Jij! Hoe is het?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Vroegah met een blokschaaf, tegenwoordig met een cirkelzaag.
5mm eraf zaagt rotter dan een paar centimeter denk ik inderdaad. Tenzij ik ga schaven.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:48 schreef Tegan het volgende:
Misschien kun je beter een deur nemen die nog wat groter is, heb je meer om weg te zagen en dan gaat het waarschijnlijk ook beter...
quote:
Ik ben al op de helft van dat rijtje!quote:
Ik ben begonnen aan het werkdeel!quote:
I'm trying. Maar ik kom er nu achter dat Lotus Notes het niet leuk vind als ik mijn Desire aan de laptop hang om op te laden. Windows 7 crasht geheelquote:
Lotus Notes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
I'm trying. Maar ik kom er nu achter dat Lotus Notes het niet leuk vind als ik mijn Desire aan de laptop hang om op te laden. Windows 7 crasht geheel
Dus vanaf nu zal het beter gaan
Daar kan ik weinig aan doen, policy.quote:
Het werkt, het is wennen en het is zo traag als dikke stront.quote:
Hmm. Ja. Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:29 schreef Pheno het volgende:
Het werkt, het is wennen en het is zo traag als dikke stront.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:32 schreef Bengeltje het volgende:
Het loslaten van kinderen is niet makkelijk als het niet gaat op de manier die je eigenlijk voor ogen zag.
Zondag avond de kat van mijn ouders terugbrengen. Verder geen geplande dingenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Lief.Dankje.
Heeft iemand nog plannen voor het weekend?
Jazeker. Ik ga nog even wat planten slopen in de tuin.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Lief.Dankje.
Fun.quote:
Die drie waren niet allemaal van jullie? Of sinds kort even?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Zondag avond de kat van mijn ouders terugbrengen. Verder geen geplande dingen.
O dat zou hier ook wel handig zijn, uit de voortuin dan. Nouja tuin. Wildgroei met vaste/redelijk mooie planten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Jazeker. Ik ga nog even wat planten slopen in de tuin.
En uit eten met de schoonouders.
ik ookquote:
Veel stappen en voor de rest slapen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Lief.Dankje.
Sinds kort hebben wij een vierdequote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fun.![]()
[..]
Die drie waren niet allemaal van jullie? Of sinds kort even?
[..]
O dat zou hier ook wel handig zijn, uit de voortuin dan. Nouja tuin. Wildgroei met vaste/redelijk mooie planten.
pff, er is net een kat de kattenbak op gegaan.Ze rent er zelf voor weg.
ik heb ook zo'n periode gehad dat ik steeds minder naar mijn papa ging omdat ik andere dingen wou doen in het weekendquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:35 schreef Bengeltje het volgende:
Neuj, de jongste is wel echt een puber... die denkt ook hoofdzakelijk aan " ik ik ik".![]()
De oudste heeft dat eigenlijk nooit zo gehad, maar die was al heel jong aan het "puberen".
Ik zie ze nu alleen in het weekend. En die weekenden worden minder... wat ik dus moeilijk vind.
Al laat ik ze zelf de keuzes maken. Zijn ze oud genoeg voor. Maar soms 3 wkn niemand zien is zwaar.
Ik zag natuurlijk liever dat ze altijd bij mij waren en van hieruit (zoals het hoort.) op kamers gingen, samenwonen, weet ik veel...
Mijn scriptie af makenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Lief.Dankje.
tnx!quote:
Dan mag je lekker in een VINEX-wijk wonen! In Tilburg mag je dan lekker naar de Reeshof.quote:
Ja, maar jij bent dan ook "verder".quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb wel 's boodschappen gedaan in de Reeshof. Sterker nog, ik was er laatst nog.
Geen zorgen hoor, we wonen er niet.quote:
Het is ik inderdaad. De afgelopen maanden erg druk geweest, privé en zakelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jij! Hoe is het?
Ik ben niet vertrouwd met een cirkelzaag vrees ik. Een blokschaaf is achterhaald, of is er een andere reden dat men dat niet meer doet?
[..]
5mm eraf zaagt rotter dan een paar centimeter denk ik inderdaad. Tenzij ik ga schaven.
Wat leuk om weer eens wat van je horenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het is ik inderdaad. De afgelopen maanden erg druk geweest, privé en zakelijk.
Het afhangen van een deur vereist toch wel wat vakmanschap. De deur moet overal gelijk in het kozijn hangen anders heb je kans op klemmen en piepen. Gebruik je hiervoor een cirkelzaag dan heb je één kans om het goed te doen, met een schaaf kun je met millimeters werken. Bij een nieuwe deur moet je de scharnieren verzinken met een beitel en minimaal het slot en de slotplaat uitboren/beitelen.
Bij een bestaande deur, moet je waarschijnlijk de scharnieren en het slot aanpassen op de bestaande situatie in het kozijn, of omgekeerd. Tenzij identiek, maar het is niet een kwestie van ik haal er "even" 5 mm af en het past. Wellicht bij buurman en buurman wel.
Maar waarom je voordeur vervangen?
Oh ja en hoe is het met jou verder?![]()
Voor de veiligheid zou je het glas kunnen vervangen door draadglas of twee panelen multiplex aan weerszijden te bevestigen met montagekit en slotbouten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:32 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat leuk om weer eens wat van je horen.
Dit is mijn huidige (lelijke) voordeur: https://lh5.googleusercon(...)_U/s512/IMAG0099.jpg
Reden dat ik hem wil vervangen, is dat ik hem niet inbraakveilig vind en liever een massieve deur zou willen (deze is hol). Heb het idee dat dat qua geluidsisolatie zou schelen, maar misschien is dat puur mijn idee.
Dat 'glas' wat erin zit, is flinterdun. Zonder moeite in te tikken en door dat gat kun je makkelijk heen stappen. Heb er een goed LIPS slot opgezet, maar dat is op zich vrij doelloos met zo'n opening. Dus dan zou ik er een rooster o.i.d. voor moeten plaatsen, wat ik niet mooi vind, of de deur opknappen en er een paneel plaatsen, maar dan heb ik net zo lief een nieuwe (massieve) deur denk ik. Of is opknappen beter denk je?
Afhangen wil ik sowieso uitbesteden, ik las al dat dat niet een huis-tuin-en-keuken-klusje is. En ik begreep van een buurman ook dat alle kozijnen hier onwijs krom zijn, dus het zal inderdaad geen kwestie zijn van 5mm eraf halen.
Met mij is het goed. Mijn huisje is nog steeds niet af, maar vordert met kleine stapjes. Ik wacht vooral op het aanleggen van de centrale verwarming, dan kan ik de vloer gaan vervangen.
Belachelijk idd, dat die ouders aan komen zetten met een 2e hands kk scooter! Ik zou ook pislink zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:16 schreef Kuukske het volgende:
Oh my.
http://www.geenstijl.nl/m(...)isje_krijgt_sco.html
Verwend nest, lijkt dat haar broer maar met papa gebeld heeft?? Die werkt er nog aan mee ook om dat poppetje alles te geven wat ze maar eist?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:16 schreef Kuukske het volgende:
Oh my.
http://www.geenstijl.nl/m(...)isje_krijgt_sco.html
Ja maar Bengel, zo'n 2e hands kk scooter, dat kán toch ook niet voor zo'n chille dushi?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verwend nest, lijkt dat haar broer maar met papa gebeld heeft?? Die werkt er nog aan mee ook om dat poppetje alles te geven wat ze maar eist?
Rhu! Feli met je 8 nog.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
ik was al verbaasd toen ik gisteren hoorde dat de vespa toch wel het meest ontvangen kadotje was volgens mijn collega´s
dank!quote:
Zemmie to the rescue!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dank!
Nu ik de diploma uitreiking toch nog kan halen is het juist meer reden om te stressen want nu wil ik het echt haha
vannacht weer 3 uur wakker gelegen
gelukkig komt de kat dan heel lief kroelen
Mja, die dingen zijn weer helemaal in geloof ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
Ik had vroeger een Vespa.Hoe hip he, dacht dat het nu ouderwets zou zijn.
Nogal, al kan ik haar ergens nog wel begrijpen. Als jij denkt een hippe retro-scooter te krijgen en ze komen met iets totaal anders aan snap ik best dat je teleurgesteld bent.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:31 schreef Kuukske het volgende:
Nee Grrrr.. Ik weet ook niet hoe die pa er bij kwam!
Maar wat een ondankbaar ding..
Ik heb me ook altijd verbaasd over de hoge bedragen die veel ouders uitgeven aan een examencadeau. Als je nou in het geld zwemt kan ik er in komen maar ik heb ouders cadeaus zien geven van duizenden guldens/euro's die meer waard waren dan de dagwaarde van de auto waar papa zelf in reedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
Als ouder ben je ook behoorlijk shit als je dit soort dingen gaat doen.
Een klap voor haar kop kan ze krijgen met zo'n attitude.
Denk er eens over na. Had je wel een scooter gehad, dan was de volgende stap een bontkraagje achterop die scooter. En uiteindelijk zat je dan in Woensel-West op de 6de verdieping met 8 pokke kinderen om je heen en een man die je verbied om te praten met andere mannen.quote:
Nah, gezien het gespuis waar ik mee omging acht ik die uitkomst onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:51 schreef Anthraxx het volgende:
Denk er eens over na. Had je wel een scooter gehad, dan was de volgende stap een bontkraagje achterop die scooter. En uiteindelijk zat je dan in Woensel-West op de 6de verdieping met 8 pokke kinderen om je heen en een man die je verbied om te praten met andere mannen.
Alsof zo'n bontkraagje bij haar was gebleven zodra ze zwanger wasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Denk er eens over na. Had je wel een scooter gehad, dan was de volgende stap een bontkraagje achterop die scooter. En uiteindelijk zat je dan in Woensel-West op de 6de verdieping met 8 pokke kinderen om je heen en een man die je verbied om te praten met andere mannen.
Sparen is niet hip. Schulden hebben, dat is pas hip.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
Zelf er voor sparen is natuurlijk ook Not Done.
Dan was ze in ieder geval wel een MILFquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof zo'n bontkraagje bij haar was gebleven zodra ze zwanger was.
Nee, dan was Kuuks al lang volleerd bijstandsmoeder geweest!
En aangezien ze dan heel vroeg moeder was geworden is de kans groot dat ze over een jaar of 10-15 zelfs een GILF zou zijn geweest!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan was ze in ieder geval wel een MILF
Jij bent de enige MIL hier. De F laat ik wel aan Lit over.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet genoeg milfs hier.
Oja...uhm... En waarom Kuukskewel fffn?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:03 schreef Anthraxx het volgende:
Jij bent de enige MIL hier. De F laat ik wel aan Lit over.
Wordt aan gewerkt. Niet as we speak. Overigens. JD is netjes aan het werk.quote:
Ik weet geen antwoordquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja...uhm... En waarom Kuukskewel fffn?
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt. Niet as we speak. Overigens. JD is netjes aan het werk.
Heb je daar foto's van nodig? Wat is er met je mental image gebeurd?quote:
Ik heb chantage materiaal nodig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je daar foto's van nodig? Wat is er met je mental image gebeurd?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik volg het niet. Aan wie zou je die willen sturen dan.
Dat duurde nog lang.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eerst twee minuten OMG OMG OMG geroepen.
Heerlijk is vroeg slapen toch, dan lijkt 9 uur al uitslapenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
ben net wakker
maar dat mag ook wel want ik heb vanacht ongeveer 3 uur wakker gelegen in paniek over mijn afstuderen
Wat veelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sinds kort hebben wij een vierde. Tot mijn ouders volgende week terugkomen.
De drie zijn echt van ons
Ik dacht dat je werkloos was volgend jaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
Oh en toen was ik weer bij
Owja en ik had een 8 voor mijn stage
En ze hebben gevraagd of ik mentor wil worden volgend jaar
maar ik weet niet of ik dat moet doen
eigenlijk maken ze in het eerste jaar dat je werkt je nooit mentor omdat je eerst gewoon wat ervaring moet op doen en zo
Hoe ken jij de Reeshofquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan mag je lekker in een VINEX-wijk wonen! In Tilburg mag je dan lekker naar de Reeshof.! Wie wil daar nou niet wonen?
quote:
Ik kreeg een ringquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:56 schreef Tegan het volgende:
Mijn zus kreeg overigens een laptopje voor haar vwo-diploma, omdat ze toen op kamers ging, en toen moesten ik en zus3 natuurlijk ook. Daarna heb ik zelf heel hard moeten werken voor de vervanger
.
Jamaarkepd'ralvoorbetaald. En ik zie kilo's gewoon omhoog springen.quote:
Echt, je weet niet wat je zegtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Lijkt me heel gezellig hoor. Jouw zusje zijn.
Nee. Je hebt gelijk. Ik moet ineens denken aan al die Lush-dingetjes. Daar pas ik dan toch voor.quote:
Ik heb weer totaal niets met sieraden dus daar zou je me niet blij mee maken. Verder heb ik in principe voor al mijn andere electronische speeltjes (fototoestel, hdd's, dvd-speler, etc.) gewoon zelf moeten werken. Op mijn verjaardag vroeg ik dan ook vrijwel altijd geld van mijn mamaquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb weer totaal niets met sieraden dus daar zou je me niet blij mee maken. Verder heb ik in principe voor al mijn andere electronische speeltjes (fototoestel, hdd's, dvd-speler, etc.) gewoon zelf moeten werken. Op mijn verjaardag vroeg ik dan ook vrijwel altijd geld van mijn mama.
Zou leuk zijn als wij en Rhu en T allemaal zussen warenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Je hebt gelijk. Ik moet ineens denken aan al die Lush-dingetjes. Daar pas ik dan toch voor.
Volgende week opent in Breda een Pandora-winkel. Ik vrees met grote vrezen voor m'n banksaldoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookAlleen voor het afstuderen (dat samenviel met m'n verjaardag toen) heb ik nog een pandora-armband gekregen.
Ik heb al m'n bedeltjes gekregen tot nu toequote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgende week opent in Breda een Pandora-winkel. Ik vrees met grote vrezen voor m'n banksaldo
Oeh ja!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Zou leuk zijn als wij en Rhu en T allemaal zussen waren
Zussen zijn niet altijd leuk hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb ook dunne fijne handjes hoor, heb ook het kleinste armbandje geloof ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:04 schreef Tegan het volgende:
Die Pandoradingen vind ik ook niets, veel te grof voor mijn kleine handen. Mij maak je blijer met een subtiel dun zilveren armbandje
.
Ik loop altijd wel te miepen over mijn zus maar die van mij is ook welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zussen zijn niet altijd leuk hoor. De ene wil ik wel omruilen voor jullie drie
.
Ik vind die draad veel te dik, laat staan al die 'kralen', en ook te duur enzo. Daar kan ik zoveel meer electronische speeltjes mee kopenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb ook dunne fijne handjes hoor, heb ook het kleinste armbandje geloof ikmaar ik vond ze wel tof.
Dat hondje heb ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb de meeste bedeltjes ook gekregen hoor. Alleen een hondje heb ik zelf gekocht. Want hondje. Maar dan ga ik in die winkel kijken, en dan zul je zien dat ik weer met wat thuiskom. Maarja.
Leiers.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:11 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij las ik laatst een mailtje over prijsverhogingen.
arme moeder van ons dan welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
?quote:
Oh, iets herinner ik me er wel van nu. Maar het is lastig onthouden met al die verhalenquote:en ik heb al een paar weken geleden een baan aan geboden gekregen Ttje van de school waar ik nu werk
wel als vervanging maar toch
dat ze me als mentor vragen wil wel zeggen dat ze verwachten dat de vervanging het hele jaar duurt
dus dat is al heel goed
Andere vaderquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:14 schreef CherryLips het volgende:
Het zou ook wel raar zijn, aangezien T een beetje donkerder is dan wij geloof ik
voor mijn eindexamen bedoel ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
?
[..]
Oh, iets herinner ik me er wel van nu. Maar het is lastig onthouden met al die verhalen. Maar tof!
Oh, nu snap ik de vakantie. Nou dat kan toch ook wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
en van mama kreeg ik geloof ik mijn piano
maar die heb ik niet eens meervind ik heel jammer
Ik ben echt een mega bleek meisjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:14 schreef CherryLips het volgende:
Het zou ook wel raar zijn, aangezien T een beetje donkerder is dan wij geloof ik
Want?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben echt een mega bleek meisje
En T ik vind jou echt een jongste dochter ja
weet ik nietquote:
Oh zo, ik was niet offended verder hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik niet
dat wij jou een beetje plagen maar als het er op aan komt niemand anders dat dan mag
als je snapt wat ik bedoel
ik vind het wel grappig brutaalquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:17 schreef Tegan het volgende:
Owja, that reminds me. Ik ging met mama naar de Hornbach. En toen gingen we een Vietnamese loempia eten bij de kraam ervoor. En toen.
Vietnamese gast: Is dat uw dochter?
Mama: Ja
Vietnamese gast: Je dochter is echt knap oid.
*awkward silence*
Dat doe je toch niet!!!
Damn woman. Jij gooit gewoon overal wodka doorheen.quote:
Ik wilde eigenlijk in de week van de uitslag gaan, want ik dacht dat ik toch gezakt was. Maar niemand wilde mee, en ik kon alleen EasyJet + hostel betalen en Londen was toen nog duurder dan nuquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb weekendje London na mijn vwo ook helemaal zelf betaald. En dat alleen omdat de schoolreis naar London niet door ging
.
Ikea klerenkasten zijn niet gemaakt om mee te verhuizen. Wegwerpspulquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:37 schreef Tegan het volgende:
En nu vraag ik me echt af hoe ik hem ooit weer uit dit huis weg krijg...
Niet, is leuk! Jij bent gewoon een pin die geen 2 tientjes neer wil leggen voor wat cultuur!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik moest wodkapasta maken!
en mundial zuigt
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet, is leuk! Jij bent gewoon een pin die geen 2 tientjes neer wil leggen voor wat cultuur! commerciële zut
De zaterdag line up is best zut jaquote:
Het wordt buiig en fris, niet ideaal voor leuke buitendingetjes nee...quote:
Zware zut gewoon onderin dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat het een beetje krap wordt met m'n mappen alleen. Die passen nu ook niet in m'n kast, die staat ernaast gefrot
Max. belasting: 13 kg
Whut, da's ook niet veel
Moet lukken.quote:
Of je doet er wat de deur uit, vast wel boeken waarvan je eigenlijk weet dat je ze nooit meer gaat lezenquote:
Ja, die staan al beneden in een grote doos, niemand wil ze hebbenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of je doet er wat de deur uit, vast wel boeken waarvan je eigenlijk weet dat je ze nooit meer gaat lezen
Poedersuiker?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik vanmiddag een appeltaartje gehaald bij de AH voor m'n zwager, blijkt er rare poederzut op te zitten en nu vertrouwen ze het nietGeen idee wat het is. Gaan ze er morgen mee terug. Ik neem ook eens wat mee hoor
Don't say that.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of je doet er wat de deur uit, vast wel boeken waarvan je eigenlijk weet dat je ze nooit meer gaat lezen
Nee, het is grover. Lijkt wel wit fijn havermout. En ook wat zwarte stukjes ofzo? Pfff. Volgens mij hadden ze het allemaal maar m'n zus vertrouwt het niet.quote:
Het is goedbedoeld advies, als je de rest van je leven nooit meer een boek de deur uit doet kan je straks een garagebox huren voor je boeken alleenquote:
Super-Grover!quote:
I know, maar ik wist CL's antwoord alquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is goedbedoeld advies, als je de rest van je leven nooit meer een boek de deur uit doet kan je straks een garagebox huren voor je boeken alleen
gewoon bij het uit vuil geknikkerd?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know, maar ik wist CL's antwoord al. Ik had ze dan ook allang weggedaan. Want ja, jammer dan, maar ik ben geen hoarder
. Als niemand het wil, dan niet.
Boeken zou ik gewoon naar de Slegte brengen oid. Ben je er in één keer vanaf en weer wat centen om meteen nieuwe zooi aan te schaffen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gewoon bij het uit vuil geknikkerd?
maar de 5 x 5 kan dus niet als volgefrotte boekenkast gebruikt worden?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
das n foutje de 2x2 vaks kan ook 13 kgmijn 2x4 zit veel meer in dan 13 kg en hij staat nog hoor
Ja maar die zit hier niet, en om nou vier keer van de Slegte naar de auto in de parkeergarage te lopen, daar ben ik ook te lui voorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Boeken zou ik gewoon naar de Slegte brengen oid. Ben je er in één keer vanaf en weer wat centen om meteen nieuwe zooi aan te schaffen.
Heel de zooi op Marktplaats dan maarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die zit hier niet, en om nou vier keer van de Slegte naar de auto in de parkeergarage te lopen, daar ben ik ook te lui voorIk wil ze best gratis weggeven, moeten mensen ze wel willen hebben. Heb ook nog een stapeltje liggen dat voor An bedoeld was geloof ik, maar die zie ik ook maar eens per twee jaar
tegen de muur zetten en frotten maar hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar de 5 x 5 kan dus niet als volgefrotte boekenkast gebruikt worden?
Heb ik al gedaan, niemand wil zequote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel de zooi op Marktplaats dan maar
Mooiquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tegen de muur zetten en frotten maar hoor
Hulp nodig?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:25 schreef Tegan het volgende:
Uit een random topic in AT.
[ afbeelding ]
Zou bijna een baby nemen voor dat rompertje.
Hebben jullie geen internet dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende: Twee weken aan ATWT, paar afleveringen van Glee die ze nog moest zien en allemaal dingen van Take That van het afgelopen jaar. En je kunt dat kreng niet back-uppen.
Ze is niet vrolijk
Daar heeft ze jou toch voor...quote:
Frans? Duits?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Zolang het geen chinees is ofzo, laat ik ze liever uit.
Joah dat zeg ik, "chinees ofzo"quote:
Die stofjes vertalen ze 9 van de 10 keer nog verkeerd ook.quote:Bij CSI enzo heb ik liever wel ondertiteling, maar ik ben zo'n spast die precies wil weten welke stofjes ze gebruiken enzo. En van de ondertiteling leer ik zelf ook nog wat'Oh hebben zij dat zo opgelost, even opschrijven!'
quote:
Nou ja, geef je op en probeer het zelf eensquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Joah dat zeg ik, "chinees ofzo"
[..]
Die stofjes vertalen ze 9 van de 10 keer nog verkeerd ook.
Ahwwwquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:16 schreef rhubarbje het volgende:
Goedemorgen!
ik heb een kadotje voor jullie
dan word je dag heel vrolijk
http://twentytwowords.com(...)part-while-sleeping/
Dit is lekker zeg:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:59 schreef Kuukske het volgende:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Werk allemaal maar mee, anders gaat Q héél lang krassen denk ik.
Wat een mongool.quote:Google heeft adsense tijdelijk uitgeschakeld. Er is de laatste maanden iemand bezig elk topic waarin een tepel zichtbaar is aan te melden bij adsense en aangezien wij alleen maar reactief kunnen ingrijpen na een melding kan dat een probleem zijn.
Fuck, mijn levenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Nou, daar gaat singles
Geen foto's van de wortel meer, An!
Algeheel internetverbodquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is lekker zeg:
Ik zie geen advertenties meer
[..]
Wat een mongool.
Kan je dat eerste woord even weghalen, Annie? Anders komt de Google-politie langs.quote:
Het eerste wat ik dacht toen ik het las was nog zo van.. oh. Dan wordt e.e.a. SFW. Toen las ik FB en toen dacht ik .. Oh ships! Nu moet ik serieus gaan werken.quote:
Het betekent het einde van ONS. Ant. Ons. Jij en ik en onze gedeelde fotocollectie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
Mocht fok! platgaan, dan vond ik jullie ok. En een paar meer dan okay.
Hoezo? Er zijn meer manieren dan alleen een fossiel forum. Heb jij al een Dropbox?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het betekent het einde van ONS. Ant. Ons. Jij en ik en onze gedeelde fotocollectie..
Nope. Helemaal niks wat stiekem 12+ is ofzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik snap er geen reet van, tepels mogen niet van google?
Een wattes?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn meer manieren dan alleen een fossiel forum. Heb jij al een Dropbox?
Geslachtsgemeenschap bekt toch niet zo lekker als Fuck.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je dat eerste woord even weghalen, Annie? Anders komt de Google-politie langs.
Apart. Het is niet dat je met google zelf geen smut kan vindenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nope. Helemaal niks wat stiekem 12+ is ofzo.
Het zou wat zijn, fok geveld door internetcensuurquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
Mocht fok! platgaan, dan vond ik jullie ok. En een paar meer dan okay.
Ja, en door een loser die meent dat elke tepel een zonde is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, fok geveld door internetcensuur
Mag je dat nog wel zeggen: "loser"?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, en door een loser die meent dat elke tepel een zonde is.
Ik verdenk iemand uit de bijbelbelt. Minstens.
Ligt er aan of dit zielig stukje mens dat rapporteert bij Google.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mag je dat nog wel zeggen: "loser"?
Wordt jouw tietenavatar dan ook een probleem?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nope. Helemaal niks wat stiekem 12+ is ofzo.
Je ziet geen tepelquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wordt jouw tietenavatar dan ook een probleem?
En al een waarschuwing via pm binnen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie dat de regelgeving al weer afgezwakt is, je mag weer gewoon kut zeggen
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En al een waarschuwing via pm binnen?Als ze nu al afzwakken. (al mogen wij je ook "aangeven". ) Dan gaat het snel hier.
Ik neem alvast afscheid. [ afbeelding ]
Niks over tekstquote:Hoi R&P-ers,
Een behoorlijke aanvulling en verandering binnen R&P. Het volgende mag namelijk niet meer:
• Foto's, usericons en video's met schokkende, gewelddadige of seksuele inhoud
De reden waarom, kun je hier lezen: Ik zie geen advertenties meer
En mochten jullie bovenstaande ergens zien, plaats dan even een TR. Jullie medewerking wordt gewaardeerd!
en mocht je grappig proberen te zijn.... don't
Groetjes
de R&P mods
Ander account?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh ik ga jullie missen hoor als fok dood gaat
gelukkig is mijn icon nu wel voor alle leeftijden
die van mijn andere acount dan vast niet
moet jij niet naar mundial?quote:
Ik denk dat fok het wel overleeftquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh ik ga jullie missen hoor als fok dood gaat
gelukkig is mijn icon nu wel voor alle leeftijden
die van mijn andere acount dan vast niet
Liefie_!quote:
Ik moet eerst nog op kraamvisite, zit te wachten op een droge periode. En van daaruit naar mundial, als er nog iemand meegaat tenminste. Ze zijn niet zo enthousiast over het weerquote:
Dat was me een vuige slettebak!quote:
het gaat nog stormen hoorde ikquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog op kraamvisite, zit te wachten op een droge periode. En van daaruit naar mundial, als er nog iemand meegaat tenminste. Ze zijn niet zo enthousiast over het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |