Nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Strawberry is zelf ook leuk trouwens.
Waarom denk je dat ze 2 euro krijgt, dat is niet zomaar hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 15:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Strawberry is zelf ook leuk trouwens.
Een date is dan ook veel meer geforceerd en specifiek gefocust. Gewoon lekker los dan groei je naar elkaar toe.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een collega zei laatst tegen mij dat ik ook op zo'n manier iemand zou kunnen leren kennen. En daar heeft hij wel gelijk in.
Mijn zusje heeft zo ook haar vriend ontmoet.
Het was geen uitnodiging. Ik date niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer hoor je weet niet wat je mist met hem
Jij denkt dat ik de OP heb gelezen?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Staat natuurlijk ook in de OP. Vriendschappen met vrouwen zijn vaak een geweldig middel om relaties te krijgen. Dat kan er altijd uit komen. Dat hele friend-zone gedoe is geen zwart gat waar je niet meer uit kan klimmen.
Waarom denk je dat het hele ''ga op een sport of hobbyvereniging'' advies zo vaak wordt gegeven. Daar kan dat allemaal gebeuren.
Eerst vrienden met iemand worden en dan een relatie beginnenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een collega zei laatst tegen mij dat ik ook op zo'n manier iemand zou kunnen leren kennen. En daar heeft hij wel gelijk in.
Mijn zusje heeft zo ook haar vriend ontmoet.
Nou nou waarom zo negatief over jezelf.quote:
Dat is waar, alleen hoe ga je van los contact naar wat serieus toe?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze 2 euro krijgt, dat is niet zomaar hoor
[..]
Een date is dan ook veel meer geforceerd en specifiek gefocust. Gewoon lekker los dan groei je naar elkaar toe.
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Eerst vrienden met iemand worden en dan een relatie beginnen
*ril*
maar zoals ik al zei, whatever rocks your boat. Niet voor mij iig.
Make mequote:
Nergens per se, maar de beelden die ontstonden hier waren heel realistisch.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1669940/10/25
Waar zeg ik dat?
Waarom niet? Lijkt me juist een goeie basis voor een relatie.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
*ril*
Dat hoeft toch ook niet perse maar gewoon lekker los houden zonder verwachtingen.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
*ril*
Dat groeit vanzelf tijn. Dan is ook de drempel een stuk lager om bijvoorbeeld een keer wat te gaan drinken of weet ik wat.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen hoe ga je van los contact naar wat serieus toe?
Nu nog mensen vinden om mee om te gaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet perse maar gewoon lekker los houden zonder verwachtingen.
[..]
Dat groeit vanzelf tijn. Dan is ook de drempel een stuk lager om bijvoorbeeld een keer wat te gaan drinken of weet ik wat.
ja graagquote:Op zondag 19 juni 2011 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan blijft MLiG over. Die wil wel graag een vrouwelijke stalker.
Iedereen zo zijn ding. Liefde is maar wat je erin wilt zien, is mijn credo.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me juist een goeie basis voor een relatie.
Is stalken niet per definitie eng dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja graag
behalve als ze het fout doet, dat het eng is
Wanneer wordt het eng?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja graag
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Abed
making Aspergers cool since 2009.
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja graag
Als je het etiket op je bierflesje kapot scheurt ben je seksueel gefrustreerdquote:Op zondag 19 juni 2011 15:30 schreef deelnemer het volgende:
Geldt dat ook voor vrouwen? Zijn vrouwen die fluitjes verzamelen wel seksueel gefrustreerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |