Jij! Hoe is het?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Vroegah met een blokschaaf, tegenwoordig met een cirkelzaag.
5mm eraf zaagt rotter dan een paar centimeter denk ik inderdaad. Tenzij ik ga schaven.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:48 schreef Tegan het volgende:
Misschien kun je beter een deur nemen die nog wat groter is, heb je meer om weg te zagen en dan gaat het waarschijnlijk ook beter...
quote:
Ik ben al op de helft van dat rijtje!quote:
Ik ben begonnen aan het werkdeel!quote:
I'm trying. Maar ik kom er nu achter dat Lotus Notes het niet leuk vind als ik mijn Desire aan de laptop hang om op te laden. Windows 7 crasht geheelquote:
Lotus Notes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
I'm trying. Maar ik kom er nu achter dat Lotus Notes het niet leuk vind als ik mijn Desire aan de laptop hang om op te laden. Windows 7 crasht geheel
Dus vanaf nu zal het beter gaan
Daar kan ik weinig aan doen, policy.quote:
Het werkt, het is wennen en het is zo traag als dikke stront.quote:
Hmm. Ja. Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:29 schreef Pheno het volgende:
Het werkt, het is wennen en het is zo traag als dikke stront.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:32 schreef Bengeltje het volgende:
Het loslaten van kinderen is niet makkelijk als het niet gaat op de manier die je eigenlijk voor ogen zag.
Zondag avond de kat van mijn ouders terugbrengen. Verder geen geplande dingenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Lief.Dankje.
Heeft iemand nog plannen voor het weekend?
Jazeker. Ik ga nog even wat planten slopen in de tuin.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Lief.Dankje.
Fun.quote:
Die drie waren niet allemaal van jullie? Of sinds kort even?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Zondag avond de kat van mijn ouders terugbrengen. Verder geen geplande dingen.
O dat zou hier ook wel handig zijn, uit de voortuin dan. Nouja tuin. Wildgroei met vaste/redelijk mooie planten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Jazeker. Ik ga nog even wat planten slopen in de tuin.
En uit eten met de schoonouders.
ik ookquote:
Veel stappen en voor de rest slapen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Lief.Dankje.
Sinds kort hebben wij een vierdequote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fun.![]()
[..]
Die drie waren niet allemaal van jullie? Of sinds kort even?
[..]
O dat zou hier ook wel handig zijn, uit de voortuin dan. Nouja tuin. Wildgroei met vaste/redelijk mooie planten.
pff, er is net een kat de kattenbak op gegaan.Ze rent er zelf voor weg.
ik heb ook zo'n periode gehad dat ik steeds minder naar mijn papa ging omdat ik andere dingen wou doen in het weekendquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:35 schreef Bengeltje het volgende:
Neuj, de jongste is wel echt een puber... die denkt ook hoofdzakelijk aan " ik ik ik".![]()
De oudste heeft dat eigenlijk nooit zo gehad, maar die was al heel jong aan het "puberen".
Ik zie ze nu alleen in het weekend. En die weekenden worden minder... wat ik dus moeilijk vind.
Al laat ik ze zelf de keuzes maken. Zijn ze oud genoeg voor. Maar soms 3 wkn niemand zien is zwaar.
Ik zag natuurlijk liever dat ze altijd bij mij waren en van hieruit (zoals het hoort.) op kamers gingen, samenwonen, weet ik veel...
Mijn scriptie af makenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Lief.Dankje.
tnx!quote:
Dan mag je lekker in een VINEX-wijk wonen! In Tilburg mag je dan lekker naar de Reeshof.quote:
Ja, maar jij bent dan ook "verder".quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb wel 's boodschappen gedaan in de Reeshof. Sterker nog, ik was er laatst nog.
Geen zorgen hoor, we wonen er niet.quote:
Het is ik inderdaad. De afgelopen maanden erg druk geweest, privé en zakelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jij! Hoe is het?
Ik ben niet vertrouwd met een cirkelzaag vrees ik. Een blokschaaf is achterhaald, of is er een andere reden dat men dat niet meer doet?
[..]
5mm eraf zaagt rotter dan een paar centimeter denk ik inderdaad. Tenzij ik ga schaven.
Wat leuk om weer eens wat van je horenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het is ik inderdaad. De afgelopen maanden erg druk geweest, privé en zakelijk.
Het afhangen van een deur vereist toch wel wat vakmanschap. De deur moet overal gelijk in het kozijn hangen anders heb je kans op klemmen en piepen. Gebruik je hiervoor een cirkelzaag dan heb je één kans om het goed te doen, met een schaaf kun je met millimeters werken. Bij een nieuwe deur moet je de scharnieren verzinken met een beitel en minimaal het slot en de slotplaat uitboren/beitelen.
Bij een bestaande deur, moet je waarschijnlijk de scharnieren en het slot aanpassen op de bestaande situatie in het kozijn, of omgekeerd. Tenzij identiek, maar het is niet een kwestie van ik haal er "even" 5 mm af en het past. Wellicht bij buurman en buurman wel.
Maar waarom je voordeur vervangen?
Oh ja en hoe is het met jou verder?![]()
Voor de veiligheid zou je het glas kunnen vervangen door draadglas of twee panelen multiplex aan weerszijden te bevestigen met montagekit en slotbouten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:32 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat leuk om weer eens wat van je horen.
Dit is mijn huidige (lelijke) voordeur: https://lh5.googleusercon(...)_U/s512/IMAG0099.jpg
Reden dat ik hem wil vervangen, is dat ik hem niet inbraakveilig vind en liever een massieve deur zou willen (deze is hol). Heb het idee dat dat qua geluidsisolatie zou schelen, maar misschien is dat puur mijn idee.
Dat 'glas' wat erin zit, is flinterdun. Zonder moeite in te tikken en door dat gat kun je makkelijk heen stappen. Heb er een goed LIPS slot opgezet, maar dat is op zich vrij doelloos met zo'n opening. Dus dan zou ik er een rooster o.i.d. voor moeten plaatsen, wat ik niet mooi vind, of de deur opknappen en er een paneel plaatsen, maar dan heb ik net zo lief een nieuwe (massieve) deur denk ik. Of is opknappen beter denk je?
Afhangen wil ik sowieso uitbesteden, ik las al dat dat niet een huis-tuin-en-keuken-klusje is. En ik begreep van een buurman ook dat alle kozijnen hier onwijs krom zijn, dus het zal inderdaad geen kwestie zijn van 5mm eraf halen.
Met mij is het goed. Mijn huisje is nog steeds niet af, maar vordert met kleine stapjes. Ik wacht vooral op het aanleggen van de centrale verwarming, dan kan ik de vloer gaan vervangen.
Belachelijk idd, dat die ouders aan komen zetten met een 2e hands kk scooter! Ik zou ook pislink zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:16 schreef Kuukske het volgende:
Oh my.
http://www.geenstijl.nl/m(...)isje_krijgt_sco.html
Verwend nest, lijkt dat haar broer maar met papa gebeld heeft?? Die werkt er nog aan mee ook om dat poppetje alles te geven wat ze maar eist?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:16 schreef Kuukske het volgende:
Oh my.
http://www.geenstijl.nl/m(...)isje_krijgt_sco.html
Ja maar Bengel, zo'n 2e hands kk scooter, dat kán toch ook niet voor zo'n chille dushi?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verwend nest, lijkt dat haar broer maar met papa gebeld heeft?? Die werkt er nog aan mee ook om dat poppetje alles te geven wat ze maar eist?
Rhu! Feli met je 8 nog.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
ik was al verbaasd toen ik gisteren hoorde dat de vespa toch wel het meest ontvangen kadotje was volgens mijn collega´s
dank!quote:
Zemmie to the rescue!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dank!
Nu ik de diploma uitreiking toch nog kan halen is het juist meer reden om te stressen want nu wil ik het echt haha
vannacht weer 3 uur wakker gelegen
gelukkig komt de kat dan heel lief kroelen
Mja, die dingen zijn weer helemaal in geloof ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
Ik had vroeger een Vespa.Hoe hip he, dacht dat het nu ouderwets zou zijn.
Nogal, al kan ik haar ergens nog wel begrijpen. Als jij denkt een hippe retro-scooter te krijgen en ze komen met iets totaal anders aan snap ik best dat je teleurgesteld bent.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:31 schreef Kuukske het volgende:
Nee Grrrr.. Ik weet ook niet hoe die pa er bij kwam!
Maar wat een ondankbaar ding..
Ik heb me ook altijd verbaasd over de hoge bedragen die veel ouders uitgeven aan een examencadeau. Als je nou in het geld zwemt kan ik er in komen maar ik heb ouders cadeaus zien geven van duizenden guldens/euro's die meer waard waren dan de dagwaarde van de auto waar papa zelf in reedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
Als ouder ben je ook behoorlijk shit als je dit soort dingen gaat doen.
Een klap voor haar kop kan ze krijgen met zo'n attitude.
Denk er eens over na. Had je wel een scooter gehad, dan was de volgende stap een bontkraagje achterop die scooter. En uiteindelijk zat je dan in Woensel-West op de 6de verdieping met 8 pokke kinderen om je heen en een man die je verbied om te praten met andere mannen.quote:
Nah, gezien het gespuis waar ik mee omging acht ik die uitkomst onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:51 schreef Anthraxx het volgende:
Denk er eens over na. Had je wel een scooter gehad, dan was de volgende stap een bontkraagje achterop die scooter. En uiteindelijk zat je dan in Woensel-West op de 6de verdieping met 8 pokke kinderen om je heen en een man die je verbied om te praten met andere mannen.
Alsof zo'n bontkraagje bij haar was gebleven zodra ze zwanger wasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Denk er eens over na. Had je wel een scooter gehad, dan was de volgende stap een bontkraagje achterop die scooter. En uiteindelijk zat je dan in Woensel-West op de 6de verdieping met 8 pokke kinderen om je heen en een man die je verbied om te praten met andere mannen.
Sparen is niet hip. Schulden hebben, dat is pas hip.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
Zelf er voor sparen is natuurlijk ook Not Done.
Dan was ze in ieder geval wel een MILFquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof zo'n bontkraagje bij haar was gebleven zodra ze zwanger was.
Nee, dan was Kuuks al lang volleerd bijstandsmoeder geweest!
En aangezien ze dan heel vroeg moeder was geworden is de kans groot dat ze over een jaar of 10-15 zelfs een GILF zou zijn geweest!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan was ze in ieder geval wel een MILF
Jij bent de enige MIL hier. De F laat ik wel aan Lit over.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet genoeg milfs hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |