abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98358797

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_98358809

Stif, ben jij dit?
pi_98358874
Nee, al moet
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:

Stif, ben jij dit?
Nee al moet ik bekennen wel mee gedaan te hebben ;)

Buiten dat over die zin hé..

Stel jij match compleet bij een meisje; alleen zij weet niet over jou communicatie probleem, dan denkt zij meteen; "oeh hij reageert stom, hij is niet geïnterreseerd"

Weet zij het wel al: "gewoon even door de zure appel heen bijten, daarna zie ik mijn echte prins charming"...

Natuurlijk schrik je er misschien een enkeling mee af, maar echt lang niet alle vrouwen
pi_98358884
Goed, ik ben kapot na 9 uur staan en dansen. Ik ga plat.

Ik ben alleen bang dat stifler het te simpel voorstelt. Voor 95% van de mensen klopt het wel wat hij zegt. Echter die 5% is nou net waar in dit topic over gesproken wordt.
  zondag 19 juni 2011 @ 01:32:26 #5
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98358913
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:31 schreef dyna18 het volgende:

Ik ben alleen bang dat stifler het te simpel voorstelt. Voor 95% van de mensen klopt het wel wat hij zegt. Echter die 5% is nou net waar in dit topic over gesproken wordt.
Er is ook 5% vrouwen (minimaal) die niet zo makkelijk aan een kerel komen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 19 juni 2011 @ 01:33:02 #6
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98358948
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is wel eerlijk en een dame weet dan een beetje waar ze aan toe is en kan op basis van juiste informatie een keuze maken om wel of niet te daten.
Je sluit op die manier wel al een grote groep uit waar misschien iemand tussen kan zitten waar je echt verder mee zou willen. Denk niet dat je te makkelijk over dat soort dingen moet denken om dat bij voorbaat al te zeggen.
pi_98358960
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:31 schreef dyna18 het volgende:

Ik begrijp misschien niet hoe lastig het kan zijn, ben zelf geboren met een vlotte babbel. Echter heb ik wel ervaring met flirten, en met wat vrouwen leuk vinden. Probeer daar iets mee; ipv alleen maar klagen over dat het toch niet voor jou werkt, want jij bent zo zielig.
pi_98358962
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:31 schreef Stifler. het volgende:
Nee, al moet

[..]

Nee al moet ik bekennen wel mee gedaan te hebben ;)

Ik googelde op je naam en toen kwam ik ineens dat tegen. Je leek er wel een beetje op, maar ik zie idd dat het iemand anders is. :P Was wel grappig geweest.
pi_98358991
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je sluit op die manier wel al een grote groep uit waar misschien iemand tussen kan zitten waar je echt verder mee zou willen. Denk niet dat je te makkelijk over dat soort dingen moet denken om dat bij voorbaat al te zeggen.
Dan kan je wel ervaring op doen, en al iemand leren kennen. Misschien nog niet je droomvrouw; maar klein beginnen..
  zondag 19 juni 2011 @ 01:34:51 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98359021
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef Stifler. het volgende:

[..]

Ik begrijp misschien niet hoe lastig het kan zijn, ben zelf geboren met een vlotte babbel. Echter heb ik wel ervaring met flirten, en met wat vrouwen leuk vinden. Probeer daar iets mee; ipv alleen maar klagen over dat het toch niet voor jou werkt, want jij bent zo zielig.
Dat is het grote probleem achter de meeste, ze gaan zichzelf zielig vinden of wat dan ook.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98359051
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het is net waar je voor wilt gaan. Zoveel mogelijk dates of zoveel mogelijk zinvolle dates. Je hebt er ook niets aan als je elke keer dates hebt, maar het 'stukloopt' op zaken die je vooraf had kunnen zeggen. Natuurlijk vertel je niet alle ins- en outs, maar vooraf weten waar je ongeveer aan toe bent, verhoogt wel de succeskans van een date (denk ik).
  zondag 19 juni 2011 @ 01:35:55 #12
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98359058
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
Dat is het grote probleem achter de meeste, ze gaan zichzelf zielig vinden of wat dan ook.
Tja. Als je jezelf zielig vindt, hoe kan een vrouw je dan ooit interessant vinden?

quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:35 schreef Halcon het volgende:
Het is net waar je voor wilt gaan. Zoveel mogelijk dates of zoveel mogelijk zinvolle dates. Je hebt er ook niets aan als je elke keer dates hebt, maar het 'stukloopt' op zaken die je vooraf had kunnen zeggen. Natuurlijk vertel je niet alle ins- en outs, maar vooraf weten waar je ongeveer aan toe bent, verhoogt wel de succeskans van een date (denk ik).
Pff. "Aim for the stars and maybe you'll reach the sky".
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 19 juni 2011 @ 01:36:24 #13
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98359076
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:35 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja. Als je jezelf zielig vindt, hoe kan een vrouw je dan ooit interessant vinden?
Voila.
C'est la vie
pi_98359169
Plus, dingen als je uiterlijk kan je makkelijk verbeteren;

Kijk bijvoorbeeld bij de stijltips van esquire.nl / of vraag bij de kapper voor een leuk kapsel etc.

Alleen je communicatie is gewoon je zenuwen onder controle krijgen, jezelf baas maken over een gesprek.
  zondag 19 juni 2011 @ 01:40:49 #15
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98359227
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:34 schreef Stifler. het volgende:

[..]

Dan kan je wel ervaring op doen, en al iemand leren kennen. Misschien nog niet je droomvrouw; maar klein beginnen..
Zeker waar maar om dat via een datingsite te doen.

quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Is het niet meer het probleem vermijden als je zoiets neer gaat zetten dan (lijkt me) want eigenlijk geef je dingen al toe om er maar van af te zijn. Ben wel van mening dat als je iets wil veranderen je er aan zal moeten werken.
pi_98359302
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zeker waar maar om dat via een datingsite te doen.

[..]

Is het niet meer het probleem vermijden als je zoiets neer gaat zetten dan (lijkt me) want eigenlijk geef je dingen al toe om er maar van af te zijn. Ben wel van mening dat als je iets wil veranderen je er aan zal moeten werken.
Datingsites zijn geen taboe meer hoor vandaag de dag.

Tenslotte, ja je maakt het jezelf een stuk makkelijker. Maar zo valt die stress al van je af. En kan je je concentreren op de gezelligheid. En kom je erachter dat je toch minder slecht bent dan je dacht ;)
  zondag 19 juni 2011 @ 01:44:30 #17
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98359348
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:43 schreef Stifler. het volgende:
Teveel nutcases en te weinig mooie meiden IMHO, maargoed.
  zondag 19 juni 2011 @ 01:44:51 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98359365
quote:

[..]

Tenslotte, ja je maakt het jezelf een stuk makkelijker. Maar zo valt die stress al van je af. En kan je je concentreren op de gezelligheid. En kom je erachter dat je toch minder slecht bent dan je dacht ;)
Online daten zou sowieso voor mij niks zijn.
C'est la vie
pi_98359482
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

Teveel nutcases en te weinig mooie meiden IMHO, maargoed.
Uiterlijk boeit volgens mij niet zo veel;
  zondag 19 juni 2011 @ 01:48:37 #20
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98359496
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef Stifler. het volgende:

[..]

Uiterlijk boeit volgens mij niet zo veel;
Que?
C'est la vie
pi_98359570
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Que?
Nee, natuurlijk ik moet er wel naast durven lopen op straat, maar qua uiterlijk ben ik nooit moeilijk geweest. Ik wil gewoon iemand die oprecht zichzelf kan zijn.
  zondag 19 juni 2011 @ 01:52:05 #22
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98359603
Ik maar denken dat dit topic zo langzaam gaat, is er gewoon al 1 gevuld met dezelfde naam. :X
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zondag 19 juni 2011 @ 01:52:36 #23
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98359625
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:50 schreef Stifler. het volgende:
Nee, natuurlijk ik moet er wel naast durven lopen op straat, maar qua uiterlijk ben ik nooit moeilijk geweest. Ik wil gewoon iemand die oprecht zichzelf kan zijn.
Ik moet er wel een stifler van kunnen krijgen.
pi_98359654
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik moet er wel een stifler van kunnen krijgen.
Als je geil bent, kan je m van alles omhoog krijgen ;)
  zondag 19 juni 2011 @ 01:53:59 #25
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98359667
quote:

[..]

Oh nee dat niet, meer dt er wel andere manieren zijn om die punten te verbeteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')