Het kan ook binnen een vriendenkring gebeuren. Als je op die manier veel met elkaar optrekt is het geen date.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. je versiert ter plekke, spreekt af dat je een relatie hebt en hebt dan dates.
Dat klinkt ingenieus... ik wil het ook leren.
Hoeveel betaald S95Sedan je voor je diensten?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus bij deze geef je toe op die manier interesse in Lanter te hebben?
Jij snapt het tenminste.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het kan ook binnen een vriendenkring gebeuren. Als je op die manier veel met elkaar optrekt is het geen date.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hoeveel betaald S95Sedan je voor je diensten?
Het klinkt echt mega vaag wat je nu zegt. Hoe noem je het dan als je met een jongen afspreekt?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik versier niet ter plekke, ik spreek niet af dat ik meteen een relatie heb, en ja pas binnen een relatie gaan we samen leuke date-achtige dingen doen.
Hoe kom jij dan in godsnaam aan een relatie? Uithuwelijken ofzo?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik versier niet ter plekke, ik spreek niet af dat ik meteen een relatie heb, en ja pas binnen een relatie gaan we samen leuke date-achtige dingen doen.
Ze krijgt 2euro per bericht van me, als het zo doorgaat ben ik volgende week faillietquote:Op zondag 19 juni 2011 15:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hoeveel betaald S95Sedan je voor je diensten?
Sowieso groeit dat soort dingen op een gegeven moment uit naar een relatie.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het kan ook binnen een vriendenkring gebeuren. Als je op die manier veel met elkaar optrekt is het geen date.
Jammer dat ik geen vrienden heb.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik sprak niet met hem alleen af, we kwamen elkaar meerdere keren tegen, ook vaak via de vriendenkring, en uiteindelijk gebeurde er wat. Daarna zijn we gaan sms-en/msn-en en merkte we dat we steeds meer naar elkaar toe trokken binnen de groep.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het klinkt echt mega vaag wat je nu zegt. Hoe noem je het dan als je met een jongen afspreekt?
Er gaat niets boven veiligheid zeg ik altijd maar.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik sprak niet met hem alleen af, we kwamen elkaar meerdere keren tegen, ook vaak via de vriendenkring, en uiteindelijk gebeurde er wat. Daarna zijn we gaan sms-en/msn-en en merkte we dat we steeds meer naar elkaar toe trokken binnen de groep.
Nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan in godsnaam aan een relatie? Uithuwelijken ofzo?
Afgezien van dat jij geen idee hebt hoe het precies gelopen is omdat ik niet mijn hele privéleven hier neer ga knallen zie ik het probleem verder niet dat het zo 'lekker veilig' gelopen is. Mooi toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er gaat niets boven veiligheid zeg ik altijd maar.
Nee, mij best hoor. Whatever rocks your boat.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee.
En over je edit, ja lekker veilig ja. Maar het liep nou eenmaal zo, moet ik dan perse iemand apart gaan uitzoeken om te gaan versieren alleen omdat het dan wel een prestatie is? Het klikte nou eenmaal zo.
Ik gaf mijn huidige relatie als voorbeeld, de enige 'date' die ik verder gehad heb was achterop de motor meerijden met iemand.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, mij best hoor. Whatever rocks your boat.
Maar goed, het is dus 1 keer zo gelopen. Het klonk net alsof je iedere keer geen dates had gehad voor je een reeeeeeeelatie had gekregen.
De keer dat wij samen toevallig alleen waren gebeurde er meteen meer. Dus het daten was niet echt meer nodig omdat de klik er overduidelijk al was.quote:Dat vond ik opmerkelijk.
Overigens heb ik zelf ook iets een keer gehad met iemand uit mn vriendenkring en wij gingen wel degelijk buiten de groep om afspreken, ook wel daten.
Strawberry is zelf ook leuk trouwens.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze krijgt 2euro per bericht van me, als het zo doorgaat ben ik volgende week failliet
Misschien moet je eens gaan daten dan :-)quote:Op zondag 19 juni 2011 15:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik gaf mijn huidige relatie als voorbeeld, de enige 'date' die ik verder gehad heb was achterop de motor meerijden met iemand.
Nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan daten dan :-)
Een collega zei laatst tegen mij dat ik ook op zo'n manier iemand zou kunnen leren kennen. En daar heeft hij wel gelijk in.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik sprak niet met hem alleen af, we kwamen elkaar meerdere keren tegen, ook vaak via de vriendenkring, en uiteindelijk gebeurde er wat. Daarna zijn we gaan sms-en/msn-en en merkte we dat we steeds meer naar elkaar toe trokken binnen de groep.
Volgens mij heb je dan een stalker te pakken. Nee dank jequote:Op zondag 19 juni 2011 14:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Tegelijkertijd zouden niet veel mensen hier seks met Lanter afwijzen denk ik.
Jammer hoor je weet niet wat je mist met hemquote:
Staat natuurlijk ook in de OP. Vriendschappen met vrouwen zijn vaak een geweldig middel om relaties te krijgen. Dat kan er altijd uit komen. Dat hele friend-zone gedoe is geen zwart gat waar je niet meer uit kan klimmen.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een collega zei laatst tegen mij dat ik ook op zo'n manier iemand zou kunnen leren kennen. En daar heeft hij wel gelijk in.
Mijn zusje heeft zo ook haar vriend ontmoet.
Dan blijft MLiG over. Die wil wel graag een vrouwelijke stalker.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan een stalker te pakken. Nee dank je
Nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Strawberry is zelf ook leuk trouwens.
Waarom denk je dat ze 2 euro krijgt, dat is niet zomaar hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 15:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Strawberry is zelf ook leuk trouwens.
Een date is dan ook veel meer geforceerd en specifiek gefocust. Gewoon lekker los dan groei je naar elkaar toe.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een collega zei laatst tegen mij dat ik ook op zo'n manier iemand zou kunnen leren kennen. En daar heeft hij wel gelijk in.
Het was geen uitnodiging. Ik date niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer hoor je weet niet wat je mist met hem
Jij denkt dat ik de OP heb gelezen?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Staat natuurlijk ook in de OP. Vriendschappen met vrouwen zijn vaak een geweldig middel om relaties te krijgen. Dat kan er altijd uit komen. Dat hele friend-zone gedoe is geen zwart gat waar je niet meer uit kan klimmen.
Waarom denk je dat het hele ''ga op een sport of hobbyvereniging'' advies zo vaak wordt gegeven. Daar kan dat allemaal gebeuren.
Eerst vrienden met iemand worden en dan een relatie beginnenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nou nou waarom zo negatief over jezelf.quote:
Dat is waar, alleen hoe ga je van los contact naar wat serieus toe?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze 2 euro krijgt, dat is niet zomaar hoor
[..]
Een date is dan ook veel meer geforceerd en specifiek gefocust. Gewoon lekker los dan groei je naar elkaar toe.
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Eerst vrienden met iemand worden en dan een relatie beginnen
*ril*
maar zoals ik al zei, whatever rocks your boat. Niet voor mij iig.
Make mequote:
Nergens per se, maar de beelden die ontstonden hier waren heel realistisch.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1669940/10/25
Waar zeg ik dat?
Waarom niet? Lijkt me juist een goeie basis voor een relatie.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
*ril*
Dat hoeft toch ook niet perse maar gewoon lekker los houden zonder verwachtingen.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
*ril*
Dat groeit vanzelf tijn. Dan is ook de drempel een stuk lager om bijvoorbeeld een keer wat te gaan drinken of weet ik wat.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen hoe ga je van los contact naar wat serieus toe?
Nu nog mensen vinden om mee om te gaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet perse maar gewoon lekker los houden zonder verwachtingen.
[..]
Dat groeit vanzelf tijn. Dan is ook de drempel een stuk lager om bijvoorbeeld een keer wat te gaan drinken of weet ik wat.
ja graagquote:Op zondag 19 juni 2011 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan blijft MLiG over. Die wil wel graag een vrouwelijke stalker.
Iedereen zo zijn ding. Liefde is maar wat je erin wilt zien, is mijn credo.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me juist een goeie basis voor een relatie.
Is stalken niet per definitie eng dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja graag
behalve als ze het fout doet, dat het eng is
Wanneer wordt het eng?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja graag
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Abed
making Aspergers cool since 2009.
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja graag
Als je het etiket op je bierflesje kapot scheurt ben je seksueel gefrustreerdquote:Op zondag 19 juni 2011 15:30 schreef deelnemer het volgende:
Geldt dat ook voor vrouwen? Zijn vrouwen die fluitjes verzamelen wel seksueel gefrustreerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |