quote:Gevolg is dat ongeveer 20% van de mannelijke vrijgezellen (zij die het van nature kunnen), seks hebben met ongeveer 80% van de beschikbare vrouwen.
Hij wil dat wij hem advies geven en hij dan reageren van:quote:Op zondag 19 juni 2011 14:02 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat wil je nou nog van ons horen eigenlijk Benzin?
De enige reden die ik kan bedenken dat de kleinste dingen hem al te veel moeite kosten is dat hij depressief is.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wil dat wij hem advies geven en hij dan reageren van:
Te moeilijk.![]()
Gaat niet snel genoeg.![]()
Dat is eng.![]()
Heb ik geen zin in.![]()
Dat kost teveel tijd.![]()
Blijf dan maar lekker thuis alleen wegrotten.
Dan moet 'ie professionele hulp zoeken.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan bedenken dat de kleinste dingen hem al te veel moeite kosten is dat hij depressief is.
En vooral hier wegblijven.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan moet 'ie professionele hulp zoeken.
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan bedenken dat de kleinste dingen hem al te veel moeite kosten is dat hij depressief is.
Waarschijnlijk is het heel erg naïef, maar eigenlijk wil ik gewoon iets te horen krijgen als: Doe deze paar (makkelijke) dingen en je voelt je al snel iets beter.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:02 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat wil je nou nog van ons horen eigenlijk Benzin?
We zijn niet aardig voor je omdat we je de waarheid vertellen in plaats van een sprookje?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:11 schreef benzin het volgende:
Jullie zijn niet echt aardig voor me.
[..]
Waarschijnlijk is het heel erg naïef, maar eigenlijk wil ik gewoon iets te horen krijgen als: Doe deze paar (makkelijke) dingen en je voelt je al snel iets beter.
Helaas zijn die dingen er niet omdat jij nu alles moeilijk vindt en als een grote stap ziet, terwijl het relatief makkelijke dingen vinden.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het heel erg naïef, maar eigenlijk wil ik gewoon iets te horen krijgen als: Doe deze paar (makkelijke) dingen en je voelt je al snel iets beter.
Jouw definitie van makkelijk is dat je er geen moeite voor hoeft te doen, maar voor alles moet je moeite doen. Deze twee dingen bijvoorbeeld zijn eigenlijk redelijk makkelijk:quote:Op zondag 19 juni 2011 14:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Huh, behoor ik nu tot de 20% ?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:02 schreef deelnemer het volgende:
Even een conferentie onder de aandacht brengen:
http://realmanconference.(...)%20versieren%202.pdf
[..]
Een gesprek tussen een meisje en een jongen:quote:Op zondag 19 juni 2011 14:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh, behoor ik nu tot de 20% ?
Kutt het ging net zo goed, lees ik in dit topic, meteen gefrustreerd!!
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:16 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Een gesprek tussen een meisje en een jongen:
Meisje: Ik heb nooit seks.
Jongen: Ik ook niet.
Meisje: Ik snap niet hoe anderen het voor elkaar krijgen.
Jongen: Ik ook niet niet.
Wie weet raad?
De eerste is makkelijk ja, maar de rest is ongelofelijk veel werk.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Deze twee dingen bijvoorbeeld zijn eigenlijk redelijk makkelijk:
Thuis kan je b.v. zelf veel aan je houding verbeteren door lekkere muziek op te zetten en daarop te bewegen zo leer je ritme aan b.v. en (tenminste voor mij) verhoogd het de stemming an sich.
Ga vrijwilligerswerk doen waarbij omgang met mensen gevraagd wordt, de gesprekken met hen kunnen je veel inzicht geven etc
Nee, vanwege zulk soort opmerkingen:quote:Op zondag 19 juni 2011 14:12 schreef heloef het volgende:
We zijn niet aardig voor je omdat we je de waarheid vertellen in plaats van een sprookje?
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
Blijf dan maar lekker thuis alleen wegrotten.
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:16 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Meisje: Ik snap niet hoe anderen het voor elkaar krijgen?
Wie weet raad?
Ik snap het niet, ik kom ook zomaar binnenvallen in dit topic.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:16 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Meisje: Ik snap niet hoe anderen het voor elkaar krijgen?
Wie weet raad?
Dat vooral hier wegblijven heeft er mee te maken dat het tijd begint te worden dat jij hulp zoekt buiten FOK! dus bij mensen met verstand van dit soort zaken en je waarschijnlijk beter kunnen helpen dan wij.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:17 schreef benzin het volgende:
[..]
De eerste is makkelijk ja, maar de rest is ongelofelijk veel werk.
[..]
Nee, vanwege zulk soort opmerkingen:
[..]
[..]
Ze maken er een moreel probleem van. Maar het kan zijn dat je al te depressief bent om jezelf overeind te houden. Het lijkt me toch beter om eens met je huisarts te praten over hoeveel moeite het je kost om iets te doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:17 schreef benzin het volgende:
Nee, vanwege zulk soort opmerkingen:
[..]
[..]
Waarom is vrijwilligerswerk zoeken veel werk? De eisen zijn niet zo hoog als bij 'normaal' werk. Tenzij je bedoelt dat het werk doen al te veel van je vergt, in andere woorden elke dag op tijd je bed uit komen, omgang met mensen en arbeid verrichten. Als dat zo is dan ga je geen goed advies krijgen, dan moet je jezelf afvragen of je niet depressief bent en daar beter hulp voor kunt zoeken.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:17 schreef benzin het volgende:
[..]
De eerste is makkelijk ja, maar de rest is ongelofelijk veel werk.
Lieve schat het zijn een jongen en een meisje. Die nooit seks hebben... dan kunnen ze elkaar toch gewoon beter neuken?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ik kom ook zomaar binnenvallen in dit topic.
Het schijnt iets heel sterks en/ of grappigs te zijn, want Strawberry stuurt een ""
Wil je het uitleggen? Alsjeblieft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Genoeg mensen hier die graag willen neuken. Jij wil neuken.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ik kom ook zomaar binnenvallen in dit topic.
Het schijnt iets heel sterks en/ of grappigs te zijn, want Strawberry stuurt een ""
Wil je het uitleggen? Alsjeblieft?
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Lieve schat het zijn een jongen en een meisje. Die nooit seks hebben... dan kunnen ze elkaar toch gewoon beter neuken?Precies wat ik ook dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Oh het was dus wel zo simpel.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier die graag willen neuken. Jij wil neuken.
Spreek af, en je hebt beet. Net zoals de jongen en het meisje in het gesprek elkaar kunnen neuken.
Het kan soms zo simpel zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh het was dus wel zo simpel.
Ik dacht dat er iets achter schuilde, een soort ingewikkelde grap.
Hee, ik moest jou nog dm-en tochquote:Op zondag 19 juni 2011 14:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh het was dus wel zo simpel.
Ik dacht dat er iets achter schuilde, een soort ingewikkelde grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |