It is better to have loved and lost than never to have loved at all.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:41 schreef mytec het volgende:
gedumpt worden is trouwens funest voor je zelf vertrouwen.... ach ja komt wel weer terug ooit.
Ik kan je bij deze al vertellen dat die theorie niet klopt.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. alles wat ik inzie waar ik misschien niet helemaal gelijk in heb post ik niet.
ik denk ook best wel sterk dat mensen die hooikoorts hebben altijd alleen maar lieve/goede mensen kunnen zijn. meisjes met hooikoorts zijn de lieve meisjes.
ik heb nog nooit bewijs gezien dat het niet klopt.
echt mensen met hooikoorts zijn altijd leuke mensen!
maar toch post ik het niet, want het is dus nog geen bewezen theorie(misschien klopt het wel niet)
Dus je hebt moeite met je ongelijk toegeven?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. alles wat ik inzie waar ik misschien niet helemaal gelijk in heb post ik niet.
Dus het hebben van hooikoorts verandert de persoonlijkheid van mensen?quote:ik denk ook best wel sterk dat mensen die hooikoorts hebben altijd alleen maar lieve/goede mensen kunnen zijn. meisjes met hooikoorts zijn de lieve meisjes.
ik heb nog nooit bewijs gezien dat het niet klopt.
echt mensen met hooikoorts zijn altijd leuke mensen!
maar toch post ik het niet, want het is dus nog geen bewezen theorie(misschien klopt het wel niet)
Heb jij last van hooikoorts?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kan je bij deze al vertellen dat die theorie niet klopt.
Als dat "lost" enkel over dumpen gaat, zal dat wel opgaan ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
It is better to have loved and lost than never to have loved at all.
hoezo?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kan je bij deze al vertellen dat die theorie niet klopt.
Nee.quote:
Hooikoorts bepaald je persoonlijkheid niet, en ik ken mensen met hooikoorts die niet altijd lief zijn.quote:
Love is overratedquote:Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga wel weer wegquote:Op zondag 19 juni 2011 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat je niks doet is wat mensen hier vervelend vinden, want waarom wil je dan advies?
Je gaat hier geen wonderadvies krijgen waarmee al je problemen in één keer als sneeuw voor de zon verdwijnen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga nou naar de huisarts.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ga wel weer wegHet is niet mijn bedoeling om irritant of vervelend te zijn.
Misschien is er inderdaad niets wat de problemen kan oplossen.
True maar je leert er wel weer van.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:41 schreef mytec het volgende:
gedumpt worden is trouwens funest voor je zelf vertrouwen.... ach ja komt wel weer terug ooit.
Hooikoorts hier en lief ben ik nietquote:Op zondag 19 juni 2011 14:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hooikoorts bepaald je persoonlijkheid niet, en ik ken mensen met hooikoorts die niet altijd lief zijn.
Je komt klaar?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Omdat je dat loopt te baseren op pure zelfstandige empirie en dan ook nog eens selectief kijken.quote:
nee dan zijn ze al leuk. alleen leuke mensen kunnen hooikoorts krijgen.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus je hebt moeite met je ongelijk toegeven?
[..]
Dus het hebben van hooikoorts verandert de persoonlijkheid van mensen?
Waarom zou je weggaan, zolang je niet al te negatief over jezelf doet denk ik niet dat ze hier een probleem ermee hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen hier meer op zoek zijn naar een relatie.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier die graag willen neuken. Jij wil neuken.
Spreek af, en je hebt beet. Net zoals de jongen en het meisje in het gesprek elkaar kunnen neuken.
Nu moet je echt ophouden, want nu begin ik me zelfs te ergeren aan je.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Het slijt wel, en dan denk je vast niet meer dat je haar liever nooit als vriendin gehad had.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:46 schreef mytec het volgende:
laat ik het zo zeggen, ik had liever niets met haar gehad dan hoe ik me nu voel. liever loved for one night. Maar laat ik zeggen ; What doesn't kill you makes you stronger. blunderen maakt niet uit.
Nee dat is niet zo, sorry.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dan zijn ze al leuk. alleen leuke mensen kunnen hooikoorts krijgen.
het is hetzelfde als dat van lanterfanteraar met boekenkasten, dat zie ik ook wel in. het slaat nergens op, maar toch denk i kdat het gewoon klopt. als een meisje hooikoorts heeft worden mijn interesses gewekt
Tegelijkertijd zouden niet veel mensen hier seks met Lanter afwijzen denk ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:47 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen hier meer op zoek zijn naar een relatie.
Anders zouden ze wel voor de betaalde variant gaan.
Dat jij verdomme eens naar de huisarts stapt. Of niet, maar dan blijf je lekker doorsukkelen met je leven.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:45 schreef benzin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |