Rhu! Feli met je 8 nog.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
ik was al verbaasd toen ik gisteren hoorde dat de vespa toch wel het meest ontvangen kadotje was volgens mijn collega´s
dank!quote:
Zemmie to the rescue!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dank!
Nu ik de diploma uitreiking toch nog kan halen is het juist meer reden om te stressen want nu wil ik het echt haha
vannacht weer 3 uur wakker gelegen
gelukkig komt de kat dan heel lief kroelen
Mja, die dingen zijn weer helemaal in geloof ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
Ik had vroeger een Vespa.Hoe hip he, dacht dat het nu ouderwets zou zijn.
Nogal, al kan ik haar ergens nog wel begrijpen. Als jij denkt een hippe retro-scooter te krijgen en ze komen met iets totaal anders aan snap ik best dat je teleurgesteld bent.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:31 schreef Kuukske het volgende:
Nee Grrrr.. Ik weet ook niet hoe die pa er bij kwam!
Maar wat een ondankbaar ding..
Ik heb me ook altijd verbaasd over de hoge bedragen die veel ouders uitgeven aan een examencadeau. Als je nou in het geld zwemt kan ik er in komen maar ik heb ouders cadeaus zien geven van duizenden guldens/euro's die meer waard waren dan de dagwaarde van de auto waar papa zelf in reedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
Als ouder ben je ook behoorlijk shit als je dit soort dingen gaat doen.
Een klap voor haar kop kan ze krijgen met zo'n attitude.
Denk er eens over na. Had je wel een scooter gehad, dan was de volgende stap een bontkraagje achterop die scooter. En uiteindelijk zat je dan in Woensel-West op de 6de verdieping met 8 pokke kinderen om je heen en een man die je verbied om te praten met andere mannen.quote:
Nah, gezien het gespuis waar ik mee omging acht ik die uitkomst onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:51 schreef Anthraxx het volgende:
Denk er eens over na. Had je wel een scooter gehad, dan was de volgende stap een bontkraagje achterop die scooter. En uiteindelijk zat je dan in Woensel-West op de 6de verdieping met 8 pokke kinderen om je heen en een man die je verbied om te praten met andere mannen.
Alsof zo'n bontkraagje bij haar was gebleven zodra ze zwanger wasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Denk er eens over na. Had je wel een scooter gehad, dan was de volgende stap een bontkraagje achterop die scooter. En uiteindelijk zat je dan in Woensel-West op de 6de verdieping met 8 pokke kinderen om je heen en een man die je verbied om te praten met andere mannen.
Sparen is niet hip. Schulden hebben, dat is pas hip.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
Zelf er voor sparen is natuurlijk ook Not Done.
Dan was ze in ieder geval wel een MILFquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof zo'n bontkraagje bij haar was gebleven zodra ze zwanger was.
Nee, dan was Kuuks al lang volleerd bijstandsmoeder geweest!
En aangezien ze dan heel vroeg moeder was geworden is de kans groot dat ze over een jaar of 10-15 zelfs een GILF zou zijn geweest!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan was ze in ieder geval wel een MILF
Jij bent de enige MIL hier. De F laat ik wel aan Lit over.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet genoeg milfs hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |