Naah, niet eens. Waarschijnlijk kun je je dat niet voorstellen, maar ik heb het letterlijk druk met niets doen. Niets doen maar je toch steeds druk maken en half beginnen is de grootste energievreter die er maar bestaat. Ik ben na een paar uur werken afgepeigerd, maar heb niets bereikt.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:01 schreef Halcon het volgende:
Je surft dus een beetje doelloos rond i.p.v. de dingen te doen die je zou moeten doen?
Woon je alleen? Klinkt misschien kinderachtig, maar anders zou misschien de computer gewoon even achter slot en grendel moeten tot je de moetjes hebt gedaan en 8 uurtjes hebt geslapen. De rest van de tijd kun je dan zoveel computeren als je wilt.
Ik voel me heel erg overspannen en overwerkt ja. En ik vind dat extra erg omdat ik ook zo weinig resultaat zie. Ik heb het gevoel dat ik me doodwerk, maar ik bereik helemaal niets. Mijn werk komt niet af, ik doe te weinig aan mijn studie (tentamens gaan prima, maar verslagen, practica en projecten doe ik traag. Ik heb mazzel dat ik zo intelligent ben, want van het werk dat ik doe moet ik het niet hebben. )quote:
Overspannen ben je niet als je niet. Hij is het overzicht kwijt. Dan kun je beter gewoon de kleine taken eerst doen. Dus gewoon eerst de dingen oplossen die betrekkelijk weinig tijd en moeite kosten. Dan wordt die todo-lijst snel een stuk korter.quote:
Waar denk je in hemelsnaam te eindigen als je op deze manier dingen aanpakt? Sorry dat ik weer bot loop te doen, maar je creert voor jezelf een probleem dat echt doodsimpel te fixen is.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:08 schreef benzin het volgende:
Naah, niet eens. Waarschijnlijk kun je je dat niet voorstellen, maar ik heb het letterlijk druk met niets doen. Niets doen maar je toch steeds druk maken en half beginnen is de grootste energievreter die er maar bestaat. Ik ben na een paar uur werken afgepeigerd, maar heb niets bereikt.
Waarom stel je je zelf geen doel. Ik wil zus en zo afhebben en daar hou ik me aan? Misschien neem je teveel hooi op je vork per keer.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, meer slapen heb ik ooit gedaan en toen ging het niet veel beter. Ik slaap nu minder omdat ik steeds meer tijd tekort kom.
[..]
Niets. Letterlijk niets. Maar tegelijk lijkt het alsof ik heel veel doe en ik word daar moe van.
Uitstellen is veel werk. Ik maak mezelf druk, maak me zorgen, ik stress. Ik spring van taak naar tak, maar doe eigenlijk bijna helemaal niets. Ik begin aan iets, maar weet dan niet meer hoe ik verder moet en dan doe ik even wat anders. Ik bekijk mijn mail, verwerk nieuwe dingen in TODO-lijstjes, begin daar ook direct aan maar maak het niet echt af. Op een gegeven moment wordt ik er moe van en ga ik tv/films kijken, in dit topic kijken, Wikipedia lezen.
En voordat ik het weet is er weer een hele dag weg, waarin ik de hele dag bezig ben geweest, maar toch niets bereikt heb.
Als je telkens alles op het laatste moment af moet raffelen, dan raak je wel een keer overspannen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Naah, niet eens. Waarschijnlijk kun je je dat niet voorstellen, maar ik heb het letterlijk druk met niets doen. Niets doen maar je toch steeds druk maken en half beginnen is de grootste energievreter die er maar bestaat. Ik ben na een paar uur werken afgepeigerd, maar heb niets bereikt.
Ik woon bij mijn ouders. De computer achter slot en grendel zetten tot ik heb gedaan wat ik moet doen ligt lastig. Dat zou goed kunnen werken voor wat taken die ik nog moet doen en misschien is dat niet eens zo'n slecht idee. Maar ik doe een technische studie en ik ontwikkel software voor een bedrijf, en 90% van het werk doe ik thuis. Ik heb die computer dus nodig voor die taken. En ik weet ook niet of het aan die computer ligt, volgens mij is er gewoon iets mis met mij.
[..]
Ik voel me heel erg overspannen en overwerkt ja. En ik vind dat extra erg omdat ik ook zo weinig resultaat zie. Ik heb het gevoel dat ik me doodwerk, maar ik bereik helemaal niets. Mijn werk komt niet af, ik doe te weinig aan mijn studie (tentamens gaan prima, maar verslagen, practica en projecten doe ik traag. Ik heb mazzel dat ik zo intelligent ben, want van het werk dat ik doe moet ik het niet hebben. )
Ja denk het wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:10 schreef Stifler. het volgende:
De beste manier om te versieren is niet richten op 't daadwerkelijk meisje in bed krijgen. Maar gewoon echt plezier met diegene te hebben. Dit zijn de meiden waar je vaak naast wakker wordt. Maar goed met het internet van tegenwoordig kan iedereen wel iets vinden toch?
Euh nee.... daarom is er juist dit topic.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:10 schreef Stifler. het volgende:
De beste manier om te versieren is niet richten op 't daadwerkelijk meisje in bed krijgen. Maar gewoon echt plezier met diegene te hebben. Dit zijn de meiden waar je vaak naast wakker wordt. Maar goed met het internet van tegenwoordig kan iedereen wel iets vinden toch?
Jawel joh datingsites en die ongein.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:15 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Euh nee.... daarom is er juist dit topic.
Idd.quote:
Zeker waar maar zitten niet de leukste tussenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:19 schreef Stifler. het volgende:
[..]
Idd.
Zelfs als je daar;
Niet sociaal
Onverzorgd
Houdt van zure haring
Eet met mond open,
Neer zet krijg je nog matches..
Als je met een match bedoelt een vrouw dit met je op date wil, dan durf ik je stelling in twijfel te trekken.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:19 schreef Stifler. het volgende:
[..]
Idd.
Zelfs als je daar;
Niet sociaal
Onverzorgd
Houdt van zure haring
Eet met mond open,
Op ieder potje...quote:Op zondag 19 juni 2011 01:19 schreef Stifler. het volgende:
[..]
Idd.
Zelfs als je daar;
Niet sociaal
Onverzorgd
Houdt van zure haring
Eet met mond open,
Zo voelt het precies.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:08 schreef Catbert het volgende:
Overspannen ben je niet als je niet. Hij is het overzicht kwijt. Dan kun je beter gewoon de kleine taken eerst doen. Dus gewoon eerst de dingen oplossen die betrekkelijk weinig tijd en moeite kosten. Dan wordt die todo-lijst snel een stuk korter.
...
Veel mensen die zo 'druk' zijn hebben het eigenlijk helemaal niet zo druk, maar ze zitten de verkeerde dingen uit te stellen zodat ze inefficient werken.
Ik wil wel weten hoe het te fixen is, want ik verkloot alles al jaren zo.quote:Waar denk je in hemelsnaam te eindigen als je op deze manier dingen aanpakt? Sorry dat ik weer bot loop te doen, maar je creert voor jezelf een probleem dat echt doodsimpel te fixen is.
Die heb ik inderdaad. Maar dat vind ik een eng ding. Het wordt steeds langer en langer. Op een gegeven moment heb ik het gesplitst in een stuk of 6 verschillende lijsten, maar ik ben het overzicht erin kwijt. Ik kwam er laatst achter dat veel urgente dingen er vaak meerdere keren in terecht komen omdat ik het steeds opschrijf als ik eraan denk, maar dan zo snel niet kan zien dat ik het al had staan.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:12 schreef Halcon het volgende:
Kan wel zeggen dat je 'n to do list moet maken, de dingen die je direct kunt/moet doen ook direct doen, etc maar daar zul je zelf ook vast al wel op zijn gekomen.
En al geef je dit nou ook gewoon aan;quote:Op zondag 19 juni 2011 01:21 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Als je met een match bedoelt een vrouw dit met je op date wil, dan durf ik je stelling in twijfel te trekken.
Ik ben verzorgd qua uiterlijk, maar krijg het niet voor elkaar om een date te krijgen.
De primaire voorwaarde zit hem namelijk in de communicatie en dat is mijn struikelblok.
Jij zou beter moeten weten Halcon.quote:
Door te verbeteren met kleine stapjes.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:23 schreef benzin het volgende:
Gelukkig zijn heeft wel de voorkeur; maar alles wat ik wil - een vriendinnetje, wat vrienden, leuk werk en een goed gevoel - lijkt zo ver weg en onbereikbaar voor iemand als ik. Ik zie niet hoe ik vanaf dit punt in die toekomst terecht moet gaan komen. Als ik probeer over de toekomst na te denken dan zie en voel ik niets, behalve een vleugje wanhoop.
Ik heb veel autisme in mijn familie, en ik weet precies hoe moeilijk deze mensen het kunnen hebben in relaties. Maar dan komen ze misschien met iemand aan die niet vooraan heeft gestaan, maar zijn ze wel heel gelukkig. En ik denk; echt op ieder potje een dekseltje past. Echter is het maar de vraag of je vaak genoeg deksels probeert tot je de juiste vind.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Jij zou beter moeten weten Halcon.
Dit soort loze gezegdes worden vooral door mensen 'als bemoedigende woorden' gesproken die de ernst van het probleem niet inzien.
Kijk naar mensen met Autisme, helaas blijft een schrikbarend deel van hun voor hun hele leven alleen.
Hou eens op met dat gezeik! Dit heeft niks met GUNNEN te maken! Hiermee geef je wederom aan dat je zit te wachten tot er iets gebeurt. Kun je vergeten kerel, als jij niets doet eindig je net zo als MLIG. De enige optie is dat jij ZELF actie onderneemt. Een andere optie is er niet en gaat er niet komen!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:23 schreef benzin het volgende:
Ik wil maar heel weinig. Waarom wordt dat me niet gegund?
Lijkt me niet echt een zin waarmee je scoort op een datingprofielquote:Op zondag 19 juni 2011 01:23 schreef Stifler. het volgende:
[..]
En al geef je dit nou ook gewoon aan;
"Ik vind het lastig om te communiceren met een vrouw, maar als ik je beter leer kennen raak ik vanzelf wat vlotter" ??
Op ieder normaal potje pas een dekseltje.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dit soort loze gezegdes worden vooral door mensen 'als bemoedigende woorden' gesproken die de ernst van het probleem niet inzien.
Kijk naar mensen met Autisme, helaas blijft een schrikbarend deel van hun voor hun hele leven alleen.
Het was cynisch bedoeld. Hoe moet je anders reageren op zo'n post?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Idd. Wil je vrienden maken gaan bij een verenigingquote:Op zondag 19 juni 2011 01:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hou eens op met dat gezeik! Dit heeft niks met GUNNEN te maken! Hiermee geef je wederom aan dat je zit te wachten tot er iets gebeurt. Kun je vergeten kerel, als jij niets doet eindig je net zo als MLIG. De enige optie is dat jij ZELF actie onderneemt. Een andere optie is er niet en gaat er niet komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |