Want?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:08 schreef VacaLoca het volgende:
Ze zouden jullie internetverbinding echt eens moeten verbreken voor een paar maanden.
Inderdaad dat doe ik dus ook vaak.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak altijd lullige opmerkingen over mezelf.
Komt waarschijnlijk een beetje voort uit mijn verleden. Als ik de grap maak kan een ander het niet doen.
Hahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat viel sowieso mee, gezien je eerdere posts vanavond vroeg ik me eerder af wat je geslikt had.
Het lag er ook dik bovenop me je PI, maar ik geef het even aan voordat ik dat straks te horen krijg omdat iemand het gelezen heeft hier.
Hey Lant ik wil je graag voorstellen aan iemand S95Sedan is een hele leuke jongemanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ah bah ik krijg hier zo'n viezig onderbuikgevoel van.. komt waarschijnlijk door het woord "kleffe". Zie ik weer al die geile sletjes voor me en dirty guys.
Ik vind uitgaan nog steeds niet helemaal "chill", nog wel nieuw, spannend en eng.
En dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:08 schreef VacaLoca het volgende:
Ze zouden jullie internetverbinding echt eens moeten verbreken voor een paar maanden.
Indien ze een vaste relatie heeft dan moet je er gewoon ook niet achteraan gaan; dan moet je juist aan jezelf laten zien dat er voor jou ook nog genoeg andere vrouwen in het leven zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja je moet nu eigenlijk de stappen zetten maar ja aangezien ze een vriend heeft zou ik dat achterwegen laten. Ik begrijp zeker dat je je kut voelt maar gaan aanpappen met een bezette vrouw is ook weer zoiets.
Kijken hoe anderen erop reageren beetje aftasten enzo. Merkt vanzelf wel wanneer het te erg is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat ik nu niet goed zijn in aanvoelen waar de grens ligt met al dat soort dingen.
Dat is ook een beetje het idee inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak altijd lullige opmerkingen over mezelf.
Komt waarschijnlijk een beetje voort uit mijn verleden. Als ik de grap maak kan een ander het niet doen.
Haha okay, was niet lullig bedoelt maar het zag er zo random en happy uit allemaal.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahahelemaal niets. Dat soort dingen die ik post zeg IRL dus ook. Alleen weet ik soms niet goed waar de grens ligt wat weer voor problemen zorgt etc.
Verstandig
Haha; "een viezig onderbuikgevoel" is altijd wat ik wil bewerkstelligen bij de damesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ah bah ik krijg hier zo'n viezig onderbuikgevoel van.. komt waarschijnlijk door het woord "kleffe". Zie ik weer al die geile sletjes voor me en dirty guys.
Ik vind uitgaan nog steeds niet helemaal "chill", nog wel nieuw, spannend en eng.
Mij helemaal niets. Maar het zou je verbazen denk ik hoeveel meer men hier dan zou ondernemen in het echte leven. Al dat geouwehoer in dit topic zorgt er alleen maar voor dat het virtuele wereldje gaat overheersen en het echte leven verder gemeden wordt. Door tijdverdrijf achter de PC heeft men niet het gevoel van verveling, daar men continue met informatieverwerking bezig is. Door gebrek aan gevoel van verveling voel je niet of iig minder de drang om iets anders te ondernemen. Daarnaast zorgt het kijken naar helder licht er voor dat bepaalde stofjes in je hersenen niet/minder aangemaakt worden wat ook negatieve invloed heeft op die drang naar afwisseling en tevens naar slaap aan einde van de dag.quote:
Ik ook, party hardy enzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ga er vandoor; fijne avond iedereen!
Ik merk het vaak pas aan de reacties van andere.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kijken hoe anderen erop reageren beetje aftasten enzo. Merkt vanzelf wel wanneer het te erg is.
[..]
Dat is ook een beetje het idee inderdaad.
Random dat wel een beetje. Gewoon het eerste posten wat in mij opkomt. Happy zo leuk vond ze dat nu ook weer niet hahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha okay, was niet lullig bedoelt maar het zag er zo random en happy uit allemaal.
Ja hoor als ik geen internet had, was ik allang naar buiten gegaan, had ik enorm veel vrienden en een vriendin. Was het maar zo'n feest, dan was ik een boek gaan lezen ofzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mij helemaal niets. Maar het zou je verbazen denk ik hoeveel meer men hier dan zou ondernemen in het echte leven. Al dat geouwehoer in dit topic zorgt er alleen maar voor dat het virtuele wereldje gaat overheersen en het echte leven verder gemeden wordt. Door tijdverdrijf achter de PC heeft men niet het gevoel van verveling, daar men continue met informatieverwerking bezig is. Door gebrek aan gevoel van verveling voel je niet of iig minder de drang om iets anders te ondernemen. Daarnaast zorgt het kijken naar helder licht er voor dat bepaalde stofjes in je hersenen niet/minder aangemaakt worden wat ook negatieve invloed heeft op die drang naar afwisseling en tevens naar slaap aan einde van de dag.
Stel je maar voor, als je in je kamertje zou zitten zonder internet, gameconsoles etc. Dan ga je toch echt veel eerder op zoek naar activiteiten buiten.
Nu kan je je ei kwijt met slowchatten e.d. En dat doet men dan dag in dag uit. Maar als dat niet kan ga je toch eerder buiten in contact komen met mensen. En dan ontwikkel je jezelf beter.
Internet er uit gooien zal meer doen dan deze 153 topics a 300 posts elk
Het zou met niet heel erg verbazen want het is al vaak genoeg gezegd dat er dingen ondernomen zullen moeten worden voor enig resultaat. Het moet alleen wel gedaan worden, en geen internet is daar vaak niet genoeg motivatie voor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mij helemaal niets. Maar het zou je verbazen denk ik hoeveel meer men hier dan zou ondernemen in het echte leven. Al dat geouwehoer in dit topic zorgt er alleen maar voor dat het virtuele wereldje gaat overheersen en het echte leven verder gemeden wordt. Door tijdverdrijf achter de PC heeft men niet het gevoel van verveling, daar men continue met informatieverwerking bezig is. Door gebrek aan gevoel van verveling voel je niet of iig minder de drang om iets anders te ondernemen. Daarnaast zorgt het kijken naar helder licht er voor dat bepaalde stofjes in je hersenen niet/minder aangemaakt worden wat ook negatieve invloed heeft op die drang naar afwisseling en tevens naar slaap aan einde van de dag.
Stel je maar voor, als je in je kamertje zou zitten zonder internet, gameconsoles etc. Dan ga je toch echt veel eerder op zoek naar activiteiten buiten.
Nu kan je je ei kwijt met slowchatten e.d. En dat doet men dan dag in dag uit. Maar als dat niet kan ga je toch eerder buiten in contact komen met mensen. En dan ontwikkel je jezelf beter.
Internet er uit gooien zal meer doen dan deze 153 topics a 300 posts elk
Een computer houdt je veel meer in 'zijn' grip door verschillende factoren. Je gaat niet dag in dag uit de hele dag een boek lezen zonder 10x meer het gevoel van verveling te krijgen dan je hebt achter de pc.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor als ik geen internet had, was ik allang naar buiten gegaan, had ik enorm veel vrienden en een vriendin. Was het maar zo'n feest, dan was ik een boek gaan lezen ofzo.
Hmm ja ik denk dat je daarvoor in de mood moet zijn. In een benauwde ruimte, lichteffecten, drukte.. En dan komt er iemand die jou wel "op wilt vangen met zijn lichaam". Dan kun je daar lekker tegenaan leunen, beetje relaxt. Zo zie ik het dan. En dan kan ik het wel begrijpen. Daar hunker ik zelf wel naar op zulke avonden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha; "een viezig onderbuikgevoel" is altijd wat ik wil bewerkstelligen bij de dames.
Ik ga er vandoor; fijne avond iedereen!
Aangenaamquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey Lant ik wil je graag voorstellen aan iemand S95Sedan is een hele leuke jongeman
Wat je zegt klopt ergens wel maar niet helemaal natuurlijk. Want ook al heb ik geen internet of playstation ga ik niet makkelijk naar buiten en zo maar mensen aanspreken om daar wat mee te gaan doen want dat is nou eenmaal raar. Aan de andere kant zou ik waarschijnlijk dan wel gaan naar een schoolfeest ofzo aangezien ik anders niks te doen had.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Een computer houdt je veel meer in 'zijn' grip door verschillende factoren. Je gaat niet dag in dag uit de hele dag een boek lezen zonder 10x meer het gevoel van verveling te krijgen dan je hebt achter de pc.
Leer je ook can voor de volgende keer dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik merk het vaak pas aan de reacties van andere.Dus te laat.
Dat is waar ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leer je ook can voor de volgende keer dan.
Ja dat was voor jou. S95Sedan wilde graag aan jou worden voorgesteld door mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh hallo S95Sedan
( als dit voor mij bedoeld was)
Het lijkt simpel gedacht, snap ik. Maar ik spreek deels uit ervaring en deels op basis van onderzoeken naar de effecten van computeren op de gemoedstand/hormoonspiegel/etc.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt ergens wel maar niet helemaal natuurlijk. Want ook al heb ik geen internet of playstation ga ik niet makkelijk naar buiten en zo maar mensen aanspreken om daar wat mee te gaan doen want dat is nou eenmaal raar. Aan de andere kant zou ik waarschijnlijk dan wel gaan naar een schoolfeest ofzo aangezien ik anders niks te doen had.
Dus ik vind het een beetje te simpel gedacht maar zie je punt ergens wel.
Uiteraardquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh hallo S95Sedan
( als dit voor mij bedoeld was)
Op die toer begrijp ik wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het lijkt simpel gedacht, snap ik. Maar ik spreek deels uit ervaring en deels op basis van onderzoeken naar de effecten van computeren op de gemoedstand/hormoonspiegel/etc.
Het onthoud je van een sterk vervelingsgevoel en daarmee de intrinsieke drang om iets te gaan doen. Dit is vooral bij mensen die al wat minder gewend zijn om een druk sociaal leven hebben.
Als je bv ook op een dag niets te doen hebt, nergens naar toe hoeft. En je kruipt achter de pc en gaat bv fokken dan is de kans groot dat je die hele dag de kleinste dingen als afwas, vuilnis, post etc al niet doet. Terwijl als je net hele dag vanalles hebt ondernomen en je komt thuis dan doe je dat alles binnen het uur. Want dan ben je ook nog in een do-mode.
Ik heb enkele jaren geleden in periode dat alles kut ging me ook teveel verstopt achter de pc. Je komt er je dagen mee door... en dat is nou net de valkuil... je zou juist tegen de muren moeten opklimmen omdat je gek wordt van verveling... dan ga je wel je kamertje uit en het buiten opzoeken want uiteindelijk heeft een mens toch een drang naar prikkels. Alleen achter pc ontvang je continue prikkels en blijf je dus zoetgehouden... alleen levert het je niks op en je wordt er ook niet happy van ofzo... je komt beetje in een zombie-staat van zijn.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat was voor jou. S95Sedan wilde graag aan jou worden voorgesteld door mij.
Hmm ok. Zal niet voor iedereen hetzelfde zijn wellicht. Maar had je toen niet eerder gevoel van verveling en was je ms wel meer bezig in je hoofd om ook buiten je huis het te zoeken? (maar drempel toch te hoog was nog)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Op die toer begrijp ik wat je bedoelt.
Maar ik heb een keer een paar maanden zonder stroom gezeten en twee maanden zonder internet. Nou ik werd er niet actiever van en ben vooral veel gaan lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |