Iedereen zo zijn ding. Liefde is maar wat je erin wilt zien, is mijn credo.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me juist een goeie basis voor een relatie.
Is stalken niet per definitie eng dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja graag
behalve als ze het fout doet, dat het eng is
Wanneer wordt het eng?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja graag
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Abed
making Aspergers cool since 2009.
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja graag
Als je het etiket op je bierflesje kapot scheurt ben je seksueel gefrustreerdquote:Op zondag 19 juni 2011 15:30 schreef deelnemer het volgende:
Geldt dat ook voor vrouwen? Zijn vrouwen die fluitjes verzamelen wel seksueel gefrustreerd?
Dat zeiden ze bij ons altijd van flesjes drinken. Ik haalde dat plastic etiketje er altijd af.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je het etiket op je bierflesje kapot scheurt ben je seksueel gefrustreerd
nee want echt leuke meisjes, dan kijk je elkaar diep in de ogen. en dan vertrouw je elkaar volledig.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ben jij, opgesloten in d'r kelder schat is zo in
En klopt het?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij ons altijd van flesjes drinken. Ik haalde dat plastic etiketje er altijd af.
ik heb één keer met een bierflesje gezeten en het etiketje zag er na die avond helemaal kapotgekrabbeld uitquote:Op zondag 19 juni 2011 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dus en Lant ookquote:
zolang je die kaart niet van je oma krijgt (toen ik 18 was) is het altijd leukquote:Op zondag 19 juni 2011 14:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Anders ik wel maar ik heb er wel voorpret van gehad , niet iedereen krijgt een pin up kaart voor zijn verjaardag.
Vond het wel gewoon een heel leuk idee om te doen.
In de coffeeshop versieren is een dikke failquote:Op zondag 19 juni 2011 15:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
Och, in het kader van openheid op de zondag ook een verhaaltje hier.
Situatie
Leuk meisje bij coffeeshop
Ideale tekst
(geen idee)
mijn tekst
hoi, mag ik 2 gram <...> ? Verkoopt dat nou veel?
antwoord
Ja, verkoopt behoorlijk wat
*ik kijk weg en neem wiet mee*
FAIL.
Enne, wat als je je lege bier blikje samenknijpt en plat slaat.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon moeten vragen of ze een keer samen wat wou rokenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
Situatie
Ideale tekst
(geen idee)
mijn tekst
antwoord
FAIL.
Dan heb ik ook gefrustreerdquote:Op zondag 19 juni 2011 15:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Enne, wat als je je lege bier blikje samenknijpt en plat slaat.
Geniale zinnen heb ik altijd nadat ik geweest ben.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon moeten vragen of ze een keer samen wat wou roken
Het is herkenbaar. Maandje geleden iets vergelijkbaar gehad (alleen deed ik alsof ik haar niet herkende en liep ik langs haar in de trein een andere wagon in). In de andere wagon wou ik bijna weer terug lopen omdat ik mij lullig voelde, maar besefte dat dit vreemder zou zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:32 schreef Supersoep het volgende:
In het kader van openheid zal ik nu even een goed staaltje faal van mezelf posten van deze week. Dat is nog niet eerder gebeurd, maar het is wel zo eerlijk als ik vaak mensen uitfoeter als ze iets dom doen.
De situatie:
Ik ga via de achteringang van een winkel het winkelcentrum binnen. Bij de vooringang waar ik er weer uit wou lopen, zie ik een date van een tijdje geleden staan die aan het praten is met een vriendin. Ik kan niet naar buiten zonder langs haar te lopen want dan zien we elkaar. De dates waren leuk, alhoewel de 2e van haar kant wat raar was, wat niet uitnodigde tot verder contact. Awkward einde dus.
Hoe het zou moeten gaan:
Je loopt gewoon voorbij en zegt al vriendelijk lachend haar naam. Dan knik je ook vriendelijk naar de vriendin en je begint gewoon wat te praten. Hoe gaat het met je studie? Ja kutexamens echt. Oh leuk zeg. Hihihi. Daarna geef je aan dat je haast hebt en je zegt vriendelijk gedag.
Hoe het gegaan is:
Ik loop dus richting de vooringang en zie haar daar staan. Ze is Aziatisch, dus eerlijkheidshalve liep ik de eerste twee seconde haar richting op terwijl ik dacht: ''hey dat lijkt wel erg veel op... ".
Kan ik verder ook niks aan doen. Anyway, na die twee seconden kwam dus toch het besef van ''oei het is haar. Nou ja, ze ziet mij nog niet, ik kan in principe gewoon langs haar lopen en eventueel vriendelijk hoi zeggen terwijl ik 'haast heb'. Ja geen probleem hoor. Ik blijf dus lopen tot ik vlak bij de ingang ben, nog geen twee meter van haar.
Toen ging het mis. Ik dacht ineens: ''wacht, hier heb ik geen zin in'' en ik draai me met een scherpe beweging om en doe ineens alsof ik het heel druk heb, alsof ik snel en getergd al uren naar producten aan het zoeken ben. Zo loop ik dieper de winkel in, tot ik na een tijdje langs de achterkant weer verdwijn.![]()
Zeer grote kans dat ze me dankzij die ''sudden movements'' dus wel opmerkte. Ik verwachtte bij thuiskomst bijna een smsje van ''haha wat deed jij nou raar?''
Stom stom.
[ afbeelding ]
Werkte ze er? Als dit het geval is heb je weinig mis gedaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
Situatie
Ideale tekst
(geen idee)
mijn tekst
antwoord
FAIL.
Wat?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
ey ik heb iets bedacht
ik ga aankomend jaar studeren
Oh dat is zeker haalbaar.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
ey ik heb iets bedacht
ik ga aankomend jaar studeren
en dan wil ik:
dagelijks OF geneukt worden ( = niet haalbaar wrs)
OF drank hebben
ik ben van mening dat het beter zal zijn voor mijn gesteldheid, dan houd ik me namelijk bezig met "iets" en dan lijkt het of ik daar plezier in heb.. zal vanzelf wel weer de juiste mensen aantrekken! zolang je zelf maar geniet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |