Jij! Hoe is het?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Vroegah met een blokschaaf, tegenwoordig met een cirkelzaag.
5mm eraf zaagt rotter dan een paar centimeter denk ik inderdaad. Tenzij ik ga schaven.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:48 schreef Tegan het volgende:
Misschien kun je beter een deur nemen die nog wat groter is, heb je meer om weg te zagen en dan gaat het waarschijnlijk ook beter...
quote:
Ik ben al op de helft van dat rijtje!quote:
Ik ben begonnen aan het werkdeel!quote:
I'm trying. Maar ik kom er nu achter dat Lotus Notes het niet leuk vind als ik mijn Desire aan de laptop hang om op te laden. Windows 7 crasht geheelquote:
Lotus Notes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
I'm trying. Maar ik kom er nu achter dat Lotus Notes het niet leuk vind als ik mijn Desire aan de laptop hang om op te laden. Windows 7 crasht geheel
Dus vanaf nu zal het beter gaan
Daar kan ik weinig aan doen, policy.quote:
Het werkt, het is wennen en het is zo traag als dikke stront.quote:
Hmm. Ja. Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:29 schreef Pheno het volgende:
Het werkt, het is wennen en het is zo traag als dikke stront.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:32 schreef Bengeltje het volgende:
Het loslaten van kinderen is niet makkelijk als het niet gaat op de manier die je eigenlijk voor ogen zag.
Zondag avond de kat van mijn ouders terugbrengen. Verder geen geplande dingenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Lief.Dankje.
Heeft iemand nog plannen voor het weekend?
Jazeker. Ik ga nog even wat planten slopen in de tuin.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Lief.Dankje.
Fun.quote:
Die drie waren niet allemaal van jullie? Of sinds kort even?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Zondag avond de kat van mijn ouders terugbrengen. Verder geen geplande dingen.
O dat zou hier ook wel handig zijn, uit de voortuin dan. Nouja tuin. Wildgroei met vaste/redelijk mooie planten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Jazeker. Ik ga nog even wat planten slopen in de tuin.
En uit eten met de schoonouders.
ik ookquote:
Veel stappen en voor de rest slapen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Lief.Dankje.
Sinds kort hebben wij een vierdequote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fun.![]()
[..]
Die drie waren niet allemaal van jullie? Of sinds kort even?
[..]
O dat zou hier ook wel handig zijn, uit de voortuin dan. Nouja tuin. Wildgroei met vaste/redelijk mooie planten.
pff, er is net een kat de kattenbak op gegaan.Ze rent er zelf voor weg.
ik heb ook zo'n periode gehad dat ik steeds minder naar mijn papa ging omdat ik andere dingen wou doen in het weekendquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:35 schreef Bengeltje het volgende:
Neuj, de jongste is wel echt een puber... die denkt ook hoofdzakelijk aan " ik ik ik".![]()
De oudste heeft dat eigenlijk nooit zo gehad, maar die was al heel jong aan het "puberen".
Ik zie ze nu alleen in het weekend. En die weekenden worden minder... wat ik dus moeilijk vind.
Al laat ik ze zelf de keuzes maken. Zijn ze oud genoeg voor. Maar soms 3 wkn niemand zien is zwaar.
Ik zag natuurlijk liever dat ze altijd bij mij waren en van hieruit (zoals het hoort.) op kamers gingen, samenwonen, weet ik veel...
Mijn scriptie af makenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Lief.Dankje.
tnx!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |