SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Nee al moet ik bekennen wel mee gedaan te hebbenquote:
Er is ook 5% vrouwen (minimaal) die niet zo makkelijk aan een kerel komen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:31 schreef dyna18 het volgende:
Goed, ik ben kapot na 9 uur staan en dansen. Ik ga plat.
Ik ben alleen bang dat stifler het te simpel voorstelt. Voor 95% van de mensen klopt het wel wat hij zegt. Echter die 5% is nou net waar in dit topic over gesproken wordt.
Je sluit op die manier wel al een grote groep uit waar misschien iemand tussen kan zitten waar je echt verder mee zou willen. Denk niet dat je te makkelijk over dat soort dingen moet denken om dat bij voorbaat al te zeggen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is wel eerlijk en een dame weet dan een beetje waar ze aan toe is en kan op basis van juiste informatie een keuze maken om wel of niet te daten.
Ik begrijp misschien niet hoe lastig het kan zijn, ben zelf geboren met een vlotte babbel. Echter heb ik wel ervaring met flirten, en met wat vrouwen leuk vinden. Probeer daar iets mee; ipv alleen maar klagen over dat het toch niet voor jou werkt, want jij bent zo zielig.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:31 schreef dyna18 het volgende:
Goed, ik ben kapot na 9 uur staan en dansen. Ik ga plat.
Ik ben alleen bang dat stifler het te simpel voorstelt. Voor 95% van de mensen klopt het wel wat hij zegt. Echter die 5% is nou net waar in dit topic over gesproken wordt.
Ik googelde op je naam en toen kwam ik ineens dat tegen. Je leek er wel een beetje op, maar ik zie idd dat het iemand anders is.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:31 schreef Stifler. het volgende:
Nee, al moet
[..]
Nee al moet ik bekennen wel mee gedaan te hebben![]()
Dan kan je wel ervaring op doen, en al iemand leren kennen. Misschien nog niet je droomvrouw; maar klein beginnen..quote:Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je sluit op die manier wel al een grote groep uit waar misschien iemand tussen kan zitten waar je echt verder mee zou willen. Denk niet dat je te makkelijk over dat soort dingen moet denken om dat bij voorbaat al te zeggen.
Dat is het grote probleem achter de meeste, ze gaan zichzelf zielig vinden of wat dan ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef Stifler. het volgende:
[..]
Ik begrijp misschien niet hoe lastig het kan zijn, ben zelf geboren met een vlotte babbel. Echter heb ik wel ervaring met flirten, en met wat vrouwen leuk vinden. Probeer daar iets mee; ipv alleen maar klagen over dat het toch niet voor jou werkt, want jij bent zo zielig.
Het is net waar je voor wilt gaan. Zoveel mogelijk dates of zoveel mogelijk zinvolle dates. Je hebt er ook niets aan als je elke keer dates hebt, maar het 'stukloopt' op zaken die je vooraf had kunnen zeggen. Natuurlijk vertel je niet alle ins- en outs, maar vooraf weten waar je ongeveer aan toe bent, verhoogt wel de succeskans van een date (denk ik).quote:Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je sluit op die manier wel al een grote groep uit waar misschien iemand tussen kan zitten waar je echt verder mee zou willen. Denk niet dat je te makkelijk over dat soort dingen moet denken om dat bij voorbaat al te zeggen.
Tja. Als je jezelf zielig vindt, hoe kan een vrouw je dan ooit interessant vinden?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
Dat is het grote probleem achter de meeste, ze gaan zichzelf zielig vinden of wat dan ook.
Pff. "Aim for the stars and maybe you'll reach the sky".quote:Op zondag 19 juni 2011 01:35 schreef Halcon het volgende:
Het is net waar je voor wilt gaan. Zoveel mogelijk dates of zoveel mogelijk zinvolle dates. Je hebt er ook niets aan als je elke keer dates hebt, maar het 'stukloopt' op zaken die je vooraf had kunnen zeggen. Natuurlijk vertel je niet alle ins- en outs, maar vooraf weten waar je ongeveer aan toe bent, verhoogt wel de succeskans van een date (denk ik).
Voila.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Als je jezelf zielig vindt, hoe kan een vrouw je dan ooit interessant vinden?
Zeker waar maar om dat via een datingsite te doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:34 schreef Stifler. het volgende:
[..]
Dan kan je wel ervaring op doen, en al iemand leren kennen. Misschien nog niet je droomvrouw; maar klein beginnen..
Is het niet meer het probleem vermijden als je zoiets neer gaat zetten dan (lijkt me) want eigenlijk geef je dingen al toe om er maar van af te zijn. Ben wel van mening dat als je iets wil veranderen je er aan zal moeten werken.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is net waar je voor wilt gaan. Zoveel mogelijk dates of zoveel mogelijk zinvolle dates. Je hebt er ook niets aan als je elke keer dates hebt, maar het 'stukloopt' op zaken die je vooraf had kunnen zeggen. Natuurlijk vertel je niet alle ins- en outs, maar vooraf weten waar je ongeveer aan toe bent, verhoogt wel de succeskans van een date (denk ik).
Datingsites zijn geen taboe meer hoor vandaag de dag.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker waar maar om dat via een datingsite te doen.
[..]
Is het niet meer het probleem vermijden als je zoiets neer gaat zetten dan (lijkt me) want eigenlijk geef je dingen al toe om er maar van af te zijn. Ben wel van mening dat als je iets wil veranderen je er aan zal moeten werken.
Teveel nutcases en te weinig mooie meiden IMHO, maargoed.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:43 schreef Stifler. het volgende:
Datingsites zijn geen taboe meer hoor vandaag de dag.
Online daten zou sowieso voor mij niks zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:43 schreef Stifler. het volgende:
[..]
Tenslotte, ja je maakt het jezelf een stuk makkelijker. Maar zo valt die stress al van je af. En kan je je concentreren op de gezelligheid. En kom je erachter dat je toch minder slecht bent dan je dacht
Uiterlijk boeit volgens mij niet zo veel;quote:Op zondag 19 juni 2011 01:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Teveel nutcases en te weinig mooie meiden IMHO, maargoed.
Que?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef Stifler. het volgende:
[..]
Uiterlijk boeit volgens mij niet zo veel;
Nee, natuurlijk ik moet er wel naast durven lopen op straat, maar qua uiterlijk ben ik nooit moeilijk geweest. Ik wil gewoon iemand die oprecht zichzelf kan zijn.quote:
Ik moet er wel een stifler van kunnen krijgen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:50 schreef Stifler. het volgende:
Nee, natuurlijk ik moet er wel naast durven lopen op straat, maar qua uiterlijk ben ik nooit moeilijk geweest. Ik wil gewoon iemand die oprecht zichzelf kan zijn.
Als je geil bent, kan je m van alles omhoog krijgenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik moet er wel een stifler van kunnen krijgen.
Oh nee dat niet, meer dt er wel andere manieren zijn om die punten te verbeteren.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:43 schreef Stifler. het volgende:
[..]
Tenslotte, ja je maakt het jezelf een stuk makkelijker. Maar zo valt die stress al van je af. En kan je je concentreren op de gezelligheid. En kom je erachter dat je toch minder slecht bent dan je dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |