Oja...uhm... En waarom Kuukskewel fffn?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:03 schreef Anthraxx het volgende:
Jij bent de enige MIL hier. De F laat ik wel aan Lit over.
Wordt aan gewerkt. Niet as we speak. Overigens. JD is netjes aan het werk.quote:
Ik weet geen antwoordquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja...uhm... En waarom Kuukskewel fffn?
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt. Niet as we speak. Overigens. JD is netjes aan het werk.
Heb je daar foto's van nodig? Wat is er met je mental image gebeurd?quote:
Ik heb chantage materiaal nodig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je daar foto's van nodig? Wat is er met je mental image gebeurd?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik volg het niet. Aan wie zou je die willen sturen dan.
Dat duurde nog lang.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eerst twee minuten OMG OMG OMG geroepen.
Heerlijk is vroeg slapen toch, dan lijkt 9 uur al uitslapenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
ben net wakker
maar dat mag ook wel want ik heb vanacht ongeveer 3 uur wakker gelegen in paniek over mijn afstuderen
Wat veelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sinds kort hebben wij een vierde. Tot mijn ouders volgende week terugkomen.
De drie zijn echt van ons
Ik dacht dat je werkloos was volgend jaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
Oh en toen was ik weer bij
Owja en ik had een 8 voor mijn stage
En ze hebben gevraagd of ik mentor wil worden volgend jaar
maar ik weet niet of ik dat moet doen
eigenlijk maken ze in het eerste jaar dat je werkt je nooit mentor omdat je eerst gewoon wat ervaring moet op doen en zo
Hoe ken jij de Reeshofquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan mag je lekker in een VINEX-wijk wonen! In Tilburg mag je dan lekker naar de Reeshof.! Wie wil daar nou niet wonen?
quote:
Ik kreeg een ringquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:56 schreef Tegan het volgende:
Mijn zus kreeg overigens een laptopje voor haar vwo-diploma, omdat ze toen op kamers ging, en toen moesten ik en zus3 natuurlijk ook. Daarna heb ik zelf heel hard moeten werken voor de vervanger
.
Jamaarkepd'ralvoorbetaald. En ik zie kilo's gewoon omhoog springen.quote:
Echt, je weet niet wat je zegtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Lijkt me heel gezellig hoor. Jouw zusje zijn.
Nee. Je hebt gelijk. Ik moet ineens denken aan al die Lush-dingetjes. Daar pas ik dan toch voor.quote:
Ik heb weer totaal niets met sieraden dus daar zou je me niet blij mee maken. Verder heb ik in principe voor al mijn andere electronische speeltjes (fototoestel, hdd's, dvd-speler, etc.) gewoon zelf moeten werken. Op mijn verjaardag vroeg ik dan ook vrijwel altijd geld van mijn mamaquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb weer totaal niets met sieraden dus daar zou je me niet blij mee maken. Verder heb ik in principe voor al mijn andere electronische speeltjes (fototoestel, hdd's, dvd-speler, etc.) gewoon zelf moeten werken. Op mijn verjaardag vroeg ik dan ook vrijwel altijd geld van mijn mama.
Zou leuk zijn als wij en Rhu en T allemaal zussen warenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Je hebt gelijk. Ik moet ineens denken aan al die Lush-dingetjes. Daar pas ik dan toch voor.
Volgende week opent in Breda een Pandora-winkel. Ik vrees met grote vrezen voor m'n banksaldoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookAlleen voor het afstuderen (dat samenviel met m'n verjaardag toen) heb ik nog een pandora-armband gekregen.
Ik heb al m'n bedeltjes gekregen tot nu toequote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgende week opent in Breda een Pandora-winkel. Ik vrees met grote vrezen voor m'n banksaldo
Oeh ja!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Zou leuk zijn als wij en Rhu en T allemaal zussen waren
Zussen zijn niet altijd leuk hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als wij en Rhu en T allemaal zussen waren
ik heb ook dunne fijne handjes hoor, heb ook het kleinste armbandje geloof ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:04 schreef Tegan het volgende:
Die Pandoradingen vind ik ook niets, veel te grof voor mijn kleine handen. Mij maak je blijer met een subtiel dun zilveren armbandje
.
Ik loop altijd wel te miepen over mijn zus maar die van mij is ook welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zussen zijn niet altijd leuk hoor. De ene wil ik wel omruilen voor jullie drie
.
Ik vind die draad veel te dik, laat staan al die 'kralen', en ook te duur enzo. Daar kan ik zoveel meer electronische speeltjes mee kopenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb ook dunne fijne handjes hoor, heb ook het kleinste armbandje geloof ikmaar ik vond ze wel tof.
Dat hondje heb ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb de meeste bedeltjes ook gekregen hoor. Alleen een hondje heb ik zelf gekocht. Want hondje. Maar dan ga ik in die winkel kijken, en dan zul je zien dat ik weer met wat thuiskom. Maarja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |