oh ik zocht het al, vet!.quote:Op zondag 19 juni 2011 09:09 schreef dyna18 het volgende:
Iemand schreef over een artikel in de Volkskrant magazine over dating coaches. Nou lees ik dat blad niet, maar hier kun je het ook oniine vinden:
http://www.volkskrant.nl/(...)/VKM01_036/#original
Helaas alleen heel klein gratis te lezen.
Hey slaapkop haha, ik heb het wel gehoordquote:Op zondag 19 juni 2011 11:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik zocht het al, vet!.
ik heb het gelezen en wat een flutartikel vind ik het, en die coachen zijn ook flut. het is voor de gewone mensen.
Huh wat?quote:Op zondag 19 juni 2011 11:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hey slaapkop haha, ik heb het wel gehoord
Met Wie?quote:Op zondag 19 juni 2011 11:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hey slaapkop haha, ik heb het wel gehoord
Dat dusquote:Op zondag 19 juni 2011 11:00 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Schrijf de dingen die niet mee werken eens op en kijk dan welke jezelf kunt oplossen en bij welke je hulp nodig hebt en ga dat in orde maken voor jezelf.
Zeurende mannen zijn Niet aantrekkelijk, hoe good-looking ook.
En heb je beperkingen ga deze accepteren en kijk welk aanbod er op maatschappelijk/sociaal gebied mogelijk zijn qua trainingen.
Thuis kan je b.v. zelf veel aan je houding verbeteren door lekkere muziek op te zetten en daarop te bewegen zo leer je ritme aan b.v. en (tenminste voor mij) verhoogd het de stemming an sich.
Ga iedere dag naar buiten en maak een praatje, al is het tegen de melkboer b.v. De meeste mensen zijn wel in voor een kort gesprekje en al helemaal als het vriendelijk gaat.
Sluit je aan bij een verenigingen of ga vrijwilligerswerk doen waarbij omgang met mensen gevraagd wordt, de gesprekken met hen kunnen je veel inzicht geven etc
Kortom leer wennen aan de buiten wereld.
Zelf zou ik zeggen: Als dit allemaal naar wens loopt, ga dan eens op de versiertoer etc etc, maar wie weet kom je op het pad er naartoe al iemand tegen b.v., je weet het niet.
quote:Op zondag 19 juni 2011 02:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BAM!! Zonne grote vuurbal jonguh!
Beter advies dan dit kan je niet krijgen benzin.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:00 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Schrijf de dingen die niet mee werken eens op en kijk dan welke jezelf kunt oplossen en bij welke je hulp nodig hebt en ga dat in orde maken voor jezelf.
Zeurende mannen zijn Niet aantrekkelijk, hoe good-looking ook.
En heb je beperkingen ga deze accepteren en kijk welk aanbod er op maatschappelijk/sociaal gebied mogelijk zijn qua trainingen.
Thuis kan je b.v. zelf veel aan je houding verbeteren door lekkere muziek op te zetten en daarop te bewegen zo leer je ritme aan b.v. en (tenminste voor mij) verhoogd het de stemming an sich.
Ga iedere dag naar buiten en maak een praatje, al is het tegen de melkboer b.v. De meeste mensen zijn wel in voor een kort gesprekje en al helemaal als het vriendelijk gaat.
Sluit je aan bij een verenigingen of ga vrijwilligerswerk doen waarbij omgang met mensen gevraagd wordt, de gesprekken met hen kunnen je veel inzicht geven etc
Kortom leer wennen aan de buiten wereld.
Zelf zou ik zeggen: Als dit allemaal naar wens loopt, ga dan eens op de versiertoer etc etc, maar wie weet kom je op het pad er naartoe al iemand tegen b.v., je weet het niet.
Je bent nu officieel lid van de club van Gerrie fappers, welkom.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan toch liever die van heloef inderdaad als ik mocht kiezen
Nicequote:Op zondag 19 juni 2011 13:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent nu officieel lid van de club van Gerrie fappers, welkom.
U krijgt wekelijks vers Gerrie fapvoer toegestuurd met gratis zaadabsorberend doekje.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice![]()
Nog privileges die ik nu krijg enzo nu ik lid ben?
Waarschijnlijk niet, maar als ik dat zo lees dan ben ik 20 jaar bezig met al die dingenquote:Op zondag 19 juni 2011 13:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Beter advies dan dit kan je niet krijgen benzin.
Ik kreeg alleen een rol toiletpapier.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:28 schreef heloef het volgende:
[..]
U krijgt wekelijks vers Gerrie fapvoer toegestuurd met gratis zaadabsorberend doekje.
20 jaar? Zoveel moeilijks staat er niet in dat tekstje Benzin.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar als ik dat zo lees dan ben ik 20 jaar bezig met al die dingen![]()
Niet echt motiverend, vind nu al dat het dagelijks leven teveel tijd en moeite kost terwijl daar niets tegenover staat.
Was ik maar gewoon normaal
Dat lijstje maken kost je een kwartiertje van je leven, begin daar eens mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar als ik dat zo lees dan ben ik 20 jaar bezig met al die dingen![]()
Niet echt motiverend, vind nu al dat het dagelijks leven teveel tijd en moeite kost terwijl daar niets tegenover staat.
Fapvoerquote:Op zondag 19 juni 2011 13:28 schreef heloef het volgende:
[..]
U krijgt wekelijks vers Gerrie fapvoer toegestuurd met gratis zaadabsorberend doekje.
Niets tegenover, je doet het toch voor jezelf?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Onze excuses u krijgt als nog uw zaadabsorberend doekje toegestuurd plus de nieuwe Linda vol vers Gerrie fapvoer.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:46 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen een rol toiletpapier.
Oh maar we kunnen Gerrie zelf ook even langs sturen die is gisteren ook bij tijn geweest.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fapvoer
Had gehoopt op een leuke damemaar het is een begin
[..]
Niets tegenover, je doet het toch voor jezelf?
Ben benieuwd hoe hij reageert.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:51 schreef formerjellybean het volgende:
ha net via hyves mijn pin up kaartje klaar gezet en bij geluk heeft die het dit weekend![]()
Spannend
Ik wil me nu beter voelen, ik wil nu een vriendin, ik wil nu een paar vrienden. Ik wil nu niet nog harder gaan werken voor iets wat nog zo ver weg is.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
Niets tegenover, je doet het toch voor jezelf?
Zo werkt het leven helaas niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil me nu beter voelen, ik wil nu een vriendin, ik wil nu een paar vrienden. Ik wil nu niet nog harder gaan werken voor iets wat nog zo ver weg is.
Anders ik wel maar ik heb er wel voorpret van gehad , niet iedereen krijgt een pin up kaart voor zijn verjaardag.quote:
Zo werkt het leven niet, voor niemand niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil me nu beter voelen, ik wil nu een vriendin, ik wil nu een paar vrienden. Ik wil nu niet nog harder gaan werken voor iets wat nog zo ver weg is.
Hoe kan je van iemand houden als je zelf al niet eens weet waar je staat. Het is echt belangrijk dat je eerst zelf geluk haalt uit dingen, al zijn die maar klein. Verder is investeren en zorgen dat JIJ het waard bent nooit verkeerd plus dan komt de rest vanzelf.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:55 schreef benzin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |