen leuke date-achtige dingen doen.
Hoe kom jij dan in godsnaam aan een relatie? Uithuwelijken ofzo?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik versier niet ter plekke, ik spreek niet af dat ik meteen een relatie heb, en ja pas binnen een relatie gaan we samen leuke date-achtige dingen doen.
Ze krijgt 2euro per bericht van me, als het zo doorgaat ben ik volgende week faillietquote:Op zondag 19 juni 2011 15:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hoeveel betaald S95Sedan je voor je diensten?
Sowieso groeit dat soort dingen op een gegeven moment uit naar een relatie.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het kan ook binnen een vriendenkring gebeuren. Als je op die manier veel met elkaar optrekt is het geen date.
Jammer dat ik geen vrienden heb.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik sprak niet met hem alleen af, we kwamen elkaar meerdere keren tegen, ook vaak via de vriendenkring, en uiteindelijk gebeurde er wat. Daarna zijn we gaan sms-en/msn-en en merkte we dat we steeds meer naar elkaar toe trokken binnen de groep.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het klinkt echt mega vaag wat je nu zegt. Hoe noem je het dan als je met een jongen afspreekt?
Er gaat niets boven veiligheid zeg ik altijd maar.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik sprak niet met hem alleen af, we kwamen elkaar meerdere keren tegen, ook vaak via de vriendenkring, en uiteindelijk gebeurde er wat. Daarna zijn we gaan sms-en/msn-en en merkte we dat we steeds meer naar elkaar toe trokken binnen de groep.
Nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan in godsnaam aan een relatie? Uithuwelijken ofzo?
Afgezien van dat jij geen idee hebt hoe het precies gelopen is omdat ik niet mijn hele privéleven hier neer ga knallen zie ik het probleem verder niet dat het zo 'lekker veilig' gelopen is. Mooi toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er gaat niets boven veiligheid zeg ik altijd maar.
Nee, mij best hoor. Whatever rocks your boat.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee.
En over je edit, ja lekker veilig ja. Maar het liep nou eenmaal zo, moet ik dan perse iemand apart gaan uitzoeken om te gaan versieren alleen omdat het dan wel een prestatie is? Het klikte nou eenmaal zo.
Ik gaf mijn huidige relatie als voorbeeld, de enige 'date' die ik verder gehad heb was achterop de motor meerijden met iemand.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, mij best hoor. Whatever rocks your boat.
Maar goed, het is dus 1 keer zo gelopen. Het klonk net alsof je iedere keer geen dates had gehad voor je een reeeeeeeelatie had gekregen.
De keer dat wij samen toevallig alleen waren gebeurde er meteen meer. Dus het daten was niet echt meer nodig omdat de klik er overduidelijk al was.quote:Dat vond ik opmerkelijk.
Overigens heb ik zelf ook iets een keer gehad met iemand uit mn vriendenkring en wij gingen wel degelijk buiten de groep om afspreken, ook wel daten.
Strawberry is zelf ook leuk trouwens.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze krijgt 2euro per bericht van me, als het zo doorgaat ben ik volgende week failliet
Misschien moet je eens gaan daten dan :-)quote:Op zondag 19 juni 2011 15:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik gaf mijn huidige relatie als voorbeeld, de enige 'date' die ik verder gehad heb was achterop de motor meerijden met iemand.
Nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan daten dan :-)
Een collega zei laatst tegen mij dat ik ook op zo'n manier iemand zou kunnen leren kennen. En daar heeft hij wel gelijk in.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik sprak niet met hem alleen af, we kwamen elkaar meerdere keren tegen, ook vaak via de vriendenkring, en uiteindelijk gebeurde er wat. Daarna zijn we gaan sms-en/msn-en en merkte we dat we steeds meer naar elkaar toe trokken binnen de groep.
Volgens mij heb je dan een stalker te pakken. Nee dank jequote:Op zondag 19 juni 2011 14:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Tegelijkertijd zouden niet veel mensen hier seks met Lanter afwijzen denk ik.
Jammer hoor je weet niet wat je mist met hemquote:
Staat natuurlijk ook in de OP. Vriendschappen met vrouwen zijn vaak een geweldig middel om relaties te krijgen. Dat kan er altijd uit komen. Dat hele friend-zone gedoe is geen zwart gat waar je niet meer uit kan klimmen.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een collega zei laatst tegen mij dat ik ook op zo'n manier iemand zou kunnen leren kennen. En daar heeft hij wel gelijk in.
Mijn zusje heeft zo ook haar vriend ontmoet.
Dan blijft MLiG over. Die wil wel graag een vrouwelijke stalker.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan een stalker te pakken. Nee dank je
Nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Strawberry is zelf ook leuk trouwens.
Waarom denk je dat ze 2 euro krijgt, dat is niet zomaar hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 15:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Strawberry is zelf ook leuk trouwens.
Een date is dan ook veel meer geforceerd en specifiek gefocust. Gewoon lekker los dan groei je naar elkaar toe.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een collega zei laatst tegen mij dat ik ook op zo'n manier iemand zou kunnen leren kennen. En daar heeft hij wel gelijk in.
Het was geen uitnodiging. Ik date niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer hoor je weet niet wat je mist met hem
Jij denkt dat ik de OP heb gelezen?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Staat natuurlijk ook in de OP. Vriendschappen met vrouwen zijn vaak een geweldig middel om relaties te krijgen. Dat kan er altijd uit komen. Dat hele friend-zone gedoe is geen zwart gat waar je niet meer uit kan klimmen.
Waarom denk je dat het hele ''ga op een sport of hobbyvereniging'' advies zo vaak wordt gegeven. Daar kan dat allemaal gebeuren.
Eerst vrienden met iemand worden en dan een relatie beginnenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nou nou waarom zo negatief over jezelf.quote:
Dat is waar, alleen hoe ga je van los contact naar wat serieus toe?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze 2 euro krijgt, dat is niet zomaar hoor
[..]
Een date is dan ook veel meer geforceerd en specifiek gefocust. Gewoon lekker los dan groei je naar elkaar toe.
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Eerst vrienden met iemand worden en dan een relatie beginnen
*ril*
maar zoals ik al zei, whatever rocks your boat. Niet voor mij iig.
Make mequote:
Nergens per se, maar de beelden die ontstonden hier waren heel realistisch.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1669940/10/25
Waar zeg ik dat?
Waarom niet? Lijkt me juist een goeie basis voor een relatie.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
*ril*
Dat hoeft toch ook niet perse maar gewoon lekker los houden zonder verwachtingen.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
*ril*
Dat groeit vanzelf tijn. Dan is ook de drempel een stuk lager om bijvoorbeeld een keer wat te gaan drinken of weet ik wat.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen hoe ga je van los contact naar wat serieus toe?
Nu nog mensen vinden om mee om te gaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet perse maar gewoon lekker los houden zonder verwachtingen.
[..]
Dat groeit vanzelf tijn. Dan is ook de drempel een stuk lager om bijvoorbeeld een keer wat te gaan drinken of weet ik wat.
ja graagquote:Op zondag 19 juni 2011 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan blijft MLiG over. Die wil wel graag een vrouwelijke stalker.
Iedereen zo zijn ding. Liefde is maar wat je erin wilt zien, is mijn credo.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me juist een goeie basis voor een relatie.
Is stalken niet per definitie eng dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja graag
behalve als ze het fout doet, dat het eng is
Wanneer wordt het eng?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja graag
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Abed
making Aspergers cool since 2009.
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja graag
Als je het etiket op je bierflesje kapot scheurt ben je seksueel gefrustreerdquote:Op zondag 19 juni 2011 15:30 schreef deelnemer het volgende:
Geldt dat ook voor vrouwen? Zijn vrouwen die fluitjes verzamelen wel seksueel gefrustreerd?
Dat zeiden ze bij ons altijd van flesjes drinken. Ik haalde dat plastic etiketje er altijd af.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je het etiket op je bierflesje kapot scheurt ben je seksueel gefrustreerd
nee want echt leuke meisjes, dan kijk je elkaar diep in de ogen. en dan vertrouw je elkaar volledig.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ben jij, opgesloten in d'r kelder schat is zo in
En klopt het?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij ons altijd van flesjes drinken. Ik haalde dat plastic etiketje er altijd af.
ik heb één keer met een bierflesje gezeten en het etiketje zag er na die avond helemaal kapotgekrabbeld uitquote:Op zondag 19 juni 2011 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dus en Lant ookquote:
zolang je die kaart niet van je oma krijgt (toen ik 18 was) is het altijd leukquote:Op zondag 19 juni 2011 14:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Anders ik wel maar ik heb er wel voorpret van gehad , niet iedereen krijgt een pin up kaart voor zijn verjaardag.
Vond het wel gewoon een heel leuk idee om te doen.
In de coffeeshop versieren is een dikke failquote:Op zondag 19 juni 2011 15:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
Och, in het kader van openheid op de zondag ook een verhaaltje hier.
Situatie
Leuk meisje bij coffeeshop
Ideale tekst
(geen idee)
mijn tekst
hoi, mag ik 2 gram <...> ? Verkoopt dat nou veel?
antwoord
Ja, verkoopt behoorlijk wat
*ik kijk weg en neem wiet mee*
FAIL.
Enne, wat als je je lege bier blikje samenknijpt en plat slaat.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon moeten vragen of ze een keer samen wat wou rokenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
Situatie
Ideale tekst
(geen idee)
mijn tekst
antwoord
FAIL.
Dan heb ik ook gefrustreerdquote:Op zondag 19 juni 2011 15:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Enne, wat als je je lege bier blikje samenknijpt en plat slaat.
Geniale zinnen heb ik altijd nadat ik geweest ben.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon moeten vragen of ze een keer samen wat wou roken
Het is herkenbaar. Maandje geleden iets vergelijkbaar gehad (alleen deed ik alsof ik haar niet herkende en liep ik langs haar in de trein een andere wagon in). In de andere wagon wou ik bijna weer terug lopen omdat ik mij lullig voelde, maar besefte dat dit vreemder zou zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:32 schreef Supersoep het volgende:
In het kader van openheid zal ik nu even een goed staaltje faal van mezelf posten van deze week. Dat is nog niet eerder gebeurd, maar het is wel zo eerlijk als ik vaak mensen uitfoeter als ze iets dom doen.
De situatie:
Ik ga via de achteringang van een winkel het winkelcentrum binnen. Bij de vooringang waar ik er weer uit wou lopen, zie ik een date van een tijdje geleden staan die aan het praten is met een vriendin. Ik kan niet naar buiten zonder langs haar te lopen want dan zien we elkaar. De dates waren leuk, alhoewel de 2e van haar kant wat raar was, wat niet uitnodigde tot verder contact. Awkward einde dus.
Hoe het zou moeten gaan:
Je loopt gewoon voorbij en zegt al vriendelijk lachend haar naam. Dan knik je ook vriendelijk naar de vriendin en je begint gewoon wat te praten. Hoe gaat het met je studie? Ja kutexamens echt. Oh leuk zeg. Hihihi. Daarna geef je aan dat je haast hebt en je zegt vriendelijk gedag.
Hoe het gegaan is:
Ik loop dus richting de vooringang en zie haar daar staan. Ze is Aziatisch, dus eerlijkheidshalve liep ik de eerste twee seconde haar richting op terwijl ik dacht: ''hey dat lijkt wel erg veel op... ".
Kan ik verder ook niks aan doen. Anyway, na die twee seconden kwam dus toch het besef van ''oei het is haar. Nou ja, ze ziet mij nog niet, ik kan in principe gewoon langs haar lopen en eventueel vriendelijk hoi zeggen terwijl ik 'haast heb'. Ja geen probleem hoor. Ik blijf dus lopen tot ik vlak bij de ingang ben, nog geen twee meter van haar.
Toen ging het mis. Ik dacht ineens: ''wacht, hier heb ik geen zin in'' en ik draai me met een scherpe beweging om en doe ineens alsof ik het heel druk heb, alsof ik snel en getergd al uren naar producten aan het zoeken ben. Zo loop ik dieper de winkel in, tot ik na een tijdje langs de achterkant weer verdwijn.![]()
Zeer grote kans dat ze me dankzij die ''sudden movements'' dus wel opmerkte. Ik verwachtte bij thuiskomst bijna een smsje van ''haha wat deed jij nou raar?''
Stom stom.
[ afbeelding ]
Werkte ze er? Als dit het geval is heb je weinig mis gedaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
Situatie
Ideale tekst
(geen idee)
mijn tekst
antwoord
FAIL.
Wat?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
ey ik heb iets bedacht
ik ga aankomend jaar studeren
Oh dat is zeker haalbaar.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
ey ik heb iets bedacht
en dan wil ik:
dagelijks OF geneukt worden ( = niet haalbaar wrs)
OF drank hebben
ik ben van mening dat het beter zal zijn voor mijn gesteldheid, dan houd ik me namelijk bezig met "iets" en dan lijkt het of ik daar plezier in heb.. zal vanzelf wel weer de juiste mensen aantrekken! zolang je zelf maar geniet
Beide kan haalbaar zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 15:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
ey ik heb iets bedacht
en dan wil ik:
OF drank hebben
ik ben van mening dat het beter zal zijn voor mijn gesteldheid, dan houd ik me namelijk bezig met "iets" en dan lijkt het of ik daar plezier in heb.. zal vanzelf wel weer de juiste mensen aantrekken! zolang je zelf maar geniet
Yes, ze werkt er en het is echt helemaal mijn type ( behalve dat overmatige drugsgebruik dan)quote:
Gewoon je elke dag 20 minuten laten neuken en daarna aan je huiswerk.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je nog wat van je studie wil maken alleen niet handig
Hou je geen tijd meer over
20minuten? Dat is net het voorspelquote:Op zondag 19 juni 2011 15:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon je elke dag 20 minuten laten neuken en daarna aan je huiswerk.
dan heb je weinig keus, je kan niet veel meer doen in zulke situaties. je zult haar vaker zien (waarschijnlijk).quote:Op zondag 19 juni 2011 15:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Yes, ze werkt er en het is echt helemaal mijn type ( behalve dat overmatige drugsgebruik dan)
Zo lang je van beide geen uren lange sessie maakt kan het wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet je wel niet wat dat kost?quote:
JUIST wel. Bij mn afgelopen studie had ik beide niet en daardoor zooooo hard gefaald!!quote:Op zondag 19 juni 2011 15:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is liefde bedrijven.quote:
Jij bent zo'n duracell konijntje dat werkt op sperma.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
JUIST wel. Bij mn afgelopen studie had ik beide niet en daardoor zooooo hard gefaald!!
Als ik voldoende injecties heb, dan chill ik alles!!
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
JUIST wel. Bij mn afgelopen studie had ik beide niet en daardoor zooooo hard gefaald!!
Ik moet mijn blowintensiteit aanpassen van 1 keer in het jaar naar vaker nu.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:45 schreef greatjob het volgende:
[..]
dan heb je weinig keus, je kan niet veel meer doen in zulke situaties. je zult haar vaker zien (waarschijnlijk).
Klinkt gewoon als een excuusquote:Op zondag 19 juni 2011 15:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Even snel pakken kan ook bij een ONSquote:Op zondag 19 juni 2011 15:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is liefde bedrijven.
Haar gewoon even snel pakken kost minder tijd.
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij bent zo'n duracell konijntje dat werkt op sperma.
Ik voor zie gouden tijden voor Lantquote:Op zondag 19 juni 2011 15:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij bent zo'n duracell konijntje dat werkt op sperma.
Niet doen!quote:Op zondag 19 juni 2011 15:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik moet mijn blowintensiteit aanpassen van 1 keer in het jaar naar vaker nu.
Maar goed, wat je al niet overhebt voor een beetje vitamine a.
100 gramquote:
quote:
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_frustrationquote:Sexually frustrated people may therefore have a very hard time "curing" their situation purely by force of their own effort and will
http://movieclips.com/MvQU-bridesmaids-movie-sexual-frustration/quote:Op zondag 19 juni 2011 15:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
ey ik heb iets bedacht
en dan wil ik:
OF drank hebben
oh leuk bronnen.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_frustration
Of dat meer oplevert weet ik zo net nog niet, maar mijn vriend leerde ik kennen via anderen die ik ook nog niet zo lang kende dus misschien dat dat scheelt want ik haal veel meer uit deze relatie dan voorgaande.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Iedereen zo zijn ding. Liefde is maar wat je erin wilt zien, is mijn credo.
Het is mijn ogen niet voor niets zo dat vrienden blijven met exen lastig is. Je was al geen vrienden voor dat je met elkaar ging rommelen.
Het vergt mijns inziens ( uitzonderingen daargelaten) meer van jezelf buiten je veilige kring iemand te vinden en levert ook meer op.
Nee ik weet niet hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 15:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_frustration
[..]
http://movieclips.com/MvQU-bridesmaids-movie-sexual-frustration/
Ik wil geen taalnazi zijn maar hier ben je een 'o' vergetenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee ik weet niet hoor
sinds "de ene" ben ik wel veranderd, dat was zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
En hier weer een 'o' teveel.quote:moooi
Hoe kon je nu vergeten zn telefoonnummer te vragen?quote:in zijn armen, wauw!! dat had ik nog nooit gedaan en het voelde helemaal goed bij hem!!
Zo ging dat niet, maar dat kan ik niet uitleggen in het topic ( spionage).quote:Op zondag 19 juni 2011 16:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hoe kon je nu vergeten zn telefoonnummer te vragen?
2 uur? Tijd rovend gedoe is het wel seks.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
One night stand.
Minimaal 1-2uur is toch wel een vereiste bij een relatie hoor
Zo romantisch. Zucht.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zo ging dat niet, maar dat kan ik niet uitleggen in het topic ( spionage).
Maar ik had nog nooit uit mezelf zoiets gedaan!! Die andere jongens van het uitgaan waren zo lomp ( en niet eens zo leuk als deze qua uiterlijk) en direct en bot. Deze was trouwens niet alleen maar lief, hij had ook wel iets "stoers" en nog iets grappigs--> is perfect!!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |