Boeken zou ik gewoon naar de Slegte brengen oid. Ben je er in één keer vanaf en weer wat centen om meteen nieuwe zooi aan te schaffen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gewoon bij het uit vuil geknikkerd?
maar de 5 x 5 kan dus niet als volgefrotte boekenkast gebruikt worden?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
das n foutje de 2x2 vaks kan ook 13 kgmijn 2x4 zit veel meer in dan 13 kg en hij staat nog hoor
Ja maar die zit hier niet, en om nou vier keer van de Slegte naar de auto in de parkeergarage te lopen, daar ben ik ook te lui voorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Boeken zou ik gewoon naar de Slegte brengen oid. Ben je er in één keer vanaf en weer wat centen om meteen nieuwe zooi aan te schaffen.
Heel de zooi op Marktplaats dan maarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die zit hier niet, en om nou vier keer van de Slegte naar de auto in de parkeergarage te lopen, daar ben ik ook te lui voorIk wil ze best gratis weggeven, moeten mensen ze wel willen hebben. Heb ook nog een stapeltje liggen dat voor An bedoeld was geloof ik, maar die zie ik ook maar eens per twee jaar
tegen de muur zetten en frotten maar hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar de 5 x 5 kan dus niet als volgefrotte boekenkast gebruikt worden?
Heb ik al gedaan, niemand wil zequote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel de zooi op Marktplaats dan maar
Mooiquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tegen de muur zetten en frotten maar hoor
Hulp nodig?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:25 schreef Tegan het volgende:
Uit een random topic in AT.
[ afbeelding ]
Zou bijna een baby nemen voor dat rompertje.
Hebben jullie geen internet dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende: Twee weken aan ATWT, paar afleveringen van Glee die ze nog moest zien en allemaal dingen van Take That van het afgelopen jaar. En je kunt dat kreng niet back-uppen.
Ze is niet vrolijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |